0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
599 830.00 UAH
Замовник
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГРАДИЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 15 квіт. 15:51
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГРАДИЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ(далі –Замовник) на підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», повідомляє наступне. 0 5 березня 2024 рок замовником було оголошено закупівлю «Піщано-щебенева суміш фракції 0-40 мм» за кодом «ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» у порядку процедури відкритих торгів із особливостями( за ідентифікатором UA-2024-03-05-013046-a)із врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» . Процедура закупівлі проведена із дотриманням вимог стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та здійснено оформлення тендерної документації закупівлі та дотримано принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням Технічне завдання і умови закупівлі передбачали Піщано-щебенева суміш фракції 0-40 мм ( у кількості 3157 тонни), місце поставки товарів: за місцезнаходженням Замовник, на період:до 31 вересня 2024. Замовник надає відповідь по запитуваній інформації на підставі проведення Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі «Піщано-щебенева суміш фракції 0-40 мм» за кодом ДК «ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-05-013046-a) 1. Яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)? Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови Кабінету міністрів України № 710 від 11 жовтня 2016 року «Про ефективне використання державних коштів», ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГРАДИЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ(код ЄДРПОУ 04382062; адреса: 9071, Україна , Полтавська обл., смт. Градизьк, вул. Київська, 51) інформував про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю за предметом «Піщано-щебенева суміш фракції 0-40 мм», код 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, яка була здійснена на підставі господарських потреб Замовника та із врахуванням інформації ринку такого товару та встановлює наступні вимоги: 1) Умови поставки: Переможець (постачальник) повинен забезпечити навантаження товару, а також доставку товару дрібнооптовими партіями згідно заявок замовника; 2) Термін поставки: до 31.12.2024 року,( на даний момент залишилося здійснити оплату 1579 тон. які було нам доставлено за вказаною адресою) 3) Місце поставки: Полтавська область, смт. Градизьк, вул. Київська, 51. 4)Вимоги до транспортування: Переможець (постачальник) повинен забезпечити навантаження товару, а також доставку товару дрібнооптовими партіями 7) Вимоги щодо якості: насипна щільність, не менше 1,37 (т/м. куб.). Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до рекомендацій наказу Мінекономіки №275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro". Очікувана вартість предмета закупівлі, передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на Товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р., здійснювався замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін на піщано-щебенева суміш( фракції 0-40 мм), актуальних на момент проведення закупівлі. Крім того, обґрунтування вартості по даній закупівлі розміщено на офіційному сайті Замовника за посиланням: https://gradizka-rada.gov.ua/news/1713362066/ 2. Замовником до тендерної документації на порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону включено інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством, а саме окремі пункти тендерної документації (п. 3 Розділу 5 «Відхилення тендерних пропозицій») містять посилання на норми Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції від 19.09.2023, станом на дату оголошення процедури закупівлі 23.10.2023 (далі – Постанова № 1178), в редакції, що діяла до моменту оголошення процедури закупівлі, зокрема щодо підстав для відхилення у випадках коли учасник: не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом п’ятим пункту 38 Постанови (пункт 37 чинної редакції Постанови № 1178); коли учасник визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог абзацу другого пункту 36 Постанови (пункт 40 чинної редакції Постанови № 1178). Натомість підстави для відхилення тендерних пропозицій передбачені пунктом 44 Постанови № 1178, в редакції на дату проведення процедури закупівлі (05.03.2024). Поясніть зазначене. Замовником та його працівника здійснюється постійний контроль та моніторинг змін законодавства у сфері публічних закупівель та враховуються прийняті зміни. Відповідно до пункту 28 28. Замовник в тендерній документації обов’язково зазначає інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Тендерна документація сформована Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та з врахуванням пункту 28 та інших вимог Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Замовником враховано і відображено в документації, що якщо він зазначає в тендерній документації про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, він повинен зазначити про прийнятний відсоток перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, визначеної замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Якщо замовник не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення, або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації, то замовник відхиляє таку тендерну пропозицію відповідно до абзацу четвертого підпункту 2 пункту 44 цих особливостей. У тендерній документації зазначені:1) кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; 2)підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. При цьому, згідно Постанови Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Передбачено, що для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 цих особливостей. