0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
58 581 605.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 29 квіт. 17:07
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Предметом закупівлі відповідно до п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) є роботи, а саме будівництво. Згідно з п. 3.2. ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" будівництво – це нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення. Відповідно до ч. 5 ст. 26 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" будівництво здійснюється після розроблення та затвердження проектної документації, що отримала позитивний експертний звіт. Пунктом 11 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено, що проектна документація – це затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входять, в тому числі, відомості з обсягами робіт. Ураховуючи вище викладене, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в проектній документації, на підставі якої складена тендерна документація. 2. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону у річному плані закупівель повинна міститись інформація, зокрема, про розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Тобто замовнику надано право обирати яку саме інформацію зазначати у річному плані закупівель. Ураховуючи особливості предмета закупівлі (будівництво) замовником у річному плані зазначено очікувану вартість. Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входить, в тому числі, інвесторська кошторисна документація. Інвесторська кошторисна документація складається відповідно до КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва". Згідно з п. 3.1. КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва, що визначається у складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі. Відповідно до п. 3.2. КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва складається з будівельних робіт, вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат. Ураховуючи вище викладене, очікувана вартість предмета закупівлі замовником визначена відповідно до проектної документації на будівництво, а саме інвесторської кошторисної документації. 3 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено за посиланням: https://bliznjuki-selrada.gov.ua/2024-rik-14-39-28-14-03-2024 4. Тендерна документація не містить вимог щодо ненадання учасником кваліфікаційних сертифікатів на директора, головного інженера та інженера з охорони праці, оскільки вони не передбачені чинним законодавством України для зазначених посад.
1. Предметом закупівлі відповідно до п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) є роботи, а саме будівництво. Згідно з п. 3.2. ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" будівництво – це нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення. Відповідно до ч. 5 ст. 26 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" будівництво здійснюється після розроблення та затвердження проектної документації, що отримала позитивний експертний звіт. Пунктом 11 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено, що проектна документація – це затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входять, в тому числі, відомості з обсягами робіт. Ураховуючи вище викладене, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в проектній документації, на підставі якої складена тендерна документація. 2. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону у річному плані закупівель повинна міститись інформація, зокрема, про розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Тобто замовнику надано право обирати яку саме інформацію зазначати у річному плані закупівель. Ураховуючи особливості предмета закупівлі (будівництво) замовником у річному плані зазначено очікувану вартість. Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входить, в тому числі, інвесторська кошторисна документація. Інвесторська кошторисна документація складається відповідно до КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва". Згідно з п. 3.1. КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва, що визначається у складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі. Відповідно до п. 3.2. КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва складається з будівельних робіт, вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат. Ураховуючи вище викладене, очікувана вартість предмета закупівлі замовником визначена відповідно до проектної документації на будівництво, а саме інвесторської кошторисної документації. 3 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено за посиланням: https://bliznjuki-selrada.gov.ua/2024-rik-14-39-28-14-03-2024 4. Тендерна документація не містить вимог щодо ненадання учасником кваліфікаційних сертифікатів на директора, головного інженера та інженера з охорони праці, оскільки вони не передбачені чинним законодавством України для зазначених посад.
