0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 962 555.20 UAH
Знайдено порушення
Дата: 26 лют. 18:56
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Виконавчий комітет Пришибської сільської ради у відповідь на запит Державної аудиторської служби від 26.12.2024 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт адміністративної будівлі в с. Кобелячок , в т.ч для розміщення поліцейського офіцеру громади по вул. Світанкова, 16 в с. Кобелячок Кременчуцького району Полтавської області», 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, з очікуваною вартістю 2 962 555,20 грн з ПДВ, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-29-008267-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2 надає наступні пояснення на запит: «Яким чином замовником забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель(п. 4-1)?» Відповідь: Замовник під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та керуючись частиною першою статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Згідно з частиною четвертою зазначеної вище статті Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. На час проведення закупівлі № UA-2023-12-29-008267-a від 02.01.2024 року о 10:59 год. замовником оприлюднено інформацію про Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті Пришибської громади (додається у форматі png). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з метою забезпечення безпечних та належних умов праці працівників та поліцейського офіцера громади задля надання кваліфікованої, якісної та ефективної допомоги населенню, що постійно звертається за допомогою до старости села Кобелячок та спеціаліста-землевпорядника. Також, незабаром в адмінбудівлі буде працювати поліцейський офіцер громади. Очікувана вартість закупівлі формувалась відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було проведено моніторинг цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації щодо цін схожих робіт, які міститься у відкритих джерелах (у тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro" і т.д.). До того ж, Замовник має зведений кошторис розрахунку вартості об’єкта будівництва, який складено за поточними цінами станом на 25.12.2023 року, який пройшов експертну оцінку та отримав позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації. Реєстраційний номер в ЄДЕССБ – EX01:6300-1384-0602-0585. Таким чином, враховуючи наявну потребу була запланована та проведена закупівля «Капітальний ремонт адміністративної будівлі в с. Кобелячок , в т.ч для розміщення поліцейського офіцеру громади по вул. Світанкова, 16 в с. Кобелячок Кременчуцького району Полтавської області». (Інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: № UA-2023-12-29-008267-a). Отже, з метою дотримання вимог п. 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), замовником оприлюднено необхідну інформацію про предмет закупівлі на своєму офіційному веб-сайті за посиланням - https://pryshybska-gromada.gov.ua/ у розділі «Публічні закупівлі».
Виконавчий комітет Пришибської сільської ради у відповідь на запит Державної аудиторської служби від 26.12.2024 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт адміністративної будівлі в с. Кобелячок , в т.ч для розміщення поліцейського офіцеру громади по вул. Світанкова, 16 в с. Кобелячок Кременчуцького району Полтавської області», 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, з очікуваною вартістю 2 962 555,20 грн з ПДВ, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-29-008267-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2 надає наступні пояснення на запит: «Яким чином замовником забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель(п. 4-1)?» Відповідь: Замовник під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та керуючись частиною першою статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Згідно з частиною четвертою зазначеної вище статті Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. На час проведення закупівлі № UA-2023-12-29-008267-a від 02.01.2024 року о 10:59 год. замовником оприлюднено інформацію про Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті Пришибської громади (додається у форматі png). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з метою забезпечення безпечних та належних умов праці працівників та поліцейського офіцера громади задля надання кваліфікованої, якісної та ефективної допомоги населенню, що постійно звертається за допомогою до старости села Кобелячок та спеціаліста-землевпорядника. Також, незабаром в адмінбудівлі буде працювати поліцейський офіцер громади. Очікувана вартість закупівлі формувалась відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було проведено моніторинг цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації щодо цін схожих робіт, які міститься у відкритих джерелах (у тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro" і т.д.). До того ж, Замовник має зведений кошторис розрахунку вартості об’єкта будівництва, який складено за поточними цінами станом на 25.12.2023 року, який пройшов експертну оцінку та отримав позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації. Реєстраційний номер в ЄДЕССБ – EX01:6300-1384-0602-0585. Таким чином, враховуючи наявну потребу була запланована та проведена закупівля «Капітальний ремонт адміністративної будівлі в с. Кобелячок , в т.ч для розміщення поліцейського офіцеру громади по вул. Світанкова, 16 в с. Кобелячок Кременчуцького району Полтавської області». (Інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: № UA-2023-12-29-008267-a). Отже, з метою дотримання вимог п. 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), замовником оприлюднено необхідну інформацію про предмет закупівлі на своєму офіційному веб-сайті за посиланням - https://pryshybska-gromada.gov.ua/ у розділі «Публічні закупівлі».
