0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 033 710.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДІЛЬНИЦЯ ПО РЕМОНТУ, УТРИМАННЮ АВТОШЛЯХІВ ТА СПОРУДЖЕНЬ НА НИХ"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 8 квіт. 11:59
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Розмір витрат, очікувана вартість, технічні та якісні характеристики закупівлі по предмету: Фарба для дорожньої розмітки (44810000-1 - Фарби) визначено на підставі службової записки начальника гаражу Солдатенко С.В. від 08.02.2024 р. (копія додається), а також комерційної пропозиції (у вигляді рахунку на оплату) отриманого від місцевого постачальника ТОВ «Бонтон-Трейд», який є додатком до вищевказаної службової записки (копія додається). Також для визначення очікуваної вартості закупівлі було проаналізовано інформацію із цінами на фарбу дорожню на загальнодоступних сайтах (ціна без урахуванням транспортних послуг), зокрема (але не виключно): - https://gradex.ua/kraski/dorozhnaya-razmetka/kraska-dlya-razmetki-dorog-barvis-traffic-marking-paint-baza-belaya.html; - https://prom.ua/p4251913-kraska-dlya-razmetki.html; -https://farba4you.com/product/kraska-dlya-gorizontalnoj-razmetki-farbex/?utm_source=farbex_site&utm_medium=site&utm_campaign=shop_button_farbex-ua; - https://www.nl.ua/ru/kraska-traffic-dla-dorozhnoj-razmetki-belyj-mat-12kg.html; - https://farby.if.ua/farba-dlya-dorozhnoi-rozmitki-traffic/; - https://epicentrk.ua/shop/kraska-traffic-dlya-dorozhnoy-razmetki-belyy-mat-12-kg.html; -https://polychemgroup.com.ua/ua/p251744-emal-501m kraska.html?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwt-OwBhBnEiwAgwzrUhbpfsWWIFbM81fEPo0O2Pc2L9I0DH1QMQX14YPtZEMQhHRDFLZqCBoCjB0QAvD_BwE; - https://farba.co.ua/ua/p2331256-kraska-dlya-dorozhnoj.html; - http://nasha-farba.com.ua/catalog/dlya-razmetki-dorog/kraska-ak-107-star-way-dlya-ra/; - https://divada.com.ua/ua/p1940507952-kraska-dlya-dorozhnoj.html; - https://vozli.com.ua/uk-ua/belaya-ak-501m-kraska-dlya-razmetki-dorog-razmetki-dlya-parkovki та інших. Крім того, для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі було проаналізовано попередні закупівлі, які було проведено КП «ДРУАС» за аналогічним предметом закупівлі у 2023 році, а саме: Фарба для дорожньої розмітки (44810000-1 - Фарби) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-04-19-008104-a), Фарба для дорожньої розмітки (44810000-1 - Фарби) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-09-002392-a), Фарба для дорожньої розмітки (44810000-1 - Фарби) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-21-002665-a) та Фарба для дорожньої розмітки (44810000-1 - Фарби) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-30-000152-a). Із середньозваженої ціни вищевказаних закупівель з урахуванням офіційного індексу інфляції за 2023 рік (105,1 - згідно даних Державної служби статистики, посилання: https://www.ukrstat.gov.ua/operativ/menu/menu_u/cit.htm) було визначено, що орієнтовна очікувана вартість закупівлі складає 126,95 грн. за 1 кг. фарби дорожньої (з урахуванням можливих транспортних витрат постачальників), що цілком відповідає комерційній пропозиції наданій ТОВ «Бонтон-Трейд» та аналізу ринкових цін. Технічні та якісні харектеристики предмету закупівлі визначено на підставі: СОУ 42.1-37641918-116:2014 «ФАРБА ДЛЯ ГОРИЗОНТАЛЬНОЇ РОЗМІТКИ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ. Технічні вимоги та методи випробовування», ДСТУ 2587:2010 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування», ДСТУ ISO 9117-5:2015 «Фарби та лаки. Контроль висихання. Частина 5. Модифікований метод Бендоу-Вульфа» (ISO 9117-5:2012, IDT), ДСТУ ISO 1519:2015 «Фарби та лаки. Випробування на згин (навколо циліндричного стрижня)» (ISO 1519:2011, IDТ), ДСТУ ISO 2409:2015 «Фарби та лаки. Випробування