0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 682 682.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 15 квіт. 16:02
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", у відповідь на ваш запит від 18 квітня 2024 року 16:29 год. ID моніторингу: UA-M-2024-04-15-000041 надаємо відповідь на запит такого змісту: 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Повідомляємо наступне: Розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено на основі розробленої проектної документації по об’єкту будівництва «Нове будівництво теплиці з підсобними приміщеннями на території дендрологічного парку місцевого значення «Ладижинський гай, яка пройшла державну експертизу, та на яку отримано позитивний експертний звіт, та затверджена в установленому порядку. Відповідно розмір очікуваної вартості предмету закупівлі визначається кошторисною документацією, яка є частиною проектної документації. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі (https://ladrada.gov.ua/komunalni-pidpryiemstva/kp-dendrolohichnyi-park-ladyzhynskyi-hai/obgruntuvannia-zakupivel-ladyzhynskyi-hai/obgruntuvannia-zakupivel-2024-rik.html) та рішень сесій Ладижинської міської ради "Про місцевий бюджет Ладижинської міської територіальної громади на 2024 рік" від 14.12.2023 № 845, Міської екологічної програми на 2024 рік, затвердженої рішенням від 14.12.2023 № 909, якими виділено КП «Дендрологічний парк «Ладижинський гай» кошти з місцевого бюджету на Нове будівництво теплиці з підсобними приміщеннями на території дендрологічного парку місцевого значення «Ладижинський гай» по вул. Будівельників, 5, в м. Ладижин Гайсинського району Вінницької області в сумі 1 771 154,00 гривень. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщені рішення сесії Ладижинської міської ради (https://ladrada.gov.ua/normatyvni-akty/rishennia-sesii/2023-rik/rishennia-31-sesii-8-sklykannia-z-poimennym-holosuvanniam-deputativ.html). 2.1. «Яким чином учасником ФОП «Спасский Євген Миколайович», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги: - підпункту 5.2.1 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), оскільки у поданій довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, зазначено договір від 14 травня 2021 року №12 за предметом закупівлі послуги з улаштування дренажних та водопропускних пристроїв для автомобільних та пішохідних доріг, майданчиків, пов’язані з засипкою і виположуванням ярів, балок в м. Ладижин, с. Лукашівка та договір від 22 листопада 2021 року №27 за предметом закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Пирогова в с. Лукашівка, Ладижинської міської територіальної громади, Вінницької області, ДК 021:2015: 45230000-8 «Будівництво трудопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»? Тоді як в оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації Замовником зазначена інформація щодо назви предмета закупівлі робіт «Нове будівництво теплиці з підсобними приміщеннями на території дендрологічного парку місцевого значення «Ладижинський гай» по вул. Будівельників, 5, в м. Ладижин, Гайсинського району Вінницької області» (ДК 021:2015: 45210000-2 - «Будівництво будівель»).» Повідомляємо наступне: Згідно п. 5.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору». Згідно п. 5.2. Тендерної документації замовника визначено, що «Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 5.2.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, надається: - довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору; - копія вказаного у довідці аналогічного договору та документів, що підтверджують виконання робіт за наданим договором; - лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором». При встановленні кваліфікаційного критерію "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)", замовник виходив з того, що це один із критеріїв, який дозволяє замовнику переконатися в тому, що учасник вже має позитивний досвід роботи, тобто виконує свої зобов'язання якісно та в зазначений термін. Замовник також врахував, що чіткого визначення "аналогічний договір" у чинному законодавстві не існує. Тому однозначно стверджувати, який договір є аналогічним, виходячи на чітке формулювання у наявному законодавстві, не можливо, так само як і стверджувати, що певні договори не є аналогічними. Замовником у тендерній документації не встановлювались додаткові вимоги до поняття аналогічності договору, які б могли призвести до обмеження конкуренції, наявності дискримінаційних вимог. У тендерній документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору вимагалась копія цього договору, а також документи, що підтверджують виконання робіт за цим договором. Для документального підтвердження виконання аналогічного договору передбачено надання документів, що підтверджують виконання виключно робіт за цим договором. Іншими словами, аналогічним договором, що виконувався учасником, вважається той, який у своєму складі має документи, що підтверджують виконання робіт. Дана позиція документації замовника обґрунтовується тим, що