0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
266 575 320.00 UAH
Замовник
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контакти та закупівліЗавершено. Знайдено порушення
Дата: 10 квіт. 12:35
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт мосту на км 103+696 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка – Снігурівка - /Р-47/ з підходами, Миколаївська область (завершення робіт)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-01-007408-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). 1. Інформації та розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду. 3. Інформації та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «Укртрансміст» забезпечення виконання договору про закупівлю. 4. Надати інформацію та її документальне підтвердження, які пояснюють причини укладання додаткової угоди від 29.03.2024 № 1 до договору про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питань, викладених у запиті. 1) Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. Розмір бюджетного призначення Замовником не обґрунтовувався, так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування. Обґрунтування технічних та якісних характеристик даного предмету закупівлі, а також визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі проектної документації, що пройшла експертизу (позитивний експертний звіт ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА № 14/817-11/23 від 14.11.2023 щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт мосту на км 103+696 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка – Снігурівка - /Р-47/ з підходами, Миколаївська область. Коригування»). У зв’язку із проведенням воєнних дій та постійною загрозою ракетних ударів з боку держави - агресора, Державним агентством автомобільних доріг України доведено Службам автомобільних доріг в областях вимогу обмежити доступ до інформації, яка розміщується на публічних ресурсах та містить інформацію щодо адрес і геолокацій, з посиланням на доручення Кабінету Міністрів України від 19.08.2022 року та Служби безпеки України від 26.07.2022 року. Також, Замовник перебуває в районі проведення можливих бойових дій (Миколаївська міська територіальна громада), що підтверджується наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України» від 22.12.2022 року №309 (зі змінами). Так як проектна документація, на підставі якої здійснено обгрунтування запитуваних відомостей, містить інформацію щодо адрес та геолокацій складових ділянки автомобільної дороги, що ремонтується, Замовник не має змоги оприлюднити на публічному ресурсі - в електронній системі закупівель, на загальний доступ, проектну документацію по вказаному об’єкту. Документ розрахунку очікуваної вартості та позитивний експертний звіт додаються. 2) Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду. Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Нормативні документи з публічних закупівель не передбачають обов’язку Замовника розміщати на власному веб-сайту інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Виходячи з вище викладеного, Замовник не надає посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3) Щодо інформації та її документального підтвердження про виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «УКРТРАНСМІСТ» умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю. Переможцем закупівлі ТОВ «УКРТРАНСМІСТ» на виконання умов тендерної документації надано: - оригінал банківської гарантії № 38417 від 26.03.2024р., що видана АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС», - засвідчені належним чином копію банківської гарантії № 38417 від 26.03.2024р. та копію банківської ліцензії АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС», - копія довіреності, виданої АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС» на уповноважену особу на підписання гарантії, засвідчена належним чином. Скан – копії зазначених документів додаються. 4) Щодо надання інформації та документів, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 29.03.2024 № 1 до Договору від 29.03.2024 № 5-Б. Відповідно до пункту 14 Особливостей закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року, яка включається до річного плану закупівель. 01.03.2024 року Службою вiдновлення та розвитку iнфраструктури у Миколаївськiй областi на підставі наявної потреби оголошено закупівлю робіт з капітального ремонту мосту на км 103+696 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка – Снігурівка - /Р-47/ з підходами, Миколаївська область (завершення робіт) на очікувану вартість 266 575 320,00 грн. За результатами проведення закупівлі 29.03.2024 року Службою укладено з ТОВ "УКРТРАНСМІСТ" договір №5-Б від 29.03.2024р. (далі – Договір) з ціною 265 905 539,00 грн. Пунктом 3.1. Договору визначено, що бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань на ці цілі, передбачених планом(ами) використання бюджетних коштів. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.02.2024 року №199 «Про затвердження порядку використання коштів державного бюджету, передбачених для розвитку мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у 2024 році» (надалі – Постанова), видатки на об’єкт капітальний ремонт мосту на км 103+696 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка – Снігурівка - /Р-47/ з підходами, Миколаївська область становили 248 887 000,00 грн., що не покриває фінансуванням навіть ціну Договору і є документальним підтвердженням необхідності подовження строків дії Договору та виконання робіт за Договором. Одночасно визначена Постановою сума видатків включає не тільки видатки на підрядні роботи, а і на здійснення авторського нагляду, утримання замовника тощо. Враховуючи зазначене, обсяг видатків на Договір становив 242 000 000,00 грн. Так як потреба у виконанні визначених договірною ціною робіт не відпала, а фінансуванням не покрита вся вартість Договору, керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей Сторони дійшли згоди подовжити строк дії Договору та виконання робіт за Договором, про що і укладена додаткова угода №1 до Договору. Внесені зміни не призвели до збільшення суми, визначеної в Договорі. Таким чином, продовження строку дії Договору та строку виконання зобов’язань за ним шляхом укладення Службою додаткової угоди №1 здійснено у повній відповідності до законодавства, яке регламентує порядок здійснення публічних закупівель, порушення його норм не відбулося. Постанова Кабінету Міністрів України від 23.02.2024 року №199 «Про затвердження порядку використання коштів державного бюджету, передбачених для розвитку мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у 2024 році» знаходиться за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/199-2024-%D0%BF#Text.
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питань, викладених у запиті. 1) Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. Розмір бюджетного призначення Замовником не обґрунтовувався, так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування. Обґрунтування технічних та якісних характеристик даного предмету закупівлі, а також визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі проектної документації, що пройшла експертизу (позитивний експертний звіт ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА № 14/817-11/23 від 14.11.2023 щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт мосту на км 103+696 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка – Снігурівка - /Р-47/ з підходами, Миколаївська область. Коригування»). У зв’язку із проведенням воєнних дій та постійною загрозою ракетних ударів з боку держави - агресора, Державним агентством автомобільних доріг України доведено Службам автомобільних доріг в областях вимогу обмежити доступ до інформації, яка розміщується на публічних ресурсах та містить інформацію щодо адрес і геолокацій, з посиланням на доручення Кабінету Міністрів України від 19.08.2022 року та Служби безпеки України від 26.07.2022 року. Також, Замовник перебуває в районі проведення можливих бойових дій (Миколаївська міська територіальна громада), що підтверджується наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України» від 22.12.2022 року №309 (зі змінами). Так як проектна документація, на підставі якої здійснено обгрунтування запитуваних відомостей, містить інформацію щодо адрес та геолокацій складових ділянки автомобільної дороги, що ремонтується, Замовник не має змоги оприлюднити на публічному ресурсі - в електронній системі закупівель, на загальний доступ, проектну документацію по вказаному об’єкту. Документ розрахунку очікуваної вартості та позитивний експертний звіт додаються. 2) Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду. Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Нормативні документи з публічних закупівель не передбачають обов’язку Замовника розміщати на власному веб-сайту інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Виходячи з вище викладеного, Замовник не надає посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3) Щодо інформації та її документального підтвердження про виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «УКРТРАНСМІСТ» умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю. Переможцем закупівлі ТОВ «УКРТРАНСМІСТ» на виконання умов тендерної документації надано: - оригінал банківської гарантії № 38417 від 26.03.2024р., що видана АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС», - засвідчені належним чином копію банківської гарантії № 38417 від 26.03.2024р. та копію банківської ліцензії АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС», - копія довіреності, виданої АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС» на уповноважену особу на підписання гарантії, засвідчена належним чином. Скан – копії зазначених документів додаються. 