0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 651 748.00 UAH
Здійснення моніторингу
Дата: 21 трав. 14:52
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
28.05.2024 № 64 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 28.05.2024 № 64 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2024-05-17-009102-a 17.05.2024 ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Питання у файлі
По питанню першому: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту № 12831» по вул. Старокозацькій, 52 А в м. Дніпрі, ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Обґрунтання технічних та якісних характеристик: Якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до норм чинного законодавства та викладені у Технічній специфікації (Додаток № 4 до тендерної документації), розробленої на підставі проєктно-кошторисної документації, яка отримала позитивний експертний звіт ДП «Жилком» від 06 травня 2024 року № 36-Е-24/А. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі- Закон), постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Постанова № 1178) технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Так як предмет закупівлі в подальшому може використовуватися фізичними особами з інвалідністю, технічні характеристики розроблено відповідно до нормативних вимог та проєктних рішень для врахування потреб усіх категорій користувачів, у тому числі осіб з інвалідністю. Обґрунтування очікуваної вартості: Очікувана вартість предмета закупівлі визначається на підставі «Настанова з визначення вартості будівництва, затвердженою Наказом Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281. Очікувану вартість визначено на підставі сумарного показника коштів зведеного кошторисного розрахунку, а саме: Глава 1-9: 2 015 009,00 грн., Прибуток: 13 234,00 грн., Адміністративні: 7 626,00 грн., Ризики: 48 360,00 грн., Інфляція: 125 56,00 грн., Всього: 2 209 790,00 грн., ПДВ: 441 958,00 грн., Всього з ПДВ: 2 651 748,00 грн. Обґрунтування бюджетного призначення: рішення Дніпровської міської ради від 24.04.2024 № 2/49 «Про внесення змін до рішення міської ради від 06.12.2023 № 4/44 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік». Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) зазначаємо таке. Листом від 30.04.2021 № 4/10-496 Дніпровською міською радою рекомендовано виконавчим органам, комунальним підприємствам, установам та закладам міської ради з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування. Також, запропоновано використовувати можливості офіційного веб-сайту Дніпровської міської ради для відображення закупівель, які оголошені в системі Prozorro. Таким чином, з 25.05.2021 Департамент встановив віджет на сайті dniprorada.gov.ua. для можливості публікації на зазначеному сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Разом з цим, для можливості виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - ПКМУ від 16.12.2020 № 1266). У пункті 4¹ постанови Кабміну «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 зазначено: головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), переговорна процедура не передбачена. Редакцією абзацу 3 пункту 4¹ Постанови № 710 прямо визначено, що необхідна інформація оприлюднюється, коли проводиться конкурентна процедура закупівлі або переговорна процедура. Проте, враховуючи вище зазначене, закупівлі за пунктом 13 Особливостей не є переговорною процедурою закупівлі. Окремо ні Особливостями, ні Постановою № 710 не визначалось необхідності оприлюднення інформації за абзацом 3 пункту 4¹ Постанови № 710, коли закупівля здійснюється при укладенні прямого договору за надпороговими вартісними межами. Договір на виконання будівельно-монтажних робіт за предметом: Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту № 12831» по вул. Старокозацькій, 52 А в м. Дніпрі, укладено на підставі підпункт 8 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Таким чином, відсутня обов’язкова необхідність оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), коли закупівля здійснюється за пунктом 13 Особливостей. По питанню другому: Предметом договору за закупівлею є: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту № 12831» по вул. Старокозацькій, 52 А в м. Дніпрі, ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-17-009102-a) – є саме виконання будівельно-монтажних робіт з капітального ремонту споруди цивільного захисту за відкоригованою проєктно-кошторисною документацією. У складі звіту про укладений договір Замовником також додано експертний звіт в якому зазначається про те, що коригуванням внесено зміни через виявлені додаткові об'єми робіт та до раніше розробленого проекту додані додаткові об'єми робіт. 