0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
10 500 000.00 UAH
Завершено. Порушення не знайдено
Дата: 22 бер. 12:34
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт систем опалення житлових будинків (ДК 021:2015: 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-19-009572-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Комунальне підприємство "ЖИЛСЕРВІС-5" Дніпровської міської ради (надалі – Замовник) у відповідь на запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі ««Послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт систем опалення житлових будинків (ДК 021:2015: 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення)» (UA-2024-02-19-009572-a) надає наступні пояснення. 1. Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості. Очікувана вартість вказаного предмета закупівлі розрахована за допомогою програмного комплексу, з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації (Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами)), з урахуванням ринкових цін на якісні будівельні матеріали, що можуть застосовуватися при наданні послуг, зазначених в дефектних актах та орієнтовно становить 10 500 000,00 грн. з ПДВ, що відповідає розміру бюджетного призначення. На підтвердження зазначеного, згідно вашого запиту, надаємо розрахунок вартості. Зазначений розмір бюджетного призначення встановлений згідно програми реформування та розвитку житлового господарства м. Дніпра на 2023 – 2028 роки, зі змінами, рішення міської ради від 06.12.2023 № 4/44 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік», рішення міської ради від 31.01.2024 № 2/46 «Про внесення змін до рішення міської ради від 06.12.2023 № 4/44 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі затверджених дефектних актів де конкретизуються найменування послуг та витрат, а також обсяги послуг. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначені у додатку 2 до тендерної документації. З метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку веб-сайту, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості предмета закупівлі ««Послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт систем опалення житлових будинків (ДК 021:2015: 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-19-009572-a): https://old.dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-zhilservis-5-dniprovskoi-miskoi-radi-
Комунальне підприємство "ЖИЛСЕРВІС-5" Дніпровської міської ради (надалі – Замовник) у відповідь на запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі ««Послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт систем опалення житлових будинків (ДК 021:2015: 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення)» (UA-2024-02-19-009572-a) надає наступні пояснення. 1. Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості. Очікувана вартість вказаного предмета закупівлі розрахована за допомогою програмного комплексу, з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації (Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами)), з урахуванням ринкових цін на якісні будівельні матеріали, що можуть застосовуватися при наданні послуг, зазначених в дефектних актах та орієнтовно становить 10 500 000,00 грн. з ПДВ, що відповідає розміру бюджетного призначення. На підтвердження зазначеного, згідно вашого запиту, надаємо розрахунок вартості. Зазначений розмір бюджетного призначення встановлений згідно програми реформування та розвитку житлового господарства м. Дніпра на 2023 – 2028 роки, зі змінами, рішення міської ради від 06.12.2023 № 4/44 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік», рішення міської ради від 31.01.2024 № 2/46 «Про внесення змін до рішення міської ради від 06.12.2023 № 4/44 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі затверджених дефектних актів де конкретизуються найменування послуг та витрат, а також обсяги послуг. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначені у додатку 2 до тендерної документації. З метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку веб-сайту, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості предмета закупівлі ««Послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт систем опалення житлових будинків (ДК 021:2015: 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-19-009572-a): https://old.dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-zhilservis-5-dniprovskoi-miskoi-radi-
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт систем опалення житлових будинків (ДК 021:2015: 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-19-009572-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та документів, які підтверджують обґрунтовану необхідність укладання додаткової угоди від 03.04.2024 № 1 до договору від 12.03.2024 № 23. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Щодо обставин, що спричинили необхідність укладання додаткової угоди № 1 від 03.04.2024 до договору № 23 від 12.03.2024 повідомляємо наступне. Згідно з договором на надання послуг з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт систем опалення житлових будинків, вартість послуг складала 10 233 506,97 тис. грн., але по факту надання послуг, фактична вартість змінилась у бік зменшення та склала 10 099 239,47 грн, на підставі чого між замовником та виконавцем було укладено додаткову угоду №1 від 03.04.2024. Різниця між договірною та фактичною вартістю пов’язана з уточненням об’ємів наданих послуг.
Щодо обставин, що спричинили необхідність укладання додаткової угоди № 1 від 03.04.2024 до договору № 23 від 12.03.2024 повідомляємо наступне. Згідно з договором на надання послуг з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт систем опалення житлових будинків, вартість послуг складала 10 233 506,97 тис. грн., але по факту надання послуг, фактична вартість змінилась у бік зменшення та склала 10 099 239,47 грн, на підставі чого між замовником та виконавцем було укладено додаткову угоду №1 від 03.04.2024. Різниця між договірною та фактичною вартістю пов’язана з уточненням об’ємів наданих послуг.