4) Щодо надання інформації та документів, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 29.03.2024 № 1 до Договору від 29.03.2024 № 5-Б. Відповідно до пункту 14 Особливостей закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року, яка включається до річного плану закупівель. 01.03.2024 року Службою вiдновлення та розвитку iнфраструктури у Миколаївськiй областi на підставі наявної потреби оголошено закупівлю робіт з капітального ремонту мосту на км 103+696 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка – Снігурівка - /Р-47/ з підходами, Миколаївська область (завершення робіт) на очікувану вартість 266 575 320,00 грн. За результатами проведення закупівлі 29.03.2024 року Службою укладено з ТОВ "УКРТРАНСМІСТ" договір №5-Б від 29.03.2024р. (далі – Договір) з ціною 265 905 539,00 грн. Пунктом 3.1. Договору визначено, що бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань на ці цілі, передбачених планом(ами) використання бюджетних коштів. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.02.2024 року №199 «Про затвердження порядку використання коштів державного бюджету, передбачених для розвитку мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у 2024 році» (надалі – Постанова), видатки на об’єкт капітальний ремонт мосту на км 103+696 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка – Снігурівка - /Р-47/ з підходами, Миколаївська область становили 248 887 000,00 грн., що не покриває фінансуванням навіть ціну Договору і є документальним підтвердженням необхідності подовження строків дії Договору та виконання робіт за Договором. Одночасно визначена Постановою сума видатків включає не тільки видатки на підрядні роботи, а і на здійснення авторського нагляду, утримання замовника тощо. Враховуючи зазначене, обсяг видатків на Договір становив 242 000 000,00 грн. Так як потреба у виконанні визначених договірною ціною робіт не відпала, а фінансуванням не покрита вся вартість Договору, керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей Сторони дійшли згоди подовжити строк дії Договору та виконання робіт за Договором, про що і укладена додаткова угода №1 до Договору. Внесені зміни не призвели до збільшення суми, визначеної в Договорі. Таким чином, продовження строку дії Договору та строку виконання зобов’язань за ним шляхом укладення Службою додаткової угоди №1 здійснено у повній відповідності до законодавства, яке регламентує порядок здійснення публічних закупівель, порушення його норм не відбулося. Постанова Кабінету Міністрів України від 23.02.2024 року №199 «Про затвердження порядку використання коштів державного бюджету, передбачених для розвитку мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у 2024 році» знаходиться за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/199-2024-%D0%BF#Text.
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт мосту на км 103+696 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка – Снігурівка - /Р-47/ з підходами, Миколаївська область (завершення робіт)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-01-007408-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень на підставі яких документів вами визначено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «Укртрансміст» вимогам пункту 1.1. додатку 1 до тендерної документації в частині підтвердження права використання ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор»» техніки при виконанні договору від 04.03.2024 № 04-03/ТМ, яка відповідно до свідоцтв про реєстрацію машин є власністю ТОВ «Рента лізинг», а саме: асфальтоукладник, автогудронатор, автогрейдери, котки дорожні, фреза дорожня. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питань, викладених у запиті. 01.03.2024 року Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (далі – Замовник) було оголошено закупівлю робіт за предметом: Капітальний ремонт мосту на км 103+696 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка – Снігурівка - /Р-47/ з підходами, Миколаївська область (завершення робіт) (UA-2024-03-01-007408-a) за процедурою відкриті торги. 