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Постанови встановлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:учасник процедури закупівлі: -підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей; -зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей -не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; -не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; -не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей; -визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей; -є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176). Пункт 3 Розділу 5 Тендерної документації закупівлі містить перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції та посилання на пункт 44 Постанови. Постанова, як нормативно-правовий акт має основне значення, і саме посилання на її норм є пріоритетним під час здійснення процедури закупівлі. Закон України «Про публічні закупівлі» та Постановою не встановлено обов’язок Замовників дублювати всі норми в тендерну документацію для уникнення ситуацій штучно ускладнення розуміння умов закупівлі для учасників. Але замовники і учасники закупівлі повинні дотримуватися, як спеціального законодавства, так і всіх чинних нормативно-правових актів, що стосуються процедури/предмета/договору закупівлі. Замовником було здійснено перевірку пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНА ЛОГІСТИЧНА КОМПАНІЯ "ПАТРІОТ" із врахуванням актуальних на момент проведення закупівлі вимог Постанови про Особливості та Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, звертаємо увагу, що пункт 3 преамбули Постанови Кабінету Міністрів України №131 від 09лютого 2024 року «Про внесення змін до постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178» передбачає, що ця постанова набирає чинності з дня її опублікування, крім підпунктів 1, 2, 4 і 5 пункту 2 змін, затверджених цією постановою, які набирають чинності через 30 днів з дня опублікування цієї постанови. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» відповідь із необхідною інформацією Замовник завантажив через електронну систему закупівель Prozorro.
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
«1). Згідно з абзацом 1 пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», в редакції 01.03.2024 на дату проведення процедури закупівлі від 05.03.2024 (далі – Постанова № 1178, Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей, так: - в абзацах 19, 24, 25 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозицій» тендерної документації, замовником від учасників процедури закупівлі вимагається документи з підтвердженням відсутності підстав зазначених у пункті 44 Постанови №1178. Зазначеними вимогами замовник посилається на підстави за наявності яких він приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі, що станом на дату оголошення закупівлі в редакції від 01.03.2024, передбачено пунктом 47 Постанови № 1178;» Наявний технічний недолік тексту тендерної документації не вплинув на повноту дотримання законності процедури публічної закупівлі, Замовник виконав вимоги пункту 47 ПостановиКабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»та встановив відсутність підстав для відхилення пропозиції учасника закупівлі до цього пункту. «- в абзаці 20 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації замовником зазначено, що: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому п. 44 Постанови»- в частині другій абзацу 3 пункту 2 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації замовником передбачено, що: «...Конфіденційною не може бути визначена інформація... та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначені пунктом 44 Постанови». При цьому, підстави на які посилається замовник, визначені в пункті 47 Постанови № 1178;» Наявний технічний недолік тексту тендерної документації не вплинув на повноту дотримання законності процедури публічної закупівлі, Замовник перевірив вимоги пункту 47 ПостановиКабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»щодо надання документів переможця учасником, а також Замовник встановив відсутність підстав для відхилення пропозиції учасника закупівлі, учасник не надавав документи із інформацією, що позначив конфіденційною. «- в абзаці 8 пункту 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації замовником зазначається, що: «У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 44 Постанови № 1178… замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника…». При цьому, перелік підстав на які посилається замовник передбачений пунктом 47 Постанови № 1178;» Наявний технічний недолік тексту тендерної документації не вплинув на повноту дотримання законності процедури публічної закупівлі, Замовник виконав вимоги пункту 47 ПостановиКабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». та встановив відсутність підстав для відхилення пропозиції учасника закупівлі. «- в частині другій абзацу 9 пункту 1 розділу V тендерної документації зазначено, що якщо була подана одна тендерна пропозиція «Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 Постанови». При цьому, в пункті 41 Постанови № 1178 зазначено, що: «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей»;» «- в абзаці 2 підпункту 1 частини першої пункту 3 розділу V тендерної документації передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: «учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 Постанови». Однак, згідно пункту 44 Особливостей, недостовірну інформацію подану учасником замовник виявляє «…згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей»;» Замовником було здійснено вивірку тендерної пропозиції учасника на достовірність та встановлено, що недостовірна інформація відсутня згідно публічних даних та державних реєстрів, тому Замовником виконано вимоги згідно з абзацом першим пункту 42 ПостановиКабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». - в абзаці 5 підпункту 1 частини першої пункту 3 розділу V тендерної документації вказано, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: «учасник процедури закупівлі: не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом п’ятим пункту 38 Постанови». Однак, згідно пункту 44 Особливостей, обґрунтування щодо аномальної низької ціни учасник має надати «…протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей»; У закупівлі відсутні випадки щодо необхідності надання обґрунтування щодо аномальної низької ціни згідно ПостановиКабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». - в абзаці 6 підпункту 1 частини першої пункту 3 розділу V тендерної документації вказано, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція: «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Постанови». Проте, пункт 40 Постанови № 1178 не містить інформації щодо усунення невідповідності. Згідно пункту 44 Особливостей, усунення невідповідності передбачено «…відповідно до пункту 43 цих особливостей»; Замовником було здійснено перевірку тендерної пропозиції та встановлено, що відсутні підстави для відхилення або надання 24 годин згідно пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». - в абзаці 2 підпункту 2 частини першої пункту 3 розділу V тендерної документації вказано, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли у тендерній пропозиції «учасник процедури закупівлі: визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог абзацу другого пункту 36 Постанови». Поряд з цим, згідно пункту 44 Особливостей, інформація не може бути визначена як конфіденційна «…відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей»; У закупівлі відсутні випадка визначення інформації конфіденційною, проте учасником враховано і здійснено перевірку пропозиції учасника до вимог пункту 40 ПостановиКабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». - в абзаці 3 підпункту 3 частини першої пункту 3 розділу V тендерної документації вказано, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі: «не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Постанови». Проте, згідно абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, перелік документів, що підтверджують відсутність підстав, визначена у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей; Замовником було здійснено перевірку тендерної пропозиції та встановлено, що відсутні підстави для відхилення пропозицію учасника на підставі пункту 47 ПостановиКабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». - в абзаці 5 підпункту 3 частини першої пункту 3 розділу V тендерної документації вказано, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі: «надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 Постанови». Проте, згідно абзацу 5 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, недостовірну інформацією замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; Замовником було здійснено вивірку тендерної пропозиції учасника на достовірність та встановлено, що недостовірна інформація відсутня згідно публічних даних та державних реєстрів, тому Замовником виконано вимоги згідно з абзацом першим пункту 42 ПостановиКабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». - в абзаці 1 пункту 2 розділу IV тендерної документації замовником не вказано кінцевого строку подання тендерної пропозиції, чим порушено вимогу підпункту 14 частини 2 статті 22 Закону; Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено в інформації оголошення закупівлі за ідентифікатором UA-2024-03-05-013046-a, а саме встановлено: «13 березня 2024 16:35». Відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», інформації на майданчику прозоро є невід’ємною частиною процедури закупівлі. - в абзаці 7 підпункту 1 частини першої пункту 3 розділу V тендерної документації вказано, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі: «є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176)». «Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 09.02.2024 № 131 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178» (Постанова № 1178 в редакції від 01.03.2024), замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою. Замовником під час розробки тендерної документації до закупівлі UA-2024-03-05-013046-a не враховано та не дотримано вищевказаних норм. Поясніть вказане.» Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 09.02.2024 № 131 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178» (Постанова № 1178 в редакції від 01.03.2024)встановлено: « замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран», Замовником було здійснено перевірку учасника(ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНА ЛОГІСТИЧНА КОМПАНІЯ "ПАТРІОТ") в період вивчення тендерної пропозиції, та відповідно встановлено, що учасник не надає товари із «Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран», а місцем походження товару є Україна, Кіровоградська область, ТДВ «Світловодське кар’єроуправління». Наявний технічний недолік тексту тендерної документації не впливає на те, що Замовник виконав вимоги законодавства України в сфері публічних закупівель та відповідну дану норму дотримано(учасника перевірено на відсутність цього критерію), крім того, публічна система прозоро вимагає від учасника ряд підтверджень щодо цієї вимоги.