0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
933 892 428.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 13 трав. 16:47
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
1.1. Обґрунтування технічних і якісних характеристик, очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення по предмету закупівлі: Забезпечення споживчих властивостей автомобільних доріг, що безпосередньо відповідають інтересам користувачів та чинним нормам згідно з Законами України “Про автомобільні дороги”, “Про автомобільний транспорт”, “Про дорожній рух” та Постанови Кабінету Міністрів України “Про правила дорожнього руху”. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг і штучних споруд включають технічний нагляд за дорогою, штучними та лінійними спорудами та смугою відведення для своєчасного виявлення та усунення дефектів, забезпечення роботи елементів дороги і споруд в різні періоди року, утримання їх в експлуатаційному стані згідно з ДСТУ 3587:2022 "Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану", ДСТУ 8993:2020 "Автомобільні дороги. Рівні обслуговування під час експлуатаційного утримання", ДСТУ 9185:2022 "Настанова щодо зимового утримання автомобільних доріг" Очікувана вартість на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення згідно переліку 1 були визначена згідно Методики визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання та Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування. Зведений кошторисний розрахунок був складений згідно відомості обсягів робіт BOQ за міжнародною CESMM4 та дефектного акту (файли додаються). Розмір бюджетного призначення обґрунтовується бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення». 1.2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://od.restoration.gov.ua/press/news/70064.html. 2. Відповідно до вимог підпункту 1.2. пункту 1 Додатка № 3 до тендерної документації (далі – ТД) для підтвердження інформації викладеної в довідці за формою таблиці 1.2. Учасник надає копію(ї) документу(ів), які підтверджують право власності учасника на матеріально-технічну базу або копії документів, що підтверджують право користування (оренди (лізингу), суборенди, право користування, право господарського відання/оперативного управління та інше), які є чинними (з усіма додатками до договору, змінами та доповненнями), АБО гарантійний(і) лист(и) від власника (орендаря) об’єкта(-ів) щодо укладення договору оренди (суборенди) на вказані у довідці об’єкти, які не є власністю Учасника, у разі перемоги даного Учасника закупівлі. У складі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі ТОВ «Автомагістраль-Південь» на підтвердження наявності матеріально-технічної бази «TIR стоянка, площа 2500 м2): місцезнаходження за адресою – Одеська обл., Білгород-Дністровський р-н, с. Спаське, вул. Центральна» надано гарантійний лист від 15.03.2024 від ФОП Пане М.К., що у випадку перемоги ТОВ «Автомагістраль-Південь» буде укладено договір оренди (суборенди) на дану виробничу базу. Наголосимо на тому, що вимогами тендерної документації не було встановлено, що гарантійний лист має бути виключно від власника майданчика і вимог щодо надання додаткових документів, що підтвердять право власності орендаря у тендерній документації теж не було передбачено, а учасники мали можливість надати гарантійний лист на подальше укладення договору суборенди також. Таким чином учасник ТОВ «Автомагістраль-Південь» виконав вимоги тендерної документації у цій частині, а Замовник не мав законних підстав для відхилення його тендерної пропозиції. Також даний учасник у складі тендерної пропозиції надав підтвердження достатньої кількості матеріально-технічних баз згідно вимог тендерної документації, тому Замовник не бачив необхідності перевіряти додатково наявність вищезазначеної бази у власності ФОП Пане М.К. Проте, під час укладення договору за результатами даної закупівлі, Виконавцем було повідомлено, що у гарантійному листі від 15.03.2024 від ФОП Пане М.К. було зроблено технічну помилку у ініціалах потенційного орендаря і додано інформацію з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на Фізичну особу-підприємця Пане Мар’яну Валеріївну. З огляду не це, було прийнято рішення, що дана помилка є формальною і не впливає на зміст тендерної пропозиції. 3. Переможець даної закупівлі ТОВ «Автомагістраль-Південь» надав відповідно до вимог пункту 3.3. розділу VI. тендерної документації у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, договірну ціну, сформовану відповідно до вимог пункту 3.2 розділу VI. тендерної документації у форматі pdf та Microsoft Excel (файли додаються).
