0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 908 030.24 UAH
Знайдено порушення
Дата: 1 квіт. 17:50
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. «Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість». Відповідь: технічні та якісних характеристики предмета закупівлі: «Поточний ремонт системи опалення (аварійно-відновлювальні роботи) комунального закладу «Вишневий заклад дошкільної освіти «Яблунька» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 11» визначені на підставі Дефектного акту та технічних вимог. Очікувану вартість предмета закупівлі було визначено на підставі Експертної оцінки від 20.03.2024 року з інформацією про те, що загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на «20» березня 2024 рік складає 2 979, 242 тис. грн. 2. «Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів». Відповідь: 07 березня 2024 року, було здійснено обстеження об’єкту в частині системи опалення, відповідно до Акту обстеження, який затверджено Директором ЗДО «Яблунька» А.С. Парфеса 07.03.2024 року, де було встановлено наступне: «Що система опалення не відповідає вимогам ДБН В.2.5-67:2013 «Опалення, вентиляція та кондиціонування», ДСТУ Б А.2.2-12:2015 «Енергетична ефективність будівель. Метод розрахунку енергоспоживання при опаленні, охолодженні, вентиляції, освітленні та гарячому водопостачанні» а саме: - несправність радіаторів, в процесі експлуатації яких періодично відбуваються пориви та підтікання; - невідповідний стан трубопроводів на підключеннях до радіаторів; - несправність запірної арматури; - чисельні замокання на місцях підключення елементів мережі; - відсутність термостатичних головок, які підвищують економічність експлуатації опалювальної системи. 08 березня 2024 року, у зв’язку з Актом обстеження, який затверджено Директором ЗДО «Яблунька» А.С. Парфеса 07.03.2024 року, було складено Висновок оглядової комісії від 08.03.2024 року, у зв’язку з тим, що провівши огляд приміщень, де було встановлено факт пориву та підтікання радіаторів на опалення, беручи до уваги Акт обстеження ТОВ «ПРОРЕКТОР» від 07 березня 2024р. прийшла до висновку, що в зв’язку з поривом значної кількості радіаторів під час опалювального сезону 2023-2024 на підставі пп.4 п. 13 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022р. (зі змінами) провести поточний ремонт в найкоротші можливі терміни, та укласти договір про закупівлю без застосування відкритих торгів. Таким чином, враховуючи нагальну потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, а саме факту пориву та підтікання радіаторів на опалення, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів, керуючись пп.4 п. 13 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022р. (зі змінами) (далі – Особливості), Замовником було вирішено укласти прямий договір про закупівлю без застосування відкритих торгів на підставі Протоколу №2 від 21.03.2024 року, який затверджено Замовником в особі Директора ЗДО «Яблунька» А.С. Парфеса. Також, повідомляємо, що 19 березня 2024 року, Замовником було укладено відповідний договір №28 від 14.03.2024 року на придбання послуг по предмету: «Розробка проектно-кошторисної документації та проходження експертизи з отримання позитивного звіту для проведення робіт по об'єкту: «Поточний ремонт системи опалення (аварійно-відновлювальні роботи) комунального закладу «Вишневий заклад дошкільної освіти «Яблунька» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 11» на суму 24 208, грн. з ТОВ «ПРОЄКТІЯ» для розробки проектно-кошторисної документації та проходження експертизи з отримання позитивного звіту для проведення робіт по об'єкту: «Поточний ремонт системи опалення (аварійно-відновлювальні роботи) комунального закладу «Вишневий заклад дошкільної освіти «Яблунька» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 11». Враховуючи це, також, на виконання Розпорядження МІСЬКОЇ ГОЛОВИ від 17.10.2023 року № 3/03 – 140 про початок опалювального сезону для об’єктів соціальної сфери на Замовника покладено обов’язок щодо початок опалювального сезону. Таким чином, станом на факт пориву та підтікання радіаторів на опалення Замовник повинен безперебійно опалювати об’єкт соціальної сфери, а саме ЗДО «Яблунька» до закінчення опалювального сезону. На підставі вищенаведеного, для забезпечення опалювання ЗДО «Яблунька» через неможливість дотримання строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів укладено договір без застосування електронної системи закупівлі. 3. «Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «БК «ОРІОН БІЛД»»? Відповідь: оцінку можливих потенційних виконавців робіт здійснено за критерієм ЦІНА. На підтвердження надаємо копії листів до можливих підрядників та копії відповідій.
