0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
475 967.00 UAH
Замовник
Комунальний заклад освіти "Навчально-реабілітаційний центр "Зоряний" Дніпропетровської обласної ради"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 2 квіт. 15:30
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт, а саме: Капітальний ремонт приміщення чоловічого санвузла першого поверху навчального корпусу (підсилення перекриття та заміна інженерних мереж) (літ. А) . Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Лешко-Попеля,1, 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-28-010378-a), яку проведено Комунальним закладом освіти "Навчально-реабілітаційний центр "Зоряний" Дніпропетровської обласної ради" (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, Замовник надає наступне пояснення: 1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснювалось на підставі Проектно-кошторисної документації по зазначеному об’єкту, розробленому на підставі договору з розробки проектно-кошторисної документації № 78 від 06.12.2023. 2. Посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість https://bnrrmckrin.dnepredu.com/ (розділ Публічна інформація). 3. Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Відповідно ст.16 Закону «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» в Додатку 1 до тендерної документації були висунуті вимоги до Учасників про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Також, з метою розширення кола учасників закупівля та на підставі п. 4 ст. 5 Закону Замовником в тендерній документації не було встановлено обмежень для учасників в частині підтвердження наявності матеріально-технічної бази, яка визначена учасником в підсумкових відомостях ресурсів, та вимога щодо наявності певного (ексклюзивного) обладнання. Тож, п.1 Додатку 1 до тендерної документації вимагалось: «1.1. Довідка учасника, складена у табличній формі, у якій вказані: назва, марка, кількість обладнання та матеріально-технічної бази; правова підстава користування – власне, орендоване, інше, (із зазначенням найменування орендодавця (надавача послуг) тощо). 1.2.У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази на договірних засадах надаються копії документів, які підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою: копії чинних договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік обладнання та матеріально-технічної бази, яка орендується разом з актами прийому-передачі або копії чинних договорів про надання послуг або інші цивільно-правові договори, які укладені відповідно до чинного законодавства. 1.3. Наявність власної автомобільної техніки підтверджується скан-копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.» Для підтвердження наявності матеріально-технічної бази учасник ТОВ ТПФ «Беркут ЛТД» надав інформаційні довідки від 06.03.2024 №2/14, від 12.03.2024р. №5 в яких зазначений перелік матеріально-технічної бази. Також в довідках учасником було зазначено: «В разі виникнення необхідності в додатковому обладнанні ми гарантуємо, що маємо достатньо коштів для покупки або взяття в оренду, і це не призведе до збільшення ціни по договору». Отже учасником ТОВ ТПФ «Беркут ЛТД» виконано вимогу яка визначена п.1 Додатку 1 до тендерної документації в повному обсязі. Пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації вимагалось: «2.1. Інформаційна довідка учасника закупівлі у довільній табличній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних та робітників), які мають необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ, посади, з долученням: копій наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу працівника); 2.2. Довідка повинна містити інформацію про наявність за посадою чи кваліфікацією: 1) інженера-проектувальника – не менше 1 особи; 2) інженера з охорони праці – не менше 1 особи; 3) виконавець робіт – не менше 1 особи; 4) працівники робітничих спеціальностей – не менше 3 осіб; 2.3. Для підтвердження наданої в довідці п.2.1. інформації учасник надає: - чинний кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника; підтвердження перевірки знань з охорони праці (надаються чинні протоколи про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення).» Учасником ТОВ ТПФ «Беркут ЛТД» було надано довідку довільної форми від 06.03.2024 №2/4 в якій є інженер-проектувальник, інженер з охорони праці, виконавець робіт та чотири працівника робітничих спеціальностей. На підтвердження чинних трудових відносин було надано: - накази про прийняття на роботу №33-ОК від 09.10.20р., №8-ОК від 06.06.17р., №11-ОК від 01.09.14р., №45-ОК від 28.08.23р., №46-ОК від 28.08.23р., б/н від 08.04.11р.; - договір ЦПХ №1 від 12.03.2024р.; - кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника серія АР №007811, свідоцтво підвищення кваліфікації №00437, свідоцтво підвищення кваліфікації №01400; - посвідчення перевірки знань з охорони праці №1672, витяг з протоколу перевірки знань з охорони праці №139 та наказ про призначення інженера з охорони праці №53-ОК. Тобто учасник ТОВ ТПФ «Беркут ЛТД» виконав вимогу яка визначена п.2 Додатку 1 до тендерної документації в повному обсязі. Вимога, щодо наявності в учасника електромонтажника силових мереж та електроустаткування та електрогазозварника відсутня. Враховуючи вищезазначене, підстави для відхилення пропозиція учасника ТОВ ТПФ «Беркут ЛТД» відсутні.