0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
114 304 126.80 UAH
Замовник
Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Контакти та закупівліЗавершено. Порушення не знайдено
Дата: 22 бер. 13:06
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі, штучних споруд (мостів, шляхопроводів та ін.) міста (45233142-6 – Ремонт доріг) (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-12-002776-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме: Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Надати інформацію та документи, що підтверджують виконання пункту 6 розділу V тендерної документації в частині внесенням переможцем закупівлі комунальним підрядним спеціалізованим підприємством по ремонту і будівництву автошляхів м. Харкова «ШЛЯХРЕМБУД» не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у формі оригіналу банківської гарантії в розмірі 0,5 відсотків вартості договору про закупівлю. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Доброго дня! Цим на Ваш запит «Про надання пояснень» надаємо пояснення про таке. 1. Щодо питання «Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.»: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі – Департамент/Замовник) здійснює свою діяльність згідно з Положенням про Департамент, затвердженим рішенням 1 сесії Харківської міської ради 8 скликання «Про затвердження положень виконавчих органів Харківської міської ради 8 скликання» від 09.12.2020 № 7/20» (із змінами) (далі – Положення). Відповідно до пункту 1.3 Положення, у своїй діяльності Департамент керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, актами Президента України, рішеннями Харківської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Положенням та іншими нормативними актами. Департамент у своїй діяльності підзвітний та підконтрольний Харківській міській раді, підпорядкований виконавчому комітету Харківської міської ради, міському голові, секретарю міської ради, заступнику міського голови з питань інфраструктури міста (пункт 1.2 Положення). Згідно зі статтею 16 Закону України «Про автомобільні дороги» вулиці і дороги міст та інших населених пунктів знаходяться у віданні органів місцевого самоврядування і є комунальною власністю. Статтею 19 Закону України «Про автомобільні дороги» передбачено, що основними обов’язками органів місцевого самоврядування у частині управління функціонування і розвитком вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, зокрема, є: забезпечення безперервних, безпечних, економічних та зручних умов руху транспортних засобів і пішоходів вулицями і дорогами міст та інших населених пунктів; організація будівництва, реконструкції, ремонту та утримання вулиць і доріг міст та інших населених пунктів за встановленими для них будівельними нормами, державними стандартами та нормами. Згідно з Положенням Департамент відповідно до покладених на нього завдань організовує та виконує функції замовника з утримання, будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту об'єктів житлово-комунального та соціального призначення на території міста, вулиць і доріг місцевого значення та штучних споруд на них, інженерних мереж та комунікацій міста, внутрішньоквартальних доріг. Відповідно до п. 1.1 розділу 1. Загальні положення Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23 вересня 2003 року № 154 (із змінами), роботи з ремонту та утримання об’єктів благоустрою мають бути спрямовані на забезпечення та збереження їх технічного та естетичного стану, підвищення експлуатаційних якостей та продовження їх строків служби. Послуги з поточного ремонту, пов’язані з періодичним відновленням шару зносу дорожнього покриття, забезпеченням достатньої його жорсткості та рівності, поліпшенням експлуатаційних якостей елементів вулично-дорожньої мережі, також, при необхідності, ремонт полягає в ліквідації всіх дрібних пошкоджень проїзної частини вулично-дорожньої мережі, у тому числі пошкоджень, що створюють перешкоди для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Надання вищевказаних послуг передбачає строки, особливості, норми і кратність проведення технічних заходів відповідно до пори року. На підставі чого складається дефектний акт (Додаток 1 до пояснень – Дефектний акт, на 10 аркушах) та технічна специфікація. В технічній специфікації міститься перелік запланованих заходів до обстежень стану вулично-дорожньої мережі міста за районами (Додаток 2 до пояснень – ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, на 10 аркушах). Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі визначений на підставі наявної потреби; відповідає рішенню 20 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 22.11.2023 № 447/23 «Про бюджет Харківської міської територіальної громади на 2024 рік» (за посиланням https://doc.city.kharkov.ua/uk/profile/document/view/id/710201) (Додаток 3 до пояснень – Рішення ХМР № 447/23, на 77 аркушах), та паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік (загальний фонд) за КПКВК 1517461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету» (Додаток 4 до пояснень – Паспорт бюджетної програми, на 3 аркушах). Очікувана вартість закупівлі послуг з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі міста визначається з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (із змінами), та на підставі закупівельних цін власних закупівель Замовника. 2. Щодо питання «Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.»: На виконання пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), Департаментом було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному сайті Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету за посиланням: https://www.city.kharkiv.ua/uk/document/obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-ta-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-70263.html. 3. Щодо питання «Надати інформацію та документи, що підтверджують виконання пункту 6 розділу V тендерної документації в частині внесенням переможцем закупівлі комунальним підрядним спеціалізованим підприємством по ремонту і будівництву автошляхів м. Харкова «ШЛЯХРЕМБУД» не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у формі оригіналу банківської гарантії в розмірі 0,5 відсотків вартості договору про закупівлю.»: На виконання пункту 6 розділу V тендерної документації переможець закупівлі КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» надав забезпечення виконання договору такого договору у формі оригіналу банківської гарантії № 302/2024/ХаркОД-МСБ-Г від 13.03.2024, виданої АБ «УКРГАЗБАНК», код за ЄДРПОУ 23697280 (додаток 5 до пояснень – Банківська гарантія № 302/2024/ХаркОД-МСБ-Г, на 2 аркушах; додаток 6 до пояснень – Довідка АБ «УКРГАЗБАНК» від 13.03.2024 № 5-278/20/98/2024, на 1 аркуші; додаток 7 до пояснень – Завірена копія банківської ліцензії, виданої АБ «УКРГАЗБАНК» від 06.10.2011 № 123, на 2 аркушах; додаток 8 до пояснень – Завірена копія витягу з Державного реєстру банків АБ «УКРГАЗБАНК», сформований 16.08.2021 за № ДБР-000032, на 1 аркуші; додаток 9 до пояснень – Довіреність на Озерова Олексія Юрійовича, на 6 аркушах). Додатки: 1. Додаток 1 до пояснень – Дефектний акт, на 10 аркушах; 2. Додаток 2 до пояснень – ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, на 10 аркушах; 3. Додаток 3 до пояснень – Рішення ХМР № 447/23, на 77 аркушах; 4. Додаток 4 до пояснень – Паспорт бюджетної програми, на 3 аркушах; 5. Додаток 5 до пояснень – Банківська гарантія № 302/2024/ХаркОД-МСБ-Г, на 2 аркушах; 6. Додаток 6 до пояснень – Довідка АБ «УКРГАЗБАНК» від 13.03.2024 № 5-278/20/98/2024, на 1 аркуші; 7. Додаток 7 до пояснень – Завірена копія банківської ліцензії, виданої АБ «УКРГАЗБАНК» від 06.10.2011 № 123, на 2 аркушах; 8. Додаток 8 до пояснень – Завірена копія витягу з Державного реєстру банків АБ «УКРГАЗБАНК», сформований 16.8.2021 за № ДБР-000032, на 1 аркуші; 9. Додаток 9 до пояснень – Довіреність на Озерова Олексія Юрійовича, на 6 аркушах.
