0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7 610 982.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 22 бер. 12:32
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Комунальне підприємство «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» (далі – Підприємство) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі опрацьовано запит органу державного фінансового контролю, який оприлюднений на веб-сторінці процедури публічної закупівлі (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-23-006824-a) 26.03.2024 року в 17 годин 29 хвилин. Щодо частини першої запиту: Очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені проектно-кошторисною документацією та підтверджуються позитивним експертним звітом № 1-23-227 від 12.12.2023р. щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом (скан-копія звіту додається). Загальна кошторисна вартість будівництва згідно зведеного кошторисного розрахунку (скан-копія зведеного кошторисного розрахунку додається) та експертного звіту складає 10 701,156 тис. грн. Очікувана вартість закупівлі становить 7 610,982 тис. грн., яка складається з вартості будівельних робіт та матеріально-технічних ресурсів, необхідних для будівництва зазначеного об’єкту. Тендерна документація, технічні характеристики та моніторинг цін з вказанням очікуваної вартості предмета закупівлі було направлено до Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в строки та в порядку, встановленому розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 11.09.2009 № 1036 (зі змінами та доповненнями). Зауваження від Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) – відсутні. Також, тендерна документація, технічні характеристики та моніторинг цін з вказанням очікуваної вартості предмета закупівлі було направлено до Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в строки та в порядку, встановленому наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.10.2021 № Н-266. Зауваження від Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) – відсутні. Щодо частини другої запиту: Щодо оприлюднення інформації про закупівлю на власному веб-сайті або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів (відповідно до вимог п. 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів») пояснюємо, що Підприємство є одержувачем бюджетних коштів місцевого бюджету і не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня) чи суб’єктом господарювання державного сектору економіки. З огляду на викладене, відповідну інформацію про закупівлю Підприємство не висвітлює на власному веб-сайті або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів. Щодо частини третьої запиту: У Підприємства відсутня необхідність продовження строку для укладення договору до 60 днів, оскільки договір за результатами процедури закупівлі був укладений у встановлені Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) строки, а саме на 15 (п’ятнадцятий) день з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та опубліковано в електронній системі закупівель у строки, встановлені Законом України «Про публічні закупівлі», а саме на наступний робочий день з дня його укладення.
Комунальне підприємство «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» (далі – Підприємство) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі опрацьовано запит органу державного фінансового контролю, який оприлюднений на веб-сторінці процедури публічної закупівлі (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-23-006824-a) 26.03.2024 року в 17 годин 29 хвилин. Щодо частини першої запиту: Очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені проектно-кошторисною документацією та підтверджуються позитивним експертним звітом № 1-23-227 від 12.12.2023р. щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом (скан-копія звіту додається). Загальна кошторисна вартість будівництва згідно зведеного кошторисного розрахунку (скан-копія зведеного кошторисного розрахунку додається) та експертного звіту складає 10 701,156 тис. грн. Очікувана вартість закупівлі становить 7 610,982 тис. грн., яка складається з вартості будівельних робіт та матеріально-технічних ресурсів, необхідних для будівництва зазначеного об’єкту. Тендерна документація, технічні характеристики та моніторинг цін з вказанням очікуваної вартості предмета закупівлі було направлено до Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в строки та в порядку, встановленому розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 11.09.2009 № 1036 (зі змінами та доповненнями). Зауваження від Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) – відсутні. Також, тендерна документація, технічні характеристики та моніторинг цін з вказанням очікуваної вартості предмета закупівлі було направлено до Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в строки та в порядку, встановленому наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.10.2021 № Н-266. Зауваження від Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) – відсутні. Щодо частини другої запиту: Щодо оприлюднення інформації про закупівлю на власному веб-сайті або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів (відповідно до вимог п. 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів») пояснюємо, що Підприємство є одержувачем бюджетних коштів місцевого бюджету і не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня) чи суб’єктом господарювання державного сектору економіки. З огляду на викладене, відповідну інформацію про закупівлю Підприємство не висвітлює на власному веб-сайті або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів. Щодо частини третьої запиту: У Підприємства відсутня необхідність продовження строку для укладення договору до 60 днів, оскільки договір за результатами процедури закупівлі був укладений у встановлені Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) строки, а саме на 15 (п’ятнадцятий) день з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та опубліковано в електронній системі закупівель у строки, встановлені Законом України «Про публічні закупівлі», а саме на наступний робочий день з дня його укладення.
