0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 200 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 19 бер. 17:23
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Не усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Комунальний заклад "Ліцей № 9" Кам'янської міської ради (надалі - Замовник) на Ваш запит про надання пояснень при проведенні процедури закупівлі: “Поточний ремонт частини приміщення (перехід між корпусами) Комунального закладу «Ліцей №9» Кам’янської міської ради, яке розташовано за адресою: 51911, Україна, Дніпропетровська область, м.Кам’янське, вулиця Долматова, буд. 13) на основі CPV за ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи” повідомляє наступне. Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (надалі - Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст.22 Закону з урахуванням Особливостей. У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст.16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника, на підтвердження кваліфікаційного критерію: “Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” містить вимогу щодо надання учасниками: • довідки, складеної за Формою 2, наданою замовником за підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, з необхідними знаннями та досвідом, що знаходяться у трудових відносинах з учасником; • на підтвердження трудових відносинах між учасником та працівниками зазначених у довідці необхідно надати або копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. Учасником торгів: ТОВ "МАСАДА-БУД" (надалі - Переможець) надано у складі своєї тендерної пропозиції зазначені документи у повному обсязі, а саме: накази про прийняття на роботу працівників та довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 01.03.2024 року №4/2024, з переліком працівників, які знаходяться у трудових відносинах з учасником та в якій зазначено: “Примітка: Товариство з обмеженою відповідальністю «МАСАДА-БУД» інформує, що у разі виробничої необхідності товариство має можливість залучити до надання послуг додаткових працівників з оформленням з ними трудових відносин”. Переможцем не порушено вимог тендерної документації Замовника в цій частині, невідповідностей не виявлено. Слід зауважити, що Законом, Особливостями, тендерною документацією Замовника не передбачено залучення окремої кількості працівників для виконання обов’язків за договором під час проведення саме тендеру, що може бути дискримінаційною вимогою. Для швидкого та повного виконання умов договору - Учасники (у разі перемоги у торгах) відповідно до норм трудового законодавства, в т.ч. Цивільного кодексу України, мають право укладати цивільно-правові договори з працівниками (і не тільки) на будь-який термін. Враховуючи вище викладене, дії Замовника не суперечать чинному законодавству України. Тому просимо прийняти та врахувати дані обґрунтовані та змістовні пояснення.
Комунальний заклад "Ліцей № 9" Кам'янської міської ради (надалі - Замовник) на Ваш запит про надання пояснень при проведенні процедури закупівлі: “Поточний ремонт частини приміщення (перехід між корпусами) Комунального закладу «Ліцей №9» Кам’янської міської ради, яке розташовано за адресою: 51911, Україна, Дніпропетровська область, м.Кам’янське, вулиця Долматова, буд. 13) на основі CPV за ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи” повідомляє наступне. Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (надалі - Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст.22 Закону з урахуванням Особливостей. У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст.16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника, на підтвердження кваліфікаційного критерію: “Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” містить вимогу щодо надання учасниками: • довідки, складеної за Формою 2, наданою замовником за підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, з необхідними знаннями та досвідом, що знаходяться у трудових відносинах з учасником; • на підтвердження трудових відносинах між учасником та працівниками зазначених у довідці необхідно надати або копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. Учасником торгів: ТОВ "МАСАДА-БУД" (надалі - Переможець) надано у складі своєї тендерної пропозиції зазначені документи у повному обсязі, а саме: накази про прийняття на роботу працівників та довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 01.03.2024 року №4/2024, з переліком працівників, які знаходяться у трудових відносинах з учасником та в якій зазначено: “Примітка: Товариство з обмеженою відповідальністю «МАСАДА-БУД» інформує, що у разі виробничої необхідності товариство має можливість залучити до надання послуг додаткових працівників з оформленням з ними трудових відносин”. Переможцем не порушено вимог тендерної документації Замовника в цій частині, невідповідностей не виявлено. Слід зауважити, що Законом, Особливостями, тендерною документацією Замовника не передбачено залучення окремої кількості працівників для виконання обов’язків за договором під час проведення саме тендеру, що може бути дискримінаційною вимогою. Для швидкого та повного виконання умов договору - Учасники (у разі перемоги у торгах) відповідно до норм трудового законодавства, в т.ч. Цивільного кодексу України, мають право укладати цивільно-правові договори з працівниками (і не тільки) на будь-який термін. Враховуючи вище викладене, дії Замовника не суперечать чинному законодавству України. Тому просимо прийняти та врахувати дані обґрунтовані та змістовні пояснення.