методом решітчастих надрізів» (ISO 2409:2013, IDT), ДСТУ ISO 2811-1:2015 «Фарби та лаки. Визначення густини. Частина 1. Пікнометричний метод» (ISO 2811-1:2011, IDT), ДСТУ ISO 2812-1:2019 «Фарби та лаки. Визначення стійкості до впливу рідин. Частина 1. Метод занурення в рідини, крім води» (ISO 2812-1:2017, IDT), ДСТУ ISO 2812-2:2015 «Фарби та лаки. Визначення стійкості до дії рідин. Частина 2. Метод занурення у воду» (ISO 2812-2:2007, IDT), ДСТУ ISO 2812-3:2020 «Фарби та лаки. Визначення стійкості до впливу рідин. Частина 3. Метод із застосуванням абсорбуючого середовища» (ISO 2812-3:2019, IDT), ДСТУ ISO 1522:2015 «Фарби та лаки. Визначення твердості за маятниковим приладом» (ISO 1522:2006, IDT). 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайт, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі немає можливості, оскільки ні у КП «ДРУАС», ні у головного розпорядника бюджетних коштів (органу управління підприємством за статутом) немає власних веб-сайтів. Крім того, постанова Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання бюджетних коштів» № 710 від 11.10.2016 р. (із змінами) (надалі – Постанова) застосовується до державних коштів та не стосується комунальних підприємств. Відповідно до п. 41 Постанови встановлено наступне, - головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. КП «ДРУАС» не відноситься до суб’єктів державного сектору економіки, а є комунальним підприємством, відповідно дія Постанови на підприємство не розповсюджується. Відповідно до п.п. 1, п. 4.1. Постанови, встановлено наступне, - рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Вказана вище норма Постанови є рекомендованою, а не обов’язковою для органів місцевого самоврядування. КП «ДРУАС» не є органом місцевого самоврядування, а тому дія Постанови навіть у вигляді рекомендації на підприємство не розповсюджується. Краматорська міська рада або Краматорська міська військова адміністрація жодних нормативних актів з регулювання вищевказаних питань на території Краматорської територіальної громади не приймала.
1. Розмір витрат, очікувана вартість, технічні та якісні характеристики закупівлі по предмету: Фарба для дорожньої розмітки (44810000-1 - Фарби) визначено на підставі службової записки начальника гаражу Солдатенко С.В. від 08.02.2024 р. (копія додається), а також комерційної пропозиції (у вигляді рахунку на оплату) отриманого від місцевого постачальника ТОВ «Бонтон-Трейд», який є додатком до вищевказаної службової записки (копія додається). Також для визначення очікуваної вартості закупівлі було проаналізовано інформацію із цінами на фарбу дорожню на загальнодоступних сайтах (ціна без урахуванням транспортних послуг), зокрема (але не виключно): - https://gradex.ua/kraski/dorozhnaya-razmetka/kraska-dlya-razmetki-dorog-barvis-traffic-marking-paint-baza-belaya.html; - https://prom.ua/p4251913-kraska-dlya-razmetki.html; -https://farba4you.com/product/kraska-dlya-gorizontalnoj-razmetki-farbex/?utm_source=farbex_site&utm_medium=site&utm_campaign=shop_button_farbex-ua; - https://www.nl.ua/ru/kraska-traffic-dla-dorozhnoj-razmetki-belyj-mat-12kg.html; - https://farby.if.ua/farba-dlya-dorozhnoi-rozmitki-traffic/; - https://epicentrk.ua/shop/kraska-traffic-dlya-dorozhnoy-razmetki-belyy-mat-12-kg.html; -https://polychemgroup.com.ua/ua/p251744-emal-501m kraska.html?