0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
370 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 18 бер. 16:09
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ 19 березня_2024 року через електронну систему закупівель в кабінет замовника «Ліцей № 6 міста Житомира ім. В.Г. Короленка» надійшов Запит про надання пояснень. Уважно вивчивши зазначений запит, повідомляю наступне. 1. У запиті про надання пояснень (далі – Запит) ставиться питання: «Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?» Повідомляю, що визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, складеної з урахуванням наказу Мінрегіону від 25.06.2021р № 162 «Деякі питання ціноутворення в будівництві» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021р. Складання дефектного акту на послуги «Поточний ремонт приміщення укриття Ліцею №6 міста Житомира ім. В.Г. Короленка за адресою: м-н. Короленка, 7» виконано замовником. Розмір бюджетного призначення складає 370 000,00 грн відповідно до рішення міської ради від 21.12.2023 №969 «Про бюджет Житомирської міської територіальної громади на 2024 рік» та рішення міської ради від 30.01.2024 №1045 «Про внесення змін до рішення міської ради від 21.12.2023 №969 «Про бюджет Житомирської міської територіальної громади на 2024 рік» у межах кошторису, затвердженого на 2024 рік. Технічні і якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Ліцею №6 міста Житомира ім. В.Г. Короленка та норм чинного законодавства, які зазначені в тендерній документації. Обсяги визначено відповідно до дефектного акту. Технічна специфікація предмету закупівлі викладено у Додатку 2 до Тендерної документації. Необхідність проведення закупівлі зумовлена потребою в поточному ремонті приміщення укриття Ліцею №6 міста Житомира ім. В.Г. Короленка за адресою: м-н. Короленка, 7. 2. Щодо другого питання повідомляю, що в тендерну документацію була включена інформація у відповідності до вимог законодавства. Так, у Запиті вказано, що в п. 3 розділу 5 тендерної документації зазначено підстави відхилення тендерних пропозицій без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471. Пояснюю, що відповідно до п. 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом (далі – Особливості), визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Згідно з абз. 1 п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей. Статтею 22 Закону визначено вичерпний перелік відомостей, які мають бути зазначені у тендерній документації. Абзацом першим ч. 3 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471 Особливості були викладені в новій редакції, зокрема, щодо підстав відхилення тендерних пропозицій, зокрема, у разі наявності інформації щодо притягнення до відповідальності учасників закупівлі за вчинення корупційних діянь. По предмету закупівлі «Послуги з поточного ремонту приміщення укриття Ліцею № 6 м. Житомира ім. В.Г. Короленка за адресою: м-н. Короленка, 7 (загальнобудівельні роботи)» в п. 3 розділу 5 зазначені підстави відхилення Замовником тендерної пропозиції. Крім того, у Додатку 1 до тендерної документації Замовником зобов’язано учасників надати інформацію на підтвердження відповідності вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей про відсутність відомостей щодо їх причетності до вчинення корупційних діянь. За таких обставин вважаю, що тендерна документація у цій частині відповідає вимогам законодавства. В Запиті також вказано, що в проєкті договору (Додаток 3) встановлено вимогу, що «Договірна ціна Виконавця повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва» та «Обсяг прямих, загальновиробничих, адміністративних витрат і прибутку при розрахунках Сторонами уточнюється лише у випадках передбачених п. 6.3.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013», при тому, що зазначений нормативний акт з 08.11.2021 року втратив чинність. Як зазначено вище, згідно з абз. 1 п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей. Відповідно до п.