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Комунальний заклад «Ліцей №9» Кам'янської міської ради (надалі - Замовник), через електронну систему закупівель отримав запит від Східного офісу Держаудитслужби про надання пояснення в межах проведеної закупівлі за номером ІD: UA-2024-02-26-005044-а. Розглянувши відповідний запит, Замовник в межах своєї компетенції, на підставі отриманої інформації від Товариства з обмеженою відповідальність "МАСАДА-БУД" (лист додається), керуючись нормами чинного законодавства України, зазначає наступне. Абзацом першим частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином абзац перший частини 3 статті 22 Закону є диспозитивною нормою, яка надає замовнику беззаперечне право самостійно визначати умови тендерної документації, що необхідні для проведення тендерної процедури та реалізації в подальшому договірних відносин, зважаючи на вимоги чинного законодавства України. Будь-яких обмежень чи заборон з приводу змісту інформації зазначеній в тендерній документації дана стаття не містить. Тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника, на підтвердження кваліфікаційного критерію: “Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” містить вимогу щодо надання учасниками: • довідки, складеної за Формою 2, наданою замовником за підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, з необхідними знаннями та досвідом, що знаходяться у трудових відносинах з учасником; • на підтвердження трудових відносин між учасником та працівниками зазначених у довідці необхідно надати або копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. Акцентуємо увагу, що тендерною документацією передбачалося виключно надання інформації про працівників, що знаходяться у трудових відносинах з учасником на момент проведення процедури закупівлі та які мають відповідну кваліфікацію,без вимог щодо їх кількості. Відповідно до пункту 32 частини 1 статті 1Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. ТОВ "МАСАДА-БУД" надано у складі тендерної пропозиції зазначені документи у повному обсязі,відповідно до вимог тендерної документації, а саме:довідкувід 01.03.2024 року №4/2024 про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з переліком працівників, які знаходяться у трудових відносинах з учасником та накази про прийняття на роботу працівниківзазначених у довідці. Крім того в даній Довідці було зазначено: “Примітка: Товариство з обмеженою відповідальністю «МАСАДА-БУД» інформує, що у разі виробничої необхідності товариство має можливість залучити до надання послуг додаткових працівників з оформленням з ними трудових відносин”. Таким чином переможцем виконано вимоги тендерної документації. Підкреслюємо, що тендерна документація Замовника не забороняла залучати в процесі виконання договору інших фізичних осіб за цивільно – правовими договорами та не зобов’язувала переможця закупівлі надавати інформацію про таких фізичних осіб до тендерної пропозиції. Так за інформацією наданою ТОВ "МАСАДА-БУД",виключно на стадії виконання Договору від 11.03.2024 № 11/24 останнє залучало фізичних осіб на договірних засадах. Інформація про таких осіб та про договори являється конфеденційною,доступ до якої обмежено фізичними особами, які залучалися на договірних засадах. Обмеження доступу до інформації обґрунтовується нормами чинного законодавства України, в тому числі статтями 11, 21 Закону України «Про інформацію».