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Звертаємо увагу, що закупівля UA-2024-03-18-005421-a відбувалась в межах реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ) відповідно до Фінансової угоди (далі – Фінансова Угода) між Україною’ та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та Керівних принципів імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель (про що зазначено у пункті 1 Розділу І Тендерної документації). Відповідно до пункту 2 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором. 1. Пунктом 2 Розділу ІІІ Тендерної документації не вимагалось надання учасником в складі його тендерної пропозиції договору, який укладається між гарантом та принципалом. Банківська гарантія № 117110/GL-106/1 від 25.03.2024 відповідає вимогам підпункту 4 пункту 2 Розділу ІІІ Тендерної документації та складена відповідно до постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 "Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах" (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Згідно із зазначеною постановою гарантія та договір укладається між гарантом та принципалом, не можуть відрізнятись за змістом. Ураховуючи вище викладене, у замовника відсутня потреба перевіряти документ, надання якого не вимагалось в складі тендерної пропозиції учасника. 2. Відповідно до пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 цього пункту. Таким чином, зі змісту пункту 47 Особливостей не вбачається обов'язок замовника будь-яким чином переконуватися в наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми в учасника. 3. Відповідно до пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Пунктом 14.1. Договору № 45453-01 від 15.04.2024 передбачено, що відносини Сторін, пов'язані із забезпеченням гарантійних строків якості робіт (експлуатації об'єкта) та усуненням виявлених недоліків (дефектів), регулюються положеннями Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 р. № 668 (зі змінами) (далі – Загальні умови). Згідно з пунктом 102 Загальних умов гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Ураховуючи вище викладене, зміст укладеного за результатами закупівлі не порушує жодної норми чинного законодавства України. 4. Відповідно до статті 4 Закону України "Про архітектурну діяльність для створення об'єкта архітектури виконується комплекс робіт, який включає: підготовку містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки у випадках і порядку, передбачених законодавством; здійснення в необхідних випадках передпроектних робіт, а також заходів з охорони нововиявлених під час здійснення будівництва або зміни (у тому числі шляхом знесення) об'єктів містобудування, що відповідно до закону мають антропологічне, археологічне, естетичне, етнографічне, історичне, мистецьке, наукове чи художнє значення; пошук архітектурного рішення, розроблення, погодження у визначених законом випадках і затвердження проекту; виконання робочої документації для будівництва, а в разі виконання її або окремих її частин іншим виконавцем - здійснення авторського нагляду за таким виконанням; будівництво (нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт) та знесення об'єкта архітектури, архітектурно-будівельний контроль, технічний та авторський нагляди під час здійснення будівництва або зміни (у тому числі шляхом знесення) об'єкта містобудування; прийняття спорудженого об'єкта в експлуатацію. Статтею 9 Закону України "Про архітектурну діяльність" будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об'єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, норм і правил у порядку, визначеному Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності". Відповідно до частини 1 статті 371 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно з пунктом 2 Порядку проведення професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 р. № 651), виконавці окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури (далі – виконавці), – архітектор, інженер-проектувальник, інженер технічного нагляду та експерт, які здобули вищу освіту за напрямом професійної атестації відповідно до кваліфікаційних вимог та мають стаж роботи за фахом не менш як три роки. Також постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. №554 затверджено Перелік видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, виконавці яких проходять професійну атестацію: 1. Розроблення містобудівної документації. 2. Архітектурне та інженерно-будівельне проектування. 3. Експертиза та обстеження у будівництві. 4. Технічний нагляд. 5. Інжинірингова діяльність у сфері будівництва в частині координації дій всіх учасників будівництва. 8. Виконання робіт із технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна. Учасник ТОВ "ХАРКІВБУДСЕРВІС" відповідно до вимог чинного законодавства України не повинен був надавати кваліфікаційні сертифікати на будь-яких працівників, оскільки: 1) Додаток 3 "Технічне завдання" до Тендерної документації не містить робіт, передбачених Перелік видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, виконавці яких проходять професійну атестацію, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. №554. 2) ТОВ "ХАРКІВБУДСЕРВІС" та його працівники (зокрема, директор, головний інженер, виконавець робіт) не є виконавцями окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, в розумінні Порядку проведення професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 р. № 651). 3) В складі тендерної пропозиції ТОВ "ХАРКІВБУДСЕРВІС" надано ліцензію на здійснення господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками. 5. Учасником ТОВ "ХАРКІВБУДСЕРВІС" виконано вимоги Додатку 6 до Тендерної документації, оскільки: 1) головний інженер, начальник дільниці та виконавець робіт – це професійна назва роботи (посади), які передбачені у Національному класифікаторі України "Класифікатор професій", що призначений для застосування центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, Федерацією роботодавців України, всіма суб'єктами господарювання під час запису про роботу у трудові книжки працівників; 2) чинним законодавством України не передбачена професійна атестація з отриманням кваліфікаційного сертифікату головного інженера, начальника дільниці та виконавця робіт. Ураховуючи вище викладене, посилання на постанову Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 є некоректним.