09.03.2024 електронною системою закупівель автоматично оприлюдено протокол розкриття тендерних пропозицій, в якому зазначено, що була подана тендерна пропозиція одного учасника – ТОВ «УКРТРАНСМІСТ» (надалі - Учасник). В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника було встановлено, що останнім у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надано, серед іншого, довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі (далі - Довідка), договір надання послуг техніки від 04 березня 2024року №04-03/ТМ, укладений між ТОВ «БК «Ескадор» та ТОВ «Укртрансміст» (далі – Договір №04-03/ТМ) та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машини) на зазначені в Довідці транспортні засоби. При цьому Замовником встановлено, що частина техніки, зазначена Учасником в Довідці та в Договорі №04-03/ТМ, є власністю Товариства з обмеженою відповідальністю «Рента Лізинг», а саме: - асфальтоукладник VOGELE 07.19/SUPER 2100-2 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №214604), - автогудронатор Renault Premium спеціалізований вантажний – спеціалізований цистерна (переобладнано автогудранатор HYDROG PREMIUM SH-8000) (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХЕ 220962), - автогрейдер ГС-14.02 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №199398), - автогрейдер ГС-14.02 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №205450), - коток дорожній HAMM HD 110 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №214616), - коток дорожній HAMM HD 110 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №214602), - коток дорожній HAMM HD 90 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №218390), - коток дорожній HAMM HD 90 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №218370), - фреза дорожня WIRTGEN W 50 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №214597). Керуючись пунктом 42 Особливостей, Замовник скористався законним правом та звернувся до підприємств, документи яких були надані Учасником, а саме до ТОВ «Рента Лізинг» та ТОВ «БК «Ескадор» з метою з’ясування інформації щодо наявності правочинів між вказаними підприємствами та передання відповідної техніки. У відповідь на запит Замовника №487/1/10-14 від 11.03.2024 року ТОВ «Рента Лізинг» надано відповідь (вих. № 1926 від 11.03.2024), якою підтверджено, що між ТОВ «Рента Лізинг» та ТОВ «БК «Ескадор» дійсно укладений діючий договір оренди будівельних машин та транспортних засобів № 2023-ТЗ від 23 січня 2023 року, надано сканкопію цього договору та засвідчено факт передачі техніки ТОВ «БК «Ескадор». У відповідь на запит Замовника №487/2/10-14 від 11.03.2024 року ТОВ «БК «Ескадор» надано відповідь (вих. № 208 від 12.03.2024), якою підтверджено, що між ТОВ «Рента Лізинг» та ТОВ «БК «Ескадор» дійсно укладений діючий договір оренди будівельних машин та транспортних засобів № 2023-ТЗ від 23 січня 2023 року та надано сканкопію цього договору та підтверджено факт передачі техніки. Сканкопії запитів Замовника та листів-відповідей підприємств додаються. Враховуючи, що обидві сторони договірних відносин - ТОВ «Рента Лізинг» та ТОВ «БК «Ескадор» - надали тотожну інформацію з підтвердними документами, Замовник отримав достовірну інформацію про наявність діючого правочину на оренду вищевказаних машин і як наслідок, достовірну інформацію про відповідність Учасника вимогам кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», що є суттєвим при визначені результатів тендеру. Враховуючи викладене, Замовник на підставі документів, наданих Учасником в складі тендерної пропозиції та на підставі документів, отриманих у відповідь на запити від ТОВ «Рента Лізинг» та ТОВ «БК «Ескадор», визначив відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «Укртрансміст» вимогам пункту 1.1. додатку 1 до тендерної документації в частині підтвердження права використання ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор»» техніки при виконанні договору від 04.03.2024 № 04-03/ТМ, а саме-: - асфальтоукладника VOGELE 07.19/SUPER 2100-2 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №214604), - автогудронатора Renault Premium спеціалізований вантажний – спеціалізований цистерна (переобладнано автогудранатор HYDROG PREMIUM SH-8000) (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХЕ 220962), - автогрейдера ГС-14.02 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №199398), - автогрейдера ГС-14.02 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №205450), - котка дорожнього HAMM HD 110 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №214616), - котка дорожнього HAMM HD 110 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №214602), - котка дорожнього HAMM HD 90 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №218390), - котка дорожнього HAMM HD 90 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №218370), - фрези дорожньої WIRTGEN W 50 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №214597).
