0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 102 760.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 12 квіт. 17:52
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Пояснення на запит Держаудитслужби від 12.04.2024 Комунальне підприємство "Кременчуцьке підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області керуючись п.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), надає пояснення на Запит Держаудитслужби України від 12.04.2024. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України. Для поточного ремонту жодний нормативно-правовий акт не визначає обов’язкової форми технічної специфікації. Вартість поточного ремонту визначається на підставі обґрунтованих трудових і матеріально-технічних ресурсів та їх вартості. Для проведення процедури закупівлі та визначення її очікуваної вартості уповноваженій особі виробничим відділом підприємства надано локальний кошторис з розрахунком договірної ціни, відомість ресурсів до локального кошторису та відомість обсягів робіт. Також було проведено узгодження необхідних умов технічного завдання та інші умови процедури закупівлі. При формуванні тендерної документації, Замовником було чітко сформовано вимогу до Пропозиції учасника, а саме тендерної пропозиція, в подальшому Договірної ціни на виконання послуг. Остання визначається на основі розрахунків Учасника (Підрядника) на поточні витрати на матеріали, устаткування, механізми та техніку з обов’язковим дотриманням вимог чинного законодавства України, в першу чергу «Настанови з визначення вартості будівництва». Показники загальновиробничих та адміністративних витрат не повинні перевищувати нормативні показники, що зазначені у КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» зі змінами та доповненнями. А також показник кошторисного прибутку, що враховується Учасником (Підрядником) в договірній ціні, повинен бути економічно обґрунтованим відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» зі змінами та доповненнями.
Пояснення на запит Держаудитслужби від 12.04.2024 Комунальне підприємство "Кременчуцьке підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області керуючись п.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), надає пояснення на Запит Держаудитслужби України від 12.04.2024. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України. Для поточного ремонту жодний нормативно-правовий акт не визначає обов’язкової форми технічної специфікації. Вартість поточного ремонту визначається на підставі обґрунтованих трудових і матеріально-технічних ресурсів та їх вартості. Для проведення процедури закупівлі та визначення її очікуваної вартості уповноваженій особі виробничим відділом підприємства надано локальний кошторис з розрахунком договірної ціни, відомість ресурсів до локального кошторису та відомість обсягів робіт. Також було проведено узгодження необхідних умов технічного завдання та інші умови процедури закупівлі. При формуванні тендерної документації, Замовником було чітко сформовано вимогу до Пропозиції учасника, а саме тендерної пропозиція, в подальшому Договірної ціни на виконання послуг. Остання визначається на основі розрахунків Учасника (Підрядника) на поточні витрати на матеріали, устаткування, механізми та техніку з обов’язковим дотриманням вимог чинного законодавства України, в першу чергу «Настанови з визначення вартості будівництва». Показники загальновиробничих та адміністративних витрат не повинні перевищувати нормативні показники, що зазначені у КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» зі змінами та доповненнями. А також показник кошторисного прибутку, що враховується Учасником (Підрядником) в договірній ціні, повинен бути економічно обґрунтованим відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» зі змінами та доповненнями.
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Щодо закупівлі UA-2024-03-15-004439-a «Послуги з поточного ремонту по встановленню бортового каменю», згідно коду ДК 021:2015 (CPV) код – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (45233140-2 Дорожні роботи). Слід зазначити наступне. Відповідно до статті 31 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про дорожній рух" та з метою забезпечення безпеки дорожнього руху та створення належних умов організації руху автомобільного транспорту по вулицях Кременчуцької територіальної громади, приведення (підтримання стану) їх у відповідність до вимог Державного стандарту України ДСТУ 3587-97 "Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану. Безпека дорожнього руху", зважаючи на зменшення кількості працівників та наявні вакансії, тим самим недостатню кількість працівників, було оголошено закупівлю UA-2024-03-15-004439-a «Послуги з поточного ремонту по встановленню бортового каменю». Нашим підприємством, як Замовником було оголошено тендерну закупівлю саме щодо надання послуг з поточного ремонту по встановленню бортового каменю, що не є капітальним ремонтом в розумінні чинного законодавства. Відповідно вимоги загальних умов щодо укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 01.08.2005 № 668 – не розповсюджуються на дану закупівлю. Нормою абз.2 ч.5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Тендерна документація Замовника, а саме Додаток 3 до Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» містить такі вимоги щодо якості борта та підтвердження відповідності: - в Розділі «Орієнтовний обсяг послуг» в пункті 4 містить вимогу: «4. Борт повинен відповідати діючим в Україні ДСТУ»; - в Розділі «Орієнтовний обсяг послуг» в пункті 9 містить вимогу: «9. Після надання послуг Виконавець надає Замовнику : - паспорта або сертифікати на використані матеріали;…». Тобто, Тендерною документацією Замовника передбачено надання підтверджуючих відповідність ДСТУ Б В.2.6.2-2009 «Конструкції будинків і споруд ВИРОБИ БЕТОННІ І ЗАЛІЗОБЕТОНННІ Загальні технічні умови» паспорту або сертифікату якості на використані матеріали після надання послуг Виконавцем. Також дана вимога передбачена п.6.3.3. Договору. Таким чином, вимоги щодо надання підтверджуючих якість матеріалів документів (паспорти, сертифікати) на стадії подання тендерної пропозиції не передбачена. Відповідно до Кошторисних норм України «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Збірник 18 «Благоустрій» коефіцієнт 1,2 до ресурсних елементних кошторисних норм застосовується при проведенні робіт на одній половині проїжджої частини при систематичному русі транспорту на другій. В тендерній документації наданий перелік робіт по встановленню бортового каменю без вказівки на ресурсні елементні кошторисні норми. Найменування робіт може відрізнятися, так же само як і одиниці виміру при визначенні обсягів робіт, але головне, щоб склад робіт відповідав технології по нарізуванню швів. Додатково повідомляємо, що комунальне підприємство «Кременчуцьке підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області здійснює свою діяльність виключно у відповідності до норм чинного законодавства. Згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 р. № 708 замовник визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», щозатверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник, ДК 021:2015, класифікатор), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Замовник має право визначити предмет закупівлі (для окремих частин, лотів) за четвертою-восьмою цифрою ДК 021:2015, за обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (якщо можливо здійснити такий поділ у межах однієї процедури закупівлі). Учасники зобов’язані виконати лише ті вимоги, які зазначені в тендерній документації замовника. Підпунктом 3 п.2 ст 16 ЗУ « Про публічні закупівлі» передбачено встановлення замовником такого кваліфікаційного критерію до учасників, як зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Інших додаткових вимог до аналогічних (аналогічного) договору (договорів) Законом не визначено.