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Виконавчий комітет Пришибської сільської ради у відповідь на запит Державної аудиторської служби від 05.03.2024 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт адміністративної будівлі в с. Кобелячок, в т.ч для розміщення поліцейського офіцеру громади по вул. Світанкова, 16 в с. Кобелячок Кременчуцького району Полтавської області», 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, з очікуваною вартістю 2 962 555,20 грн з ПДВ, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-29-008267-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2 надає наступні пояснення на запит: 1. «- учасник ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» в складі тендерної пропозиції на виконання вимог підпункту 1.1.2 пункт 1 Додатку 2 тендерної документації надав файл «Договір оренди.pdf», який містить договір оренди № ЕБ01/01-21 від 01.01.2021 термін дії якого, з урахуванням внесених змін до нього становить до 31.12.2025. При цьому, відповідно до частини другої статті 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню. Відомості електронної системи закупівель свідчать, що учасником у складі тендерної пропозиції завантажено договір, який не посвідчений нотаріально, що суперечить нормам частини другої статті 793 Цивільного кодексу України. З якої причини Замовником не надано учаснику вимогу про усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178)?» Відповідь: Відповідно до вимог наведених у п.1.1,1.1.1, та 1.1.2 ч. 1 Додатку 2 та Додатку 4 до Тендерної документації, які є предметом запиту, а саме: 1. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі": 1.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 1.1.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі. (Додаток 4). 1.1.2. На підтвердження наявності власного обладнання матеріально-технічної бази та технологій учасник надає сканкопію оригіналу оборотно-сальдової відомості за підписом керівника/уповноваженої особи та головного бухгалтера. У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних умовах, про це зазначається у довідці із наданням сканкопій оригіналів документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою (сканкопії оригіналів/належним чином завірених копій договорів, на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально – технічною базою). У разі залучення машин та механізмів субпідрядних організацій, про це зазначається у довідці із наданням сканкопії оригінала листа-підтвердженням про готовність до співпраці від субпідрядної організації. Пояснюємо наступне: Відповідно до вимог наведених у п.1.1.1 ч. 1 Додатку 2 та Додатку 4 до Тендерної документації щодо підтвердження наявності матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт від учасника вимагається заповнення форми довідки наведеної у додатку 4. Учасником у складі пропозиції надано довідку вих.No 6 від 05.01.2024р (файл під назвою Інформація про МТБ.PDF). З урахуванням вимог п.1.1.2 ч. 1 Додатку 2 - У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних умовах, про це зазначається у довідці. Виходячи із змісту наданої довідки вих.No 6 від 05.01.2024р (файл під назвою Інформація про МТБ.PDF) відсутні додаткові примітки про аренду обладнання та матеріально – технічної бази. Також зазначаємо, що замовником не вимагається подання договорів, або інших документів щодо наявності нерухомого майна у будь якій формі власності. Як що учасник на свій власний розсуд надав додаткові документи котрі на вімагались умовами тендерної документації замовник не зобовязаний їх розглядати, відповідно наявність, відсутність або виявлені помилки у документах та інформації які не вимагались для подання учасниками у складі пропозиції не можуть бути підставою для відхилення такого учасника. 2. «- відповідно до абзацу 2 підпункту 1.7. пункту 1 Розділу 3 тендерної документації ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Також згідно з встановленою вимогою замовника в пункті 6 розділу 3 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації. Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам повинна бути підтверджена, зокрема, договірною ціною. Учасником ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» в складі тендерної пропозиції надано файл «Договірна ціна.PDF», в якій зазначено вид договірної ціни: тверда, в той час, як Замовником визначено, що договірна ціна є динамічною (що підтверджується умовами абзацу 2 підпункту 1.7. пункту 1 Розділу 3 тендерної документації та відомостями веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель, а саме відповідями Замовника на звернення за роз’ясненнями). Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» не відповідає вимогам тендерної документації замовника та підлягала відхиленню відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178. Чому не було забезпечено відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ТРАНСІНТЕРБУД»? Пояснюємо наступне: Під час формування тендерної документації уповноваженою особою припущена технічна помилка, яка наведена у п.1.7 ч.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, а саме: 1.7. Ціна тендерної пропозиції означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених в технічному завданні (Додаток 3 до Тендерної документації). Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва". Прямо протилежна вимога зазначена у п.3.1. та 3.3. Проекту договору, що є невід’ємною частиною Тендерної документації, та оприлюднено під час оприлюднення оголошення щодо проведення даної закупівлі, а саме: 3.1. Договірна ціна є твердою та визначається на підставі Додатку № 1, що є невід’ємною частиною Договору, враховує всі можливі податки, збори та інші обов’язкові платежі, визначена Замовником і Підрядником за результатами проведених торгів та становить_________________________ (____________________________) гривень з ПДВ/без ПДВ за рахунок коштів місцевого бюджету. Замовник бере на себе бюджетні зобов’язання відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України виключно в межах відповідних фактичних надходжень бюджетних коштів. Фінансування робіт проводиться за планом, який є невід’ємною частинною цього Договору (Додаток №3). Сума бюджетних асигнувань на 2024 рік становить_________________________ (____________________________) гривень з ПДВ/без ПДВ. 3.3. Договірна ціна робіт тверда та розраховується відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281. Заробітна плата в договірній ціні розраховується відповідно до «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 281 від 20.10.2016 (зі змінами, внесеними наказом Мінрегіону від 27.07.2018 № 196, зареєстрованим у Мін'юсті 16.08.2018 за № 931/32383). Складання договірної ціни і визначення вартості виконаних робіт та витрат ведеться в комп’ютерних кошторисних програмних комплексах, рекомендованих Мінрегіонбудом України. Договірна ціна є твердою на весь термін виконання робіт та може уточнюватися в наступних випадках та умовах: - замовник змінює в процесі будівництва проектні рішення, що призводить до зміни обсягів робіт та вартісних показників; - виникають обставини непереборної сили, надзвичайні обставини та події, які не можуть бути передбачені сторонами під час укладання договору; - змінюється законодавство з питань оподаткування та з інших питань, обов’язкове застосування положень якого призводить до зміни вартості робіт. Відповідно до вищенаведеного для усунення розбіжностей та подвійного тлумачення умов тендерної документації уповноважена особа склала протокол №22 від 29 січня 2024 р. для виправлення технічної помилки у тендерній документації за процедурою відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі «Капітальний ремонт адміністративної будівлі в с. Кобелячок, в т.ч для розміщення поліцейського офіцеру громади по вул. Світанкова, 16 в с. Кобелячок Кременчуцького району Полтавської області» за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» № UA-2023-12-29-008267-a у ЕСЗ. Протокол додається.
Виконавчий комітет Пришибської сільської ради у відповідь на запит Державної аудиторської служби від 05.03.2024 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт адміністративної будівлі в с. Кобелячок, в т.ч для розміщення поліцейського офіцеру громади по вул. Світанкова, 16 в с. Кобелячок Кременчуцького району Полтавської області», 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, з очікуваною вартістю 2 962 555,20 грн з ПДВ, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-29-008267-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2 надає наступні пояснення на запит: 1. «- учасник ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» в складі тендерної пропозиції на виконання вимог підпункту 1.1.2 пункт 1 Додатку 2 тендерної документації надав файл «Договір оренди.pdf», який містить договір оренди № ЕБ01/01-21 від 01.01.2021 термін дії якого, з урахуванням внесених змін до нього становить до 31.12.2025. При цьому, відповідно до частини другої статті 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню. Відомості електронної системи закупівель свідчать, що учасником у складі тендерної пропозиції завантажено договір, який не посвідчений нотаріально, що суперечить нормам частини другої статті 793 Цивільного кодексу України. З якої причини Замовником не надано учаснику вимогу про усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178)?» Відповідь: Відповідно до вимог наведених у п.1.1,1.1.1, та 1.1.2 ч. 1 Додатку 2 та Додатку 4 до Тендерної документації, які є предметом запиту, а саме: 1. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі": 1.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 1.1.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі. (Додаток 4). 1.1.2. На підтвердження наявності власного обладнання матеріально-технічної бази та технологій учасник надає сканкопію оригіналу оборотно-сальдової відомості за підписом керівника/уповноваженої особи та головного бухгалтера. У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних умовах, про це зазначається у довідці із наданням сканкопій оригіналів документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою (сканкопії оригіналів/належним чином завірених копій договорів, на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально – технічною базою). У разі залучення машин та механізмів субпідрядних організацій, про це зазначається у довідці із наданням сканкопії оригінала листа-підтвердженням про готовність до співпраці від субпідрядної організації. Пояснюємо наступне: Відповідно до вимог наведених у п.1.1.1 ч. 1 Додатку 2 та Додатку 4 до Тендерної документації щодо підтвердження наявності матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт від учасника вимагається заповнення форми довідки наведеної у додатку 4. Учасником у складі пропозиції надано довідку вих.No 6 від 05.01.2024р (файл під назвою Інформація