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питань, викладених у запиті. 01.03.2024 року Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (далі – Замовник) було оголошено закупівлю робіт за предметом: Капітальний ремонт мосту на км 103+696 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка – Снігурівка - /Р-47/ з підходами, Миколаївська область (завершення робіт) (UA-2024-03-01-007408-a) за процедурою відкриті торги. 09.03.2024 електронною системою закупівель автоматично оприлюдено протокол розкриття тендерних пропозицій, в якому зазначено, що була подана тендерна пропозиція одного учасника – ТОВ «УКРТРАНСМІСТ» (надалі - Учасник). В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника було встановлено, що останнім у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надано, серед іншого, довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі (далі - Довідка), договір надання послуг техніки від 04 березня 2024року №04-03/ТМ, укладений між ТОВ «БК «Ескадор» та ТОВ «Укртрансміст» (далі – Договір №04-03/ТМ) та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машини) на зазначені в Довідці транспортні засоби. При цьому Замовником встановлено, що частина техніки, зазначена Учасником в Довідці та в Договорі №04-03/ТМ, є власністю Товариства з обмеженою відповідальністю «Рента Лізинг», а саме: - асфальтоукладник VOGELE 07.19/SUPER 2100-2 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №214604), - автогудронатор Renault Premium спеціалізований вантажний – спеціалізований цистерна (переобладнано автогудранатор HYDROG PREMIUM SH-8000) (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХЕ 220962), - автогрейдер ГС-14.02 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №199398), - автогрейдер ГС-14.02 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №205450), - коток дорожній HAMM HD 110 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №214616), - коток дорожній HAMM HD 110 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №214602), - коток дорожній HAMM HD 90 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №218390), - коток дорожній HAMM HD 90 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №218370), - фреза дорожня WIRTGEN W 50 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №214597). Керуючись пунктом 42 Особливостей, Замовник скористався законним правом та звернувся до підприємств, документи яких були надані Учасником, а саме до ТОВ «Рента Лізинг» та ТОВ «БК «Ескадор» з метою з’ясування інформації щодо наявності правочинів між вказаними підприємствами та передання відповідної техніки. У відповідь на запит Замовника №487/1/10-14 від 11.03.2024 року ТОВ «Рента Лізинг» надано відповідь (вих. № 1926 від 11.03.2024), якою підтверджено, що між ТОВ «Рента Лізинг» та ТОВ «БК «Ескадор» дійсно укладений діючий договір оренди будівельних машин та транспортних засобів № 2023-ТЗ від 23 січня 2023 року, надано сканкопію цього договору та засвідчено факт передачі техніки ТОВ «БК «Ескадор». У відповідь на запит Замовника №487/2/10-14 від 11.03.2024 року ТОВ «БК «Ескадор» надано відповідь (вих. № 208 від 12.03.2024), якою підтверджено, що між ТОВ «Рента Лізинг» та ТОВ «БК «Ескадор» дійсно укладений діючий договір оренди будівельних машин та транспортних засобів № 2023-ТЗ від 23 січня 2023 року та надано сканкопію цього договору та підтверджено факт передачі техніки. Сканкопії запитів Замовника та листів-відповідей підприємств додаються. Враховуючи, що обидві сторони договірних відносин - ТОВ «Рента Лізинг» та ТОВ «БК «Ескадор» - надали тотожну інформацію з підтвердними документами, Замовник отримав достовірну інформацію про наявність діючого правочину на оренду вищевказаних машин і як наслідок, достовірну інформацію про відповідність Учасника вимогам кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», що є суттєвим при визначені результатів тендеру. Враховуючи викладене, Замовник на підставі документів, наданих Учасником в складі тендерної пропозиції та на підставі документів, отриманих у відповідь на запити від ТОВ «Рента Лізинг» та ТОВ «БК «Ескадор», визначив відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «Укртрансміст» вимогам пункту 1.1. додатку 1 до тендерної документації в частині підтвердження права використання ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор»» техніки при виконанні договору від 04.03.2024 № 04-03/ТМ, а саме-: - асфальтоукладника VOGELE 07.19/SUPER 2100-2 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №214604), - автогудронатора Renault Premium спеціалізований вантажний – спеціалізований цистерна (переобладнано автогудранатор HYDROG PREMIUM SH-8000) (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХЕ 220962), - автогрейдера ГС-14.02 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №199398), - автогрейдера ГС-14.02 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №205450), - котка дорожнього HAMM HD 110 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №214616), - котка дорожнього HAMM HD 110 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №214602), - котка дорожнього HAMM HD 90 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №218390), - котка дорожнього HAMM HD 90 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №218370), - фрези дорожньої WIRTGEN W 50 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №214597).
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто