0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
38 450 545.00 UAH
Замовник
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контакти та закупівліЗавершено. Порушення не знайдено
Дата: 12 лют. 14:22
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва будівлі з улаштуванням газопоршневої когенераційної установки (джерела резервного живлення) потужністю понад 1 мВт на території котельні Комунального підприємства «Чорноморськтеплоенерго» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: Одеська область, Одеський район, м.Чорноморськ, вул. Садова, 1 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-28-008869-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні: 1. Інформації та відповідних документів (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 08.02.2024 № 1 та від 12.02.2024 № 2 до Договору підряду від 07.02.2024 № 07/02. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
1. Інформації та відповідних документів (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Для виконання робіт щодо будівництва будівлі з улаштуванням газопоршневої когенераційної установки (джерела резервного живлення) потужністю понад 1 мВт генеральним проектувальником розроблено проектно-кошторисну документацію на будівництво, та відносно вказаної документації виконано державну експертизу та отримано за її результатами позитивний експертний звіт щодо розгляду проектно-кошторисної документації на будівництво за №43787 від 17 серпня 2023 (копія додається) та згідно якого визначено загальну кошторисну вартість будівництва станом на момент виконання експертизи. За результатами розгляду проектної документації на будівництво встановлено, що зазначену документацію розроблено відповідно до вихідних даних на проектування з дотриманням вимог доз питань міцності, надійності, довговічності ; з питань експлуатаційної безпеки; з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення ; з питань інженерного забезпечення; з питань кошторисної частини проектної документації; з питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення; з питань охорони праці; з питань екології; з питань пожежної безпеки; з питань техногенної безпеки; з питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту; з питань енергозбереження. Відповідно, для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі використано кошторисну документацію, зокрема зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва, при цьому враховано, що до очікуваної вартості не враховуються окремі витрати (а саме, глави 10-12 ЗКР: «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги», «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд», тощо). В той же час, на виконання абз. 3 п. 5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» технічна специфікація щодо предмету закупівлі містить відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї, що в свою чергу складені на підставі локальних кошторисів на будівельні роботи та підсумкової відомості ресурсів, які відповідно є складовими інвесторської проектно-кошторисної документації. Таким чином, обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості будівництва здійснено з урахуванням пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. Повідомляємо, що ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті Чорноморської міської територіальної громади за посиланням https://od.cmr.gov.ua/news/78422-obgruntuvannia-texnicnix-ta-iakisnix-xarakteristik-zakupivli-rozmiru-biudzetnogo-priznacennia-ocikuvanoyi-vartosti-predmeta. 3.Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 08.02.2024 № 1 та від 12.02.2024 № 2 до Договору підряду від 07.02.2024 № 07/02. Щодо Додаткової угоди №1 від 08.02.2024 року до Договору №07/02 від 07.02.2024 Згідно з рішенням Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області від 02.02.2024 №555-VIII «Про внесення змін і доповнень до рішення Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області від 22.12.2023 р. № 522 -VIII «Про бюджет Чорноморської міської територіальної громади на 2024 рік» передбачено кошти на об’єкт «Будівництво будівлі з улаштуванням газопоршневої когенераційної установки (джерела резервного живлення) потужністю понад 1 мВт на території котельні Комунального підприємства "Чорноморськтеплоенерго" Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: Одеська область, Одеський район, м.Чорноморськ, вул. Садова, 1» в цілому у розмірі 19 000 000,00 грн. Відповідно до статті 48 Бюджетного кодексу України визначено, що розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, за якими розпорядник взяв зобов’язання без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, установлених цим кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), є недійсними. За такими операціями не виникають бюджетні зобов’язання та не утворюється бюджетна заборгованість. Згідно з наказом від 02.03.2012 №309 Міністерства фінансів України про «Порядок реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України» передбачено, що за довгостроковими бюджетними зобов’язаннями, строк дії яких перевищує один бюджетний період, суми в Реєстрі бюджетних зобов’язань проставляють у межах планових показників поточного бюджетного періоду на підставі даних календарного плану до довгострокового договору. Таким чином, при складанні Тендерної документації, а саме проекту Договору підряду, Замовник не міг передбачити суму бюджетного призначення в тексті проекта Договору, у зв’язку із тим що бюджетні асигнування на 2024 рік були затвердженні 02.02.2024 року (Рішення додається), що в свою чергу і стало підставою для укладення Додаткової угоди №1 від 08.02.2024 для уточнення бюджетних зобов’язань Сторін на 2024 рік в межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисами (планами використання бюджетних коштів), узятих на облік органами Казначейства (додається). Стосовно Додаткової угоди №2 від 12.02.2024 року до Договору №07/02 від 07.02.2024. При складанні Додатків до Договору підряду виникла механічна помилка в тексті Додатку №3 «План фінансування робіт», тому виникла необхідність у виправленні цієї помилки – відмітка у верхньому правому куті аркуша Додатка №3 до Договору виправлено з 2023 на 2024, а також у зв’язку із уточненням бюджетних асигнувань на 2024 рік уточнено план фінансування та графік виконання робіт.
1. Інформації та відповідних документів (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Для виконання робіт щодо будівництва будівлі з улаштуванням газопоршневої когенераційної установки (джерела резервного живлення) потужністю понад 1 мВт генеральним проектувальником розроблено проектно-кошторисну документацію на будівництво, та відносно вказаної документації виконано державну експертизу та отримано за її результатами позитивний експертний звіт щодо розгляду проектно-кошторисної документації на будівництво за №43787 від 17 серпня 2023 (копія додається) та згідно якого визначено загальну кошторисну вартість будівництва станом на момент виконання експертизи. За результатами розгляду проектної документації на будівництво встановлено, що зазначену документацію розроблено відповідно до вихідних даних на проектування з дотриманням вимог доз питань міцності, надійності, довговічності ; з питань експлуатаційної безпеки; з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення ; з питань інженерного забезпечення; з питань кошторисної частини проектної документації; з питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення; з питань охорони праці; з питань екології; з питань пожежної безпеки; з питань техногенної безпеки; з питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту; з питань енергозбереження. Відповідно, для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі використано кошторисну документацію, зокрема зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва, при цьому враховано, що до очікуваної вартості не враховуються окремі витрати (а саме, глави 10-12 ЗКР: «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги», «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд», тощо). В той же час, на виконання абз. 3 п. 5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» технічна специфікація щодо предмету закупівлі містить відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї, що в свою чергу складені на підставі локальних кошторисів на будівельні роботи та підсумкової відомості ресурсів, які відповідно є складовими інвесторської проектно-кошторисної документації. Таким чином, обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості будівництва здійснено з урахуванням пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. Повідомляємо, що ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті Чорноморської міської територіальної громади за посиланням https://od.cmr.gov.ua/news/78422-obgruntuvannia-texnicnix-ta-iakisnix-xarakteristik-zakupivli-rozmiru-biudzetnogo-priznacennia-ocikuvanoyi-vartosti-predmeta. 3.Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 08.02.2024 № 1 та від 12.02.2024 № 2 до Договору підряду від 07.02.2024 № 07/02. Щодо Додаткової угоди №1 від 08.02.2024 року до Договору №07/02 від 07.02.2024 Згідно з рішенням Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області від 02.02.2024 №555-VIII «Про внесення змін і доповнень до рішення Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області від 22.12.2023 р. № 522 -VIII «Про бюджет Чорноморської міської територіальної громади на 2024 рік» передбачено кошти на об’єкт «Будівництво будівлі з улаштуванням газопоршневої когенераційної установки (джерела резервного живлення) потужністю понад 1 мВт на території котельні Комунального підприємства "Чорноморськтеплоенерго" Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: Одеська область, Одеський район, м.Чорноморськ, вул. Садова, 1» в цілому у розмірі 19 000 000,00 грн. Відповідно до статті 48 Бюджетного кодексу України визначено, що розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, за якими розпорядник взяв зобов’язання без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, установлених цим кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), є недійсними. За такими операціями не виникають бюджетні зобов’язання та не утворюється бюджетна заборгованість. Згідно з наказом від 02.03.2012 №309 Міністерства фінансів України про «Порядок реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України» передбачено, що за довгостроковими бюджетними зобов’язаннями, строк дії яких перевищує один бюджетний період, суми в Реєстрі бюджетних зобов’язань проставляють у межах планових показників поточного бюджетного періоду на підставі даних календарного плану до довгострокового договору. Таким чином, при складанні Тендерної документації, а саме проекту Договору підряду, Замовник не міг передбачити суму бюджетного призначення в тексті проекта Договору, у зв’язку із тим що бюджетні асигнування на 2024 рік були затвердженні 02.02.2024 року (Рішення додається), що в свою чергу і стало підставою для укладення Додаткової угоди №1 від 08.02.2024 для уточнення бюджетних зобов’язань Сторін на 2024 рік в межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисами (планами використання бюджетних коштів), узятих на облік органами Казначейства (додається). Стосовно Додаткової угоди №2 від 12.02.2024 року до Договору №07/02 від 07.02.2024. При складанні Додатків до Договору підряду виникла механічна помилка в тексті Додатку №3 «План фінансування робіт», тому виникла необхідність у виправленні цієї помилки – відмітка у верхньому правому куті аркуша Додатка №3 до Договору виправлено з 2023 на 2024, а також у зв’язку із уточненням бюджетних асигнувань на 2024 рік уточнено план фінансування та графік виконання робіт.