Звертаємо увагу, що закупівля UA-2024-03-18-005421-a відбувалась в межах реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ) відповідно до Фінансової угоди (далі – Фінансова Угода) між Україною’ та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та Керівних принципів імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель (про що зазначено у пункті 1 Розділу І Тендерної документації). Відповідно до пункту 2 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором. 1. Пунктом 2 Розділу ІІІ Тендерної документації не вимагалось надання учасником в складі його тендерної пропозиції договору, який укладається між гарантом та принципалом. Банківська гарантія № 117110/GL-106/1 від 25.03.2024 відповідає вимогам підпункту 4 пункту 2 Розділу ІІІ Тендерної документації та складена відповідно до постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 "Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах" (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Згідно із зазначеною постановою гарантія та договір укладається між гарантом та принципалом, не можуть відрізнятись за змістом. Ураховуючи вище викладене, у замовника відсутня потреба перевіряти документ, надання якого не вимагалось в складі тендерної пропозиції учасника. 2. Відповідно до пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 цього пункту. Таким чином, зі змісту пункту 47 Особливостей не вбачається обов'язок замовника будь-яким чином переконуватися в наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми в учасника. 3. Відповідно до пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Пунктом 14.1. Договору № 45453-01 від 15.04.2024 передбачено, що відносини Сторін, пов'язані із забезпеченням гарантійних строків якості робіт (експлуатації об'єкта) та усуненням виявлених недоліків (дефектів), регулюються положеннями Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 р. № 668 (зі змінами) (далі – Загальні умови). Згідно з пунктом 102 Загальних умов гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Ураховуючи вище викладене, зміст укладеного за результатами закупівлі не порушує жодної норми чинного законодавства України. 4. Відповідно до статті 4 Закону України "Про архітектурну діяльність для створення об'єкта архітектури виконується комплекс робіт, який включає: підготовку містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки у випадках і порядку, передбачених законодавством; здійснення в необхідних випадках передпроектних робіт, а також заходів з охорони нововиявлених під час здійснення будівництва або зміни (у тому числі шляхом знесення) об'єктів містобудування, що відповідно до закону мають антропологічне, археологічне, естетичне, етнографічне, історичне, мистецьке, наукове чи художнє значення; пошук архітектурного рішення, розроблення, погодження у визначених законом випадках і затвердження проекту; виконання робочої документації для будівництва, а в разі виконання її або окремих її частин іншим виконавцем - здійснення авторського нагляду за таким виконанням; будівництво (нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт) та знесення об'єкта архітектури, архітектурно-будівельний контроль, технічний та авторський нагляди під час здійснення будівництва або зміни (у тому числі шляхом знесення) об'єкта містобудування; прийняття спорудженого об'єкта в експлуатацію. Статтею 9 Закону України "Про архітектурну діяльність" будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об'єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, норм і правил у порядку, визначеному Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності". Відповідно до частини 1 статті 371 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно з пунктом 2 Порядку проведення професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 р. № 651), виконавці окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури (далі – виконавці), – архітектор, інженер-проектувальник, інженер технічного нагляду та експерт, які здобули вищу освіту за напрямом професійної атестації відповідно до кваліфікаційних вимог та мають стаж роботи за фахом не менш як три роки. Також постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. №554 затверджено Перелік видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, виконавці яких проходять професійну атестацію: 1. Розроблення містобудівної документації. 2. Архітектурне та інженерно-будівельне проектування. 3. Експертиза та обстеження у будівництві. 4. Технічний нагляд. 5. Інжинірингова діяльність у сфері будівництва в частині координації дій всіх учасників будівництва. 8. Виконання робіт із технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна. Учасник ТОВ "ХАРКІВБУДСЕРВІС" відповідно до вимог чинного законодавства України не повинен був надавати кваліфікаційні сертифікати на будь-яких працівників, оскільки: 1) Додаток 3 "Технічне завдання" до Тендерної документації не містить робіт, передбачених Перелік видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, виконавці яких проходять професійну атестацію, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. №554. 2) ТОВ "ХАРКІВБУДСЕРВІС" та його працівники (зокрема, директор, головний інженер, виконавець робіт) не є виконавцями окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, в розумінні Порядку проведення професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 р. № 651). 3) В складі тендерної пропозиції ТОВ "ХАРКІВБУДСЕРВІС" надано ліцензію на здійснення господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками. 5. Учасником ТОВ "ХАРКІВБУДСЕРВІС" виконано вимоги Додатку 6 до Тендерної документації, оскільки: 1) головний інженер, начальник дільниці та виконавець робіт – це професійна назва роботи (посади), які передбачені у Національному класифікаторі України "Класифікатор професій", що призначений для застосування центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, Федерацією роботодавців України, всіма суб'єктами господарювання під час запису про роботу у трудові книжки працівників; 2) чинним законодавством України не передбачена професійна атестація з отриманням кваліфікаційного сертифікату головного інженера, начальника дільниці та виконавця робіт. Ураховуючи вище викладене, посилання на постанову Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 є некоректним.
Близнюківська селищна рада Лозівського району Харківської області повідомляє про усунення порушень, що були виявленні Північно-східним офісом Держаудитслужби в ході моніторингу закупівлі UA-2024-03-18-005421-a за предметом закупівлі "Капітальний ремонт будівель поліклінічного відділення та господарчих будівель Комунального підприємства «Близнюківська центральна районна лікарня» за адресою: Харківська область, Лозівський район, смт. Близнюки, вул. Калинова, буд. 3». Додаткова угода №1 від 20.05.2024 року до Договору №45453-01 КН06А 02 від 15.04.2024 року щодо приведення у відповідність умов Договору відповідно до вимог абзацу третього пункту 103 Постанови № 668 та статті 884 ЦКУ 4 №1 від 20 травня 2024 року додаються.