1.1. Обґрунтування технічних і якісних характеристик, очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення по предмету закупівлі: Забезпечення споживчих властивостей автомобільних доріг, що безпосередньо відповідають інтересам користувачів та чинним нормам згідно з Законами України “Про автомобільні дороги”, “Про автомобільний транспорт”, “Про дорожній рух” та Постанови Кабінету Міністрів України “Про правила дорожнього руху”. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг і штучних споруд включають технічний нагляд за дорогою, штучними та лінійними спорудами та смугою відведення для своєчасного виявлення та усунення дефектів, забезпечення роботи елементів дороги і споруд в різні періоди року, утримання їх в експлуатаційному стані згідно з ДСТУ 3587:2022 "Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану", ДСТУ 8993:2020 "Автомобільні дороги. Рівні обслуговування під час експлуатаційного утримання", ДСТУ 9185:2022 "Настанова щодо зимового утримання автомобільних доріг" Очікувана вартість на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення згідно переліку 1 були визначена згідно Методики визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання та Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування. Зведений кошторисний розрахунок був складений згідно відомості обсягів робіт BOQ за міжнародною CESMM4 та дефектного акту (файли додаються). Розмір бюджетного призначення обґрунтовується бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення». 1.2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://od.restoration.gov.ua/press/news/70064.html. 2. Відповідно до вимог підпункту 1.2. пункту 1 Додатка № 3 до тендерної документації (далі – ТД) для підтвердження інформації викладеної в довідці за формою таблиці 1.2. Учасник надає копію(ї) документу(ів), які підтверджують право власності учасника на матеріально-технічну базу або копії документів, що підтверджують право користування (оренди (лізингу), суборенди, право користування, право господарського відання/оперативного управління та інше), які є чинними (з усіма додатками до договору, змінами та доповненнями), АБО гарантійний(і) лист(и) від власника (орендаря) об’єкта(-ів) щодо укладення договору оренди (суборенди) на вказані у довідці об’єкти, які не є власністю Учасника, у разі перемоги даного Учасника закупівлі. У складі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі ТОВ «Автомагістраль-Південь» на підтвердження наявності матеріально-технічної бази «TIR стоянка, площа 2500 м2): місцезнаходження за адресою – Одеська обл., Білгород-Дністровський р-н, с. Спаське, вул. Центральна» надано гарантійний лист від 15.03.2024 від ФОП Пане М.К., що у випадку перемоги ТОВ «Автомагістраль-Південь» буде укладено договір оренди (суборенди) на дану виробничу базу. Наголосимо на тому, що вимогами тендерної документації не було встановлено, що гарантійний лист має бути виключно від власника майданчика і вимог щодо надання додаткових документів, що підтвердять право власності орендаря у тендерній документації теж не було передбачено, а учасники мали можливість надати гарантійний лист на подальше укладення договору суборенди також. Таким чином учасник ТОВ «Автомагістраль-Південь» виконав вимоги тендерної документації у цій частині, а Замовник не мав законних підстав для відхилення його тендерної пропозиції. Також даний учасник у складі тендерної пропозиції надав підтвердження достатньої кількості матеріально-технічних баз згідно вимог тендерної документації, тому Замовник не бачив необхідності перевіряти додатково наявність вищезазначеної бази у власності ФОП Пане М.К. Проте, під час укладення договору за результатами даної закупівлі, Виконавцем було повідомлено, що у гарантійному листі від 15.03.2024 від ФОП Пане М.К. було зроблено технічну помилку у ініціалах потенційного орендаря і додано інформацію з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на Фізичну особу-підприємця Пане Мар’яну Валеріївну. З огляду не це, було прийнято рішення, що дана помилка є формальною і не впливає на зміст тендерної пропозиції. 3. Переможець даної закупівлі ТОВ «Автомагістраль-Південь» надав відповідно до вимог пункту 3.3. розділу VI. тендерної документації у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, договірну ціну, сформовану відповідно до вимог пункту 3.2 розділу VI. тендерної документації у форматі pdf та Microsoft Excel (файли додаються).
