0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
8 888 838.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 18 квіт. 16:34
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Управління міського господарства Мукачівської міської ради повідомляє наступне. 1. Порядком проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженим Наказом Держжитлокомунгоспу України №154 від 23.09.2003 р. (надалі - Порядок) встановлено правила проведення та обсяги робіт з ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів України. Вимоги зазначеного Порядку обов'язкові для всіх організацій незалежно від їх відомчої належності та форм власності, які займаються ремонтом та утриманням об'єктів благоустрою населених пунктів. Пунктами 3.2. – 3.3. Порядку визначено, що перед виконанням поточного ремонту комісією, призначеною власником об'єкта благоустрою, до складу якої включається представник балансоутримувача, складається дефектний акт. На підставі дефектного акта розробляється кошторисна документація для проведення поточного ремонту в якій зазначаються очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, і яка затверджується балансоутримувачем об'єкта благоустрою або його власником. Роботи з поточного ремонту об'єкта благоустрою виконуються на підставі договору підряду, укладеного відповідно до законодавства. Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному сайті Мукачівської міської ради за посиланням https://mukachevo-rada.gov.ua/news/oholosheno-vidkryti-torhy-upravlinniam-miskoho-hospodarstva-oholosheno-vidkryti-torhy-z-osoblyvostiamy-po-zakupivli-posluh-za-dk-0212015-45230000-8-budivnytstvo-truboprovodiv-linii-zviazku-ta-elektroperedach-shose-dorih-aerodromiv-i-zaliznychnykh-dorih 2. Стосовно іншого питання повідомляємо наступне. Уповноваженою особою виявлено технічну помилку допущену при оприлюднення звіту про договір про закупівлю по об’єкту Поточний ремонт проїзної частини по вул. Духновича Олександра в м.Мукачево (ДК 021:2015 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ID: UA-2024-03-11-003973-a, а саме укладено договір № 13-17-П від 02.04.2024 по об’єкту Поточний ремонт проїзної частини по вул.Духновича Олександра в м.Мукачево, а уповноваженою особою помилково завантажено не той договір про закупівлю (завантажено договір № 16-17-П від 02.04.2024 Поточний ремонт проїзної частини по вул.Еделі Адальберта). Також у звіті про договір про закупівлю зазначено договір № 16-17-П від 02.04.2024, тому необхідно розмістити на вебпорталі Уповноваженого органу правильний договір про закупівлю. В зв’язку з неможливість технічно на авторизованому майданчику видалити помилково завантажений договір № 16-17-П від 02.04.2024, уповноваженою особою правильний договір про закупівлю 02.04.2024 № 13-17-П завантажено в розділі «Працювати з договором - зміни», та вважати договір від 02.04.2024 № 13-17-П Поточний ремонт проїзної частини по вул. Духновича Олександра в м.Мукачево договором про закупівлю, а не додатковою угодою, як передбачено авторизованим майданчиком. Договір № 16-17-П від 02.04.2024 вважати помилково розміщеним. У звіті про договір про закупівлю вважати помилково завантажений договір № 16-17-П від 02.04.2024, Ідентифікатор договору: 16-17-П, не дійсним, а вірним договір № 13-17-П від 02.04.2024. Відповідний протокол додається.
Управління міського господарства Мукачівської міської ради повідомляє наступне. 1. Порядком проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженим Наказом Держжитлокомунгоспу України №154 від 23.09.2003 р. (надалі - Порядок) встановлено правила проведення та обсяги робіт з ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів України. Вимоги зазначеного Порядку обов'язкові для всіх організацій незалежно від їх відомчої належності та форм власності, які займаються ремонтом та утриманням об'єктів благоустрою населених пунктів. Пунктами 3.2. – 3.3. Порядку визначено, що перед виконанням поточного ремонту комісією, призначеною власником об'єкта благоустрою, до складу якої включається представник балансоутримувача, складається дефектний акт. На підставі дефектного акта розробляється кошторисна документація для проведення поточного ремонту в якій зазначаються очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, і яка затверджується балансоутримувачем об'єкта благоустрою або його власником. Роботи з поточного ремонту об'єкта благоустрою виконуються на підставі договору підряду, укладеного відповідно до законодавства. Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному сайті Мукачівської міської ради за посиланням https://mukachevo-rada.gov.ua/news/oholosheno-vidkryti-torhy-upravlinniam-miskoho-hospodarstva-oholosheno-vidkryti-torhy-z-osoblyvostiamy-po-zakupivli-posluh-za-dk-0212015-45230000-8-budivnytstvo-truboprovodiv-linii-zviazku-ta-elektroperedach-shose-dorih-aerodromiv-i-zaliznychnykh-dorih 2. Стосовно іншого питання повідомляємо наступне. Уповноваженою особою виявлено технічну помилку допущену при оприлюднення звіту про договір про закупівлю по об’єкту Поточний ремонт проїзної частини по вул. Духновича Олександра в м.Мукачево (ДК 021:2015 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ID: UA-2024-03-11-003973-a, а саме укладено договір № 13-17-П від 02.04.2024 по об’єкту Поточний ремонт проїзної частини по вул.Духновича Олександра в м.Мукачево, а уповноваженою особою помилково завантажено не той договір про закупівлю (завантажено договір № 16-17-П від 02.04.2024 Поточний ремонт проїзної частини по вул.Еделі Адальберта). Також у звіті про договір про закупівлю зазначено договір № 16-17-П від 02.04.2024, тому необхідно розмістити на вебпорталі Уповноваженого органу правильний договір про закупівлю. В зв’язку з неможливість технічно на авторизованому майданчику видалити помилково завантажений договір № 16-17-П від 02.04.2024, уповноваженою особою правильний договір про закупівлю 02.04.2024 № 13-17-П завантажено в розділі «Працювати з договором - зміни», та вважати договір від 02.04.2024 № 13-17-П Поточний ремонт проїзної частини по вул. Духновича Олександра в м.Мукачево договором про закупівлю, а не додатковою угодою, як передбачено авторизованим майданчиком. Договір № 16-17-П від 02.04.2024 вважати помилково розміщеним. У звіті про договір про закупівлю вважати помилково завантажений договір № 16-17-П від 02.04.2024, Ідентифікатор договору: 16-17-П, не дійсним, а вірним договір № 13-17-П від 02.04.2024. Відповідний протокол додається.