1. «Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість». Відповідь: технічні та якісних характеристики предмета закупівлі: «Поточний ремонт системи опалення (аварійно-відновлювальні роботи) комунального закладу «Вишневий заклад дошкільної освіти «Яблунька» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 11» визначені на підставі Дефектного акту та технічних вимог. Очікувану вартість предмета закупівлі було визначено на підставі Експертної оцінки від 20.03.2024 року з інформацією про те, що загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на «20» березня 2024 рік складає 2 979, 242 тис. грн. 2. «Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів». Відповідь: 07 березня 2024 року, було здійснено обстеження об’єкту в частині системи опалення, відповідно до Акту обстеження, який затверджено Директором ЗДО «Яблунька» А.С. Парфеса 07.03.2024 року, де було встановлено наступне: «Що система опалення не відповідає вимогам ДБН В.2.5-67:2013 «Опалення, вентиляція та кондиціонування», ДСТУ Б А.2.2-12:2015 «Енергетична ефективність будівель. Метод розрахунку енергоспоживання при опаленні, охолодженні, вентиляції, освітленні та гарячому водопостачанні» а саме: - несправність радіаторів, в процесі експлуатації яких періодично відбуваються пориви та підтікання; - невідповідний стан трубопроводів на підключеннях до радіаторів; - несправність запірної арматури; - чисельні замокання на місцях підключення елементів мережі; - відсутність термостатичних головок, які підвищують економічність експлуатації опалювальної системи. 08 березня 2024 року, у зв’язку з Актом обстеження, який затверджено Директором ЗДО «Яблунька» А.С. Парфеса 07.03.2024 року, було складено Висновок оглядової комісії від 08.03.2024 року, у зв’язку з тим, що провівши огляд приміщень, де було встановлено факт пориву та підтікання радіаторів на опалення, беручи до уваги Акт обстеження ТОВ «ПРОРЕКТОР» від 07 березня 2024р. прийшла до висновку, що в зв’язку з поривом значної кількості радіаторів під час опалювального сезону 2023-2024 на підставі пп.4 п. 13 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022р. (зі змінами) провести поточний ремонт в найкоротші можливі терміни, та укласти договір про закупівлю без застосування відкритих торгів. Таким чином, враховуючи нагальну потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, а саме факту пориву та підтікання радіаторів на опалення, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів, керуючись пп.4 п. 13 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022р. (зі змінами) (далі – Особливості), Замовником було вирішено укласти прямий договір про закупівлю без застосування відкритих торгів на підставі Протоколу №2 від 21.03.2024 року, який затверджено Замовником в особі Директора ЗДО «Яблунька» А.С. Парфеса. Також, повідомляємо, що 19 березня 2024 року, Замовником було укладено відповідний договір №28 від 14.03.2024 року на придбання послуг по предмету: «Розробка проектно-кошторисної документації та проходження експертизи з отримання позитивного звіту для проведення робіт по об'єкту: «Поточний ремонт системи опалення (аварійно-відновлювальні роботи) комунального закладу «Вишневий заклад дошкільної освіти «Яблунька» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 11» на суму 24 208, грн. з ТОВ «ПРОЄКТІЯ» для розробки проектно-кошторисної документації та проходження експертизи з отримання позитивного звіту для проведення робіт по об'єкту: «Поточний ремонт системи опалення (аварійно-відновлювальні роботи) комунального закладу «Вишневий заклад дошкільної освіти «Яблунька» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 11». Враховуючи це, також, на виконання Розпорядження МІСЬКОЇ ГОЛОВИ від 17.10.2023 року № 3/03 – 140 про початок опалювального сезону для об’єктів соціальної сфери на Замовника покладено обов’язок щодо початок опалювального сезону. Таким чином, станом на факт пориву та підтікання радіаторів на опалення Замовник повинен безперебійно опалювати об’єкт соціальної сфери, а саме ЗДО «Яблунька» до закінчення опалювального сезону. На підставі вищенаведеного, для забезпечення опалювання ЗДО «Яблунька» через неможливість дотримання строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів укладено договір без застосування електронної системи закупівлі. 3. «Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «БК «ОРІОН БІЛД»»? Відповідь: оцінку можливих потенційних виконавців робіт здійснено за критерієм ЦІНА. На підтвердження надаємо копії листів до можливих підрядників та копії відповідій.