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 Додатка 3 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник має надати Інформаційну довідку про наявність матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) згідно наведеної форми. При цьому уточнення у дужках «виробничих баз, офісних приміщень, тощо» надає учасникам роз’яснення, що саме може відноситися до матеріально-технічної бази. Зазначимо, що цей список у дужках є примірним і має слово «тощо», що вказує на можливість його продовження, а також дає можливість надавати інформацію не виключно про зазначені об’єкти, але й про подібні. Таким чином учасник ТОВ «Автомагістраль-Південь», надавши інформацію про наявність виробничих баз, виконав вимоги тендерної документації у цій частині, а Замовник не мав законних підстав для відхилення його тендерної пропозиції.
Відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 Додатка 3 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник має надати Інформаційну довідку про наявність матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) згідно наведеної форми. При цьому уточнення у дужках «виробничих баз, офісних приміщень, тощо» надає учасникам роз’яснення, що саме може відноситися до матеріально-технічної бази. Зазначимо, що цей список у дужках є примірним і має слово «тощо», що вказує на можливість його продовження, а також дає можливість надавати інформацію не виключно про зазначені об’єкти, але й про подібні. Таким чином учасник ТОВ «Автомагістраль-Південь», надавши інформацію про наявність виробничих баз, виконав вимоги тендерної документації у цій частині, а Замовник не мав законних підстав для відхилення його тендерної пропозиції.
Замовник не погоджується з висновком з огляду на наступне. Відповідно до вимог підпункту 1.2. пункту 1 Додатка № 3 до тендерної документації (далі – ТД) для підтвердження інформації викладеної в довідці за формою таблиці 1.2. Учасник надає копію(ї) документу(ів), які підтверджують право власності учасника на матеріально-технічну базу або копії документів, що підтверджують право користування (оренди (лізингу), суборенди, право користування, право господарського відання/оперативного управління та інше), які є чинними (з усіма додатками до договору, змінами та доповненнями), АБО гарантійний(і) лист(и) від власника (орендаря) об’єкта(-ів) щодо укладення договору оренди (суборенди) на вказані у довідці об’єкти, які не є власністю Учасника, у разі перемоги даного Учасника закупівлі. У складі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі ТОВ «Автомагістраль-Південь» на підтвердження наявності матеріально-технічної бази «TIR стоянка, площа 2500 м2): місцезнаходження за адресою – Одеська обл., Білгород-Дністровський р-н, с. Спаське, вул. Центральна» надано гарантійний лист від 15.03.2024 від ФОП Пане М.К., що у випадку перемоги ТОВ «Автомагістраль-Південь» буде укладено договір оренди (суборенди) на дану виробничу базу. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, так як вимогами тендерної документації не було встановлено окремих вимог до оформлення гарантійного листа або надання учасником додаткових документів щодо надавача гарантійного листа, Замовник не міг перевірити достовірність ініціалів його підписанта, але і не мав підстави для надання 24 годин на усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника, адже відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. При цьому, інформація зазначена у довідці про за формою таблиці 1.2. ТД відповідала інформації у гарантійному листі ФОП Пане М.К. від 15.03.2024. Таким чином учасник ТОВ «Автомагістраль-Південь» виконав вимоги тендерної документації у цій частині, а Замовник не мав законних підстав для відхилення його тендерної пропозиції У висновку Держаудитслужби зазначено, що Замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей, хоча цим пунктом визначено, що ЯКЩО замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ВИЯВЛЕНО під час розгляду невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, Замовник перевірив наявні у електронній системі закупівель документи тендерної пропозиції учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь» на відповідність вимогам, встановленим тендерною документацією, і НЕ ВИЯВИВ невідповідність у вищезазначеному, саме тому і не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «Автомагістраль-Південь» невідповідностей в інформації та/або документах, ще не може бути порушенням пункту 43 Особливостей, адже він може бути порушений лише у випадку виявлення Замовником такої невідповідності. З огляду на це, Замовник буде оскаржувати висновок у судовому порядку.