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Стосовно акту приймання-передачі фрези дорожньої. На підтвердження факту оренди фрези дорожньої учасником було надано Договір оренди техніки №01/03-Т від 01.03.2023 р, укладеного із ТОВ «Гідравлік Центр». Пунктом 1.1. Договору оренди визначено, що у порядку та на умовах, визначених цим договором, Орендодавець зобов’язується передати Орендареві у строкове платне користування техніку, згідно переліку, наведеного у Додатку №1 до Договору, що є невід’ємною його частиною, а Орендар зобов’язується сплачувати орендну плату за користування предметом оренди. Пунктом 1.6. Договору Оренди визначено, що передача предмета оренди здійснюється у строк 3-х днів з моменту підписання цього Договору. При передачі оформляється акт приймання-передачі за підписами представників двох сторін. Додатком №1 від 01.03.2023 р. до Договору оренди, визначено перелік техніки яка є предметом оренди. Актом приймання-передачі від 01.03.2023 р. передано від Орендодавця до Орендаря техніку, яка є предметом оренди. Додатковою угодою №1 від 12.09.2023 р. доповнено ДОДАТОК №1 ТА АКТ ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧІ до Договору оренди техніки №01/03-Т від 01.03.2023 р. наступною технікою: фреза дорожня та коток дорожній. Отже, у тендерній пропозиції Учасника наявний акт приймання-передачі учаснику фрези дорожньої, викладений у формі Додаткової угоди №1, якою ДОПОВНЕНО АКТ ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧІ ТЕХНІКИ від 01.03.2023 р. фрезою дорожньою. Стосовно коштів на покриття витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Доводимо до вашого відома, що Міністерство інфраструктури своїм наказом від 22.09.2023 року № 854 затвердило Зміну № 3 до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі — Настанова). У редакції Настанови зі Зміною № 3, зокрема вказано: «5.31. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) можуть враховуватися кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: …».«5.33.У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) можуть враховуватися кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією ,яка може відбутися протягом будівництва. …». Таким чином у Настанові відсутні вимоги щодо обов’язковості включення до договірної ціни коштів на покриття ризиків та коштів покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. З огляду на це договірна ціна переможця торгів повністю відповідає пунктам 5.31 та 5.33 Настанови.
Стосовно акту приймання-передачі фрези дорожньої. На підтвердження факту оренди фрези дорожньої учасником було надано Договір оренди техніки №01/03-Т від 01.03.2023 р, укладеного із ТОВ «Гідравлік Центр». Пунктом 1.1. Договору оренди визначено, що у порядку та на умовах, визначених цим договором, Орендодавець зобов’язується передати Орендареві у строкове платне користування техніку, згідно переліку, наведеного у Додатку №1 до Договору, що є невід’ємною його частиною, а Орендар зобов’язується сплачувати орендну плату за користування предметом оренди. Пунктом 1.6. Договору Оренди визначено, що передача предмета оренди здійснюється у строк 3-х днів з моменту підписання цього Договору. При передачі оформляється акт приймання-передачі за підписами представників двох сторін. Додатком №1 від 01.03.2023 р. до Договору оренди, визначено перелік техніки яка є предметом оренди. Актом приймання-передачі від 01.03.2023 р. передано від Орендодавця до Орендаря техніку, яка є предметом оренди. Додатковою угодою №1 від 12.09.2023 р. доповнено ДОДАТОК №1 ТА АКТ ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧІ до Договору оренди техніки №01/03-Т від 01.03.2023 р. наступною технікою: фреза дорожня та коток дорожній. Отже, у тендерній пропозиції Учасника наявний акт приймання-передачі учаснику фрези дорожньої, викладений у формі Додаткової угоди №1, якою ДОПОВНЕНО АКТ ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧІ ТЕХНІКИ від 01.03.2023 р. фрезою дорожньою. Стосовно коштів на покриття витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Доводимо до вашого відома, що Міністерство інфраструктури своїм наказом від 22.09.2023 року № 854 затвердило Зміну № 3 до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі — Настанова). У редакції Настанови зі Зміною № 3, зокрема вказано: «5.31. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) можуть враховуватися кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: …».«5.33.У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) можуть враховуватися кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією ,яка може відбутися протягом будівництва. …». Таким чином у Настанові відсутні вимоги щодо обов’язковості включення до договірної ціни коштів на покриття ризиків та коштів покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. З огляду на це договірна ціна переможця торгів повністю відповідає пунктам 5.31 та 5.33 Настанови.
Управлінням міського господарства Мукачівської міської ради було розглянуто та проаналізовано висновки моніторингу, та з уповноваженою особою було проведено роз’яснювальну роботу щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів з метою недопущення в подальшому встановлених порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильному дотриманні норм діючого законодавства під час проведення публічних закупівель. Висновок про результати моніторингу буде оскаржено в судовому порядку.