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwt-OwBhBnEiwAgwzrUhbpfsWWIFbM81fEPo0O2Pc2L9I0DH1QMQX14YPtZEMQhHRDFLZqCBoCjB0QAvD_BwE; - https://farba.co.ua/ua/p2331256-kraska-dlya-dorozhnoj.html; - http://nasha-farba.com.ua/catalog/dlya-razmetki-dorog/kraska-ak-107-star-way-dlya-ra/; - https://divada.com.ua/ua/p1940507952-kraska-dlya-dorozhnoj.html; - https://vozli.com.ua/uk-ua/belaya-ak-501m-kraska-dlya-razmetki-dorog-razmetki-dlya-parkovki та інших. Крім того, для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі було проаналізовано попередні закупівлі, які було проведено КП «ДРУАС» за аналогічним предметом закупівлі у 2023 році, а саме: Фарба для дорожньої розмітки (44810000-1 - Фарби) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-04-19-008104-a), Фарба для дорожньої розмітки (44810000-1 - Фарби) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-09-002392-a), Фарба для дорожньої розмітки (44810000-1 - Фарби) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-21-002665-a) та Фарба для дорожньої розмітки (44810000-1 - Фарби) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-30-000152-a). Із середньозваженої ціни вищевказаних закупівель з урахуванням офіційного індексу інфляції за 2023 рік (105,1 - згідно даних Державної служби статистики, посилання: https://www.ukrstat.gov.ua/operativ/menu/menu_u/cit.htm) було визначено, що орієнтовна очікувана вартість закупівлі складає 126,95 грн. за 1 кг. фарби дорожньої (з урахуванням можливих транспортних витрат постачальників), що цілком відповідає комерційній пропозиції наданій ТОВ «Бонтон-Трейд» та аналізу ринкових цін. Технічні та якісні харектеристики предмету закупівлі визначено на підставі: СОУ 42.1-37641918-116:2014 «ФАРБА ДЛЯ ГОРИЗОНТАЛЬНОЇ РОЗМІТКИ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ. Технічні вимоги та методи випробовування», ДСТУ 2587:2010 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування», ДСТУ ISO 9117-5:2015 «Фарби та лаки. Контроль висихання. Частина 5. Модифікований метод Бендоу-Вульфа» (ISO 9117-5:2012, IDT), ДСТУ ISO 1519:2015 «Фарби та лаки. Випробування на згин (навколо циліндричного стрижня)» (ISO 1519:2011, IDТ), ДСТУ ISO 2409:2015 «Фарби та лаки. Випробування методом решітчастих надрізів» (ISO 2409:2013, IDT), ДСТУ ISO 2811-1:2015 «Фарби та лаки. Визначення густини. Частина 1. Пікнометричний метод» (ISO 2811-1:2011, IDT), ДСТУ ISO 2812-1:2019 «Фарби та лаки. Визначення стійкості до впливу рідин. Частина 1. Метод занурення в рідини, крім води» (ISO 2812-1:2017, IDT), ДСТУ ISO 2812-2:2015 «Фарби та лаки. Визначення стійкості до дії рідин. Частина 2. Метод занурення у воду» (ISO 2812-2:2007, IDT), ДСТУ ISO 2812-3:2020 «Фарби та лаки. Визначення стійкості до впливу рідин. Частина 3. Метод із застосуванням абсорбуючого середовища» (ISO 2812-3:2019, IDT), ДСТУ ISO 1522:2015 «Фарби та лаки. Визначення твердості за маятниковим приладом» (ISO 1522:2006, IDT). 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайт, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі немає можливості, оскільки ні у КП «ДРУАС», ні у головного розпорядника бюджетних коштів (органу управління підприємством за статутом) немає власних веб-сайтів. Крім того, постанова Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання бюджетних коштів» № 710 від 11.10.2016 р. (із змінами) (надалі – Постанова) застосовується до державних коштів та не стосується комунальних підприємств. Відповідно до п. 41 Постанови встановлено наступне, - головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. КП «ДРУАС» не відноситься до суб’єктів державного сектору економіки, а є комунальним підприємством, відповідно дія Постанови на підприємство не розповсюджується. Відповідно до п.п. 1, п. 4.1. Постанови, встановлено наступне, - рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Вказана вище норма Постанови є рекомендованою, а не обов’язковою для органів місцевого самоврядування. КП «ДРУАС» не є органом місцевого самоврядування, а тому дія Постанови навіть у вигляді рекомендації на підприємство не розповсюджується. Краматорська міська рада або Краматорська міська військова адміністрація жодних нормативних актів з регулювання вищевказаних питань на території Краматорської територіальної громади не приймала.
