0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 753 873.20 UAH
Знайдено порушення
Дата: 26 бер. 11:07
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Пояснення на запит ДАСУ від 25.03.2024 (процедура закупівлі № UA-2024-02-01-009791-а) Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України 25.03.2024 № UA-M-2024-03-25-000071 «Про початок моніторингу процедур закупівель» Гладковицької сільської ради Коростенського району Житомирської області., розпочато моніторинг закупівлі по предмету: «Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам’ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади.». Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі Гладковицької сільської ради Коростенського району Житомирської області (далі – Замовник), ДК 021:2015 - 45220000-5 - (Інженерні та будівельні роботи ), через електронну систему закупівель від 01.02.2024 року за номером ID:UA-2024-02-01-009791-а та частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі-Особливості) надійшов запит від 26.03.2024 року про надання пояснень (далі – Запит), а саме про надання пояснень «Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит. ПОЯСНЕННЯ: Відповідно до Постанови №710 Замовники мають публікувати обгрунтування на власному сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів. Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» а саме: gid-td.gov.ua у розділі «Офіційні документи». Також для здійснення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі , розміру витрат та визначення його очікувану вартість перед оголошенням процедури закупівлі було здійснено актуалізацію предмета закупівлі шляхом: - проведення аналізу закупівель в інтернет-ресурсах відповідних робіт з відповідними та іншими технічними характеристиками та виготовленої проектно-кошторисної документації , проектною організацією – ФОП НЕВМЕРЖИЦЬКИЙ МИКОЛА ІВАНОВИЧ (2268812852), назва об’єкту проектування «Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам’ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади.» , Реєстраційний номер : PD01: 6768-0246-7884-3339 Редакція №1. ________________________________________ Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України 25.03.2024 № UA-M-2024-03-25-000071 «Про початок моніторингу процедур закупівель» Гладковицької сільської ради Коростенського району Житомирської області., розпочато моніторинг закупівлі по предмету: «Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам’ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади.». Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі Гладковицької сільської ради Коростенського району Житомирської області (далі – Замовник), ДК 021:2015 - 45220000-5 - (Інженерні та будівельні роботи ), через електронну систему закупівель від 01.02.2024 року за номером ID:UA-2024-02-01-009791-а та частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі-Особливості) надійшов запит від 26.03.2024 року про надання пояснень (далі – Запит), а саме про надання пояснень «Відповідно до вимог пункту 6.3 Розділу 6 тендерної документації встановлено імперативну умову, що учасник у складі тендерної пропозиції надає скан-копію проекту договору з підписами та печатками учасника на кожній сторінці проєкту договору подається в складі тендерної пропозиції. Кожна сторінка проєкту договору повинна бути засвідчена написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, ім’я та Прізвище, скріплена печаткою ( за наявності). надаємо пояснення на вищезазначений Запит. ПОЯСНЕННЯ: Відповідно до вимог пункту 6.3 Розділу 6 тендерної документації учасником закупівлі ФОП Целик Ольга Сергіївна , надано файл в pdf форматі ,проекту договору з підписами та печатками учасника на кожній сторінці проєкту договору, що відповідає на вимогу у тендерної документації у пункті 6.3 Розділу 6. Назва файла зазначених вище документів в електронної системі закупівель – Проєкт договору про закупівлю у форматі PDF, 06.03.2024 року у 09.48.05. Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України 25.03.2024 № UA-M-2024-03-25-000071 «Про початок моніторингу процедур закупівель» Гладковицької сільської ради Коростенського району Житомирської області., розпочато моніторинг закупівлі по предмету: «Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам’ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади.». Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі Гладковицької сільської ради Коростенського району Житомирської області (далі – Замовник), ДК 021:2015 - 45220000-5 - (Інженерні та будівельні роботи ), через електронну систему закупівель від 01.02.2024 року за номером ID:UA-2024-02-01-009791-а та частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі-Особливості) надійшов запит від 26.03.2024 року про надання пояснень (далі – Запит), а саме про надання пояснень: «Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази» учасник ФОП Целик Ольга Сергіївна повинен надати довідку в довільній формі за формою № 3, що наведена у Додатку 1 до тендерної документації. Разом з тим, підпунктом 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, для документального підтвердження наявності власних транспортних засобів Учасник має надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які вказані у довідці (за виключенням навісного, ручного та іншого обладнання, яке не потребує реєстрації), а також, якщо транспортні засоби, що вказані у довідці не перебувають у власності Учасника, а використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, лізингу/надання послуг, інше право на користування) – Учасник в складі тендерної пропозиції надає скановану копію чинного договору (-ів) оренди/лізингу/надання