0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
9 388 719.60 UAH
Знайдено порушення
Дата: 26 бер. 11:05
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – УКБ ЖМР) за результатами розгляду запиту на надання пояснень повідомляє наступне. 1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектної документації по об’єкту будівництва: Капітальний ремонт будівлі пологового корпусу КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт № 240110-02/В від 15.01.2024, виданий ТОВ «Перша будівельна експертиза» м. Київ. Очікувана вартість предмета закупівлі: Капітальний ремонт будівлі пологового корпусу КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням сум, наведених у главі 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» та главі 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. Також звертаємо Вашу увагу на те, що технічне завдання завантажено до електронної системи закупівель у складі Тендерної документації, а саме: у Додатку 5 до Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Капітальний ремонт будівлі пологового корпусу КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Крім того, з інформацією щодо проектної документації, кошторисної документації, експертного звіту можна ознайомитись на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за реєстраційними номерами: - кошторисна документація: EM01:7355-0090-0761-7710, - проектна документація: PD01:2215-8880-4390-2624, - експертний звіт: EX01:2243-7057-8371-5383. При цьому повідомляємо про те, що на виконання вимоги пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Капітальний ремонт будівлі пологового корпусу КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) було оприлюднено 25.01.2024 на веб-сайті Житомирської міської ради в розділі «Публічні закупівлі» в підрозділі «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі», яке можна переглянути за посиланням (https://zt-rada.gov.ua/?pages=13351). 2. Вимогами Тендерної документації, а саме: пунктом 1 Додатку 3 до Тендерної документації встановлено, що, якщо учасник юридична особа, він подає установчі документи: копію актуальної на дату подання редакції Статуту, Положення чи інших установчих документів. Відповідно до частини 1 статті 57 Господарського кодексу України установчими документами суб'єкта господарювання є рішення про його утворення або засновницький договір, а у випадках, передбачених законом, статут (положення) суб'єкта господарювання. Згідно з абзацом 2 частини 2 статті 81 Цивільного кодексу України юридична особа приватного права створюється на підставі установчих документів відповідно до статті 87 цього Кодексу. Юридична особа приватного права може створюватися та діяти на підставі модельного статуту в порядку, визначеному законом. Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 87 Цивільного кодексу України юридична особа приватного права може створюватися та здійснювати діяльність на підставі модельного статуту, затвердженого Кабінетом Міністрів України, а у випадках, передбачених законом, - Національним банком України, що після його прийняття учасниками стає установчим документом. Організаційно-правовою формою учасника процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» є товариство з обмеженою відповідальністю. Згідно з частиною 1 статті 11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» установчим документом товариства є статут. У частині 2 статті 11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» встановлено, що перша редакція статуту товариства підписується всіма учасниками товариства. Справжність підписів учасників засвідчується нотаріально. Проте відповідно до частини 7 статті 11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» положення частин другої - п’ятої цієї статті не застосовуються до модельних статутів товариства. Отже, учасники ТОВ «СБП ГРУП» законодавчо не були зобов’язані підписувати першу редакція статуту товариства та відповідно забезпечувати нотаріальне засвідчення підписів. Більше того, відповідно до частини 9 статті 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» вимоги до оформлення документів, що подаються для державної реєстрації включають зокрема наступне: «установчий документ юридичної особи (крім державного органу, органу місцевого самоврядування, юридичної особи, яка створена та діє на підставі модельного статуту) викладається у письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами, крім випадків заснування юридичної особи). Справжність підписів на установчому документі юридичної особи, викладеному у письмовій формі (крім юридичної особи, створеної на підставі розпорядчого акта державного органу, органу місцевого самоврядування) нотаріально засвідчується, крім випадків, передбачених законом.» Тобто юридична особа, яка створена та діє на підставі модельного статуту, не має обов’язку подавати для державної реєстрації установчий документ, викладений у письмовій формі, прошитий, пронумерований та підписаний засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів. А справжність підписів на установчому документі такої юридичної особи не засвідчується нотаріально. Водночас підпунктом 1.16. пункту 1. Розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі Тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі Тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. В разі неможливості надання учасником процедури закупівлі будь-якого документа в складі Тендерної пропозиції через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.». Крім цього, пунктом 2) приміток до Додатку 3 до Тендерної документації встановлено наступне: «документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі Тендерної пропозиції, про що такий учасник повинен надати довідку, у якій зазначити посилання на норми відповідних законодавчих актів України, що обґрунтовують відсутність у нього такого документа;». Так, учасником процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» у складі тендерної пропозиції було надано довідку про модельний статут від 07.02.2024 вих. № 07/02-9 (назва файлу: «1Додаток 3_1. Довідка щодо модельного статуту-2.pdf»), в якій зокрема повідомляється, що ТОВ «СБП ГРУП» створено і діє на підставі модельного статуту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 367 ( 367-2019-п ) від 27.03.2019 та не подає копію статуту у складі пропозиції. Таким чином учасником процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» дотримано вимоги підпункту 1.16. пункту 1. Розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації та пункту 2) приміток до Додатку 3 до Тендерної документації. Згідно з частиною 10 статті 11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» рішення учасників про провадження діяльності на підставі модельного статуту, про перехід товариства з модельного статуту на діяльність на підставі статуту та рішення учасників про зміну редакції модельного статуту, на підставі якого діє товариство, підписуються учасниками (їх представниками), які голосували за відповідне рішення, та кількості голосів яких достатньо для прийняття рішення. Справжність підписів засновників (учасників) або їх представників засвідчується нотаріально, крім рішень, створених на порталі електронних сервісів та підписаних з використанням кваліфікованого електронного підпису. Так, учасником процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» у складі тендерної пропозиції було надано Протокол Загальних Зборів Учасників ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОВ «СБП ГРУП» (ідентифікаційний код 41047917) № 01/12/2017 від 01.12.2017 (далі – Протокол № 01/12/2017 від 01.12.2017). Справжність підписів учасників засвідчено нотаріально. Протоколом № 01/12/2017 від 01.12.2017 підтверджується, що щодо питання 7 порядку денного учасники товариства одноголосно прийняли рішення про продовження діяльності товариства на підставі модельного Статуту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 р. № 1182. Проте 18.09.2019 постанова Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 р. № 1182 втратила чинність на підставі постанови Кабінету Міністрів України № 367 ( 367-2019-п ) від 27.03.2019 «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності», якою затверджено модельний статут товариства з обмеженою відповідальністю. Частиною 8 статті 11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» встановлено, що модельний статут товариства є багатоваріантним та передбачає можливість обрання різних його редакцій, у тому числі редакції «за замовчуванням», яка формується з положень, рекомендованих Кабінетом Міністрів України.». Згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 367 ( 367-2019-п ) від 27.03.2019 товариства з обмеженою відповідальністю, які на момент набрання чинності цією постановою діяли на підставі модельного статуту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 р. № 1182 «Про затвердження модельного статуту товариства з обмеженою відповідальністю», і до 18 червня 2019 р. не перейшли на діяльність на підставі власного статуту або модельного статуту, затвердженого цією постановою, з 18 червня 2019 р. вважаються такими, що перейшли на діяльність на підставі модельного статуту, затвердженого цією постановою, шляхом обрання варіантів «за замовчуванням». Тому враховуючи те, що учасником процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» у складі тендерної пропозиції не було надано жодних інших крім Протоколу № 01/12/2017 від 01.12.2017 протоколів загальних зборів учасників або рішень учасників щодо затвердження редакції статуту товариства або переходу на іншу редакцію модельного статуту, можна вважати ТОВ «СБП ГРУП» таким, що перейшло на діяльність на підставі модельного статуту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 367 ( 367-2019-п ) від 27.03.2019, шляхом обрання варіантів «за замовчуванням». Крім цього, згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 367 ( 367-2019-п ) від 27.03.2019 портал електронних сервісів повинен забезпечувати формування за єдиним алгоритмом цифрового коду модельного статуту, що дає змогу ідентифікувати автоматичними засобами редакцію модельного статуту, на підставі якого діє товариство з обмеженою відповідальністю. Так, учасником процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» у складі тендерної пропозиції було надано опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії, який містить цифровий код (назва файлу: «1Додаток 3_1. Опис копія.pdf»), про що зазначено і в довідці про модельний статут від 07.02.2024 вих. № 07/02-9. Більше того, редакція модельного статуту товариства з обмеженою відповідальністю «за замовчуванням», сформована відповідно до Постанов Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 № 367 «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності» та від 25.04.2023 № 387 «Про внесення змін до Модельного статуту товариства з обмеженою відповідальністю», а отже актуальна на дату подання тендерної пропозиції – 08.02.2024, доступна на сайті ДП "Національні інформаційні системи" за посиланням: https://nais.gov.ua/files/general/2023/07/27/20230727171344-29.pdf. За цим посиланням Замовником було перевірено інформацію під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП». Отже, зважаючи на вищенаведене, Замовником було встановлено, що учасник процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» виконав вимоги, що встановлені пунктом 1 Додатку 3 до Тендерної документації та пунктом 2) приміток до Додатку 3 до Тендерної документації, а також у ТОВ «СБП ГРУП» не було обов’язку надавати у складі тендерної пропозиції установчий документ – модельний статут. 3. Вимогами Тендерної документації (пунктом 2 Додатку 1 до Тендерної документації) встановлено, що для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен підтвердити досвід з виконання ним будівництва, реконструкції, капітального ремонту, яким передбачено виконання робіт, які співставні за складом та характером до тих робіт, що наведені у технічному завданні Додаток 5 до Тендерної документації, зокрема улаштування блискавкозахисту. Так, на виконання вимог Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» було надано зокрема: - Договір субпідряду від 31.08.2023 № 10088287 з усіма додатками, які є невід’ємними частинами договору; - документи, що підтверджують факт повного виконання цього договору, а саме Акти приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в (УПВ)); - Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3), - позитивний лист-відгук від замовника (контрагента), з яким було укладено цей договір. У результаті здійснення аналізу вищенаведених документів, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Замовником було встановлено: - наявність на сторінці 3 Технічного завдання № 1 від 31.08.2023, яке є складовою частиною Додатка № 4 до Договору субпідряду від 31.08.2023 № 10088287, розділу «Покрівля КОРПУС А», підрозділу «БЛИСКАВКОЗАХИСТ» та відповідно рядку № 67: назва матеріалів/робіт – «Комплект блискавкозахисту», од. виміру – м, кількість – 278,4000 м; - наявність на сторінці 4 Акта № 1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2023 року (форма № КБ-2в (УПВ)) по об’єкту «Ліцей № 2 міста Житомира за адресою: м. Житомир, вул. Саєнка, 56А», розділу «Покрівля КОРПУС А», підрозділу «БЛИСКАВКОЗАХИСТ» та відповідно рядку № 67: назва матеріалів/робіт – «Комплект блискавкозахисту», од. виміру – м, кількість – 278,4000 м, ціна – 1 468,80 грн з ПДВ, сума – 408 913,92 грн, що підтверджує виконання ТОВ «СБП ГРУП» робіт, пов’язаних з блискавкозахистом будівлі, а отже, співставних за складом та характером до тих робіт, що наведені у технічному завданні Додаток 5 до Тендерної документації, а саме: улаштування блискавкозахисту. Отже, Актом № 1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2023 року (форма № КБ-2в (УПВ)) учасник процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» підтвердив виконання будівельних робіт, пов’язаних з ремонтом покрівлі, які включають роботи з блискавкозахисту, співставні за складом та характером до робіт, наведених у технічному завданні Додаток 5 до Тендерної документації. Таким чином, Замовником встановлено факт виконання учасником процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» аналогічних робіт з блискавкозахисту, вимог, встановлених пунктом 2 Додатку 1 до Тендерної документації та підтвердження його відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Додатково додаємо інформацію та документи на підтвердження надання пояснень: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Капітальний ремонт будівлі пологового корпусу КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація); - зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва: Капітальний ремонт будівлі пологового корпусу КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70 ; - експертний звіт № 240110-02/В від 15.01.2024, виданий ТОВ «Перша будівельна експертиза» м. Київ; - довідка про модельний статут від 07.02.2024 вих. № 07/02-9; - опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії; - Протокол Загальних Зборів Учасників ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОВ «СБП ГРУП» (ідентифікаційний код 41047917) № 01/12/2017 від 01.12.2017; - Договір субпідряду від 31.08.2023 № 10088287; - Додаток № 4 до Договору субпідряду від 31.08.2023 № 10088287 – Технічне завдання № 1 від 31.08.2023; - Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2023 року (форма № КБ-2в (УПВ)) до Договору субпідряду від 31.08.2023 № 10088287.