про МТБ.PDF). З урахуванням вимог п.1.1.2 ч. 1 Додатку 2 - У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних умовах, про це зазначається у довідці. Виходячи із змісту наданої довідки вих.No 6 від 05.01.2024р (файл під назвою Інформація про МТБ.PDF) відсутні додаткові примітки про аренду обладнання та матеріально – технічної бази. Також зазначаємо, що замовником не вимагається подання договорів, або інших документів щодо наявності нерухомого майна у будь якій формі власності. Як що учасник на свій власний розсуд надав додаткові документи котрі на вімагались умовами тендерної документації замовник не зобовязаний їх розглядати, відповідно наявність, відсутність або виявлені помилки у документах та інформації які не вимагались для подання учасниками у складі пропозиції не можуть бути підставою для відхилення такого учасника. 2. «- відповідно до абзацу 2 підпункту 1.7. пункту 1 Розділу 3 тендерної документації ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Також згідно з встановленою вимогою замовника в пункті 6 розділу 3 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації. Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам повинна бути підтверджена, зокрема, договірною ціною. Учасником ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» в складі тендерної пропозиції надано файл «Договірна ціна.PDF», в якій зазначено вид договірної ціни: тверда, в той час, як Замовником визначено, що договірна ціна є динамічною (що підтверджується умовами абзацу 2 підпункту 1.7. пункту 1 Розділу 3 тендерної документації та відомостями веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель, а саме відповідями Замовника на звернення за роз’ясненнями). Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» не відповідає вимогам тендерної документації замовника та підлягала відхиленню відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178. Чому не було забезпечено відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ТРАНСІНТЕРБУД»? Пояснюємо наступне: Під час формування тендерної документації уповноваженою особою припущена технічна помилка, яка наведена у п.1.7 ч.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, а саме: 1.7. Ціна тендерної пропозиції означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених в технічному завданні (Додаток 3 до Тендерної документації). Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва". Прямо протилежна вимога зазначена у п.3.1. та 3.3. Проекту договору, що є невід’ємною частиною Тендерної документації, та оприлюднено під час оприлюднення оголошення щодо проведення даної закупівлі, а саме: 3.1. Договірна ціна є твердою та визначається на підставі Додатку № 1, що є невід’ємною частиною Договору, враховує всі можливі податки, збори та інші обов’язкові платежі, визначена Замовником і Підрядником за результатами проведених торгів та становить_________________________ (____________________________) гривень з ПДВ/без ПДВ за рахунок коштів місцевого бюджету. Замовник бере на себе бюджетні зобов’язання відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України виключно в межах відповідних фактичних надходжень бюджетних коштів. Фінансування робіт проводиться за планом, який є невід’ємною частинною цього Договору (Додаток №3). Сума бюджетних асигнувань на 2024 рік становить_________________________ (____________________________) гривень з ПДВ/без ПДВ. 3.3. Договірна ціна робіт тверда та розраховується відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281. Заробітна плата в договірній ціні розраховується відповідно до «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 281 від 20.10.2016 (зі змінами, внесеними наказом Мінрегіону від 27.07.2018 № 196, зареєстрованим у Мін'юсті 16.08.2018 за № 931/32383). Складання договірної ціни і визначення вартості виконаних робіт та витрат ведеться в комп’ютерних кошторисних програмних комплексах, рекомендованих Мінрегіонбудом України. Договірна ціна є твердою на весь термін виконання робіт та може уточнюватися в наступних випадках та умовах: - замовник змінює в процесі будівництва проектні рішення, що призводить до зміни обсягів робіт та вартісних показників; - виникають обставини непереборної сили, надзвичайні обставини та події, які не можуть бути передбачені сторонами під час укладання договору; - змінюється законодавство з питань оподаткування та з інших питань, обов’язкове застосування положень якого призводить до зміни вартості робіт. Відповідно до вищенаведеного для усунення розбіжностей та подвійного тлумачення умов тендерної документації уповноважена особа склала протокол №22 від 29 січня 2024 р. для виправлення технічної помилки у тендерній документації за процедурою відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі «Капітальний ремонт адміністративної будівлі в с. Кобелячок, в т.ч для розміщення поліцейського офіцеру громади по вул. Світанкова, 16 в с. Кобелячок Кременчуцького району Полтавської області» за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» № UA-2023-12-29-008267-a у ЕСЗ. Протокол додається.
Про усунення порушень встановлених Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, яка зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Замовником прийнято рішення виконати висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 15.03.2024 та надіслати підряднику листа від 20.03.2024 № 02.1-23/196 з пропозицією розірвати договір підряду № 21 від 13.02.2024 р.