п. 6 п. 13 Особливостей проєкт договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинен відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей). Згідно з п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості про проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Законом та Особливостями не визначено будь-яких інших вимог щодо змісту проєкту договору, розміщеного у тендерній документації. Таким чином, вважаю, що зауваження, викладені у Запиті щодо невідповідності вимогам законодавства в частині розрахунку договірної ціни є безпідставними. Разом з тим, зазначені зауваження у Запиті будуть враховані у випадку укладання договору з Переможцем тендерної закупівлі. Крім того, згідно Запиту в проєкті договору встановлено умову, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення», при тому, що згідно даних оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вид предмета закупівлі визначено як послуги, а не товар. Повідомляю, що у тендерній документації по закупівлі «Послуги з поточного ремонту приміщення укриття Ліцею № 6 м. Житомира ім. В.Г. Короленка за адресою: м-н. Короленка, 7 (загальнобудівельні роботи)» зазначений предмет закупівлі – «послуги». Тобто, висновки у запиті, що у цій частині тендерна документація не відповідає вимогам законодавства є хибними. Водночас, зазначені зауваження у Запиті щодо відповідності предмета закупівлі, визначеного у тендерній документації предмету закупівлі, зазначеного у договорі, будуть враховані у випадку укладання договору з Переможцем тендерної закупівлі. Також у «Запиті про надання пояснень» наголошено про необхідність надання пояснень по предмету «Розроблення проєктної документації по об’єкту: «Послуги з поточного ремонту приміщення укриття Ліцею № 6 м. Житомира ім. В.Г. Короленка за адресою: м-н. Короленка, 7 (загальнобудівельні роботи)». Звертаю Вашу увагу, що Замовником упродовж 2024 року не оголошувалась та не проводилась закупівля по предмету «Розроблення проєктної документації». Таким чином, вважаю, що Ваш запит може бути помилковим та направлений неналежному адресату. Разом з тим, з метою уникнення непорозумінь у подальшому направляю вищезазначені пояснення для відома. Одночасно наголошую, що відповідно до норм статті 365-2 Кримінального кодексу України зловживання своїми повноваженнями аудитором карається штрафом від двох тисяч до чотирьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років. Уповноважена особа Франчук Н.В.
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ 19 березня_2024 року через електронну систему закупівель в кабінет замовника «Ліцей № 6 міста Житомира ім. В.Г. Короленка» надійшов Запит про надання пояснень. Уважно вивчивши зазначений запит, повідомляю наступне. 1. У запиті про надання пояснень (далі – Запит) ставиться питання: «Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?» Повідомляю, що визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, складеної з урахуванням наказу Мінрегіону від 25.06.2021р № 162 «Деякі питання ціноутворення в будівництві» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021р. Складання дефектного акту на послуги «Поточний ремонт приміщення укриття Ліцею №6 міста Житомира ім. В.Г. Короленка за адресою: м-н. Короленка, 7» виконано замовником. Розмір бюджетного призначення складає 370 000,00 грн відповідно до рішення міської ради від 21.12.2023 №969 «Про бюджет Житомирської міської територіальної громади на 2024 рік» та рішення міської ради від 30.01.2024 №1045 «Про внесення змін до рішення міської ради від 21.12.2023 №969 «Про бюджет Житомирської міської територіальної громади на 2024 рік» у межах кошторису, затвердженого на 2024 рік. Технічні і якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Ліцею №6 міста Житомира ім. В.Г. Короленка та норм чинного законодавства, які зазначені в тендерній документації. Обсяги визначено відповідно до дефектного акту. Технічна специфікація предмету закупівлі викладено у Додатку 2 до Тендерної документації. Необхідність проведення закупівлі зумовлена потребою в поточному ремонті приміщення укриття Ліцею №6 міста Житомира ім. В.Г. Короленка за адресою: м-н. Короленка, 7. 2. Щодо другого питання повідомляю, що в тендерну документацію була включена інформація у відповідності до вимог законодавства. Так, у Запиті вказано, що в п. 3 розділу 5 тендерної документації зазначено підстави відхилення тендерних пропозицій без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471. Пояснюю, що відповідно до п. 