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – УКБ ЖМР) за результатами розгляду запиту на надання пояснень повідомляє наступне. 1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектної документації по об’єкту будівництва: Капітальний ремонт будівлі пологового корпусу КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт № 240110-02/В від 15.01.2024, виданий ТОВ «Перша будівельна експертиза» м. Київ. Очікувана вартість предмета закупівлі: Капітальний ремонт будівлі пологового корпусу КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням сум, наведених у главі 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» та главі 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. Також звертаємо Вашу увагу на те, що технічне завдання завантажено до електронної системи закупівель у складі Тендерної документації, а саме: у Додатку 5 до Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Капітальний ремонт будівлі пологового корпусу КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Крім того, з інформацією щодо проектної документації, кошторисної документації, експертного звіту можна ознайомитись на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за реєстраційними номерами: - кошторисна документація: EM01:7355-0090-0761-7710, - проектна документація: PD01:2215-8880-4390-2624, - експертний звіт: EX01:2243-7057-8371-5383. При цьому повідомляємо про те, що на виконання вимоги пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Капітальний ремонт будівлі пологового корпусу КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) було оприлюднено 25.01.2024 на веб-сайті Житомирської міської ради в розділі «Публічні закупівлі» в підрозділі «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі», яке можна переглянути за посиланням (https://zt-rada.gov.ua/?pages=13351). 2. Вимогами Тендерної документації, а саме: пунктом 1 Додатку 3 до Тендерної документації встановлено, що, якщо учасник юридична особа, він подає установчі документи: копію актуальної на дату подання редакції Статуту, Положення чи інших установчих документів. Відповідно до частини 1 статті 57 Господарського кодексу України установчими документами суб'єкта господарювання є рішення про його утворення або засновницький договір, а у випадках, передбачених законом, статут (положення) суб'єкта господарювання. Згідно з абзацом 2 частини 2 статті 81 Цивільного кодексу України юридична особа приватного права створюється на підставі установчих документів відповідно до статті 87 цього Кодексу. Юридична особа приватного права може створюватися та діяти на підставі модельного статуту в порядку, визначеному законом. Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 87 Цивільного кодексу України юридична особа приватного права може створюватися та здійснювати діяльність на підставі модельного статуту, затвердженого Кабінетом Міністрів України, а у випадках, передбачених законом, - Національним банком України, що після його прийняття учасниками стає установчим документом. Організаційно-правовою формою учасника процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» є товариство з обмеженою відповідальністю. Згідно з частиною 1 статті 11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» установчим документом товариства є статут. У частині 2 статті 11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» встановлено, що перша редакція статуту товариства підписується всіма учасниками товариства. Справжність підписів учасників засвідчується нотаріально. Проте відповідно до частини 7 статті 11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» положення частин другої - п’ятої цієї статті не застосовуються до модельних статутів товариства. Отже, учасники ТОВ «СБП ГРУП» законодавчо не були зобов’язані підписувати першу редакція статуту товариства та відповідно забезпечувати нотаріальне засвідчення підписів. Більше того, відповідно до частини 9 статті 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» вимоги до оформлення документів, що подаються для державної реєстрації включають зокрема наступне: «установчий документ юридичної особи (крім державного органу, органу місцевого самоврядування, юридичної особи, яка створена та діє на підставі модельного статуту) викладається у письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами, крім випадків заснування юридичної особи). Справжність підписів на установчому документі юридичної особи, викладеному у письмовій формі (крім юридичної особи, створеної на підставі розпорядчого акта державного органу, органу місцевого самоврядування) нотаріально засвідчується, крім випадків, передбачених законом.» Тобто юридична особа, яка створена та діє на підставі модельного статуту, не має обов’язку подавати для державної реєстрації установчий документ, викладений у письмовій формі, прошитий, пронумерований та підписаний засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів. А справжність підписів на установчому документі такої юридичної особи не засвідчується нотаріально. Водночас підпунктом 1.16. пункту 1. Розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі Тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі Тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. В