Для перевірки учасника, щодо відсутності критерія: «що він є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь….» - Замовником було здійснено перевірку інформацію про учаснику на підставі публічних даних згідно державних реєстрів України та встановлено, що: «власник юридичної особи: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, тип бенефіціарного володіння, відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу, інший характер та міра впливу, або інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи:Лавдир Михайло Валерійович, громадянство: Україна, Україна, 39800, Полтавська обл., Кременчуцький р-н, місто Горішні Плавні, вул. Добровольського, будинок 67, квартира 9. Тип бенефіціарного володіння: Прямий вирішальний вплив Відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу: 50 Задоєнко Андрій Геннадійович, громадянство: Україна, Україна, 39600, Полтавська обл., місто Кременчук, вул. Приходька Івана, будинок 26, квартира 19. Тип бенефіціарного володіння: Прямий вирішальний вплив Відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу: 25.5 Горбань Микола Олександрович, громадянство: Україна, Україна, 39600, Полтавська обл., місто Кременчук, вул.Лебедина, будинок 77. Тип бенефіціарного володіння: Прямий вирішальний вплив Відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу: 24.5». Наявний технічний недолік тексту тендерної документації не впливає на те, що Замовник виконав вимоги законодавства України в сфері публічних закупівель та відповідну дану норму дотримано(учасника перевірено на відсутність цього критерію), крім того, публічна система прозоро вимагає від учасника ряд підтверджень щодо цієї вимоги. 2. 2). В абзаці 2 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, замовник вимагає від учасника надання в складі тендерній пропозиції копію статуту юридичної особи з копією опису (за наявності опису), які учасником в тендерній пропозиції не надані. Одночасно, в підпункті 1 пункту 5 розділу ІІІ тендерній документації замовник установив кваліфікаційні критерії. Одним з яких є наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію учасник надав довідку в довільній формі. На підтвердження інформації зазначеної у довідці учасник мав надати документи, що підтверджують право власності або право користування обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями протягом 2024 року, що не забезпечено учасником. Враховуючи не надання вище зазначених документів учасником, тендерна пропозиція ТОВ «ТЛК «ПАТРІОТ» не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Відповідно до пункту 43 Постанови № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, моніторингом встановлено, що замовником не виявлено невідповідності тендерної пропозиції учасника тендерній документації та, на усунення зазначених невідповідностей, не надано 24 години. Поясніть зазначене. Відповідно до абзацу 2 пункту 1 розділу 3 Тендерної документації встановлено, що учасника надає інформація, що підтверджує правомочність представника (представників) учасника на підписання документів тендерної пропозиції, у тому числі проекту договору, а саме:копія документу, який підтверджує обрання (або призначення) керівника юридичної особи, копія протоколу зборів засновників (або виписка з протоколу зборів засновників, тощо) юридичної особи, копія статуту юридичної особи з копією опису (за наявності опису), а також копія довіреності (або доручення) оформленого відповідно до чинного законодавства (якщо повноваження щодо підпису надані уповноваженій особі на підставі зазначеного документу); Замовник звертає увагу, що цей пункт вимагає підтвердити повноваження підписанта, що учасник виконав, надавши протокол обрання директора Товариства (додається до цієї відповіді).Наведений перелік наводить приклади документів, та не вимагає всі, якщо учасник підтвердив цю вимогу іншим документом абзацу 2 пункту 1 розділу 3 Тендерної документації. Також на момент проведення закупівлі Замовником було здійснено перевірку учасника згідно публічних даних Міністрества юстиції України, а саме через державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, щодо підписанта (додається до цієї відповіді). Крім того, частиною 5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що замовник установлює такі кваліфікаційні критерії: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник підтверджує відповідність кваліфікаційному критерію у такий спосіб:Довідка, що складається учасником в довільній формі. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці учасник повинен надати документ, що підтверджує право власності або право користування протягом 2024 року обладнанням, зазначеним у довідці. Замовником під час перевірки цієї вимоги були встановлено, що замовник надав довідку про матеріально-технічну базу, а із документальних підтверджень ним було надано договір про аналогічний досвід, що є документальним підтвердженням та відноситься до кваліфікаційних критеріїв, тому Замовник прийняв рішення що вимога про кваліфікаційні критерії учасником виконана( додається до відповіді). Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» відповідь із необхідною інформацією Замовник завантажив через електронну систему закупівель Prozorro.