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом (далі – Особливості), визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Згідно з абз. 1 п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей. Статтею 22 Закону визначено вичерпний перелік відомостей, які мають бути зазначені у тендерній документації. Абзацом першим ч. 3 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471 Особливості були викладені в новій редакції, зокрема, щодо підстав відхилення тендерних пропозицій, зокрема, у разі наявності інформації щодо притягнення до відповідальності учасників закупівлі за вчинення корупційних діянь. По предмету закупівлі «Послуги з поточного ремонту приміщення укриття Ліцею № 6 м. Житомира ім. В.Г. Короленка за адресою: м-н. Короленка, 7 (загальнобудівельні роботи)» в п. 3 розділу 5 зазначені підстави відхилення Замовником тендерної пропозиції. Крім того, у Додатку 1 до тендерної документації Замовником зобов’язано учасників надати інформацію на підтвердження відповідності вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей про відсутність відомостей щодо їх причетності до вчинення корупційних діянь. За таких обставин вважаю, що тендерна документація у цій частині відповідає вимогам законодавства. В Запиті також вказано, що в проєкті договору (Додаток 3) встановлено вимогу, що «Договірна ціна Виконавця повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва» та «Обсяг прямих, загальновиробничих, адміністративних витрат і прибутку при розрахунках Сторонами уточнюється лише у випадках передбачених п. 6.3.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013», при тому, що зазначений нормативний акт з 08.11.2021 року втратив чинність. Як зазначено вище, згідно з абз. 1 п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей. Відповідно до п.п. 6 п. 13 Особливостей проєкт договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинен відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей). Згідно з п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості про проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Законом та Особливостями не визначено будь-яких інших вимог щодо змісту проєкту договору, розміщеного у тендерній документації. Таким чином, вважаю, що зауваження, викладені у Запиті щодо невідповідності вимогам законодавства в частині розрахунку договірної ціни є безпідставними. Разом з тим, зазначені зауваження у Запиті будуть враховані у випадку укладання договору з Переможцем тендерної закупівлі. Крім того, згідно Запиту в проєкті договору встановлено умову, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення», при тому, що згідно даних оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вид предмета закупівлі визначено як послуги, а не товар. Повідомляю, що у тендерній документації по закупівлі «Послуги з поточного ремонту приміщення укриття Ліцею № 6 м. Житомира ім. В.Г. Короленка за адресою: м-н. Короленка, 7 (загальнобудівельні роботи)» зазначений предмет закупівлі – «послуги». Тобто, висновки у запиті, що у цій частині тендерна документація не відповідає вимогам законодавства є хибними. Водночас, зазначені зауваження у Запиті щодо відповідності предмета закупівлі, визначеного у тендерній документації предмету закупівлі, зазначеного у договорі, будуть враховані у випадку укладання договору з Переможцем тендерної закупівлі. Також у «Запиті про надання пояснень» наголошено про необхідність надання пояснень по предмету «Розроблення проєктної документації по об’єкту: «Послуги з поточного ремонту приміщення укриття Ліцею № 6 м. Житомира ім. В.Г. Короленка за адресою: м-н. Короленка, 7 (загальнобудівельні роботи)». Звертаю Вашу увагу, що Замовником упродовж 2024 року не оголошувалась та не проводилась закупівля по предмету «Розроблення проєктної документації». Таким чином, вважаю, що Ваш запит може бути помилковим та направлений неналежному адресату. Разом з тим, з метою уникнення непорозумінь у подальшому направляю вищезазначені пояснення для відома. Одночасно наголошую, що відповідно до норм статті 365-2 Кримінального кодексу України зловживання своїми повноваженнями аудитором карається штрафом від двох тисяч до чотирьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років. Уповноважена особа Франчук Н.В.
