0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
70 257 147.60 UAH
Завершено. Порушення не знайдено
Дата: 10 квіт. 12:18
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі та утеплення фасаду, що становить складову частину житлового будинку за адресою: проспект Богдана Хмельницького, 113 м. Дніпро (Термомодернізація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-18-001782-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини четвертої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі та утеплення фасаду, що становить складову частину житлового будинку за адресою: проспект Богдана Хмельницького, 113 м. Дніпро (Термомодернізація)» (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2024-03-18-001782-a) пояснюємо таке. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до норм чинного законодавства та на підставі кошторисної документації, розробленої з урахуванням «Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281(зі змінами) та затвердженого ДП "Жилком" Експертного звіту від 15 лютого 2023 № 22-Е-22/А щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт покрівлі та утеплення фасаду, що становить складову частину житлового будинку за адресою: проспект Богдана Хмельницького, 113 м. Дніпро (Термомодернізація)» та викладені у Додатку 2 до тендерної документації закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі: «Капітальний ремонт покрівлі та утеплення фасаду, що становить складову частину житлового будинку за адресою: проспект Богдана Хмельницького, 113 м. Дніпро (Термомодернізація)» (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2024-03-18-001782-a), а саме виконання будівельних робіт, розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням сум витрат, які не є складовою вартості виконання будівельних робіт, та становить - 70 257 147,60 грн. з урахуванням ПДВ. (надаємо в окремому файлі до цих пояснень) Обґрунтування бюджетного призначення: рішення міської ради від 30.03.2016 № 18/5 «Про затвердження Програми реформування та розвитку житлового господарства м. Дніпра на 2023–2028 роки» (зі змінами), рішення міської ради від 06.12.2023 № 4/44 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік» (зі змінами), рішення міської ради від 21.02.2024 № 5/47 «Про здійснення запозичення до бюджету Дніпровської міської територіальної громади у 2024 році». Крім того, надаємо відповідне посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено необхідне Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (що регламентовано постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11.10.2016 (зі змінами)), в тому числі, і щодо даної процедури закупівлі: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-zhitlovogo-gospodarstva-dniprovskoi-miskoi-radi.
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі та утеплення фасаду, що становить складову частину житлового будинку за адресою: проспект Богдана Хмельницького, 113 м. Дніпро (Термомодернізація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-18-001782-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини четвертої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати пояснення, яким чином забезпечено виконання підпункту 1 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 02.09.2022 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» в частині дотримання вимог щодо підтвердження учасниками ступеня локалізації устаткування «Насос відцентровий. Подача до 40 м3/год (2 шт.)» та «Дренажний насос (1 вузол)», придбання та монтаж яких передбачено Технічним завданням (Додаток 2 до Тендерної документації). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Департамент житлового господарства Дніпровської міської ради (надалі – Замовник) у відповідь на запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі та утеплення фасаду, що становить складову частину житлового будинку за адресою: проспект Богдана Хмельницького, 113 м. Дніпро (Термомодернізація)» (UA-2024-03-18-001782-a) надає наступні пояснення. 1. Щодо забезпечення виконання підпункту 1 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 02.09.2022 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» в частині дотримання вимог щодо підтвердження учасниками ступеня локалізації устаткування «Насос відцентровий. Подача до 40 м3/год (2 шт.)» та «Дренажний насос (1 вузол)», придбання та монтаж яких передбачено Технічним завданням (Додаток 2 до Тендерної документації). Предметом закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі та утеплення фасаду, що становить складову частину житлового будинку за адресою: проспект Богдана Хмельницького, 113 м. Дніпро (Термомодернізація)» відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-03-18-001782-a в даних торгах є роботи, у складі яких є також устаткування з монтажем, яке закуповується замовником в рамках закупівлі робіт. Відповідно до Додатка № 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» передбачено, зокрема, виконання робіт з установлення насосів. Виходячи з того, що вартість кожного з насосів становить менше 200 тис. грн, а також з того, що на дату оголошення закупівлі був відсутній нормативно-правовий акт, який би визначав, що вимоги пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) застосовуються, якщо вартість всіх товарів в сукупності, які замовник