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт, а саме: Капітальний ремонт приміщення чоловічого санвузла першого поверху навчального корпусу (підсилення перекриття та заміна інженерних мереж) (літ. А) . Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Лешко-Попеля,1, 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-28-010378-a), яку проведено Комунальним закладом освіти "Навчально-реабілітаційний центр "Зоряний" Дніпропетровської обласної ради" (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, Замовник надає наступне пояснення: 1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснювалось на підставі Проектно-кошторисної документації по зазначеному об’єкту, розробленому на підставі договору з розробки проектно-кошторисної документації № 78 від 06.12.2023. 2. Посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість https://bnrrmckrin.dnepredu.com/ (розділ Публічна інформація). 3. Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Відповідно ст.16 Закону «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» в Додатку 1 до тендерної документації були висунуті вимоги до Учасників про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Також, з метою розширення кола учасників закупівля та на підставі п. 4 ст. 5 Закону Замовником в тендерній документації не було встановлено обмежень для учасників в частині підтвердження наявності матеріально-технічної бази, яка визначена учасником в підсумкових відомостях ресурсів, та вимога щодо наявності певного (ексклюзивного) обладнання. Тож, п.1 Додатку 1 до тендерної документації вимагалось: «1.1. Довідка учасника, складена у табличній формі, у якій вказані: назва, марка, кількість обладнання та матеріально-технічної бази; правова підстава користування – власне, орендоване, інше, (із зазначенням найменування орендодавця (надавача послуг) тощо). 1.2.У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази на договірних засадах надаються копії документів, які підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою: копії чинних договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік обладнання та матеріально-технічної бази, яка орендується разом з актами прийому-передачі або копії чинних договорів про надання послуг або інші цивільно-правові договори, які укладені відповідно до чинного законодавства. 1.3. Наявність власної автомобільної техніки підтверджується скан-копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.» Для підтвердження наявності матеріально-технічної бази учасник ТОВ ТПФ «Беркут ЛТД» надав інформаційні довідки від 06.03.2024 №2/14, від 12.03.2024р. №5 в яких зазначений перелік матеріально-технічної бази. Також в довідках учасником було зазначено: «В разі виникнення необхідності в додатковому обладнанні ми гарантуємо, що маємо достатньо коштів для покупки або взяття в оренду, і це не призведе до збільшення ціни по договору». Отже учасником ТОВ ТПФ «Беркут ЛТД» виконано вимогу яка визначена п.1 Додатку 1 до тендерної документації в повному обсязі. Пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації вимагалось: «2.1. Інформаційна довідка учасника закупівлі у довільній табличній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних та робітників), які мають необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ, посади, з долученням: копій наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу працівника); 2.2. Довідка повинна містити інформацію про наявність за посадою чи кваліфікацією: 1) інженера-проектувальника – не менше 1 особи; 2) інженера з охорони праці – не менше 1 особи; 3) виконавець робіт – не менше 1 особи; 4) працівники робітничих спеціальностей – не менше 3 осіб; 2.3. Для підтвердження наданої в довідці п.2.1. інформації учасник надає: - чинний кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника; підтвердження перевірки знань з охорони праці (надаються чинні протоколи про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення).» Учасником ТОВ ТПФ «Беркут ЛТД» було надано довідку довільної форми від 06.03.2024 №2/4 в якій є інженер-проектувальник, інженер з охорони праці, виконавець робіт та чотири працівника робітничих спеціальностей. На підтвердження чинних трудових відносин було надано: - накази про прийняття на роботу №33-ОК від 09.10.20р., №8-ОК від 06.06.17р., №11-ОК від 01.09.14р., №45-ОК від 28.08.23р., №46-ОК від 28.08.23р., б/н від 08.04.11р.; - договір ЦПХ №1 від 12.03.2024р.; - кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника серія АР №007811, свідоцтво підвищення кваліфікації №00437, свідоцтво підвищення кваліфікації №01400; - посвідчення перевірки знань з охорони праці №1672, витяг з протоколу перевірки знань з охорони праці №139 та наказ про призначення інженера з охорони праці №53-ОК. Тобто учасник ТОВ ТПФ «Беркут ЛТД» виконав вимогу яка визначена п.2 Додатку 1 до тендерної документації в повному обсязі. Вимога, щодо наявності в учасника електромонтажника силових мереж та електроустаткування та електрогазозварника відсутня. Враховуючи вищезазначене, підстави для відхилення пропозиція учасника ТОВ ТПФ «Беркут ЛТД» відсутні.