разі неможливості надання учасником процедури закупівлі будь-якого документа в складі Тендерної пропозиції через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.». Крім цього, пунктом 2) приміток до Додатку 3 до Тендерної документації встановлено наступне: «документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі Тендерної пропозиції, про що такий учасник повинен надати довідку, у якій зазначити посилання на норми відповідних законодавчих актів України, що обґрунтовують відсутність у нього такого документа;». Так, учасником процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» у складі тендерної пропозиції було надано довідку про модельний статут від 07.02.2024 вих. № 07/02-9 (назва файлу: «1Додаток 3_1. Довідка щодо модельного статуту-2.pdf»), в якій зокрема повідомляється, що ТОВ «СБП ГРУП» створено і діє на підставі модельного статуту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 367 ( 367-2019-п ) від 27.03.2019 та не подає копію статуту у складі пропозиції. Таким чином учасником процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» дотримано вимоги підпункту 1.16. пункту 1. Розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації та пункту 2) приміток до Додатку 3 до Тендерної документації. Згідно з частиною 10 статті 11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» рішення учасників про провадження діяльності на підставі модельного статуту, про перехід товариства з модельного статуту на діяльність на підставі статуту та рішення учасників про зміну редакції модельного статуту, на підставі якого діє товариство, підписуються учасниками (їх представниками), які голосували за відповідне рішення, та кількості голосів яких достатньо для прийняття рішення. Справжність підписів засновників (учасників) або їх представників засвідчується нотаріально, крім рішень, створених на порталі електронних сервісів та підписаних з використанням кваліфікованого електронного підпису. Так, учасником процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» у складі тендерної пропозиції було надано Протокол Загальних Зборів Учасників ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОВ «СБП ГРУП» (ідентифікаційний код 41047917) № 01/12/2017 від 01.12.2017 (далі – Протокол № 01/12/2017 від 01.12.2017). Справжність підписів учасників засвідчено нотаріально. Протоколом № 01/12/2017 від 01.12.2017 підтверджується, що щодо питання 7 порядку денного учасники товариства одноголосно прийняли рішення про продовження діяльності товариства на підставі модельного Статуту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 р. № 1182. Проте 18.09.2019 постанова Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 р. № 1182 втратила чинність на підставі постанови Кабінету Міністрів України № 367 ( 367-2019-п ) від 27.03.2019 «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності», якою затверджено модельний статут товариства з обмеженою відповідальністю. Частиною 8 статті 11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» встановлено, що модельний статут товариства є багатоваріантним та передбачає можливість обрання різних його редакцій, у тому числі редакції «за замовчуванням», яка формується з положень, рекомендованих Кабінетом Міністрів України.». Згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 367 ( 367-2019-п ) від 27.03.2019 товариства з обмеженою відповідальністю, які на момент набрання чинності цією постановою діяли на підставі модельного статуту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 р. № 1182 «Про затвердження модельного статуту товариства з обмеженою відповідальністю», і до 18 червня 2019 р. не перейшли на діяльність на підставі власного статуту або модельного статуту, затвердженого цією постановою, з 18 червня 2019 р. вважаються такими, що перейшли на діяльність на підставі модельного статуту, затвердженого цією постановою, шляхом обрання варіантів «за замовчуванням». Тому враховуючи те, що учасником процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» у складі тендерної пропозиції не було надано жодних інших крім Протоколу № 01/12/2017 від 01.12.2017 протоколів загальних зборів учасників або рішень учасників щодо затвердження редакції статуту товариства або переходу на іншу редакцію модельного статуту, можна вважати ТОВ «СБП ГРУП» таким, що перейшло на діяльність на підставі модельного статуту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 367 ( 367-2019-п ) від 27.03.2019, шляхом обрання варіантів «за замовчуванням». Крім цього, згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 367 ( 367-2019-п ) від 27.03.2019 портал електронних сервісів повинен забезпечувати формування за єдиним алгоритмом цифрового коду модельного статуту, що дає змогу ідентифікувати автоматичними засобами редакцію модельного статуту, на підставі якого діє товариство з обмеженою відповідальністю. Так, учасником процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» у складі тендерної пропозиції було надано опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії, який містить цифровий код (назва файлу: «1Додаток 3_1. Опис копія.pdf»), про що зазначено і в довідці про модельний статут від 07.02.2024 вих. № 07/02-9. Більше того, редакція модельного статуту товариства з обмеженою відповідальністю «за замовчуванням», сформована відповідно до Постанов Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 № 367 «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності» та від 25.04.2023 № 387 «Про внесення змін до Модельного статуту товариства з обмеженою відповідальністю», а отже актуальна на дату подання тендерної пропозиції – 08.02.2024, доступна на сайті ДП "Національні інформаційні системи" за посиланням: https://nais.gov.ua/files/general/2023/07/27/20230727171344-29.pdf. За цим посиланням Замовником було перевірено інформацію під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП». Отже, зважаючи на вищенаведене, Замовником було встановлено, що учасник процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» виконав вимоги, що встановлені пунктом 1 Додатку 3 до Тендерної документації та пунктом 2) приміток до Додатку 3 до Тендерної документації, а також у ТОВ «СБП ГРУП» не було обов’язку надавати у складі тендерної пропозиції установчий документ – модельний статут. 3. Вимогами Тендерної документації (пунктом 2 Додатку 1 до Тендерної документації) встановлено, що для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен підтвердити досвід з виконання ним будівництва, реконструкції, капітального ремонту, яким передбачено виконання робіт, які співставні за складом та характером до тих робіт, що наведені у технічному завданні Додаток 5 до Тендерної документації, зокрема улаштування блискавкозахисту. Так, на виконання вимог Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» було надано зокрема: - Договір субпідряду від 31.08.2023 № 10088287 з усіма додатками, які є невід’ємними частинами договору; - документи, що підтверджують факт повного виконання цього договору, а саме Акти приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в (УПВ)); - Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3), - позитивний лист-відгук від замовника (контрагента), з яким було укладено цей договір. У результаті здійснення аналізу вищенаведених документів, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Замовником було встановлено: - наявність на сторінці 3 Технічного завдання № 1 від 31.08.2023, яке є складовою частиною Додатка № 4 до Договору субпідряду від 31.08.2023 № 10088287, розділу «Покрівля КОРПУС А», підрозділу «БЛИСКАВКОЗАХИСТ» та відповідно рядку № 67: назва матеріалів/робіт – «Комплект блискавкозахисту», од. виміру – м, кількість – 278,4000 м; - наявність на сторінці 4 Акта № 1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2023 року (форма № КБ-2в (УПВ)) по об’єкту «Ліцей № 2 міста Житомира за адресою: м. Житомир, вул. Саєнка, 56А», розділу «Покрівля КОРПУС А», підрозділу «БЛИСКАВКОЗАХИСТ» та відповідно рядку № 67: назва матеріалів/робіт – «Комплект блискавкозахисту», од. виміру – м, кількість – 278,4000 м, ціна – 1 468,80 грн з ПДВ, сума – 408 913,92 грн, що підтверджує виконання ТОВ «СБП ГРУП» робіт, пов’язаних з блискавкозахистом будівлі, а отже, співставних за складом та характером до тих робіт, що наведені у технічному завданні Додаток 5 до Тендерної документації, а саме: улаштування блискавкозахисту. Отже, Актом № 1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2023 року (форма № КБ-2в (УПВ)) учасник процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» підтвердив виконання будівельних робіт, пов’язаних з ремонтом покрівлі, які включають роботи з блискавкозахисту, співставні за складом та характером до робіт, наведених у технічному завданні Додаток 5 до Тендерної документації. Таким чином, Замовником встановлено факт виконання учасником процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» аналогічних робіт з блискавкозахисту, вимог, встановлених пунктом 2 Додатку 1 до Тендерної документації та підтвердження його відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Додатково додаємо інформацію та документи на підтвердження надання пояснень: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Капітальний ремонт будівлі пологового корпусу КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація); - зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва: Капітальний ремонт будівлі пологового корпусу КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70 ; - експертний звіт № 240110-02/В від 15.01.2024, виданий ТОВ «Перша будівельна експертиза» м. Київ; - довідка про модельний статут від 07.02.2024 вих. № 07/02-9; - опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії; - Протокол Загальних Зборів Учасників ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОВ «СБП ГРУП» (ідентифікаційний код 41047917) № 01/12/2017 від 01.12.2017; - Договір субпідряду від 31.08.2023 № 10088287; - Додаток № 4 до Договору субпідряду від 31.08.2023 № 10088287 – Технічне завдання № 1 від 31.08.2023; - Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2023 року (форма № КБ-2в (УПВ)) до Договору субпідряду від 31.08.2023 № 10088287.
Про розгляд висновку про результати моніторингу закупівлі
Замовником подано позовну заяву до Житомирського окружного адміністративного суду. Номер провадження 240/8415/24/8483/24 від 30.04.2024