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГРАДИЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ(далі –Замовник) на підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», повідомляє наступне. 0 5 березня 2024 рок замовником було оголошено закупівлю «Піщано-щебенева суміш фракції 0-40 мм» за кодом «ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» у порядку процедури відкритих торгів із особливостями( за ідентифікатором UA-2024-03-05-013046-a)із врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» . Процедура закупівлі проведена із дотриманням вимог стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та здійснено оформлення тендерної документації закупівлі та дотримано принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням Технічне завдання і умови закупівлі передбачали Піщано-щебенева суміш фракції 0-40 мм ( у кількості 3157 тонни), місце поставки товарів: за місцезнаходженням Замовник, на період:до 31 вересня 2024. Замовник надає відповідь по запитуваній інформації на підставі проведення Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі «Піщано-щебенева суміш фракції 0-40 мм» за кодом ДК «ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-05-013046-a) 1. Яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)? Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови Кабінету міністрів України № 710 від 11 жовтня 2016 року «Про ефективне використання державних коштів», ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГРАДИЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ(код ЄДРПОУ 04382062; адреса: 9071, Україна , Полтавська обл., смт. Градизьк, вул. Київська, 51) інформував про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю за предметом «Піщано-щебенева суміш фракції 0-40 мм», код 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, яка була здійснена на підставі господарських потреб Замовника та із врахуванням інформації ринку такого товару та встановлює наступні вимоги: 1) Умови поставки: Переможець (постачальник) повинен забезпечити навантаження товару, а також доставку товару дрібнооптовими партіями згідно заявок замовника; 2) Термін поставки: до 31.12.2024 року,( на даний момент залишилося здійснити оплату 1579 тон. які було нам доставлено за вказаною адресою) 3) Місце поставки: Полтавська область, смт. Градизьк, вул. Київська, 51. 4)Вимоги до транспортування: Переможець (постачальник) повинен забезпечити навантаження товару, а також доставку товару дрібнооптовими партіями 7) Вимоги щодо якості: насипна щільність, не менше 1,37 (т/м. куб.). Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до рекомендацій наказу Мінекономіки №275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro". Очікувана вартість предмета закупівлі, передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на Товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р., здійснювався замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін на піщано-щебенева суміш( фракції 0-40 мм), актуальних на момент проведення закупівлі. Крім того, обґрунтування вартості по даній закупівлі розміщено на офіційному сайті Замовника за посиланням: https://gradizka-rada.gov.ua/news/1713362066/ 2. Замовником до тендерної документації на порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону включено інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством, а саме окремі пункти тендерної документації (п. 3 Розділу 5 «Відхилення тендерних пропозицій») містять посилання на норми Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції від 19.09.2023, станом на дату оголошення процедури закупівлі 23.10.2023 (далі – Постанова № 1178), в редакції, що діяла до моменту оголошення процедури закупівлі, зокрема щодо підстав для відхилення у випадках коли учасник: не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом п’ятим пункту 38 Постанови (пункт 37 чинної редакції Постанови № 1178); коли учасник визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог абзацу другого пункту 36 Постанови (пункт 40 чинної редакції Постанови № 1178). Натомість підстави для відхилення тендерних пропозицій передбачені пунктом 44 Постанови № 1178, в редакції на дату проведення процедури закупівлі (05.03.2024). Поясніть зазначене. Замовником та його працівника здійснюється постійний контроль та моніторинг змін законодавства у сфері публічних закупівель та враховуються прийняті зміни. Відповідно до пункту 28 28. Замовник в тендерній документації обов’язково зазначає інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Тендерна документація сформована Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та з врахуванням пункту 28 та інших вимог Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Замовником враховано і відображено в документації, що якщо він зазначає в тендерній документації про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, він повинен зазначити про прийнятний відсоток перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, визначеної замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Якщо замовник не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення, або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації, то замовник відхиляє таку тендерну пропозицію відповідно до абзацу четвертого підпункту 2 пункту 44 цих особливостей. У тендерній документації зазначені:1) кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; 2)підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. При цьому, згідно Постанови Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Передбачено, що для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 цих особливостей. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Постанови встановлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:учасник процедури закупівлі: -підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей; -зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей -не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; -не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; -не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей; -визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей; -є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176). Пункт 3 Розділу 5 Тендерної документації закупівлі містить перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції та посилання на пункт 44 Постанови. Постанова, як нормативно-правовий акт має основне значення, і саме посилання на її норм є пріоритетним під час здійснення процедури закупівлі. Закон України «Про публічні закупівлі» та Постановою не встановлено обов’язок Замовників дублювати всі норми в тендерну документацію для уникнення ситуацій штучно ускладнення розуміння умов закупівлі для учасників. Але замовники і учасники закупівлі повинні дотримуватися, як спеціального законодавства, так і всіх чинних нормативно-правових актів, що стосуються процедури/предмета/договору закупівлі. Замовником було здійснено перевірку пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНА ЛОГІСТИЧНА КОМПАНІЯ "ПАТРІОТ" із врахуванням актуальних на момент проведення закупівлі вимог Постанови про Особливості та Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, звертаємо увагу, що пункт 3 преамбули Постанови Кабінету Міністрів України №131 від 09лютого 2024 року «Про внесення змін до постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178» передбачає, що ця постанова набирає чинності з дня її опублікування, крім підпунктів 1, 2, 4 і 5 пункту 2 змін, затверджених цією постановою, які набирають чинності через 30 днів з дня опублікування цієї постанови. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» відповідь із необхідною інформацією Замовник завантажив через електронну систему закупівель Prozorro.