предметом даної закупівлі є роботи у розумінні пункту 27, статті 1 Закону "Про публічні закупівлі", до яких зокрема відноситься будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів. Саме з таким розумінням поняття аналогічного договору Замовник встановив виконання вимоги учасником - ФОП "Спасский Євген Миколайович", якого обрано переможцем торгів. У складі пропозиції учасником був наданий Договір № 27 від 22 листопада 2021 року, за яким предметом договору є виконання робіт, а саме капітального ремонту дорожнього покриття. На підтвердження виконання робіт за аналогічним договором учасником надано у складі пропозиції: - акт № 1 приймання виконання будівельних робіт; - акт № 2 приймання виконання будівельних робіт; - довідка про вартість будівельних робіт. Учасник надав документи, що підтверджують виконання аналогічного договору про будівельні роботи. При аналізі договору № 27, що стосується вимоги щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору з Договором № 27 від 22 листопада 2021 року, в якому предметом договору є капітальний ремонт дорожнього покриття, а предметом закупівлі є будівництво будівель, Замовник встановив наступні загальні положення: 1. Подібність предмету робіт: договори спрямовані на виконання будівельних робіт. Встановлено, що - це роботи з будівельних робіт та будівництво. 2. Технологічна схожість договорів: в обох випадках вимагається використання будівельно-монтажної техніки, фахівців та матеріалів для виконання робіт. 3. Потреба в подібних документах з додатками: Обидва види договорів можуть вимагати подібних документів для свого виконання, таких як технічні специфікації, проектні документи, звіти про виконану роботу тощо. 4. Спільність умов і термінів: Обидва типи договорів мають спільні умови щодо термінів виконання робіт, вимог до якості та безпеки, а також фінансові умови. 5. Подібний законодавчий контекст: Обидва типи робіт підпадають під єдине законодавство та стандарти безпеки, що регулюються відповідними будівельними нормами та правилами в Україні. Відповідно до цього Замовником було підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію наявності досвіду виконання аналогічного договору з будівельних робіт, що відповідає предмету закупівлі. Договір № 12 від 14 травня 2021 року не розглядався Замовником, оскільки предметом закупівлі в цьому договорі є послуги, які не відповідають предмету закупівлі - роботи. Надання одного аналогічного договору згідно з умовами тендерної документації було цілком достатнім. 2.2. «Яким чином учасником ФОП «Спасский Євген Миколайович», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги: - підпункту 5.2.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, щодо надання документів, що підтверджують наявність права власності або право користування вказаним у довідці про наявність в учасника обладнання, матеріально технічної бази та технологій від 09 лютого 2024 року №20, зокрема, орендованим автомобілем ЗІЛ 4515 самоскид – с (реєстраційний номер АВ1639АК)?» Повідомляємо наступне: При оцінці тендерної пропозиції учасника було встановлено, що у складі пропозиції надано довідку про наявність учасника обладнання та матеріально-технічної бази № 20 від 09.02.2024. У цій довідці зазначено наявність обладнання – автомобіль ЗИЛ 4515 самоскид – з реєстраційним номером АВ 1639АК, яке використовується учасником на підставі договору про надання транспортних послуг № 4 від 01.02.2024. Проте це обладнання не згадується у вищезазначеному договорі. Тендерною документацією передбачено, що до довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно додати документи, що підтверджують право власності або право користування зазначеними у довідці технічними засобами. Проте для техніки, зазначеної у довідці – автомобіль ЗИЛ 4515 самоскид – з реєстраційним номером АВ 1639АК, такі документи відсутні. У зв’язку з цією обставиною, Замовник надав можливість усунути недоліки до 13 лютого 2024 року до 11:34 відповідно до положень пункту 43 Особливостей. Учасником протягом наданого строку було надано: - Лист-роз’яснення № 24 від 12.02.2024 о 12:53, що автотранспортний засіб, зазначений у позиції № 10 довідки про наявність матеріально-технічної бази, був вказаний помилково. - Виправлена довідка про наявність учасника обладнання та матеріально-технічної бази № 23 від 12.02.2024 о 12:53. - Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу від 12.02.2024 о 12:53. Встановлено, що позиція № 10 довідки була виправлена. Транспортний засіб ЗИЛ 4515 самоскид з реєстраційним номером АВ 1639АК було замінено на інший ТЗ – ЗИЛ 4515 самоскид з реєстраційним номером АВ 1647АК, який знаходиться у оренді згідно з договором про надання транспортних послуг № 4 від 01.02.2024. Право користування цим транспортним засобом підтверджується додатком № 1 до договору № 4 від 01.02.2024, який надано у складі пропозиції, а саме позиція № 17 Додатку. Саме таким чином, Учасником було усунуто недоліки у наданих документах у встановлений строк та підтверджено наявність матеріально-технічної бази.