Доброго дня! Цим на Ваш запит «Про надання пояснень» надаємо пояснення про таке. 1. Щодо питання «Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.»: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі – Департамент/Замовник) здійснює свою діяльність згідно з Положенням про Департамент, затвердженим рішенням 1 сесії Харківської міської ради 8 скликання «Про затвердження положень виконавчих органів Харківської міської ради 8 скликання» від 09.12.2020 № 7/20» (із змінами) (далі – Положення). Відповідно до пункту 1.3 Положення, у своїй діяльності Департамент керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, актами Президента України, рішеннями Харківської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Положенням та іншими нормативними актами. Департамент у своїй діяльності підзвітний та підконтрольний Харківській міській раді, підпорядкований виконавчому комітету Харківської міської ради, міському голові, секретарю міської ради, заступнику міського голови з питань інфраструктури міста (пункт 1.2 Положення). Згідно зі статтею 16 Закону України «Про автомобільні дороги» вулиці і дороги міст та інших населених пунктів знаходяться у віданні органів місцевого самоврядування і є комунальною власністю. Статтею 19 Закону України «Про автомобільні дороги» передбачено, що основними обов’язками органів місцевого самоврядування у частині управління функціонування і розвитком вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, зокрема, є: забезпечення безперервних, безпечних, економічних та зручних умов руху транспортних засобів і пішоходів вулицями і дорогами міст та інших населених пунктів; організація будівництва, реконструкції, ремонту та утримання вулиць і доріг міст та інших населених пунктів за встановленими для них будівельними нормами, державними стандартами та нормами. Згідно з Положенням Департамент відповідно до покладених на нього завдань організовує та виконує функції замовника з утримання, будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту об'єктів житлово-комунального та соціального призначення на території міста, вулиць і доріг місцевого значення та штучних споруд на них, інженерних мереж та комунікацій міста, внутрішньоквартальних доріг. Відповідно до п. 1.1 розділу 1. Загальні положення Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23 вересня 2003 року № 154 (із змінами), роботи з ремонту та утримання об’єктів благоустрою мають бути спрямовані на забезпечення та збереження їх технічного та естетичного стану, підвищення експлуатаційних якостей та продовження їх строків служби. Послуги з поточного ремонту, пов’язані з періодичним відновленням шару зносу дорожнього покриття, забезпеченням достатньої його жорсткості та рівності, поліпшенням експлуатаційних якостей елементів вулично-дорожньої мережі, також, при необхідності, ремонт полягає в ліквідації всіх дрібних пошкоджень проїзної частини вулично-дорожньої мережі, у тому числі пошкоджень, що створюють перешкоди для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Надання вищевказаних послуг передбачає строки, особливості, норми і кратність проведення технічних заходів відповідно до пори року. На підставі чого складається дефектний акт (Додаток 1 до пояснень – Дефектний акт, на 10 аркушах) та технічна специфікація. В технічній специфікації міститься перелік запланованих заходів до обстежень стану вулично-дорожньої мережі міста за районами (Додаток 2 до пояснень – ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, на 10 аркушах). Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі визначений на підставі наявної потреби; відповідає рішенню 20 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 22.11.2023 № 447/23 «Про бюджет Харківської міської територіальної громади на 2024 рік» (за посиланням https://doc.city.kharkov.ua/uk/profile/document/view/id/710201) (Додаток 3 до пояснень – Рішення ХМР № 447/23, на 77 аркушах), та паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік (загальний фонд) за КПКВК 1517461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету» (Додаток 4 до пояснень – Паспорт бюджетної програми, на 3 аркушах). Очікувана вартість закупівлі послуг з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі міста визначається з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (із змінами), та на підставі закупівельних цін власних закупівель Замовника. 2. Щодо питання «Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.»: На виконання пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), Департаментом було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному сайті Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету за посиланням: https://www.city.kharkiv.ua/uk/document/obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-ta-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-70263.html. 3. Щодо питання «Надати інформацію та документи, що підтверджують виконання пункту 6 розділу V тендерної документації в частині внесенням переможцем закупівлі комунальним підрядним спеціалізованим підприємством по ремонту і будівництву автошляхів м. Харкова «ШЛЯХРЕМБУД» не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у формі оригіналу банківської гарантії в розмірі 0,5 відсотків вартості договору про закупівлю.»: На виконання пункту 6 розділу V тендерної