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Комунальне підприємство «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» (далі – Підприємство) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі опрацьовано запит органу державного фінансового контролю, який оприлюднений на веб-сторінці процедури публічної закупівлі (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-23-006824-a) 04.04.2024 року в 10 годин 33 хвилини. Відповідно до положень пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами та доповненнями) передбачений обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України КП «Центр організації дорожнього руху» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) являється саме одержувачем бюджетних коштів. Беручи до уваги вищезазначене та враховуючи той факт, що КП «Центр організації дорожнього руху» не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів та керуючись пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами та доповненнями), КП «Центр організації дорожнього руху» не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі. Окремо повідомляємо, що КП «Центр організації дорожнього руху» постійно розміщує інформацію щодо запланових процедур закупівель, а саме: тендерні документації, технічні характеристики, обґрунтування технічних та якісних характеристик предметів закупівель, моніторинги цін, експертні звіти з вказанням очікуваної вартості предметів закупівель та розмірів бюджетного призначення та/або власних коштів на офіційному інтернет-порталі "КИЇВАУДИТ" Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації у відповідності до вимог розпорядження Київської міської державної адміністрації від 11.09.2009 № 1036 (зі змінами та доповненнями).
Комунальне підприємство «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» (далі – Підприємство) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі опрацьовано запит органу державного фінансового контролю, який оприлюднений на веб-сторінці процедури публічної закупівлі (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-23-006824-a) 04.04.2024 року в 10 годин 33 хвилини. Відповідно до положень пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами та доповненнями) передбачений обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України КП «Центр організації дорожнього руху» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) являється саме одержувачем бюджетних коштів. Беручи до уваги вищезазначене та враховуючи той факт, що КП «Центр організації дорожнього руху» не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів та керуючись пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами та доповненнями), КП «Центр організації дорожнього руху» не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі. Окремо повідомляємо, що КП «Центр організації дорожнього руху» постійно розміщує інформацію щодо запланових процедур закупівель, а саме: тендерні документації, технічні характеристики, обґрунтування технічних та якісних характеристик предметів закупівель, моніторинги цін, експертні звіти з вказанням очікуваної вартості предметів закупівель та розмірів бюджетного призначення та/або власних коштів на офіційному інтернет-порталі "КИЇВАУДИТ" Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації у відповідності до вимог розпорядження Київської міської державної адміністрації від 11.09.2009 № 1036 (зі змінами та доповненнями).
Комунальне підприємство «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» (далі – Підприємство) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі опрацьовано висновок органу державного фінансового контролю, який оприлюднений на веб-сторінці процедури публічної закупівлі (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-23-006824-a) 12.04.2024 року. Підприємством проведено аналіз процедури закупівлі - відкриті торги з особливостями (№ UA-2024-02-23-006824-a), оголошеної відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), по предмету закупівлі «Код ДК 021-2015: 45213000-3 Будівництво торгових будівель, складів і промислових будівель, об’єктів транспортної інфраструктури (Реконструкція світлофорного об'єкту по вул. Михайла Максимовича - вул. Академіка Вільямса - вул. Сергія Колоса у Голосіївському районі м. Києва)», проведено нараду з ініціатором зазначеної закупівлі з роз’ясненням недопущення недотриманням вимоги частини восьмої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», в частині направлення на електронну адресу, зазначену в електронній системі закупівель, чи в інший спосіб, інформації під час проведення процедури закупівлі, адже подання тендерних пропозицій здійснюється виключно в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Враховуючи вищевикладене, Підприємством зроблено висновки та наразі всі закупівлі, в тому числі закупівлі робіт з реконструкції/будівництва світлофорних об’єктів здійснюються з дотриманням норм чинного законодавства. Додатки: - Тендерна документація на закупівлю робіт.