0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 247 103 770.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 6 трав. 13:21
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Обґрунтування технічних і якісних характеристик, очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення по предмету закупівлі: Забезпечення споживчих властивостей автомобільних доріг, що безпосередньо відповідають інтересам користувачів та чинним нормам згідно з Законами України “Про автомобільні дороги”, “Про автомобільний транспорт”, “Про дорожній рух” та Постанови Кабінету Міністрів України “Про правила дорожнього руху”. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг і штучних споруд включають технічний нагляд за дорогою, штучними та лінійними спорудами та смугою відведення для своєчасного виявлення та усунення дефектів, забезпечення роботи елементів дороги і споруд в різні періоди року, утримання їх в експлуатаційному стані згідно з ДСТУ 3587:2022 "Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану", ДСТУ 8993:2020 "Автомобільні дороги. Рівні обслуговування під час експлуатаційного утримання", ДСТУ 9185:2022 "Настанова щодо зимового утримання автомобільних доріг" Очікувана вартість на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення згідно переліку 1 були визначена згідно Методики визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання та Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування. Зведений кошторисний розрахунок був складений згідно відомості обсягів робіт BOQ за міжнародною CESMM4 та дефектного акту (файли додаються). Розмір бюджетного призначення обґрунтовується бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення». 1.1. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://od.restoration.gov.ua/press/news/60307.html 2. Щодо наявності в Учасника власного асфальтобетонного заводу ДС 1683, що знаходиться за адресою Одеська область, Подільський район, с. М.Фонтан, вул. Гагаріна, 1 Б. Замовником у тендерній документації було встановлено вимогу щодо надання підтверджуючих документів щодо наявності власного саме асфальтобетонного заводу, а не ділянки (території) його розташування. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» наявні документи, що підтверджують право власності на асфальтобетонний завод ДС-1683, зокрема, договір на постачання Асфальтозмішувальної установки ДС-1683 від 22.12.2016, укладений між ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» та ТОВ «Атмосфера доріг» та видаткова накладна від 27.06.2017 та Інвентарна картка обліку основних засобів на Асфальтозмішувальну установку ДС-1683 (Подільськ). Разом з тим, установка для виготовлення асфальтобетону ДС-1683 не є нерухомим майном у розумінні ст.181 Цивільного кодексу України і державна реєстрація права власності на таке обладнання законодавством України не передбачена. Тому не виключено, що розташування заводу може відбуватися на підставі договору оренди нерухомого майна (земельної ділянки), укладеного у тому числі між ПАТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» та TOB «Березівкаагрошляхбуд», відповідно до якого майно може передаватися в оренду з метою розташування виробничого обладнання, АБЗ (асфальтобетонного заводу). З огляду на це, Замовник не вимагав додаткових документів щодо розміщення асфальтобетонного заводу під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Березівкаагрошляхбуд». Проте під час безпосереднього надання послуг Виконавець надав дозвільні документи щодо використання зазначеного АБЗ, а саме дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами та атестат виробництва, де зазначено місцезнаходження об’єкта (файли додаються), що відповідає документам, поданим у складі тендерної пропозиції.