документації переможець закупівлі КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» надав забезпечення виконання договору такого договору у формі оригіналу банківської гарантії № 302/2024/ХаркОД-МСБ-Г від 13.03.2024, виданої АБ «УКРГАЗБАНК», код за ЄДРПОУ 23697280 (додаток 5 до пояснень – Банківська гарантія № 302/2024/ХаркОД-МСБ-Г, на 2 аркушах; додаток 6 до пояснень – Довідка АБ «УКРГАЗБАНК» від 13.03.2024 № 5-278/20/98/2024, на 1 аркуші; додаток 7 до пояснень – Завірена копія банківської ліцензії, виданої АБ «УКРГАЗБАНК» від 06.10.2011 № 123, на 2 аркушах; додаток 8 до пояснень – Завірена копія витягу з Державного реєстру банків АБ «УКРГАЗБАНК», сформований 16.08.2021 за № ДБР-000032, на 1 аркуші; додаток 9 до пояснень – Довіреність на Озерова Олексія Юрійовича, на 6 аркушах). Додатки: 1. Додаток 1 до пояснень – Дефектний акт, на 10 аркушах; 2. Додаток 2 до пояснень – ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, на 10 аркушах; 3. Додаток 3 до пояснень – Рішення ХМР № 447/23, на 77 аркушах; 4. Додаток 4 до пояснень – Паспорт бюджетної програми, на 3 аркушах; 5. Додаток 5 до пояснень – Банківська гарантія № 302/2024/ХаркОД-МСБ-Г, на 2 аркушах; 6. Додаток 6 до пояснень – Довідка АБ «УКРГАЗБАНК» від 13.03.2024 № 5-278/20/98/2024, на 1 аркуші; 7. Додаток 7 до пояснень – Завірена копія банківської ліцензії, виданої АБ «УКРГАЗБАНК» від 06.10.2011 № 123, на 2 аркушах; 8. Додаток 8 до пояснень – Завірена копія витягу з Державного реєстру банків АБ «УКРГАЗБАНК», сформований 16.8.2021 за № ДБР-000032, на 1 аркуші; 9. Додаток 9 до пояснень – Довіреність на Озерова Олексія Юрійовича, на 6 аркушах.
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі, штучних споруд (мостів, шляхопроводів та ін.) міста (45233142-6 – Ремонт доріг) (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-12-002776-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, враховуючи вимоги пункту 18 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо різниці робіт за предметом закупівлі, які зазначені в пунктах 5, 28, 51, 75, 85, 87 89 Технічної специфікації (файл «Додаток 2 Технічна специфікація..pdf»), наданій у складі тендерної пропозиції учасника (переможця) комунального підрядного спеціалізованого підприємства по ремонту і будівництву автошляхів м. Харкова "Шляхрембуд" та відповідних робіт, зазначених у локальному кошторисі додатку 1 до договору закупівлі від 14.03.2024 № 25 в частині глибині різання, глибині фрезерування, товщини покриття тощо. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Доброго дня! Цим на Ваш запит «Про надання пояснень» надаємо пояснення про таке. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) саме цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі – Департамент/Замовник) згідно із Законом належить до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону (пункт 1 частини першої статті 2 Закону). За наявною потребою Департаментом було оголошено процедуру закупівлі за предметом: (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі, штучних споруд (мостів, шляхопроводів та ін.) міста (45233142-6 – Ремонт доріг), унікальний ідентифікатор закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, – UA-2024-02-12-002776-a (далі – Послуги). В технічній специфікації (додаток 2 до тендерної документації) міститься перелік запланованих заходів відповідно до обстежень стану вулично-дорожньої мережі міста за районами (Додаток 1 до пояснень – ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, на 10 аркушах). Зокрема, перелік містить наступне: № з/п Найменування Одиниця виміру Кількість 5 Нарізання швів при ремонті дорожнього покриття з використанням нарізувача швів на базі бензоріза потужністю 4,5-5 кВт: глибина різання 90 мм /при наявності руху транспортних засобів на ремонтованій і суміжних смугах руху/ м шва 5 400,0 28 Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття доріг з використанням міні-навантажувача JCB 225 з навісною дорожньою фрезою: глибина фрезерування 70 мм /при наявності руху транспортних засобів на ремонтованій і суміжних смугах руху/ м2 покриття 3 300,0 51 Улаштування покриття товщиною 7 см з гарячих асфальтобетонних сумішей вручну з ущільненням дорожнім самохідним котком[на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] м2 покриття 3 500,0 75 Улаштування покриттів товщиною 7 см із гарячих асфальтобетонних сумішей [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] м2 покриття 6 000,0 85 Ремонт дорожнього покриття з використанням машини для ямкового ремонту асфальтобетонного покриття Blow-Patcher HT-D, забивання тріщин і просідань струменевим методом: глибина ушкодження 50 мм /при наявності руху транспортних засобів на ремонтованій і суміжних смугах руху/ м2 покриття 2 000,0 87 Ремонт дорожнього покриття з використанням котла для литого асфальту КДМ-1501 на базі автомобіля КамАЗ-55111: товщина шару 100мм, площа ділянки (карти) до 2 м2 /при наявності руху транспортних засобів на ремонтованій і суміжних смугах руху/ м2 покриття 2 000,0 89 Ремонт дорожнього покриття з використанням котла для литого асфальту КДМ-1501 на базі автомобіля КамАЗ-55111: товщина шару 100 мм, площа ділянки (карти) понад 2 м2 до 10 м2 /при наявності руху транспортних засобів на ремонтованій і суміжних смугах руху/ м2 покриття 2 000,0 Підпунктом 