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Комунальний заклад «Ліцей №9» Кам'янської міської ради (надалі - Замовник), через електронну систему закупівель отримав запит від Східного офісу Держаудитслужби про надання пояснення в межах проведеної закупівлі за номером ІD: UA-2024-02-26-005044-а. Розглянувши відповідний запит, Замовник в межах своєї компетенції, керуючись нормами чинного законодавства України, зазначає наступне. 1. Щодо надання інформації у вигляді назви файлу, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "МАСАДА-БУД", який містить в собі гарантійний лист. Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) передбачено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Таким чином вимоги до змісту тендерної документації та до процедури проведення публічних закупівель в цілому встановлено Законом. В свою чергу Закон не встановлює окремо визначеної форми будь-яких гарантійних листів та не містить в собі вимог до змісту таких листів. Відповідно до пункту 6 Розділу 3 тендерної документації Замовником визначено, що для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції повинен надати: Гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику надати послуги якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити, що матеріали, від яких залежить якість послуг, будуть відповідати вимогам встановленим для даних матеріалів іншими нормативно-правовими актами. Акцентуємо увагу, що пункт 6 Розділу 3 тендерної документації не визначає форми для гарантійного листа. Відповідно до пункту 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. ТОВ "МАСАДА-БУД" на виконання вимог пункту 6 Розділу 3 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надало лист – погодження з технічною специфікацією № 38/2024 від 01 березня 2024 року, яким ТОВ "МАСАДА-БУД" гарантує, що у разі обрання нас переможцем процедури закупівлі, надання послуг буде здійснюватись нашим підприємством якісно та в терміни, передбачені Замовником, а також надані послуги будуть відповідати нормам чинного законодавства України. При надані послуг будуть використовуватись власні матеріали, устаткування, знаряддя праці, засоби та пристрої, агрегати та інші витратні матеріали, якщо інший порядок не буде погоджений Сторонами додатково. ТОВ "МАСАДА-БУД" надає гарантію на послуги з виконання поточного ремонту частини приміщення (перехід між корпусами) КЗ «Ліцей №9» КМР не менше 5 років з дати закінчення виконання робіт. Крім того зміст вище вказаного листа передбачає перелік матеріалів, які будуть використовуватися під час надання послуг, якість яких відповідає нормам чинного законодавства України. Таким чином надавши у складі тендерної пропозиції лист – погодження з технічною специфікацією № 38/2024 від 01 березня 2024 року, ТОВ "МАСАДА-БУД" виконано вимоги пункту 6 Розділу 3 тендерної документації. 2. Щодо надання інформації у вигляді № з/п, за яким рахується пальник газопламеневий, в довідці Вих. № 43/2024 для підтвердження його наявності на момент подання тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "МАСАДА-БУД". Абзацом першим частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином абзац перший частини 3 статті 22 Закону є диспозитивною нормою, яка надає замовнику беззаперечне право самостійно визначати умови тендерної документації, що необхідні для проведення тендерної процедури та реалізації в подальшому договірних відносин, зважаючи на вимоги чинного законодавства України. Будь-яких обмежень чи заборон з приводу змісту інформації зазначеній в тендерній документації дана стаття не містить. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційного критерію, зокрема наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально - технічної бази та технологій необхідно надати довідку, складену за Формою 1, наданою замовником за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність у Учасника необхідного обладнання, матеріально - технічної бази та технологій, які є у власності Учасника чи такі, що можуть бути використанні Учасником (зазначити підстави для користування – оренда, договір надання послуг тощо). Тобто в довідці передбаченій пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації, повинна бути вказана інформація виключно про обладнання, матеріально - технічну базу та технології, які є у власності Учасника, що будуть використанні під час надання послуг. В свою чергу обладнання — це сукупність пристроїв, механізмів, приладів, інструментів , необхідних для якої-небудь діяльності. Матеріально - технічна база - це виробничі площі, матеріальні ресурси, засоби виробництва і документи, що використовуються суб'єктом господарювання у процесі вчинення певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності. Технологія - це сукупність знань і прийомів, які впорядковано застосовуються для досягнення певної мети або вирішення проблеми. Натомість пальник газопламеневий являєтся окремим технічним засобом який призначений для виконування однієї або кількох заданих функцій. Тобто пальник газопламеневий за своїми функціональними даними не відноситься до обладнання, матеріально - технічної бази чи технології, тож вказувати його в довідці Вих. № 43/2024 не було жодної підстави. Так як пальник газопламеневий планувалося використовувати під час надання послуг, його було вказано в підсумковій відомості ресурсів. Зауважуємо, що згідно частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Зважаючи на той факт, що пальник газопламеневий за своїми функціональними даними не відноситься до обладнання, матеріально - технічної бази чи технології, інформація про що є публічною, зазначена у відкритих даних та має вільний доступ, у Замовника не було підстав вимагати від ТОВ "МАСАДА-БУД" додаткових обґрунтувань щодо причин зазначення газопламеневого пальника саме в підсумковій відомості ресурсів, а не в довідці Вих. № 43/2024.
