0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 200 000.00 UAH
Замовник
Комунальне підприємство "Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування" Житомирської міської ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 8 квіт. 16:31
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідь на запит про надання пояснень На запит про надання пояснень від 09.04.2024 комунальне підприємство «Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування» ЖМР надає наступні пояснення: 1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, шляхом аналіз ринку, де використовувалась загальнодоступна інформація щодо цін на аналогічні послуги, яка міститься у відкритих джерелах та електронній системі закупівель "Prozorro" і інформація, отримана шляхом проведення ринкових консультацій. Отримана замовниками під час ринкових консультацій інформація дозволила визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану очікувану вартість. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було складено з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін на аналогічні послуги в Житомирській області за цінами, що діяли станом на 11.03.2024. Розмір бюджетного призначення (очікуваного) сформовано з урахуванням обсягів наявної потреби у послугах на 2024 рік. 2. В тендерній пропозиції учасника ПП «Елітбуд -1» уповноваженою особою не було встановлено фактів формальних (несуттєвих) помилок. 3. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», в складі тендерної пропозиції учасник надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 20.03.2024 № ТЗ/03-24/17, в якій зазначив інформацію про директора, двох машиністів бульдозера, чотирьох машиністів екскаватора та чотирьох водіїв автомобільних засобів. Разом з тим, пояснюємо, що надання посвідчень водіїв тендерною документацією не вимагалось.
Відповідь на запит про надання пояснень На запит про надання пояснень від 09.04.2024 комунальне підприємство «Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування» ЖМР надає наступні пояснення: 1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, шляхом аналіз ринку, де використовувалась загальнодоступна інформація щодо цін на аналогічні послуги, яка міститься у відкритих джерелах та електронній системі закупівель "Prozorro" і інформація, отримана шляхом проведення ринкових консультацій. Отримана замовниками під час ринкових консультацій інформація дозволила визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану очікувану вартість. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було складено з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін на аналогічні послуги в Житомирській області за цінами, що діяли станом на 11.03.2024. Розмір бюджетного призначення (очікуваного) сформовано з урахуванням обсягів наявної потреби у послугах на 2024 рік. 2. В тендерній пропозиції учасника ПП «Елітбуд -1» уповноваженою особою не було встановлено фактів формальних (несуттєвих) помилок. 3. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», в складі тендерної пропозиції учасник надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 20.03.2024 № ТЗ/03-24/17, в якій зазначив інформацію про директора, двох машиністів бульдозера, чотирьох машиністів екскаватора та чотирьох водіїв автомобільних засобів. Разом з тим, пояснюємо, що надання посвідчень водіїв тендерною документацією не вимагалось.
На виконання висновку Державної аудиторської служби України Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, повідомляємо, що Договір №0904-24/1 від 09.04.2024 р. розірвано за угодою сторін. Додаткова угода №1 додається..