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Додатком № 1 до тендерної документації, визначено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям. Документами, що підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально - технічної бази, є саме Довідка учасника, складена у табличній формі, у якій вказані: назва, марка, кількість обладнання та матеріально-технічної бази; правова підстава користування – власне, орендоване, інше, (із зазначенням найменування орендодавця (надавача послуг) тощо). Зазначену довідку подано учасником ТОВ ТПФ «Беркут ЛТД». Підсумкова відомість ресурсів як документ, що підтверджує саме матеріально-технічну базу учасника, вказаним додатком не передбачена. Тендерна документація не встановлює вимог до учасника стосовно необхідності зазначення у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відповідного обладнання та механізмів, вказаних у розрахунку договірної ціни (з додатками), в тому числі у підсумковій відомості ресурсів. Тендерна документація не містить окремих вимог щодо повної відповідності інформації, що міститься в документах на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, документам, що надаються на підтвердження відповідності технічним вимогам закупівлі. Учасник ТОВ ТПФ «Беркут ЛТД» в довідках від 06.03.2024 №2/14, від 12.03.2024р. №5 зазначав, що в разі виникнення необхідності в додатковому обладнанні він гарантує, що має достатньо коштів для покупки або взяття в оренду, і це не призведе до збільшення ціни по договору. Зважаючи на відповідність пропозиції ТОВ ТПФ «Беркут ЛТД» вимогам тендерної документації, підстави для його відхилення були відсутні.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Додатком № 1 до тендерної документації, визначено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям. Документами, що підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально - технічної бази, є саме Довідка учасника, складена у табличній формі, у якій вказані: назва, марка, кількість обладнання та матеріально-технічної бази; правова підстава користування – власне, орендоване, інше, (із зазначенням найменування орендодавця (надавача послуг) тощо). Зазначену довідку подано учасником ТОВ ТПФ «Беркут ЛТД». Підсумкова відомість ресурсів як документ, що підтверджує саме матеріально-технічну базу учасника, вказаним додатком не передбачена. Тендерна документація не встановлює вимог до учасника стосовно необхідності зазначення у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відповідного обладнання та механізмів, вказаних у розрахунку договірної ціни (з додатками), в тому числі у підсумковій відомості ресурсів. Тендерна документація не містить окремих вимог щодо повної відповідності інформації, що міститься в документах на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, документам, що надаються на підтвердження відповідності технічним вимогам закупівлі. Учасник ТОВ ТПФ «Беркут ЛТД» в довідках від 06.03.2024 №2/14, від 12.03.2024р. №5 зазначав, що в разі виникнення необхідності в додатковому обладнанні він гарантує, що має достатньо коштів для покупки або взяття в оренду, і це не призведе до збільшення ціни по договору. Зважаючи на відповідність пропозиції ТОВ ТПФ «Беркут ЛТД» вимогам тендерної документації, підстави для його відхилення були відсутні.
Заяву щодо скасування висновку подано до суду 25.04.2024