0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
8 972 202.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 1 трав. 15:40
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш запит від 09.05.2024 повідомляємо наступне: Планування та проведення закупівлі «Капітальний ремонт відділення анестезіології та інтенсивної терапії на шостому поверсі Головного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Київська міська клінічна лікарня 5" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), за адресою: 03115, місто Київ, вулиця Відпочинку, 11" (далі Обєкт) відбувалося у відповідності до вимог законодавства у сфері публічних закупівель. На початку 2022 року замовником встановлено непридатний до експлуатації стан відділень анестезіології та інтенсивної терапії. Замовник провадить господарську діяльність у сфері охорони здоров’я, яка підлягає ліцензуванню. Відповідно необхідно дотримуватися норм законодавства у сфері ліцензування які містять вимоги в тому числі і до технічного стану приміщень та обладнання де провадиться медична практика. Замовником було проведено закупівлю послуг з інженерного проектування відповідно до договору №2804 від 06.05.2022 з метою виготовлення проектної документації для визначення обсягів необхідних робіт (послуг), технічних, якісних та кількісних характеристик робіт необхідних для приведення вищевказаних об’єктів у стан, що відповідає вимогам законодавства щодо надання послуг у сфері охорони здоров’я. 20.01.2023 року Замовником було укладено договір №1412 на виготовлення нової редакції проектно-кошторисної документації за об’єктом та проходження експертизи кошторисної документації в стадії Робочий Проект. На підставі рішення КМР «Про бюджет міста Києва на 2024 рік» від 14.12.2023 Департамент охорони здоров’я виконавчого органу київської міської ради (КМДА) видав лімітну довідку №16 від 28.12.2023 про бюджетні асигнування в якій передбачено бюджетні асигнування у розмірі 8 972 202 грн. на видатки розвитку згідно з бюджетним запитом Замовника щодо проведення робіт з капітального ремонту вищевказаних об’єктів. 21 березня 2024 року Департаментом охорони здоров’я виконавчого органу київської міської ради (КМДА) видано наказ № 251 відповідно до якого були розподілені асигнування в тому числі і на капітальний ремонт об’єктів Замовника. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі технічних та якісних характеристик предмета закупівлі проводилося з урахуванням ПРИМІРНОЇ МЕТОДИКИ визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (далі Методика) : замовником на договірних засадах були залучені кваліфіковані працівники у галузі проектування (відповідно до вимог п.2 розділу ІІ Методики) – за результатами роботи яких була виготовлена необхідна проектно-кошторисна документація у відповідності до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Відповідно до п.4 розділу ІІІ Методики «Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.» У зв’язку з вищезазначеним, очікувана вартість закупівлі визначена замовником відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, яка виготовлена сертифікованими спеціалістами та пройшла експертизу у повній відповідності до Методики. Замовником відповідно до вимог законодавства було розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості на вебсайті головного розпорядника коштів за адресою https://kyivaudit.gov.ua/. Додатки: Договір №2804 від 06.05.2022 на розробку проектної документації стадії Робочий Проект Обєкту Договір № 1412 від 20.01.2023 на виготовлення нової редакції проектно-кошторисної документації з проходженням експертизи Експертний звіт Лімітна довідка Наказ ДОЗ про виділення коштів План використання коштів Скрін-шот з веб-сайту https://kyivaudit.gov.ua/
На Ваш запит від 09.05.2024 повідомляємо наступне: Планування та проведення закупівлі «Капітальний ремонт відділення анестезіології та інтенсивної терапії на шостому поверсі Головного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Київська міська клінічна лікарня 5" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), за адресою: 03115, місто Київ, вулиця Відпочинку, 11" (далі Обєкт) відбувалося у відповідності до вимог законодавства у сфері публічних закупівель. На початку 2022 року замовником встановлено непридатний до експлуатації стан відділень анестезіології та інтенсивної терапії. Замовник провадить господарську діяльність у сфері охорони здоров’я, яка підлягає ліцензуванню. Відповідно необхідно дотримуватися норм законодавства у сфері ліцензування які містять вимоги в тому числі і до технічного стану приміщень та обладнання де провадиться медична практика. Замовником було проведено закупівлю послуг з інженерного проектування відповідно до договору №2804 від 06.05.2022 з метою виготовлення проектної документації для визначення обсягів необхідних робіт (послуг), технічних, якісних та кількісних характеристик робіт необхідних для приведення вищевказаних об’єктів у стан, що відповідає вимогам законодавства щодо надання послуг у сфері охорони здоров’я. 20.01.2023 року Замовником було укладено договір №1412 на виготовлення нової редакції проектно-кошторисної документації за об’єктом та проходження експертизи кошторисної документації в стадії Робочий Проект. На підставі рішення КМР «Про бюджет міста Києва на 2024 рік» від 14.12.2023 Департамент охорони здоров’я виконавчого органу київської міської ради (КМДА) видав лімітну довідку №16 від 28.12.2023 про бюджетні асигнування в якій передбачено бюджетні асигнування у розмірі 8 972 202 грн. на видатки розвитку згідно з бюджетним запитом Замовника щодо проведення робіт з капітального ремонту вищевказаних об’єктів. 