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ 19 березня_2024 року через електронну систему закупівель в кабінет замовника «Ліцей № 6 міста Житомира ім. В.Г. Короленка» надійшов Запит про надання пояснень. Уважно вивчивши зазначений запит, повідомляю наступне. 1. У запиті про надання пояснень (далі – Запит) ставиться питання: «Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?» Повідомляю, що визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, складеної з урахуванням наказу Мінрегіону від 25.06.2021р № 162 «Деякі питання ціноутворення в будівництві» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021р. Складання дефектного акту на послуги «Поточний ремонт приміщення укриття Ліцею №6 міста Житомира ім. В.Г. Короленка за адресою: м-н. Короленка, 7» виконано замовником. Розмір бюджетного призначення складає 370 000,00 грн відповідно до рішення міської ради від 21.12.2023 №969 «Про бюджет Житомирської міської територіальної громади на 2024 рік» та рішення міської ради від 30.01.2024 №1045 «Про внесення змін до рішення міської ради від 21.12.2023 №969 «Про бюджет Житомирської міської територіальної громади на 2024 рік» у межах кошторису, затвердженого на 2024 рік. Технічні і якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Ліцею №6 міста Житомира ім. В.Г. Короленка та норм чинного законодавства, які зазначені в тендерній документації. Обсяги визначено відповідно до дефектного акту. Технічна специфікація предмету закупівлі викладено у Додатку 2 до Тендерної документації. Необхідність проведення закупівлі зумовлена потребою в поточному ремонті приміщення укриття Ліцею №6 міста Житомира ім. В.Г. Короленка за адресою: м-н. Короленка, 7. 2. Щодо другого питання повідомляю, що в тендерну документацію була включена інформація у відповідності до вимог законодавства. Так, у Запиті вказано, що в п. 3 розділу 5 тендерної документації зазначено підстави відхилення тендерних пропозицій без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471. Пояснюю, що відповідно до п. 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом (далі – Особливості), визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Згідно з абз. 1 п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей. Статтею 22 Закону визначено вичерпний перелік відомостей, які мають бути зазначені у тендерній документації. Абзацом першим ч. 3 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471 Особливості були викладені в новій редакції, зокрема, щодо підстав відхилення тендерних пропозицій, зокрема, у разі наявності інформації щодо притягнення до відповідальності учасників закупівлі за вчинення корупційних діянь. По предмету закупівлі «Послуги з поточного ремонту приміщення укриття Ліцею № 6 м. Житомира ім. В.Г. Короленка за адресою: м-н. Короленка, 7 (загальнобудівельні роботи)» в п. 3 розділу 5 зазначені підстави відхилення Замовником тендерної пропозиції. Крім того, у Додатку 1 до тендерної документації Замовником зобов’язано учасників надати інформацію на підтвердження відповідності вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей про відсутність відомостей щодо їх причетності до вчинення корупційних діянь. За таких обставин вважаю, що тендерна документація у цій частині відповідає вимогам законодавства. В Запиті також вказано, що в проєкті договору (Додаток 3) встановлено вимогу, що «Договірна ціна Виконавця повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва» та «Обсяг прямих, загальновиробничих, адміністративних витрат і прибутку при розрахунках Сторонами уточнюється лише у випадках передбачених п. 6.3.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013», при тому, що зазначений нормативний акт з 08.11.2021 року втратив чинність. Як зазначено вище, згідно з абз. 1 п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей. Відповідно до п.п. 6 п. 13 Особливостей проєкт договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинен відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей). Згідно з п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості про проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Законом та Особливостями не визначено будь-яких інших вимог щодо змісту проєкту договору, розміщеного у тендерній документації. Таким чином, вважаю, що зауваження, викладені у Запиті щодо невідповідності вимогам законодавства в частині розрахунку договірної ціни є безпідставними. Разом з тим, зазначені зауваження у Запиті будуть враховані у випадку укладання договору з Переможцем тендерної закупівлі. Крім того, згідно Запиту в проєкті договору встановлено умову, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення», при тому, що згідно даних оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вид предмета закупівлі визначено як послуги, а не товар. Повідомляю, що у тендерній документації по закупівлі «Послуги з поточного ремонту приміщення укриття Ліцею № 6 м. Житомира ім. В.Г. Короленка за адресою: м-н. Короленка, 7 (загальнобудівельні роботи)» зазначений предмет закупівлі – «послуги». Тобто, висновки у запиті, що у цій частині тендерна документація не відповідає вимогам законодавства є хибними. Водночас, зазначені зауваження у Запиті щодо відповідності предмета закупівлі, визначеного у тендерній документації предмету закупівлі, зазначеного у договорі, будуть враховані у випадку укладання договору з Переможцем тендерної закупівлі. Також у «Запиті про надання пояснень» наголошено про необхідність надання пояснень по предмету «Розроблення проєктної документації по об’єкту: «Послуги з поточного ремонту приміщення укриття Ліцею № 6 м. Житомира ім. В.Г. Короленка за адресою: м-н. Короленка, 7 (загальнобудівельні роботи)». Звертаю Вашу увагу, що Замовником упродовж 2024 року не оголошувалась та не проводилась закупівля по предмету «Розроблення проєктної документації». Таким чином, вважаю, що Ваш запит може бути помилковим та направлений неналежному адресату. Разом з тим, з метою уникнення непорозумінь у подальшому направляю вищезазначені пояснення для відома. Одночасно наголошую, що відповідно до норм статті 365-2 Кримінального кодексу України зловживання своїми повноваженнями аудитором карається штрафом від двох тисяч до чотирьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років. Уповноважена особа Франчук Н.В.