послуг/іншого права на користування на кожну одиницю, вказану в довідці. Учасник ФОП Целик Ольга Сергіївна у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази із інформацією про транспортні засоби: - Кун МТЗ ковш Борекс МТЗ 80 погрузчик КОМПЛЕКТ Навантажувач МТЗ ЮМЗ т40 (орендований на час виконання замовлення) - Bobcat S250 Turbo (орендований на час виконання замовлення) - Газ 3707 Самоскид (орендований на час виконання замовлення) - Citroen Jumper (використовується на підставі права на користування) - Газель 2705 (в користуванні сім’ї) - Peugeot 307 (власний). Однак, аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Целик Ольга Сергіївна відсутні копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу Peugeot 307 та договори оренди на транспортні засоби Кун МТЗ ковш Борекс МТЗ 80 погрузчик КОМПЛЕКТ Навантажувач МТЗ ЮМЗ т40, Bobcat S250 Turbo та Газ 3707 Самоскид, а також договір на право на користування транспортним засобом Citroen Jumper. Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ФОП Целик Ольга Сергіївна вимогам, встановленим підпунктом 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази»? Також, поясніть та надайте документальне підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази» встановленим підпунктом 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації використання транспортного засобу Газель 2705 «в користуванні сім’ї»? ПОЯСНЕННЯ: Після відмови переможця торгів «СКЕФАЛД 2» від підписання договору підряду з виконання робіт по об’екту - « Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам’ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади», наступним переможцем закупівлі було обрано ФОП «Целик О.С». Оскільки за весь час проведення закупівлі учасники не можуть знати кто буде переможцем, ФОП «Целик О.С», відповідно до підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, було опубліковано лише довідку про наявність транспортних засобів. Тому договори оренди та свідоцтва про право власності автотранспортних засобів які будуть використовуватись під час виконання підрядних робіт, були надані після визначення ФОП «Целик О.С» переможцем торгів особисто. У відкритих торгах з особливостями приймала обмежена кількість учасників, всього два учасника «Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам’ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади». Скасування закупівлі та проведення повторних торгів може привести до збільшення вартості робіт та витрачення зайвих коштів громади. Тому позиція Замовника визнати переможцем закупівлі ФОП «Целик О.С» обгрунтована, оскільки це буде повною мірою відповідати інтересам громади. В подальшому при проведені закупівель зобов’язуємось строго дотримуватись всіх правил та вимок чинного законодавства у сфері публічних закупівель і в подальшому не допускати помилок. копії договорів оренди та свідоцтва права власності додаються на 15 арк
Пояснення на запит ДАСУ від 25.03.2024 (процедура закупівлі № UA-2024-02-01-009791-а) Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України 25.03.2024 № UA-M-2024-03-25-000071 «Про початок моніторингу процедур закупівель» Гладковицької сільської ради Коростенського району Житомирської області., розпочато моніторинг закупівлі по предмету: «Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам’ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади.». Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі Гладковицької сільської ради Коростенського району Житомирської області (далі – Замовник), ДК 021:2015 - 45220000-5 - (Інженерні та будівельні роботи ), через електронну систему закупівель від 01.02.2024 року за номером ID:UA-2024-02-01-009791-а та частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі-Особливості) надійшов запит від 26.03.2024 року про надання пояснень (далі – Запит), а саме про надання пояснень «Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит. ПОЯСНЕННЯ: Відповідно до Постанови №710 Замовники мають публікувати обгрунтування на власному сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів. Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» а саме: gid-td.gov.ua у розділі «Офіційні документи». Також для здійснення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі , розміру витрат та визначення його очікувану вартість перед оголошенням процедури закупівлі було здійснено актуалізацію предмета закупівлі шляхом: - проведення аналізу закупівель в інтернет-ресурсах відповідних робіт з відповідними та іншими технічними характеристиками та виготовленої проектно-кошторисної документації , проектною організацією – ФОП НЕВМЕРЖИЦЬКИЙ МИКОЛА ІВАНОВИЧ (2268812852), назва об’єкту проектування «Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам’ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади.» , Реєстраційний номер : PD01: 6768-0246-7884-3339 Редакція №1. ________________________________________ Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України 25.03.2024 № UA-M-2024-03-25-000071 «Про початок моніторингу процедур закупівель» Гладковицької сільської ради Коростенського району Житомирської області., розпочато моніторинг закупівлі по предмету: «Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам’ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади.». Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі Гладковицької сільської ради Коростенського району Житомирської області (далі – Замовник), ДК 021:2015 - 45220000-5 - (Інженерні та будівельні роботи ), через електронну систему закупівель від 01.02.2024 року за номером ID:UA-2024-02-01-009791-а та частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі-Особливості) надійшов запит від 26.03.2024 року про надання пояснень (далі – Запит), а саме про надання пояснень «Відповідно до вимог пункту 6.3 Розділу 6 тендерної документації встановлено імперативну умову, що учасник у складі тендерної пропозиції надає скан-копію проекту договору з підписами та печатками учасника на кожній сторінці проєкту договору подається в складі тендерної пропозиції. Кожна сторінка проєкту договору повинна бути засвідчена написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, ім’я та Прізвище, скріплена печаткою ( за наявності). надаємо пояснення на вищезазначений Запит. ПОЯСНЕННЯ: Відповідно до вимог пункту 6.3 Розділу 6 тендерної документації учасником закупівлі ФОП Целик Ольга Сергіївна , надано файл в pdf форматі ,проекту договору з підписами та печатками учасника на кожній сторінці проєкту договору, що відповідає на вимогу у тендерної документації у пункті 6.3 Розділу 6. Назва файла зазначених вище документів в електронної системі закупівель – Проєкт договору про закупівлю у форматі PDF, 06.03.2024 року у 09.48.05. Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України 25.03.2024 № UA-M-2024-03-25-000071 «Про початок моніторингу процедур закупівель» Гладковицької сільської ради Коростенського району Житомирської області., розпочато моніторинг закупівлі по предмету: «Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам’ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади.». Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі Гладковицької сільської ради Коростенського району Житомирської області (далі – Замовник), ДК 021:2015 - 45220000-5 - (Інженерні та будівельні роботи ), через електронну систему закупівель від 01.02.2024 року за номером ID:UA-2024-02-01-009791-а та частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі-Особливості) надійшов запит від 26.03.2024 року про надання пояснень (далі – Запит), а саме про надання пояснень: «Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази» учасник ФОП Целик Ольга Сергіївна повинен надати довідку в довільній формі за формою № 3, що наведена у Додатку 1 до тендерної документації. Разом з тим, підпунктом 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, для документального підтвердження наявності власних транспортних засобів Учасник має надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які вказані у довідці (за виключенням навісного, ручного та іншого обладнання, яке не потребує реєстрації), а також, якщо транспортні засоби, що вказані у довідці не перебувають у власності Учасника, а використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, лізингу/надання послуг, інше право на користування) – Учасник в складі тендерної пропозиції надає скановану копію чинного договору (-ів) оренди/лізингу/надання послуг/іншого права на користування на кожну одиницю, вказану в довідці. Учасник ФОП Целик Ольга Сергіївна у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази із інформацією про транспортні засоби: - Кун МТЗ ковш Борекс МТЗ 80 погрузчик КОМПЛЕКТ Навантажувач МТЗ ЮМЗ т40 (орендований на час виконання замовлення) - Bobcat S250 Turbo (орендований на час виконання замовлення) - Газ 3707 Самоскид (орендований на час виконання замовлення) - Citroen Jumper (використовується на підставі права на користування) - Газель 2705 (в користуванні сім’ї) - Peugeot 307 (власний). Однак, аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Целик Ольга Сергіївна відсутні копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу Peugeot 307 та договори оренди на транспортні засоби Кун МТЗ ковш Борекс МТЗ 80 погрузчик КОМПЛЕКТ Навантажувач МТЗ ЮМЗ т40, Bobcat S250 Turbo та Газ 3707 Самоскид, а також договір на право на користування транспортним засобом Citroen Jumper. Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ФОП Целик Ольга Сергіївна вимогам, встановленим підпунктом 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази»? Також, поясніть та надайте документальне підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази» встановленим підпунктом 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації використання транспортного засобу Газель 2705 «в користуванні сім’ї»? ПОЯСНЕННЯ: Після відмови переможця торгів «СКЕФАЛД 2» від підписання договору підряду з виконання робіт по об’екту - « Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам’ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади», наступним переможцем закупівлі було обрано ФОП «Целик О.С». Оскільки за весь час проведення закупівлі учасники не можуть знати кто буде переможцем, ФОП «Целик О.С», відповідно до підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, було опубліковано лише довідку про наявність транспортних засобів. Тому договори оренди та свідоцтва про право власності автотранспортних засобів які будуть використовуватись під час виконання підрядних робіт, були надані після визначення ФОП «Целик О.С» переможцем торгів особисто. У відкритих торгах з особливостями приймала обмежена кількість учасників, всього два учасника «Будівництво меморіального комплексу із встановленням пам’ятного знаку загиблим воїнам в с. Гладковичі Гладковицької територіальної громади». Скасування закупівлі та проведення повторних торгів може привести до збільшення вартості робіт та витрачення зайвих коштів громади. Тому позиція Замовника визнати переможцем закупівлі ФОП «Целик О.С» обгрунтована, оскільки це буде повною мірою відповідати інтересам громади. В подальшому при проведені закупівель зобов’язуємось строго дотримуватись всіх правил та вимок чинного законодавства у сфері публічних закупівель і в подальшому не допускати помилок. копії договорів оренди та свідоцтва права власності додаються на 15 арк