21 березня 2024 року Департаментом охорони здоров’я виконавчого органу київської міської ради (КМДА) видано наказ № 251 відповідно до якого були розподілені асигнування в тому числі і на капітальний ремонт об’єктів Замовника. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі технічних та якісних характеристик предмета закупівлі проводилося з урахуванням ПРИМІРНОЇ МЕТОДИКИ визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (далі Методика) : замовником на договірних засадах були залучені кваліфіковані працівники у галузі проектування (відповідно до вимог п.2 розділу ІІ Методики) – за результатами роботи яких була виготовлена необхідна проектно-кошторисна документація у відповідності до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Відповідно до п.4 розділу ІІІ Методики «Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.» У зв’язку з вищезазначеним, очікувана вартість закупівлі визначена замовником відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, яка виготовлена сертифікованими спеціалістами та пройшла експертизу у повній відповідності до Методики. Замовником відповідно до вимог законодавства було розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості на вебсайті головного розпорядника коштів за адресою https://kyivaudit.gov.ua/. Додатки: Договір №2804 від 06.05.2022 на розробку проектної документації стадії Робочий Проект Обєкту Договір № 1412 від 20.01.2023 на виготовлення нової редакції проектно-кошторисної документації з проходженням експертизи Експертний звіт Лімітна довідка Наказ ДОЗ про виділення коштів План використання коштів Скрін-шот з веб-сайту https://kyivaudit.gov.ua/
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш запит від 17.05.2024 повідомляємо про наступне: 1. Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2024-03-21-005093-a очікувана вартість предмета закупівлі складає 8 972 202,00 грн. Відповідно до Експертного звіту № 15/035-02/23 від 15 лютого 2023р. загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 08 лютого 2023 року складає 8972.202 тис. грн., в якому зазначено: «… із загальної кошторисної вартості виконано 160 тис. грн., у тому числі: інші витрати – 160 тис. грн.» Зазначені інші витрати в сумі 160 тис.грн., що не ввійшли до загальної кошторисної вартості будівництва (5145,274тис.грн.+2191,723тис.грн.+1635,205тис.грн.=8972,202тис.грн.) та були використані за рахунок власних надходжень на розробку проектно-кошторисної документації згідно Договору №2804 від 06.05.2022р. 2. Також кошти на коригування кошторисно-проєктної документації та проходження експертизи у сумі 12 тис. грн. не ввійшли до загальної кошторисної вартості будівництва та були використані за рахунок власних надходжень згідно Договору №1412 від 20.01.2023р. 3. Надаємо кошторисну частину проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт відділення анестезіології та інтенсивної терапії на шостому поверсі Головного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Київська міська клінічна лікарня 5" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), за адресою: 03115, місто Київ, вулиця Відпочинку,11».
На Ваш запит від 17.05.2024 повідомляємо про наступне: 1. Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2024-03-21-005093-a очікувана вартість предмета закупівлі складає 8 972 202,00 грн. Відповідно до Експертного звіту № 15/035-02/23 від 15 лютого 2023р. загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 08 лютого 2023 року складає 8972.202 тис. грн., в якому зазначено: «… із загальної кошторисної вартості виконано 160 тис. грн., у тому числі: інші витрати – 160 тис. грн.» Зазначені інші витрати в сумі 160 тис.грн., що не ввійшли до загальної кошторисної вартості будівництва (5145,274тис.грн.+2191,723тис.грн.+1635,205тис.грн.=8972,202тис.грн.) та були використані за рахунок власних надходжень на розробку проектно-кошторисної документації згідно Договору №2804 від 06.05.2022р. 2. Також кошти на коригування кошторисно-проєктної документації та проходження експертизи у сумі 12 тис. грн. не ввійшли до загальної кошторисної вартості будівництва та були використані за рахунок власних надходжень згідно Договору №1412 від 20.01.2023р. 3. Надаємо кошторисну частину проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт відділення анестезіології та інтенсивної терапії на шостому поверсі Головного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Київська міська клінічна лікарня 5" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), за адресою: 03115, місто Київ, вулиця Відпочинку,11».
Вимогу виконано та розірвано договір