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ 19 березня_2024 року через електронну систему закупівель в кабінет замовника «Ліцей № 6 міста Житомира ім. В.Г. Короленка» надійшов Запит про надання пояснень. Уважно вивчивши зазначений запит, повідомляю наступне. 1. У запиті про надання пояснень (далі – Запит) ставиться питання: «Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?» Повідомляю, що визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, складеної з урахуванням наказу Мінрегіону від 25.06.2021р № 162 «Деякі питання ціноутворення в будівництві» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021р. Складання дефектного акту на послуги «Поточний ремонт приміщення укриття Ліцею №6 міста Житомира ім. В.Г. Короленка за адресою: м-н. Короленка, 7» виконано замовником. Розмір бюджетного призначення складає 370 000,00 грн відповідно до рішення міської ради від 21.12.2023 №969 «Про бюджет Житомирської міської територіальної громади на 2024 рік» та рішення міської ради від 30.01.2024 №1045 «Про внесення змін до рішення міської ради від 21.12.2023 №969 «Про бюджет Житомирської міської територіальної громади на 2024 рік» у межах кошторису, затвердженого на 2024 рік. Технічні і якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Ліцею №6 міста Житомира ім. В.Г. Короленка та норм чинного законодавства, які зазначені в тендерній документації. Обсяги визначено відповідно до дефектного акту. Технічна специфікація предмету закупівлі викладено у Додатку 2 до Тендерної документації. Необхідність проведення закупівлі зумовлена потребою в поточному ремонті приміщення укриття Ліцею №6 міста Житомира ім. В.Г. Короленка за адресою: м-н. Короленка, 7. 2. Щодо другого питання повідомляю, що в тендерну документацію була включена інформація у відповідності до вимог законодавства. Так, у Запиті вказано, що в п. 3 розділу 5 тендерної документації зазначено підстави відхилення тендерних пропозицій без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471. Пояснюю, що відповідно до п. 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом (далі – Особливості), визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Згідно з абз. 1 п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей. Статтею 22 Закону визначено вичерпний перелік відомостей, які мають бути зазначені у тендерній документації. Абзацом першим ч. 3 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471 Особливості були викладені в новій редакції, зокрема, щодо підстав відхилення тендерних пропозицій, зокрема, у разі наявності інформації щодо притягнення до відповідальності учасників закупівлі за вчинення корупційних діянь. По предмету закупівлі «Послуги з поточного ремонту приміщення укриття Ліцею № 6 м. Житомира ім. В.Г. Короленка за адресою: м-н. Короленка, 7 (загальнобудівельні роботи)» в п. 3 розділу 5 зазначені підстави відхилення Замовником тендерної пропозиції. Крім того, у Додатку 1 до тендерної документації Замовником зобов’язано учасників надати інформацію на підтвердження відповідності вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей про відсутність відомостей щодо їх причетності до вчинення корупційних діянь. За таких обставин вважаю, що тендерна документація у цій частині відповідає вимогам законодавства. В Запиті також вказано, що в проєкті договору (Додаток 3) встановлено вимогу, що «Договірна ціна Виконавця повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва» та «Обсяг прямих, загальновиробничих, адміністративних витрат і прибутку при розрахунках Сторонами уточнюється лише у випадках передбачених п. 6.3.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013», при тому, що зазначений нормативний акт з 08.11.2021 року втратив чинність. Як зазначено вище, згідно з абз. 1 п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей. Відповідно до п.