«1). Згідно з абзацом 1 пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», в редакції 01.03.2024 на дату проведення процедури закупівлі від 05.03.2024 (далі – Постанова № 1178, Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей, так: - в абзацах 19, 24, 25 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозицій» тендерної документації, замовником від учасників процедури закупівлі вимагається документи з підтвердженням відсутності підстав зазначених у пункті 44 Постанови №1178. Зазначеними вимогами замовник посилається на підстави за наявності яких він приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі, що станом на дату оголошення закупівлі в редакції від 01.03.2024, передбачено пунктом 47 Постанови № 1178;» Наявний технічний недолік тексту тендерної документації не вплинув на повноту дотримання законності процедури публічної закупівлі, Замовник виконав вимоги пункту 47 ПостановиКабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»та встановив відсутність підстав для відхилення пропозиції учасника закупівлі до цього пункту. «- в абзаці 20 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації замовником зазначено, що: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому п. 44 Постанови»- в частині другій абзацу 3 пункту 2 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації замовником передбачено, що: «...Конфіденційною не може бути визначена інформація... та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначені пунктом 44 Постанови». При цьому, підстави на які посилається замовник, визначені в пункті 47 Постанови № 1178;» Наявний технічний недолік тексту тендерної документації не вплинув на повноту дотримання законності процедури публічної закупівлі, Замовник перевірив вимоги пункту 47 ПостановиКабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»щодо надання документів переможця учасником, а також Замовник встановив відсутність підстав для відхилення пропозиції учасника закупівлі, учасник не надавав документи із інформацією, що позначив конфіденційною. «- в абзаці 8 пункту 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації замовником зазначається, що: «У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 44 Постанови № 1178… замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника…». При цьому, перелік підстав на які посилається замовник передбачений пунктом 47 Постанови № 1178;» Наявний технічний недолік тексту тендерної документації не вплинув на повноту дотримання законності процедури публічної закупівлі, Замовник виконав вимоги пункту 47 ПостановиКабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». та встановив відсутність підстав для відхилення пропозиції учасника закупівлі. «- в частині другій абзацу 9 пункту 1 розділу V тендерної документації зазначено, що якщо була подана одна тендерна пропозиція «Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 Постанови». При цьому, в пункті 41 Постанови № 1178 зазначено, що: «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей»;» «- в абзаці 2 підпункту 1 частини першої пункту 3 розділу V тендерної документації передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: «учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 Постанови». Однак, згідно пункту 44 Особливостей, недостовірну інформацію подану учасником замовник виявляє «…згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей»;» Замовником було здійснено вивірку тендерної пропозиції учасника на достовірність та встановлено, що недостовірна інформація відсутня згідно публічних даних та державних реєстрів, тому Замовником виконано вимоги згідно з абзацом першим пункту 42 ПостановиКабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». - в абзаці 5 підпункту 1 частини першої пункту 3 розділу V тендерної документації вказано, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: «учасник процедури закупівлі: не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом п’ятим пункту 38 Постанови». Однак, згідно пункту 44 Особливостей, обґрунтування щодо аномальної низької ціни учасник має надати «…протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей»; У закупівлі відсутні випадки щодо необхідності надання обґрунтування щодо аномальної низької ціни згідно ПостановиКабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». - в абзаці 6 підпункту 1 частини першої пункту 3 розділу V тендерної документації вказано, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція: «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Постанови». Проте, пункт 40 Постанови № 1178 не містить інформації щодо усунення невідповідності. Згідно пункту 44 Особливостей, усунення невідповідності передбачено «…відповідно до пункту 43 цих особливостей»; Замовником було здійснено перевірку тендерної пропозиції та встановлено, що відсутні підстави для відхилення або надання 24 годин згідно пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». - в абзаці 2 підпункту 2 частини першої пункту 3 розділу V тендерної документації вказано, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли у тендерній пропозиції «учасник