1. Обґрунтування технічних і якісних характеристик, очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення по предмету закупівлі: Забезпечення споживчих властивостей автомобільних доріг, що безпосередньо відповідають інтересам користувачів та чинним нормам згідно з Законами України “Про автомобільні дороги”, “Про автомобільний транспорт”, “Про дорожній рух” та Постанови Кабінету Міністрів України “Про правила дорожнього руху”. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг і штучних споруд включають технічний нагляд за дорогою, штучними та лінійними спорудами та смугою відведення для своєчасного виявлення та усунення дефектів, забезпечення роботи елементів дороги і споруд в різні періоди року, утримання їх в експлуатаційному стані згідно з ДСТУ 3587:2022 "Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану", ДСТУ 8993:2020 "Автомобільні дороги. Рівні обслуговування під час експлуатаційного утримання", ДСТУ 9185:2022 "Настанова щодо зимового утримання автомобільних доріг" Очікувана вартість на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення згідно переліку 1 були визначена згідно Методики визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання та Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування. Зведений кошторисний розрахунок був складений згідно відомості обсягів робіт BOQ за міжнародною CESMM4 та дефектного акту (файли додаються). Розмір бюджетного призначення обґрунтовується бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення». 1.1. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://od.restoration.gov.ua/press/news/60307.html 2. Щодо наявності в Учасника власного асфальтобетонного заводу ДС 1683, що знаходиться за адресою Одеська область, Подільський район, с. М.Фонтан, вул. Гагаріна, 1 Б. Замовником у тендерній документації було встановлено вимогу щодо надання підтверджуючих документів щодо наявності власного саме асфальтобетонного заводу, а не ділянки (території) його розташування. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» наявні документи, що підтверджують право власності на асфальтобетонний завод ДС-1683, зокрема, договір на постачання Асфальтозмішувальної установки ДС-1683 від 22.12.2016, укладений між ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» та ТОВ «Атмосфера доріг» та видаткова накладна від 27.06.2017 та Інвентарна картка обліку основних засобів на Асфальтозмішувальну установку ДС-1683 (Подільськ). Разом з тим, установка для виготовлення асфальтобетону ДС-1683 не є нерухомим майном у розумінні ст.181 Цивільного кодексу України і державна реєстрація права власності на таке обладнання законодавством України не передбачена. Тому не виключено, що розташування заводу може відбуватися на підставі договору оренди нерухомого майна (земельної ділянки), укладеного у тому числі між ПАТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» та TOB «Березівкаагрошляхбуд», відповідно до якого майно може передаватися в оренду з метою розташування виробничого обладнання, АБЗ (асфальтобетонного заводу). З огляду на це, Замовник не вимагав додаткових документів щодо розміщення асфальтобетонного заводу під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Березівкаагрошляхбуд». Проте під час безпосереднього надання послуг Виконавець надав дозвільні документи щодо використання зазначеного АБЗ, а саме дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами та атестат виробництва, де зазначено місцезнаходження об’єкта (файли додаються), що відповідає документам, поданим у складі тендерної пропозиції.
Замовником подано позовну заяву до суду щодо оскарження висновку. Відповідно, відкрито провадження. Номер провадження П/420/18039/24
Замовник не погоджується з висновком з огляду на наступне. Замовником у тендерній документації було встановлено вимогу щодо надання підтверджуючих документів щодо наявності власного саме асфальтобетонного заводу, а не ділянки (території) його розташування. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» наявні документи, що підтверджують право власності на асфальтобетонний завод ДС-1683, зокрема, договір на постачання Асфальтозмішувальної установки ДС-1683 від 22.12.2016, укладений між ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» та ТОВ «Атмосфера доріг» та видаткова накладна від 27.06.2017 та Інвентарна картка обліку основних засобів на Асфальтозмішувальну установку ДС-1683 (Подільськ). Разом з тим, установка для виготовлення асфальтобетону ДС-1683 не є нерухомим майном у розумінні ст.181 Цивільного кодексу України і державна реєстрація права власності на таке обладнання законодавством України не передбачена, тому у Замовника не було потреби перевіряти дані про такий об’єкт у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Реєстрі прав власності на нерухоме майно, Державному реєстру Іпотек, Єдиному реєстрі заборон відчуження об’єктів нерухомого майна тощо (далі – Реєстр). Відповідно до пункту 42 Особливостей Замовник МАЄ ПРАВО звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Висновком Держаудитслужби зазначено, що Замовник порушив вимоги пункту 42 Особливостей, що означає, що Замовник, не звернувшись до органів державної влади/інших організацій, порушив своє ПРАВО, а не обов’язок. Також наголосимо на тому, що отримання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно не є безкоштовною послугою, а фізичній або уповноваженій особі необхідно сплатити адміністративний збір за кожен окремий витяг, а це не передбачено повноваженнями особи, що відповідальна за проведення закупівлі. При цьому, Держаудитслужба у своєму висновку не зазначає до якого саме органу державної влади, підприємства, установи, організації мав звернутися Замовник за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте Замовник будучи впевненим, що установка для виготовлення асфальтобетону ДС-1683 не є нерухомим майном у розумінні ст.181 Цивільного кодексу України і державна реєстрація права власності на таке обладнання законодавством України не передбачена, не відносить відсутність інформації про такий об’єкт у Реєстрі до невідповідності, тому і не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» невідповідностей в інформації та/або документах, що стосуються АБЗ. Крім того, Держаудитслужба у своєму висновку не зазначає про здійснення нею запиту про отримання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, та не вказує реквізитів відповідного витягу з Реєстру, на основі якого було зроблено відповідні висновки. З огляду на це, Замовник буде оскаржувати висновок у судовому порядку.