Комунальний заклад «Ліцей №9» Кам'янської міської ради (надалі - Замовник), через електронну систему закупівель отримав запит від Східного офісу Держаудитслужби про надання пояснення в межах проведеної закупівлі за номером ІD: UA-2024-02-26-005044-а. Розглянувши відповідний запит, Замовник в межах своєї компетенції, на підставі отриманої інформації від Товариства з обмеженою відповідальність "МАСАДА-БУД" (лист додається), керуючись нормами чинного законодавства України, зазначає наступне. Абзацом першим частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином абзац перший частини 3 статті 22 Закону є диспозитивною нормою, яка надає замовнику беззаперечне право самостійно визначати умови тендерної документації, що необхідні для проведення тендерної процедури та реалізації в подальшому договірних відносин, зважаючи на вимоги чинного законодавства України. Будь-яких обмежень чи заборон з приводу змісту інформації зазначеній в тендерній документації дана стаття не містить. Тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника, на підтвердження кваліфікаційного критерію: “Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” містить вимогу щодо надання учасниками: • довідки, складеної за Формою 2, наданою замовником за підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, з необхідними знаннями та досвідом, що знаходяться у трудових відносинах з учасником; • на підтвердження трудових відносин між учасником та працівниками зазначених у довідці необхідно надати або копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. Акцентуємо увагу, що тендерною документацією передбачалося виключно надання інформації про працівників, що знаходяться у трудових відносинах з учасником на момент проведення процедури закупівлі та які мають відповідну кваліфікацію,без вимог щодо їх кількості. Відповідно до пункту 32 частини 1 статті 1Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. ТОВ "МАСАДА-БУД" надано у складі тендерної пропозиції зазначені документи у повному обсязі,відповідно до вимог тендерної документації, а саме:довідкувід 01.03.2024 року №4/2024 про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з переліком працівників, які знаходяться у трудових відносинах з учасником та накази про прийняття на роботу працівниківзазначених у довідці. Крім того в даній Довідці було зазначено: “Примітка: Товариство з обмеженою відповідальністю «МАСАДА-БУД» інформує, що у разі виробничої необхідності товариство має можливість залучити до надання послуг додаткових працівників з оформленням з ними трудових відносин”. Таким чином переможцем виконано вимоги тендерної документації. Підкреслюємо, що тендерна документація Замовника не забороняла залучати в процесі виконання договору інших фізичних осіб за цивільно – правовими договорами та не зобов’язувала переможця закупівлі надавати інформацію про таких фізичних осіб до тендерної пропозиції. Так за інформацією наданою ТОВ "МАСАДА-БУД",виключно на стадії виконання Договору від 11.03.2024 № 11/24 останнє залучало фізичних осіб на договірних засадах. Інформація про таких осіб та про договори являється конфеденційною,доступ до якої обмежено фізичними особами, які залучалися на договірних засадах. Обмеження доступу до інформації обґрунтовується нормами чинного законодавства України, в тому числі статтями 11, 21 Закону України «Про інформацію».
Комунальний заклад «Ліцей №9» Кам'янської міської ради (надалі - Замовник), через електронну систему закупівель отримав запит від Східного офісу Держаудитслужби про надання пояснення в межах проведеної закупівлі за номером ІD: UA-2024-02-26-005044-а. Розглянувши відповідний запит, Замовник в межах своєї компетенції, керуючись нормами чинного законодавства України, зазначає наступне. 1. Щодо надання інформації у вигляді назви файлу, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "МАСАДА-БУД", який містить в собі гарантійний лист. Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) передбачено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Таким чином вимоги до змісту тендерної документації та до процедури проведення публічних закупівель в цілому встановлено Законом. В свою чергу Закон не встановлює окремо визначеної форми будь-яких гарантійних листів та не містить в собі вимог до змісту таких листів. Відповідно до пункту 6 Розділу 3 тендерної документації Замовником визначено, що для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції повинен надати: Гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику надати послуги якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити, що матеріали, від яких залежить якість послуг, будуть відповідати вимогам встановленим для даних матеріалів іншими нормативно-правовими актами. Акцентуємо увагу, що пункт 6 Розділу 3 тендерної документації не визначає форми для гарантійного листа. Відповідно до пункту 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. ТОВ "МАСАДА-БУД" на виконання вимог пункту 6 Розділу 3 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надало лист – погодження з технічною специфікацією № 38/2024 від 01 березня 2024 року, яким ТОВ "МАСАДА-БУД" гарантує, що