1. «Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість». Відповідь: технічні та якісних характеристики предмета закупівлі: «Поточний ремонт системи опалення (аварійно-відновлювальні роботи) комунального закладу «Вишневий заклад дошкільної освіти «Яблунька» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 11» визначені на підставі Дефектного акту та технічних вимог. Очікувану вартість предмета закупівлі було визначено на підставі Експертної оцінки від 20.03.2024 року з інформацією про те, що загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на «20» березня 2024 рік складає 2 979, 242 тис. грн. 2. «Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів». Відповідь: 07 березня 2024 року, було здійснено обстеження об’єкту в частині системи опалення, відповідно до Акту обстеження, який затверджено Директором ЗДО «Яблунька» А.С. Парфеса 07.03.2024 року, де було встановлено наступне: «Що система опалення не відповідає вимогам ДБН В.2.5-67:2013 «Опалення, вентиляція та кондиціонування», ДСТУ Б А.2.2-12:2015 «Енергетична ефективність будівель. Метод розрахунку енергоспоживання при опаленні, охолодженні, вентиляції, освітленні та гарячому водопостачанні» а саме: - несправність радіаторів, в процесі експлуатації яких періодично відбуваються пориви та підтікання; - невідповідний стан трубопроводів на підключеннях до радіаторів; - несправність запірної арматури; - чисельні замокання на місцях підключення елементів мережі; - відсутність термостатичних головок, які підвищують економічність експлуатації опалювальної системи. 08 березня 2024 року, у зв’язку з Актом обстеження, який затверджено Директором ЗДО «Яблунька» А.С. Парфеса 07.03.2024 року, було складено Висновок оглядової комісії від 08.03.2024 року, у зв’язку з тим, що провівши огляд приміщень, де було встановлено факт пориву та підтікання радіаторів на опалення, беручи до уваги Акт обстеження ТОВ «ПРОРЕКТОР» від 07 березня 2024р. прийшла до висновку, що в зв’язку з поривом значної кількості радіаторів під час опалювального сезону 2023-2024 на підставі пп.4 п. 13 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022р. (зі змінами) провести поточний ремонт в найкоротші можливі терміни, та укласти договір про закупівлю без застосування відкритих торгів. Таким чином, враховуючи нагальну потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, а саме факту пориву та підтікання радіаторів на опалення, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів, керуючись пп.4 п. 13 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022р. (зі змінами) (далі – Особливості), Замовником було вирішено укласти прямий договір про закупівлю без застосування відкритих торгів на підставі Протоколу №2 від 21.03.2024 року, який затверджено Замовником в особі Директора ЗДО «Яблунька» А.С. Парфеса. Також, повідомляємо, що 19 березня 2024 року, Замовником було укладено відповідний договір №28 від 14.03.2024 року на придбання послуг по предмету: «Розробка проектно-кошторисної документації та проходження експертизи з отримання позитивного звіту для проведення робіт по об'єкту: «Поточний ремонт системи опалення (аварійно-відновлювальні роботи) комунального закладу «Вишневий заклад дошкільної освіти «Яблунька» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 11» на суму 24 208, грн. з ТОВ «ПРОЄКТІЯ» для розробки проектно-кошторисної документації та проходження експертизи з отримання позитивного звіту для проведення робіт по об'єкту: «Поточний ремонт системи опалення (аварійно-відновлювальні роботи) комунального закладу «Вишневий заклад дошкільної освіти «Яблунька» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 11». Враховуючи це, також, на виконання Розпорядження МІСЬКОЇ ГОЛОВИ від 17.10.2023 року № 3/03 – 140 про початок опалювального сезону для об’єктів соціальної сфери на Замовника покладено обов’язок щодо початок опалювального сезону. Таким чином, станом на факт пориву та підтікання радіаторів на опалення Замовник повинен безперебійно опалювати об’єкт соціальної сфери, а саме ЗДО «Яблунька» до закінчення опалювального сезону. На підставі вищенаведеного, для забезпечення опалювання ЗДО «Яблунька» через неможливість дотримання строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів укладено договір без застосування електронної системи закупівлі. 3. «Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «БК «ОРІОН БІЛД»»? Відповідь: оцінку можливих потенційних виконавців робіт здійснено за критерієм ЦІНА. На підтвердження надаємо копії листів до можливих підрядників та копії відповідій.
НА ВИСНОВОК ПРО РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ UA-M-2024-04-01-000048 ● C8D37D36EA104966A8601E47C36095B9 ВІД 24.04.2024 (НАДАЛІ – ВИСНОВОК) НАДАЄМО ІНФОРМАЦІЮ, ЩО СВІДЧАТЬ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ (ПОРУШЕНЬ) ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВИКЛАДЕНИХ У ВИСНОВКУ: Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо: Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Комунальний заклад «Вишневий ЗДО «Яблунька» (далі – Замовник) погоджується з Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-03-26-012280-a, а тому надає інформацію, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до Висновку зазначено зокрема наступне: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». Замовник погоджується із такими Висновками та надає інформацію, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку виходячи із наступного: Виходячи з цього, що Північний офіс Держаудитслужби не встановлює конкретні заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, які повинен здійснити Замовник, Замовником було прийнято рішення щодо здійснення додаткового навчання Уповноваженої особи в сфері публічних закупівель для недопущення порушень у подальшому при виконанні своїх обов’язків. Щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення: Замовником, в особі директора Парфеси Алли було притягнено до відповідальності Уповноважену особу Потапенко Аллу, шляхом попередження про недопущення виявлених порушень у подальшому під час проведення публічних закупівель та винести їй зауваження у зв’язку з порушеннями виявленими під час проведення моніторінгу закупівлі викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі без використання електронної системи по предмету «Поточний ремонт системи опалення (аварійно-відновлювальні роботи) комунального закладу «Вишневий заклад дошкільної освіти «Яблунька» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 11».