0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7 733 950.24 UAH
Замовник
Управління капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області
Контакти та закупівліПорушення не знайдено
Дата: 19 квіт. 12:07
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. 1. Так, на виконання ч. 5 ст. 8 Закону у визначений законодавством термін надаємо пояснення щодо розрахунку та визначення очікуваної вартості закупівлі (запит від 24.04.2024). З урахуванням роз’яснення Мінекономрозвитку України 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (далі – Примірна методіка), згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, Управлінням капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області (далі – Замовник) проведено такий аналіз. Отже, Замовником спочатку визначено потребу в роботах, що є предметом даної закупівлі. Далі формується опис предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик, як то передбачено Примірною методикою, та враховуючи вид предмета закупівлі. Також Замовником було проведено аналіз закупівеот в електронній системі «Prozorro» щодо аналогічних за предметом закупівель робіт. Відповідно до частини 4 розділу 3 Примірної методіки очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням кошторисних норм України, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Так, враховуючи що предметом закупівлі є роботи, Замовником Управління капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області було розроблено та затверджено проектно-кошторисну документацію рішенням виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 23.02.2024 № 180, та проведено експертизу ПКД Одеською філією ДП «НДІпректреконструкція» від 21 лютого 2024р. №ЕК-5417/12-23. Враховуючи вищезазначене, очікувана вартість за предметом закупівлі робіт «Реконструкція приміщень 4-го поверху будівлі (праве крило) літ. «А» для розташування мікробіологічної лабораторії з проведенням досліджень ПЛР - методом хворих з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 , по вул. Клушина, 6 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області», код ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція (оголошення UA-2024-03-04-002320-a) визначалась Замовником, в першу чергу з урахуванням кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації від 23.02.2024 № 180 та експертного звіта від 21 лютого 2024р. №ЕК-5417/12-23. Так вказаною проектно - кошторисною документацією передбачено, що вартість робіт, які є предметом даної закупівлі визначено в сумі 7 733950,24 грн. Отже, Управлінням капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області при розрахунку та визначені очікуваної вартості, а також при проведені закупівлі дотримано всі вимоги чинного законодавства у сфері закупівель. 2. Щодо розміщення інформації на власному вебсайті, у пп. 1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 ‟Про ефективне використання державних коштівˮ (далі — Постанова 710), Замовником не застосовувалась переговорна процедура закупівель, а також не проводилася конкурентна процедура. Дана закупівля проводиться Замовником шляхом використання закупівлі без використання електронної системи закупівель відповідно до пп.8 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України ‟Про публічні закупівліˮ, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 38 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель». Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови 710 - https://izmail-mr.od.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-predmeta-zakupivli-rekonstrukcziya-prymishhen-4-go-poverhu-budivli-prave-krylo-lit-a/. Особливостями не визначено необхідності оприлюднення інформації за абзацом 3 пункту 4¹ Постанови № 710, коли закупівля здійснюється при укладенні прямого договору за надпороговими вартісними межами. Таким чином, коли закупівля здійснюється за пунктом 13 Особливостей, відсутня обов’язкова необхідність оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті. 3. Управлінням капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області укладено договір на виконання робіт «Реконструкція приміщень 4-го поверху будівлі (праве крило) літ. «А» для розташування мікробіологічної лабораторії з проведенням досліджень ПЛР - методом хворих з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 , по вул. Клушина, 6 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області» за результатами закупівлі. У ході фактичного виконання робіт відбулися зміни та виникла необхідність в виконанні додаткових будівельних робіт, порівняно з наданою проектно-кошторисною документацією. У зв’язку з виникненням додаткових робіт, без яких неможливо завершення робіт по об’єкту, виникла потреба в укладанні додаткового договору. Усі роботи підтверджені експертним звітом ДП «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» від 21.02.2024 р. № ЕК-5417/12-23. (Головний договір №21 від 19.10.2021р. – 24 047 527,68 грн.). Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. Додаток: 1. Лист пояснення від 24.04.2024. 2. Експертний звіт від 03 лютого 2024р. №ЕК-5417/12-23. 3. Рішення № 180 від 23.02.2024. 4. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва. 5. Дефектні акти.