у разі обрання нас переможцем процедури закупівлі, надання послуг буде здійснюватись нашим підприємством якісно та в терміни, передбачені Замовником, а також надані послуги будуть відповідати нормам чинного законодавства України. При надані послуг будуть використовуватись власні матеріали, устаткування, знаряддя праці, засоби та пристрої, агрегати та інші витратні матеріали, якщо інший порядок не буде погоджений Сторонами додатково. ТОВ "МАСАДА-БУД" надає гарантію на послуги з виконання поточного ремонту частини приміщення (перехід між корпусами) КЗ «Ліцей №9» КМР не менше 5 років з дати закінчення виконання робіт. Крім того зміст вище вказаного листа передбачає перелік матеріалів, які будуть використовуватися під час надання послуг, якість яких відповідає нормам чинного законодавства України. Таким чином надавши у складі тендерної пропозиції лист – погодження з технічною специфікацією № 38/2024 від 01 березня 2024 року, ТОВ "МАСАДА-БУД" виконано вимоги пункту 6 Розділу 3 тендерної документації. 2. Щодо надання інформації у вигляді № з/п, за яким рахується пальник газопламеневий, в довідці Вих. № 43/2024 для підтвердження його наявності на момент подання тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "МАСАДА-БУД". Абзацом першим частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином абзац перший частини 3 статті 22 Закону є диспозитивною нормою, яка надає замовнику беззаперечне право самостійно визначати умови тендерної документації, що необхідні для проведення тендерної процедури та реалізації в подальшому договірних відносин, зважаючи на вимоги чинного законодавства України. Будь-яких обмежень чи заборон з приводу змісту інформації зазначеній в тендерній документації дана стаття не містить. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційного критерію, зокрема наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально - технічної бази та технологій необхідно надати довідку, складену за Формою 1, наданою замовником за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність у Учасника необхідного обладнання, матеріально - технічної бази та технологій, які є у власності Учасника чи такі, що можуть бути використанні Учасником (зазначити підстави для користування – оренда, договір надання послуг тощо). Тобто в довідці передбаченій пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації, повинна бути вказана інформація виключно про обладнання, матеріально - технічну базу та технології, які є у власності Учасника, що будуть використанні під час надання послуг. В свою чергу обладнання — це сукупність пристроїв, механізмів, приладів, інструментів , необхідних для якої-небудь діяльності. Матеріально - технічна база - це виробничі площі, матеріальні ресурси, засоби виробництва і документи, що використовуються суб'єктом господарювання у процесі вчинення певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності. Технологія - це сукупність знань і прийомів, які впорядковано застосовуються для досягнення певної мети або вирішення проблеми. Натомість пальник газопламеневий являєтся окремим технічним засобом який призначений для виконування однієї або кількох заданих функцій. Тобто пальник газопламеневий за своїми функціональними даними не відноситься до обладнання, матеріально - технічної бази чи технології, тож вказувати його в довідці Вих. № 43/2024 не було жодної підстави. Так як пальник газопламеневий планувалося використовувати під час надання послуг, його було вказано в підсумковій відомості ресурсів. Зауважуємо, що згідно частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Зважаючи на той факт, що пальник газопламеневий за своїми функціональними даними не відноситься до обладнання, матеріально - технічної бази чи технології, інформація про що є публічною, зазначена у відкритих даних та має вільний доступ, у Замовника не було підстав вимагати від ТОВ "МАСАДА-БУД" додаткових обґрунтувань щодо причин зазначення газопламеневого пальника саме в підсумковій відомості ресурсів, а не в довідці Вих. № 43/2024.
19.04.24 Справа № 160/10227/24 визнання протиправним та скасування висновку
Уповноважена особа Комунального закладу «Ліцей №9» Кам'янської міської ради (надалі - Замовник) не згодна з висновком Східного офісу Держаудитслужби, а також повідомляє, про: - неможливість здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства шляхом розірвання договору від 11.03.2024 № 11/24 зокрема, шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, так як послуги відповідно до закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи (поточний ремонт частини приміщення (перехід між корпусами) Комунального закладу «Ліцей №9» Кам’янської міської ради, яке розташовано за адресою: 51911, Україна, Дніпропетровська область, м.Кам’янське, вулиця Долматова, буд. 13) на основі CPV за ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-26-005044-a) виконанні в повному обсязі своєчасно та якісно у встановленні договором строки, та у Замовника відсутні претензії та зауваження, щодо неналежного виконання послуг відповідно до укладеного договору з ТОВ «МАСАДА-БУД» ; - подання позовної заяви до органу оскарження.