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", у відповідь на ваш запит від 18 квітня 2024 року 16:29 год. ID моніторингу: UA-M-2024-04-15-000041 надаємо відповідь на запит такого змісту: 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Повідомляємо наступне: Розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено на основі розробленої проектної документації по об’єкту будівництва «Нове будівництво теплиці з підсобними приміщеннями на території дендрологічного парку місцевого значення «Ладижинський гай, яка пройшла державну експертизу, та на яку отримано позитивний експертний звіт, та затверджена в установленому порядку. Відповідно розмір очікуваної вартості предмету закупівлі визначається кошторисною документацією, яка є частиною проектної документації. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі (https://ladrada.gov.ua/komunalni-pidpryiemstva/kp-dendrolohichnyi-park-ladyzhynskyi-hai/obgruntuvannia-zakupivel-ladyzhynskyi-hai/obgruntuvannia-zakupivel-2024-rik.html) та рішень сесій Ладижинської міської ради "Про місцевий бюджет Ладижинської міської територіальної громади на 2024 рік" від 14.12.2023 № 845, Міської екологічної програми на 2024 рік, затвердженої рішенням від 14.12.2023 № 909, якими виділено КП «Дендрологічний парк «Ладижинський гай» кошти з місцевого бюджету на Нове будівництво теплиці з підсобними приміщеннями на території дендрологічного парку місцевого значення «Ладижинський гай» по вул. Будівельників, 5, в м. Ладижин Гайсинського району Вінницької області в сумі 1 771 154,00 гривень. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщені рішення сесії Ладижинської міської ради (https://ladrada.gov.ua/normatyvni-akty/rishennia-sesii/2023-rik/rishennia-31-sesii-8-sklykannia-z-poimennym-holosuvanniam-deputativ.html). 2.1. «Яким чином учасником ФОП «Спасский Євген Миколайович», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги: - підпункту 5.2.1 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), оскільки у поданій довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, зазначено договір від 14 травня 2021 року №12 за предметом закупівлі послуги з улаштування дренажних та водопропускних пристроїв для автомобільних та пішохідних доріг, майданчиків, пов’язані з засипкою і виположуванням ярів, балок в м. Ладижин, с. Лукашівка та договір від 22 листопада 2021 року №27 за предметом закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Пирогова в с. Лукашівка, Ладижинської міської територіальної громади, Вінницької області, ДК 021:2015: 45230000-8 «Будівництво трудопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»? Тоді як в оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації Замовником зазначена інформація щодо назви предмета закупівлі робіт «Нове будівництво теплиці з підсобними приміщеннями на території дендрологічного парку місцевого значення «Ладижинський гай» по вул. Будівельників, 5, в м. Ладижин, Гайсинського району Вінницької області» (ДК 021:2015: 45210000-2 - «Будівництво будівель»).» Повідомляємо наступне: Згідно п. 5.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору». Згідно п. 5.2. Тендерної документації замовника визначено, що «Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 5.2.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, надається: - довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору; - копія вказаного у довідці аналогічного договору та документів, що підтверджують виконання робіт за наданим договором; - лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором». При встановленні кваліфікаційного критерію "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)", замовник виходив з того, що це один із критеріїв, який дозволяє замовнику переконатися в тому, що учасник вже має позитивний досвід роботи, тобто виконує свої зобов'язання якісно та в зазначений термін. Замовник також врахував, що чіткого визначення "аналогічний договір" у чинному законодавстві не існує. Тому однозначно стверджувати, який договір є аналогічним, виходячи на чітке формулювання у наявному законодавстві, не можливо, так само як і стверджувати, що певні договори не є аналогічними. Замовником у тендерній документації не встановлювались додаткові вимоги до поняття аналогічності договору, які б могли призвести до обмеження конкуренції, наявності дискримінаційних вимог. У тендерній документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору вимагалась копія цього договору, а також документи, що підтверджують виконання робіт за цим договором. Для документального підтвердження виконання аналогічного договору передбачено надання документів, що підтверджують виконання виключно робіт за цим договором. Іншими словами, аналогічним договором, що виконувався учасником, вважається той, який у своєму складі має документи, що підтверджують виконання робіт. Дана позиція документації замовника обґрунтовується тим, що предметом даної закупівлі є роботи у розумінні пункту 27, статті 1 Закону "Про публічні закупівлі", до яких зокрема відноситься будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів. Саме з таким розумінням поняття аналогічного договору Замовник встановив виконання вимоги учасником - ФОП "Спасский Євген Миколайович", якого обрано переможцем торгів. У складі пропозиції учасником був наданий Договір № 27 від 22 листопада 2021 року, за яким предметом договору є виконання робіт, а саме капітального ремонту дорожнього покриття. На підтвердження виконання робіт за аналогічним договором учасником надано у складі пропозиції: - акт № 1 приймання виконання будівельних робіт; - акт № 2 приймання виконання будівельних робіт; - довідка про вартість будівельних робіт. Учасник надав документи, що підтверджують виконання аналогічного договору про будівельні роботи. При аналізі договору № 27, що стосується вимоги щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору з Договором № 27 від 22 листопада 2021 року, в якому предметом договору є капітальний ремонт дорожнього покриття, а предметом закупівлі є будівництво будівель, Замовник встановив наступні загальні положення: 1. Подібність предмету робіт: договори спрямовані на виконання будівельних робіт. Встановлено, що - це роботи з будівельних робіт та будівництво. 