набуває у власність при закупівлі робіт, дорівнює або перевищує 200 тис. грн., замовником було прийнято рішення про не застосування вимог пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону щодо підтвердження учасниками ступеня локалізації устаткування. Крім того, підпунктом 4 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. Водночас згідно з пунктом 6 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю − господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Поряд з цим відповідно до частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Таким чином, замовник укладає договір про закупівлю у порядку, встановленому Законом, та відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України для данного виду договорів, а саме на виконання робіт з капітального ремонту житлового будинку. Положеннями договору на виконання робіт за предметом закупівлі UA-2024-03-18-001782-a передбачено, що Замовник доручає, а Підрядник забезпечує відповідно до проектно-кошторисної документації та умов Договору виконання робіт з капітального ремонту за об’єктом, а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити виконані Підрядником роботи на умовах цього Договору. Положення які б свідчили про набуття замовником у власність товарів які закуповується замовником в рамках закупівлі робіт у договорі відсутні. За загальним правилом, право власності на рухому річ виникає з моменту передання майна. Винятком із загального правила про те, що право власності на рухому річ виникає з моменту передання майна, і є вказівка в нормі закону чи в положеннях договору, його сторони можуть самі визначити (у договорі) момент виникнення права власності на рухому річ. Згідно з частинами 1 та 2 статті 334 Цивільного кодексу України: право власності у набувача майна за договором виникає з моменту передання майна, якщо інше не встановлено договором або законом. Переданням майна вважається вручення його набувачеві або перевізникові, організації зв’язку тощо для відправлення, пересилання набувачеві майна, відчуженого без зобов'язання доставки. У свою чергу зазначені у Додатку №2 до тендерної документації насоси Замовнику не передаються, не вручаються, не пересилаються та не відчужуються. Це устаткування закуповується підрядною організацією, монтується при виконанні робіт з капітального ремонту у спеціальних передбачених для цього приміщеннях у житловому будинку. Також, департамент житлового господарства Дніпровської міської ради є головним розпорядником бюджетних коштів та виступає замовником робіт з капітального ремонту житлового будинку, при цьому Замовник не є балансоутримувачем цього житлового будинку чи його власником. Виходячи з зазначеного, замовником було прийнято рішення про не застосування вимог пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону щодо підтвердження учасниками ступеня локалізації устаткування, так як устаткування «Насос відцентровий. Подача до 40 м3/год (2 насоси.)» та «Дренажний насос (1 вузол)» не набуваються замовником у власність.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі та утеплення фасаду, що становить складову частину житлового будинку за адресою: проспект Богдана Хмельницького, 113 м. Дніпро (Термомодернізація)» (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2024-03-18-001782-a) пояснюємо таке. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до норм чинного законодавства та на підставі кошторисної документації, розробленої з урахуванням «Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281(зі змінами) та затвердженого ДП "Жилком" Експертного звіту від 15 лютого 2023 № 22-Е-22/А щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт покрівлі та утеплення фасаду, що становить складову частину житлового будинку за адресою: проспект Богдана Хмельницького, 113 м. Дніпро (Термомодернізація)» та викладені у Додатку 2 до тендерної документації закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі: «Капітальний ремонт покрівлі та утеплення фасаду, що становить складову частину житлового будинку за адресою: проспект Богдана Хмельницького, 113 м. Дніпро (Термомодернізація)» (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2024-03-18-001782-a), а саме виконання будівельних робіт, розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням сум витрат, які не є складовою вартості виконання будівельних робіт, та становить - 70 257 147,60 грн. з урахуванням ПДВ. (надаємо в окремому файлі до цих пояснень) Обґрунтування бюджетного призначення: рішення міської ради від 30.03.2016 № 18/5 «Про затвердження Програми реформування та розвитку житлового господарства м. Дніпра на 2023–2028 роки» (зі змінами), рішення міської ради від 06.12.2023 № 4/44 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік» (зі змінами), рішення міської ради від 21.02.2024 № 5/47 «Про здійснення запозичення до бюджету Дніпровської міської територіальної громади у 2024 році». Крім того, надаємо відповідне посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено необхідне Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (що регламентовано постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11.10.2016 (зі змінами)), в тому числі, і щодо даної процедури закупівлі: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-zhitlovogo-gospodarstva-dniprovskoi-miskoi-radi.