Щодо закупівлі UA-2024-03-15-004439-a «Послуги з поточного ремонту по встановленню бортового каменю», згідно коду ДК 021:2015 (CPV) код – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (45233140-2 Дорожні роботи). Слід зазначити наступне. Відповідно до статті 31 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про дорожній рух" та з метою забезпечення безпеки дорожнього руху та створення належних умов організації руху автомобільного транспорту по вулицях Кременчуцької територіальної громади, приведення (підтримання стану) їх у відповідність до вимог Державного стандарту України ДСТУ 3587-97 "Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану. Безпека дорожнього руху", зважаючи на зменшення кількості працівників та наявні вакансії, тим самим недостатню кількість працівників, було оголошено закупівлю UA-2024-03-15-004439-a «Послуги з поточного ремонту по встановленню бортового каменю». Нашим підприємством, як Замовником було оголошено тендерну закупівлю саме щодо надання послуг з поточного ремонту по встановленню бортового каменю, що не є капітальним ремонтом в розумінні чинного законодавства. Відповідно вимоги загальних умов щодо укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 01.08.2005 № 668 – не розповсюджуються на дану закупівлю. Нормою абз.2 ч.5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Тендерна документація Замовника, а саме Додаток 3 до Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» містить такі вимоги щодо якості борта та підтвердження відповідності: - в Розділі «Орієнтовний обсяг послуг» в пункті 4 містить вимогу: «4. Борт повинен відповідати діючим в Україні ДСТУ»; - в Розділі «Орієнтовний обсяг послуг» в пункті 9 містить вимогу: «9. Після надання послуг Виконавець надає Замовнику : - паспорта або сертифікати на використані матеріали;…». Тобто, Тендерною документацією Замовника передбачено надання підтверджуючих відповідність ДСТУ Б В.2.6.2-2009 «Конструкції будинків і споруд ВИРОБИ БЕТОННІ І ЗАЛІЗОБЕТОНННІ Загальні технічні умови» паспорту або сертифікату якості на використані матеріали після надання послуг Виконавцем. Також дана вимога передбачена п.6.3.3. Договору. Таким чином, вимоги щодо надання підтверджуючих якість матеріалів документів (паспорти, сертифікати) на стадії подання тендерної пропозиції не передбачена. Відповідно до Кошторисних норм України «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Збірник 18 «Благоустрій» коефіцієнт 1,2 до ресурсних елементних кошторисних норм застосовується при проведенні робіт на одній половині проїжджої частини при систематичному русі транспорту на другій. В тендерній документації наданий перелік робіт по встановленню бортового каменю без вказівки на ресурсні елементні кошторисні норми. Найменування робіт може відрізнятися, так же само як і одиниці виміру при визначенні обсягів робіт, але головне, щоб склад робіт відповідав технології по нарізуванню швів. Додатково повідомляємо, що комунальне підприємство «Кременчуцьке підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області здійснює свою діяльність виключно у відповідності до норм чинного законодавства. Згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 р. № 708 замовник визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», щозатверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник, ДК 021:2015, класифікатор), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Замовник має право визначити предмет закупівлі (для окремих частин, лотів) за четвертою-восьмою цифрою ДК 021:2015, за обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (якщо можливо здійснити такий поділ у межах однієї процедури закупівлі). Учасники зобов’язані виконати лише ті вимоги, які зазначені в тендерній документації замовника. Підпунктом 3 п.2 ст 16 ЗУ « Про публічні закупівлі» передбачено встановлення замовником такого кваліфікаційного критерію до учасників, як зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Інших додаткових вимог до аналогічних (аналогічного) договору (договорів) Законом не визначено.
Керуючись п.8 та п.10 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі» КП КПС ШРБУ подає Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі.
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, та Наказу 12.04.2024 № 34-З Північно-східного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України було прийнято та опубліковано рішення про проведення моніторингу закупівлі UA-2024-03-15-004439-a. Підставою для проведення моніторингу стали: Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 25 квітня 2024 року о 19:53 на електронному майданчику було оприлюднено «Висновок про результати розгляду моніторингу закупівлі» (надалі по тексту – Висновок). Відповідно до Висновку «про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-03-15-004439-a» від 25.04.2024р. за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанови № 1178 встановлено порушення пункту 6 ч. 2 ст. 22 Закону № 922 та абзацу 1 частини п’ятої статті 23 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення пункту абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 та пункту 43 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; усунення невідповідностей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. п.8 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник має право протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. В свою чергу умовами п.10 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Комунальним підприємством «Кременчуцьке підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (КП КПС ШРБУ) уважно ознайомившись із викладеним у Висновку, та вимогами Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, повністю не погоджуючись із викладеним та вимогами "Констатуюча частина" Висновку, керуючись п.8 та п.10 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі» подає Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-03-15-004439-a.