6.4 пункту 6 розділу IІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на Послуги встановлено, що договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону з урахуванням Особливостей, Господарського та Цивільного кодексу України. Переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю надає замовнику договірну ціну, у тому числі: локальні кошториси, розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомості ресурсів), розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, розрахунок прибутку, - відповідно до своєї тендерної пропозиції. Структура Договірної ціни є динамічною і визначається на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для надання послуг, та поточних цін на них у відповідності до п. 5.1. кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 з урахуванням змін та доповнень, Порядком проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154 (із змінами). Всі розрахунки повинні бути підтверджені документально. Рівень заробітної плати при визначенні вартості будівництва не повинен перевищувати рівня середньомісячної заробітної плати, затвердженої рішенням Харківської міської ради. Враховуючи вищевикладене, між Замовником та переможцем процедури закупівлі КОМУНАЛЬНИМ ПІДРЯДНИМ СПЕЦІАЛІЗОВАНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД», код згідно із ЄДРПОУ 03359182, (далі – КП «ШЛЯХРЕМБУД») було укладено договір про закупівлю № 25 від 14.03.2024, в договірній ціні, яка є невід’ємною частиною (Додаток № 1 до договору) та структура якої є динамічною і визначено на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для надання послуг, та поточних цін на них у відповідності до п. 5.1. кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 з урахуванням змін та доповнень, Порядком проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154 (із змінами), всі розцінки відповідають нормативним. Для розрахунку кошторисної вартості Послуг, зокрема щодо пунктів 5, 28, 51, 75, 85, 87 89 Технічної специфікації, використовувались основна розцінка та розцінка, яка коригує глибину різання, глибину фрезерування, товщину покриття тощо, з коефіцієнтом до всіх витрат ресурсів, відповідно до кошторисних норм України «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Збірник 18. Благоустрій», затверджених наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 15.06.2021 № 156 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та СОУ Д.2.4-03359182-001:2016 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Утримання і ремонт об’єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів» (із змінами) (Додаток 2 до пояснень – витяг із кошторисних норм України «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Збірник 18. Благоустрій», затверджених наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 15.06.2021 № 156 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та СОУ Д.2.4-03359182-001:2016 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Утримання і ремонт об’єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів» (із змінами), на 5 аркушах). Наприклад, розрахунок для пункту 5 Технічної специфікації: Обґрунтування (шифр норми) Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кількість ШР1-6-1 тех.ч. п.3.27 к=1,2 к=1,2 к=1,2 Нарізання швів при ремонті дорожнього покриття з використанням нарізувача швів на базі бензоріза потужністю 4,5-5 кВт: глибина різання 50 мм /при наявності руху транспортних засобів на ремонтованій і суміжних смугах руху/ 100 м шва 54,0 ШР1-6-2 тех.ч. п.3.27 к=1,2 к=1,2 к=1,2 K0=8,0 Нарізання швів при ремонті дорожнього покриття з використанням нарізувача швів на базі бензоріза потужністю 4,5-5 кВт: на кожні повні або неповні 5 мм зміни глибини різання додавати або вилучати /при наявності руху транспортних засобів на ремонтованій і суміжних смугах руху/ 100 м шва 54,0 В основній розцінці ШР1-6-1 глибина різання становить 50 мм, з метою виконання вимог технічної специфікації використано коригуючу розцінку ШР1-6-2, яка дозволяє змінювати глибину різання, а саме додати на кожні повні або неповні 5 мм, використовуючи К0 (коефіцієнт до всіх витрат ресурсів), тобто: 50 мм + (5мм * 8) = 90 мм. Аналогічні розрахунки щодо пунктів 28, 51, 75, 85, 87 89 Технічної специфікації наведено у Додатку 3 до пояснень – приклад розрахунку кошторисної вартості щодо пунктів 5, 28, 51, 75, 85, 87 89 Технічної специфікації, на 4 аркушах. З огляду на вищезазначене, умови договору про закупівлю № 25 від 14.03.2024 (з усіма невід’ємними частинами) не відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі КП «ШЛЯХРЕМБУД». Додатки: 1. Додаток 1 до пояснень – ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, на 10 аркушах; 2. Додаток 2 до пояснень – витяг із кошторисних норм України «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Збірник 18. Благоустрій», затверджених наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 15.06.2021 № 156 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та СОУ Д.2.4-03359182-001:2016 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Утримання і ремонт об’єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів» (із змінами), на 5 аркушах; 3. Додаток 3 до пояснень – приклад розрахунку кошторисної вартості щодо пунктів 5, 28, 51, 75, 85, 87 89 Технічної специфікації, на 4 аркушах.
Доброго дня! Цим на Ваш запит «Про надання пояснень» надаємо пояснення про таке. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) саме цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі – Департамент/Замовник) згідно із Законом належить до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону (пункт 1 частини першої статті 2 Закону). За наявною потребою Департаментом було оголошено процедуру закупівлі за предметом: (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі, штучних споруд (мостів, шляхопроводів та ін.) міста (45233142-6 – Ремонт доріг), унікальний ідентифікатор закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, – UA-2024-02-12-002776-a (далі – Послуги). В технічній специфікації (додаток 2 до тендерної документації) міститься перелік запланованих заходів відповідно до обстежень стану вулично-дорожньої мережі міста за районами (Додаток 1 до пояснень – ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, на 10 аркушах). Зокрема, перелік містить наступне: № з/п Найменування Одиниця виміру Кількість 5 Нарізання швів при ремонті дорожнього покриття з використанням нарізувача швів на базі бензоріза потужністю 4,5-5 кВт: глибина різання 90 мм /при наявності руху транспортних засобів на ремонтованій і суміжних смугах руху/ м шва 5 400,0 28 Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття доріг з використанням міні-навантажувача JCB 225 з навісною дорожньою фрезою: глибина фрезерування 70 мм /при наявності руху транспортних засобів на ремонтованій і суміжних смугах руху/ м2 покриття 3 300,0 51 Улаштування покриття товщиною 7 см з гарячих асфальтобетонних сумішей вручну з ущільненням дорожнім самохідним котком[на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] м2 покриття 3 500,0 75 Улаштування покриттів товщиною 7 см із гарячих асфальтобетонних сумішей [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] м2 покриття 6 000,0 85 Ремонт дорожнього покриття з використанням машини для ямкового ремонту асфальтобетонного покриття Blow-Patcher HT-D, забивання тріщин і просідань струменевим методом: глибина ушкодження 50 мм /при наявності руху транспортних засобів на ремонтованій і суміжних смугах руху/ м2 покриття 2 000,0 87 Ремонт дорожнього покриття з використанням котла для литого асфальту КДМ-1501 на базі автомобіля КамАЗ-55111: товщина шару 100мм, площа ділянки (карти) до 2 м2 /при наявності руху транспортних засобів на ремонтованій і суміжних смугах руху/ м2 покриття 2 000,0 89 Ремонт дорожнього покриття з використанням котла для литого асфальту КДМ-1501 на базі автомобіля КамАЗ-55111: товщина шару 100 мм, площа ділянки (карти) понад 2 м2 до 10 м2 /при наявності руху транспортних засобів на ремонтованій і суміжних смугах руху/ м2 покриття 2 000,0 Підпунктом 6.4 пункту 6 розділу IІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на Послуги встановлено, що договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону з урахуванням Особливостей, Господарського та Цивільного кодексу України. Переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю надає замовнику договірну ціну, у тому числі: локальні кошториси, розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомості ресурсів), розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, розрахунок прибутку, - відповідно до своєї тендерної пропозиції. Структура Договірної ціни є динамічною і визначається на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для надання послуг, та поточних цін на них у відповідності до п. 5.1. кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 з урахуванням змін та доповнень, Порядком проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154 (із змінами). Всі розрахунки повинні бути підтверджені документально. Рівень заробітної плати при визначенні вартості будівництва не повинен перевищувати рівня середньомісячної заробітної плати, затвердженої рішенням Харківської міської ради. Враховуючи вищевикладене, між Замовником та переможцем процедури закупівлі КОМУНАЛЬНИМ ПІДРЯДНИМ СПЕЦІАЛІЗОВАНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД», код згідно із ЄДРПОУ 03359182, (далі – КП «ШЛЯХРЕМБУД») було укладено договір про закупівлю № 25 від 14.03.2024, в договірній ціні, яка є невід’ємною частиною (Додаток № 1 до договору) та структура якої є динамічною і визначено на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для надання послуг, та поточних цін на них у відповідності до п. 5.1. кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 з урахуванням змін та доповнень, Порядком проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154 (із змінами), всі розцінки відповідають нормативним. Для розрахунку кошторисної вартості Послуг, зокрема щодо пунктів 5, 28, 51, 75, 85, 87 89 Технічної специфікації, використовувались основна розцінка та розцінка, яка коригує глибину різання, глибину фрезерування, товщину покриття тощо, з коефіцієнтом до всіх витрат ресурсів, відповідно до кошторисних норм України «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Збірник 18. Благоустрій», затверджених наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 15.06.2021 № 156 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та СОУ Д.2.4-03359182-001:2016 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Утримання і ремонт об’єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів» (із змінами) (Додаток 2 до пояснень – витяг із кошторисних норм України «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Збірник 18. Благоустрій», затверджених наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 15.06.2021 № 156 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та СОУ Д.2.4-03359182-001:2016 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Утримання і ремонт об’єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів» (із змінами), на 5 аркушах). Наприклад, розрахунок для пункту 5 Технічної специфікації: Обґрунтування (шифр норми) Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кількість ШР1-6-1 тех.ч. п.3.27 к=1,2 к=1,2 к=1,2 Нарізання швів при ремонті дорожнього покриття з використанням нарізувача швів на базі бензоріза потужністю 4,5-5 кВт: глибина різання 50 мм /при наявності руху транспортних засобів на ремонтованій і суміжних смугах руху/ 100 м шва 54,0 ШР1-6-2 тех.ч. п.3.27 к=1,2 к=1,2 к=1,2 K0=8,0 Нарізання швів при ремонті дорожнього покриття з використанням нарізувача швів на базі бензоріза потужністю 4,5-5 кВт: на кожні повні або неповні 5 мм зміни глибини різання додавати або вилучати /при наявності руху транспортних засобів на ремонтованій і суміжних смугах руху/ 100 м шва 54,0 В основній розцінці ШР1-6-1 глибина різання становить 50 мм, з метою виконання вимог технічної специфікації використано коригуючу розцінку ШР1-6-2, яка дозволяє змінювати глибину різання, а саме додати на кожні повні або неповні 5 мм, використовуючи К0 (коефіцієнт до всіх витрат ресурсів), тобто: 50 мм + (5мм * 8) = 90 мм. Аналогічні розрахунки щодо пунктів 28, 51, 75, 85, 87 89 Технічної специфікації наведено у Додатку 3 до пояснень – приклад розрахунку кошторисної вартості щодо пунктів 5, 28, 51, 75, 85, 87 89 Технічної специфікації, на 4 аркушах. З огляду на вищезазначене, умови договору про закупівлю № 25 від 14.03.2024 (з усіма невід’ємними частинами) не відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі КП «ШЛЯХРЕМБУД». Додатки: 1. Додаток 1 до пояснень – ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, на 10 аркушах; 2. Додаток 2 до пояснень – витяг із кошторисних норм України «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Збірник 18. Благоустрій», затверджених наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 15.06.2021 № 156 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та СОУ Д.2.4-03359182-001:2016 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Утримання і ремонт об’єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів» (із змінами), на 5 аркушах; 3. Додаток 3 до пояснень – приклад розрахунку кошторисної вартості щодо пунктів 5, 28, 51, 75, 85, 87 89 Технічної специфікації, на 4 аркушах.