2. Технологічна схожість договорів: в обох випадках вимагається використання будівельно-монтажної техніки, фахівців та матеріалів для виконання робіт. 3. Потреба в подібних документах з додатками: Обидва види договорів можуть вимагати подібних документів для свого виконання, таких як технічні специфікації, проектні документи, звіти про виконану роботу тощо. 4. Спільність умов і термінів: Обидва типи договорів мають спільні умови щодо термінів виконання робіт, вимог до якості та безпеки, а також фінансові умови. 5. Подібний законодавчий контекст: Обидва типи робіт підпадають під єдине законодавство та стандарти безпеки, що регулюються відповідними будівельними нормами та правилами в Україні. Відповідно до цього Замовником було підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію наявності досвіду виконання аналогічного договору з будівельних робіт, що відповідає предмету закупівлі. Договір № 12 від 14 травня 2021 року не розглядався Замовником, оскільки предметом закупівлі в цьому договорі є послуги, які не відповідають предмету закупівлі - роботи. Надання одного аналогічного договору згідно з умовами тендерної документації було цілком достатнім. 2.2. «Яким чином учасником ФОП «Спасский Євген Миколайович», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги: - підпункту 5.2.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, щодо надання документів, що підтверджують наявність права власності або право користування вказаним у довідці про наявність в учасника обладнання, матеріально технічної бази та технологій від 09 лютого 2024 року №20, зокрема, орендованим автомобілем ЗІЛ 4515 самоскид – с (реєстраційний номер АВ1639АК)?» Повідомляємо наступне: При оцінці тендерної пропозиції учасника було встановлено, що у складі пропозиції надано довідку про наявність учасника обладнання та матеріально-технічної бази № 20 від 09.02.2024. У цій довідці зазначено наявність обладнання – автомобіль ЗИЛ 4515 самоскид – з реєстраційним номером АВ 1639АК, яке використовується учасником на підставі договору про надання транспортних послуг № 4 від 01.02.2024. Проте це обладнання не згадується у вищезазначеному договорі. Тендерною документацією передбачено, що до довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно додати документи, що підтверджують право власності або право користування зазначеними у довідці технічними засобами. Проте для техніки, зазначеної у довідці – автомобіль ЗИЛ 4515 самоскид – з реєстраційним номером АВ 1639АК, такі документи відсутні. У зв’язку з цією обставиною, Замовник надав можливість усунути недоліки до 13 лютого 2024 року до 11:34 відповідно до положень пункту 43 Особливостей. Учасником протягом наданого строку було надано: - Лист-роз’яснення № 24 від 12.02.2024 о 12:53, що автотранспортний засіб, зазначений у позиції № 10 довідки про наявність матеріально-технічної бази, був вказаний помилково. - Виправлена довідка про наявність учасника обладнання та матеріально-технічної бази № 23 від 12.02.2024 о 12:53. - Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу від 12.02.2024 о 12:53. Встановлено, що позиція № 10 довідки була виправлена. Транспортний засіб ЗИЛ 4515 самоскид з реєстраційним номером АВ 1639АК було замінено на інший ТЗ – ЗИЛ 4515 самоскид з реєстраційним номером АВ 1647АК, який знаходиться у оренді згідно з договором про надання транспортних послуг № 4 від 01.02.2024. Право користування цим транспортним засобом підтверджується додатком № 1 до договору № 4 від 01.02.2024, який надано у складі пропозиції, а саме позиція № 17 Додатку. Саме таким чином, Учасником було усунуто недоліки у наданих документах у встановлений строк та підтверджено наявність матеріально-технічної бази.
Інформація про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель КП «Дендрологічний парк «Ладижинський гай» взяло до виконання зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень), що вказані у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі за номером UA-2024-02-01-002550-a (далі – Висновок), та повідомляє про наступне: 1. Врахувати в обов’язковому порядку наведені у Висновку зауваження для попередження та недопущення подібних випадків. В подальшому невпинно дотримуватись вимог визначених у Законі України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178; 2. Проведена роз’яснювальна робота з уповноваженою особою Комунального підприємства Сушієм В. Г. за участю представників Ладижинської міської ради (засновника КП «Дендрологічний парк «Ладижинський гай»), щодо недопущення у подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом Украіни «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів Украіни від 12 жовтня 2022 року №1178; 3. Прийняте рішення про розроблення плану заходів для підвищення рівня знань законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом проходження навчання у сфері публічних закупівель Уповноваженою особою Комунального підприємства для уникнення допущення подібних порушень при подальшій роботі.