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. 1. Так, на виконання ч. 5 ст. 8 Закону у визначений законодавством термін надаємо пояснення щодо розрахунку та визначення очікуваної вартості закупівлі (запит від 24.04.2024). З урахуванням роз’яснення Мінекономрозвитку України 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (далі – Примірна методіка), згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, Управлінням капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області (далі – Замовник) проведено такий аналіз. Отже, Замовником спочатку визначено потребу в роботах, що є предметом даної закупівлі. Далі формується опис предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик, як то передбачено Примірною методикою, та враховуючи вид предмета закупівлі. Також Замовником було проведено аналіз закупівеот в електронній системі «Prozorro» щодо аналогічних за предметом закупівель робіт. Відповідно до частини 4 розділу 3 Примірної методіки очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням кошторисних норм України, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Так, враховуючи що предметом закупівлі є роботи, Замовником Управління капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області було розроблено та затверджено проектно-кошторисну документацію рішенням виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 23.02.2024 № 180, та проведено експертизу ПКД Одеською філією ДП «НДІпректреконструкція» від 21 лютого 2024р. №ЕК-5417/12-23. Враховуючи вищезазначене, очікувана вартість за предметом закупівлі робіт «Реконструкція приміщень 4-го поверху будівлі (праве крило) літ. «А» для розташування мікробіологічної лабораторії з проведенням досліджень ПЛР - методом хворих з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 , по вул. Клушина, 6 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області», код ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція (оголошення UA-2024-03-04-002320-a) визначалась Замовником, в першу чергу з урахуванням кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації від 23.02.2024 № 180 та експертного звіта від 21 лютого 2024р. №ЕК-5417/12-23. Так вказаною проектно - кошторисною документацією передбачено, що вартість робіт, які є предметом даної закупівлі визначено в сумі 7 733950,24 грн. Отже, Управлінням капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області при розрахунку та визначені очікуваної вартості, а також при проведені закупівлі дотримано всі вимоги чинного законодавства у сфері закупівель. 2. Щодо розміщення інформації на власному вебсайті, у пп. 1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 ‟Про ефективне використання державних коштівˮ (далі — Постанова 710), Замовником не застосовувалась переговорна процедура закупівель, а також не проводилася конкурентна процедура. Дана закупівля проводиться Замовником шляхом використання закупівлі без використання електронної системи закупівель відповідно до пп.8 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України ‟Про публічні закупівліˮ, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 38 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель». Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови 710 - https://izmail-mr.od.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-predmeta-zakupivli-rekonstrukcziya-prymishhen-4-go-poverhu-budivli-prave-krylo-lit-a/. Особливостями не визначено необхідності оприлюднення інформації за абзацом 3 пункту 4¹ Постанови № 710, коли закупівля здійснюється при укладенні прямого договору за надпороговими вартісними межами. Таким чином, коли закупівля здійснюється за пунктом 13 Особливостей, відсутня обов’язкова необхідність оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті. 3. Управлінням капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області укладено договір на виконання робіт «Реконструкція приміщень 4-го поверху будівлі (праве крило) літ. «А» для розташування мікробіологічної лабораторії з проведенням досліджень ПЛР - методом хворих з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 , по вул. Клушина, 6 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області» за результатами закупівлі. У ході фактичного виконання робіт відбулися зміни та виникла необхідність в виконанні додаткових будівельних робіт, порівняно з наданою проектно-кошторисною документацією. У зв’язку з виникненням додаткових робіт, без яких неможливо завершення робіт по об’єкту, виникла потреба в укладанні додаткового договору. Усі роботи підтверджені експертним звітом ДП «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» від 21.02.2024 р. № ЕК-5417/12-23. (Головний договір №21 від 19.10.2021р. – 24 047 527,68 грн.). Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. Додаток: 1. Лист пояснення від 24.04.2024. 2. Експертний звіт від 03 лютого 2024р. №ЕК-5417/12-23. 3. Рішення № 180 від 23.02.2024. 4. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва. 5. Дефектні акти.