процедури закупівлі: визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог абзацу другого пункту 36 Постанови». Поряд з цим, згідно пункту 44 Особливостей, інформація не може бути визначена як конфіденційна «…відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей»; У закупівлі відсутні випадка визначення інформації конфіденційною, проте учасником враховано і здійснено перевірку пропозиції учасника до вимог пункту 40 ПостановиКабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». - в абзаці 3 підпункту 3 частини першої пункту 3 розділу V тендерної документації вказано, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі: «не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Постанови». Проте, згідно абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, перелік документів, що підтверджують відсутність підстав, визначена у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей; Замовником було здійснено перевірку тендерної пропозиції та встановлено, що відсутні підстави для відхилення пропозицію учасника на підставі пункту 47 ПостановиКабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». - в абзаці 5 підпункту 3 частини першої пункту 3 розділу V тендерної документації вказано, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі: «надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 Постанови». Проте, згідно абзацу 5 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, недостовірну інформацією замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; Замовником було здійснено вивірку тендерної пропозиції учасника на достовірність та встановлено, що недостовірна інформація відсутня згідно публічних даних та державних реєстрів, тому Замовником виконано вимоги згідно з абзацом першим пункту 42 ПостановиКабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». - в абзаці 1 пункту 2 розділу IV тендерної документації замовником не вказано кінцевого строку подання тендерної пропозиції, чим порушено вимогу підпункту 14 частини 2 статті 22 Закону; Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено в інформації оголошення закупівлі за ідентифікатором UA-2024-03-05-013046-a, а саме встановлено: «13 березня 2024 16:35». Відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», інформації на майданчику прозоро є невід’ємною частиною процедури закупівлі. - в абзаці 7 підпункту 1 частини першої пункту 3 розділу V тендерної документації вказано, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі: «є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176)». «Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 09.02.2024 № 131 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178» (Постанова № 1178 в редакції від 01.03.2024), замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою. Замовником під час розробки тендерної документації до закупівлі UA-2024-03-05-013046-a не враховано та не дотримано вищевказаних норм. Поясніть вказане.» Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 09.02.2024 № 131 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178» (Постанова № 1178 в редакції від 01.03.2024)встановлено: « замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран», Замовником було здійснено перевірку учасника(ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНА ЛОГІСТИЧНА КОМПАНІЯ "ПАТРІОТ") в період вивчення тендерної пропозиції, та відповідно встановлено, що учасник не надає товари із «Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран», а місцем походження товару є Україна, Кіровоградська область, ТДВ «Світловодське кар’єроуправління». Наявний технічний недолік тексту тендерної документації не впливає на те, що Замовник виконав вимоги законодавства України в сфері публічних закупівель та відповідну дану норму дотримано(учасника перевірено на відсутність цього критерію), крім того, публічна система прозоро вимагає від учасника ряд підтверджень щодо цієї вимоги.Для перевірки учасника, щодо відсутності критерія: «що він є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь….» - Замовником було здійснено перевірку інформацію про учаснику на підставі публічних даних згідно державних реєстрів України та встановлено, що: «власник юридичної особи: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, тип бенефіціарного володіння, відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу, інший характер та міра впливу, або інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи:Лавдир Михайло Валерійович, громадянство: Україна, Україна, 39800, Полтавська обл., Кременчуцький р-н, місто Горішні Плавні, вул. Добровольського, будинок 67, квартира 9. Тип бенефіціарного володіння: Прямий вирішальний вплив Відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу: 50 Задоєнко Андрій Геннадійович, громадянство: Україна, Україна, 39600, Полтавська обл., місто Кременчук, вул. Приходька Івана, будинок 26, квартира 19. Тип бенефіціарного володіння: Прямий вирішальний вплив Відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу: 25.5 Горбань Микола Олександрович, громадянство: Україна, Україна, 39600, Полтавська обл., місто Кременчук, вул.