Департамент житлового господарства Дніпровської міської ради (надалі – Замовник) у відповідь на запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі та утеплення фасаду, що становить складову частину житлового будинку за адресою: проспект Богдана Хмельницького, 113 м. Дніпро (Термомодернізація)» (UA-2024-03-18-001782-a) надає наступні пояснення. 1. Щодо забезпечення виконання підпункту 1 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 02.09.2022 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» в частині дотримання вимог щодо підтвердження учасниками ступеня локалізації устаткування «Насос відцентровий. Подача до 40 м3/год (2 шт.)» та «Дренажний насос (1 вузол)», придбання та монтаж яких передбачено Технічним завданням (Додаток 2 до Тендерної документації). Предметом закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі та утеплення фасаду, що становить складову частину житлового будинку за адресою: проспект Богдана Хмельницького, 113 м. Дніпро (Термомодернізація)» відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-03-18-001782-a в даних торгах є роботи, у складі яких є також устаткування з монтажем, яке закуповується замовником в рамках закупівлі робіт. Відповідно до Додатка № 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» передбачено, зокрема, виконання робіт з установлення насосів. Виходячи з того, що вартість кожного з насосів становить менше 200 тис. грн, а також з того, що на дату оголошення закупівлі був відсутній нормативно-правовий акт, який би визначав, що вимоги пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) застосовуються, якщо вартість всіх товарів в сукупності, які замовник набуває у власність при закупівлі робіт, дорівнює або перевищує 200 тис. грн., замовником було прийнято рішення про не застосування вимог пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону щодо підтвердження учасниками ступеня локалізації устаткування. Крім того, підпунктом 4 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. Водночас згідно з пунктом 6 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю − господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Поряд з цим відповідно до частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Таким чином, замовник укладає договір про закупівлю у порядку, встановленому Законом, та відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України для данного виду договорів, а саме на виконання робіт з капітального ремонту житлового будинку. Положеннями договору на виконання робіт за предметом закупівлі UA-2024-03-18-001782-a передбачено, що Замовник доручає, а Підрядник забезпечує відповідно до проектно-кошторисної документації та умов Договору виконання робіт з капітального ремонту за об’єктом, а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити виконані Підрядником роботи на умовах цього Договору. Положення які б свідчили про набуття замовником у власність товарів які закуповується замовником в рамках закупівлі робіт у договорі відсутні. За загальним правилом, право власності на рухому річ виникає з моменту передання майна. Винятком із загального правила про те, що право власності на рухому річ виникає з моменту передання майна, і є вказівка в нормі закону чи в положеннях договору, його сторони можуть самі визначити (у договорі) момент виникнення права власності на рухому річ. Згідно з частинами 1 та 2 статті 334 Цивільного кодексу України: право власності у набувача майна за договором виникає з моменту передання майна, якщо інше не встановлено договором або законом. Переданням майна вважається вручення його набувачеві або перевізникові, організації зв’язку тощо для відправлення, пересилання набувачеві майна, відчуженого без зобов'язання доставки. У свою чергу зазначені у Додатку №2 до тендерної документації насоси Замовнику не передаються, не вручаються, не пересилаються та не відчужуються. Це устаткування закуповується підрядною організацією, монтується при виконанні робіт з капітального ремонту у спеціальних передбачених для цього приміщеннях у житловому будинку. Також, департамент житлового господарства Дніпровської міської ради є головним розпорядником бюджетних коштів та виступає замовником робіт з капітального ремонту житлового будинку, при цьому Замовник не є балансоутримувачем цього житлового будинку чи його власником. Виходячи з зазначеного, замовником було прийнято рішення про не застосування вимог пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону щодо підтвердження учасниками ступеня локалізації устаткування, так як устаткування «Насос відцентровий. Подача до 40 м3/год (2 насоси.)» та «Дренажний насос (1 вузол)» не набуваються замовником у власність.