п. 6 п. 13 Особливостей проєкт договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинен відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей). Згідно з п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості про проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Законом та Особливостями не визначено будь-яких інших вимог щодо змісту проєкту договору, розміщеного у тендерній документації. Таким чином, вважаю, що зауваження, викладені у Запиті щодо невідповідності вимогам законодавства в частині розрахунку договірної ціни є безпідставними. Разом з тим, зазначені зауваження у Запиті будуть враховані у випадку укладання договору з Переможцем тендерної закупівлі. Крім того, згідно Запиту в проєкті договору встановлено умову, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення», при тому, що згідно даних оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вид предмета закупівлі визначено як послуги, а не товар. Повідомляю, що у тендерній документації по закупівлі «Послуги з поточного ремонту приміщення укриття Ліцею № 6 м. Житомира ім. В.Г. Короленка за адресою: м-н. Короленка, 7 (загальнобудівельні роботи)» зазначений предмет закупівлі – «послуги». Тобто, висновки у запиті, що у цій частині тендерна документація не відповідає вимогам законодавства є хибними. Водночас, зазначені зауваження у Запиті щодо відповідності предмета закупівлі, визначеного у тендерній документації предмету закупівлі, зазначеного у договорі, будуть враховані у випадку укладання договору з Переможцем тендерної закупівлі. Також у «Запиті про надання пояснень» наголошено про необхідність надання пояснень по предмету «Розроблення проєктної документації по об’єкту: «Послуги з поточного ремонту приміщення укриття Ліцею № 6 м. Житомира ім. В.Г. Короленка за адресою: м-н. Короленка, 7 (загальнобудівельні роботи)». Звертаю Вашу увагу, що Замовником упродовж 2024 року не оголошувалась та не проводилась закупівля по предмету «Розроблення проєктної документації». Таким чином, вважаю, що Ваш запит може бути помилковим та направлений неналежному адресату. Разом з тим, з метою уникнення непорозумінь у подальшому направляю вищезазначені пояснення для відома. Одночасно наголошую, що відповідно до норм статті 365-2 Кримінального кодексу України зловживання своїми повноваженнями аудитором карається штрафом від двох тисяч до чотирьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років. Уповноважена особа Франчук Н.В.
Повідомляю, що під час надання відповідей на ваші запити мною було помилково розміщено відповідь на запит від 19.03.2024 замість відповіді на запит від 22.03.2024. Внаслідок відсутності технічних можливостей щодо заміни внесеної інформації, відповідь на запит від 22.03.2024 прикріплено у файлі під назвою "відповідь на запит моніторингу_2". Прошу взяти вказану інформацію до відома. Уповноважена особа Франчук Н.В.
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
В запитах про надання пояснень, оприлюднених в електронній системі закупівель 19.03.2024 та 22.03.2024, слід вважати предмет закупівлі «Послуги з поточного ремонту приміщення укриття Ліцею № 6 міста Житомира ім. В.Г. Короленка за адресою: м-н. Короленка, 7 (загальнобудівельні роботи)».
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На виконання висновку Держаудитслужби від 29.03.2024 відмінено відкриті торги за предметом закупівлі «Послуги з поточного ремонту приміщення укриття Ліцею №6 міста Житомира ім. В.Г. Короленка за адресою: м-н. Короленка, 7 (загальнобудівельні роботи) за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 – «Інші завершальні будівельні роботи», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-02-15-006035-a.