Лебедина, будинок 77. Тип бенефіціарного володіння: Прямий вирішальний вплив Відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу: 24.5». Наявний технічний недолік тексту тендерної документації не впливає на те, що Замовник виконав вимоги законодавства України в сфері публічних закупівель та відповідну дану норму дотримано(учасника перевірено на відсутність цього критерію), крім того, публічна система прозоро вимагає від учасника ряд підтверджень щодо цієї вимоги. 2. 2). В абзаці 2 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, замовник вимагає від учасника надання в складі тендерній пропозиції копію статуту юридичної особи з копією опису (за наявності опису), які учасником в тендерній пропозиції не надані. Одночасно, в підпункті 1 пункту 5 розділу ІІІ тендерній документації замовник установив кваліфікаційні критерії. Одним з яких є наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію учасник надав довідку в довільній формі. На підтвердження інформації зазначеної у довідці учасник мав надати документи, що підтверджують право власності або право користування обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями протягом 2024 року, що не забезпечено учасником. Враховуючи не надання вище зазначених документів учасником, тендерна пропозиція ТОВ «ТЛК «ПАТРІОТ» не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Відповідно до пункту 43 Постанови № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, моніторингом встановлено, що замовником не виявлено невідповідності тендерної пропозиції учасника тендерній документації та, на усунення зазначених невідповідностей, не надано 24 години. Поясніть зазначене. Відповідно до абзацу 2 пункту 1 розділу 3 Тендерної документації встановлено, що учасника надає інформація, що підтверджує правомочність представника (представників) учасника на підписання документів тендерної пропозиції, у тому числі проекту договору, а саме:копія документу, який підтверджує обрання (або призначення) керівника юридичної особи, копія протоколу зборів засновників (або виписка з протоколу зборів засновників, тощо) юридичної особи, копія статуту юридичної особи з копією опису (за наявності опису), а також копія довіреності (або доручення) оформленого відповідно до чинного законодавства (якщо повноваження щодо підпису надані уповноваженій особі на підставі зазначеного документу); Замовник звертає увагу, що цей пункт вимагає підтвердити повноваження підписанта, що учасник виконав, надавши протокол обрання директора Товариства (додається до цієї відповіді).Наведений перелік наводить приклади документів, та не вимагає всі, якщо учасник підтвердив цю вимогу іншим документом абзацу 2 пункту 1 розділу 3 Тендерної документації. Також на момент проведення закупівлі Замовником було здійснено перевірку учасника згідно публічних даних Міністрества юстиції України, а саме через державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, щодо підписанта (додається до цієї відповіді). Крім того, частиною 5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що замовник установлює такі кваліфікаційні критерії: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник підтверджує відповідність кваліфікаційному критерію у такий спосіб:Довідка, що складається учасником в довільній формі. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці учасник повинен надати документ, що підтверджує право власності або право користування протягом 2024 року обладнанням, зазначеним у довідці. Замовником під час перевірки цієї вимоги були встановлено, що замовник надав довідку про матеріально-технічну базу, а із документальних підтверджень ним було надано договір про аналогічний досвід, що є документальним підтвердженням та відноситься до кваліфікаційних критеріїв, тому Замовник прийняв рішення що вимога про кваліфікаційні критерії учасником виконана( додається до відповіді). Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» відповідь із необхідною інформацією Замовник завантажив через електронну систему закупівель Prozorro.
«На виконання рішення Держаудитслужби викладеного у висновку № UA-M-2024-04-15-000027, інформування через електронну систему закупівель, у розділі «моніторинг», з огляду на встановлені порушення законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, встановлено порушення пункту 43 Постанови № 1178, у сфері закупівель, та неможливість їх усунення, зобов’язуємося здійснити заходи щодо недопущення їх в подальшому , а саме будимо уважно розглядати подану пропозицію учасника по питанню відповідності вимог тендерної документації замовника вимогам Закону та Постанови № 1178, щоб в подальшому не порушувати норми пункту 43 Постанови № 1178, а також уважніше прописувати тендерну документацію дотримуючись всіх змін та доповнень до Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Учасник процедури закупівлі ( переможець ), для усунув невідповідності надав на електронну адресу всі документи для підтвердження ( сканкопії яких додано ) В подальшому уповноважену особу направимо на курси по підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель.»