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Відповідно до абзацу 9, пункту 47 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості), - для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 цих особливостей. При цьому особливості не вказують де саме замовник повинен зазначити вищевказану інформацію: в тендерній документації або в оголошенні про проведення відкритих торгів або у відповідях на звернення учасників тощо. Також не вказана назва документа або посилання електронні поля системи закупівлі. Зокрема, абзац 2, пункту 47 особливостей містить словосполучення (текст): «Замовник в тендерній документації обов’язково зазначає інформацію…», абзац 5, пункту 47 Особливостей містить словосполучення (текст): «У тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються…», абзац 6 , пункту 47 Особливостей містить словосполучення (текст): «У тендерній документації зазначаються:». Таким чином, пункт 47 Особливостей містить прямі вказання на інформацію яку необхідно вказувати замовнику саме у тендерній документації. При цьому абзац 9 цього пункту жодного вказання де саме розміщується інформація «для об’єднань» не містить. За таких умов, замовник не може розміщувати вищевказану інформацію в тендерній документації. До прикладу, Державна аудиторська служба може звернутись з протилежним питанням, а саме: на якій підставі вказано інформацію «для об’єднання учасників» в тендерній документації тоді коли абзац 9, пункту 47 Особливостей не містить вказання на розміщення такої інформації саме в тендерній документації? 2. Відповідно до абзаців 6-8 пункту 47 Особливостей, - у тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Останнє речення абзацу 8, пункту 47 Особливостей не вказує на необхідність розміщення його тексту у тендерній документації, а встановлює заборону замовнику на вимагання від учасників процедури закупівлі інформації яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Замовник на виконання зазначеного жодної вищезазначеної інформації в тендерній документації не вимагає.
1. Відповідно до абзацу 9, пункту 47 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості), - для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 цих особливостей. При цьому особливості не вказують де саме замовник повинен зазначити вищевказану інформацію: в тендерній документації або в оголошенні про проведення відкритих торгів або у відповідях на звернення учасників тощо. Також не вказана назва документа або посилання електронні поля системи закупівлі. Зокрема, абзац 2, пункту 47 особливостей містить словосполучення (текст): «Замовник в тендерній документації обов’язково зазначає інформацію…», абзац 5, пункту 47 Особливостей містить словосполучення (текст): «У тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються…», абзац 6 , пункту 47 Особливостей містить словосполучення (текст): «У тендерній документації зазначаються:». Таким чином, пункт 47 Особливостей містить прямі вказання на інформацію яку необхідно вказувати замовнику саме у тендерній документації. При цьому абзац 9 цього пункту жодного вказання де саме розміщується інформація «для об’єднань» не містить. За таких умов, замовник не може розміщувати вищевказану інформацію в тендерній документації. До прикладу, Державна аудиторська служба може звернутись з протилежним питанням, а саме: на якій підставі вказано інформацію «для об’єднання учасників» в тендерній документації тоді коли абзац 9, пункту 47 Особливостей не містить вказання на розміщення такої інформації саме в тендерній документації? 2. Відповідно до абзаців 6-8 пункту 47 Особливостей, - у тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Останнє речення абзацу 8, пункту 47 Особливостей не вказує на необхідність розміщення його тексту у тендерній документації, а встановлює заборону замовнику на вимагання від учасників процедури закупівлі інформації яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Замовник на виконання зазначеного жодної вищезазначеної інформації в тендерній документації не вимагає.
На виконання висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-23-005992-а опублікованого в електронній системі закупівель 19.04.2024 р. уповноважену особу з питань публічних закупівель, юрисконсульта Вознюка Є.В., притягнуто до дисциплінарної відповідальності у вигляді догани. Зобов'язання щодо здійснення заходів вказаних у висновку виконано у повному обсязі.