14 серпня 2023 було оголошено процедуру закупівлі «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту № 12831» по вул. Старокозацькій, 52 А в м. Дніпрі за Ідентифікатором закупівлі UA-2023-08-14-016178-a (висновок моніторингу державної аудиторської служби УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, ID моніторингу: UA-M-2023-08-31-000021 – порушення не виявлено), переможцем якої було визначено Товариство з обмеженою відповідальністю «ВСЕБУД 4». Отже за результатами закупівлі укладено договір № 04/09-1 від 04.09.2023 року на загальну суму 19 629 810,29, що визначається на основі кошторису. У процесі виконання робіт було виявлено потребу у додаткових роботах, які не були враховані у початковому проєкті. На підставі листа від 22.01.2024 Вих. № 1 Товариства з обмеженою відповідальністю «ВСЕБУД 4» по розгляду виконаних робіт по об’єкту та неврахованих робіт, що виникли у ході виконання будівельно-монтажних робіт, які не були враховані в початковому проєкті, у 2024 році Замовником відкориговано проєкт (договір від 15.02.2024 № 1502-5). Відкоригований проєкт, в якому враховано всі додаткові роботи, що виявлені в процесі виконання будівельно-монтажних робіт, пройшов державну експертизу та отримав позитивний експертний висновок ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИЛКОМ" (від 06.05.2024 № 36-Е-24/А), та який оприлюднено в електронній системі закупівель, як документ підтверджуючий наявність додаткових робіт, що не було враховано в початковому проєті на виконання робіт з капітального ремонту. Основний договір від 04.09.2023 № 04/09-1 укладено но підставі проведення процедури закупівлі (відкриті торги), номер оголошення: UA-2023-08-14-016178-a. Фактична сума виконання за договором від 04.09.2023 № 04/09-1 – 16 682 950,28 грн., у тому числі ПДВ – 2 780 491,71 грн. Сума додаткових робіт: 2 651 748,00 грн з ПДВ, що не перевищує 50% від суми основного договору укладеного за результатами закупівлі. Слід зазначити, що по об’єкту «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту № 12831» по вул. Старокозацькій, 52 А в м. Дніпрі раніше не закуповувалось додаткових робіт. Отже, враховуючи вищезазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника у завершенні капітального ремонту захисної споруди цивільного захисту № 12831» по вул. Старокозацькій, 52 А в м. Дніпрі замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, а саме: підпункт 8 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Можливість виконання таких додаткових робіт чи надання послуг передбачено в пункті 17.8 основного договору укладеного за результатами закупівлі від 04.09.2023 № 04/09-1. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період до 2024 року. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовником оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. У ході коригування проєкту по об'єкту: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту № 12831» по вул. Старокозацькій, 52А в м. Дніпрі, було відкориговано проєктно-кошторисну документацію, в частині додаткових робіт, відсутність яких в розробленому проєкті могло спричинити технічні проблеми як при проведенні будівельних робіт, так і при експлуатації об’єкта, зокрема: - ремонт двох вентиляційних шахт, які є складовою частиною вент-системи сховища, у т.ч. демонтаж та заміна зношеного обладнання, підсилення конструкцій з їх облицюванням; - монтаж та пусконалагоджувальні роботи вже запроєктованого в основному проєкті підйомника для забезпечення його належної експлуатаційної придатності; - додаткові роботи щодо захисту вхідного вузла від негативного впливу атмосферних опадів. З метою приведення балансової вартості об’єкта у відповідність з вартістю виконаних робіт при коригуванні було уточнено фактичні обсяги земляних робіт і використаних будівельних матеріалів, а також враховано відновлення видалених зелених насаджень. Зазначені додаткові роботи саме сумісні та мають пряме відношення до експлуатаційної придатності об’єкта. Усі визначені роботи проєктною документацію з капітального ремонту є роботами та не можуть бути відокремлені і закуповуватись окремими частинами, так як проєкт не ділиться на частини, черги та/або пускові комплекси. Замовник не має можливості самостійно виокремити розділи для проведення закупівель, так як дані дії призвели б до порушення будівельних норм України. Додатково слід зазначити, що повна вартість об’єкту «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту № 12831» по вул. Старокозацькій, 52А в м. Дніпрі становить: Основний договір від 04.09.2023 № 04/09-1 укладено но підставі проведення процедури закупівлі (відкриті торги), фактична сума виконання за договором від 04.09.2023 № 04/09-1 – 16 682 950,28 грн., у тому числі ПДВ – 2 780 491,71 грн. Сума додаткових робіт: 2 651 748,00 грн з ПДВ, що не перевищує 50% від суми основного договору укладеного за результатами закупівлі. Загальна сума проєкту: 19 334 698,40 грн з ПДВ. Отже, відновлення видалених зелених насаджень (1 420 970,40 грн з ПДВ) становить 7,35 % від загальної вартості проєкту.
По питанню першому: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту № 12831» по вул. Старокозацькій, 52 А в м. Дніпрі, ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Обґрунтання технічних та якісних характеристик: Якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до норм чинного законодавства та викладені у Технічній специфікації (Додаток № 4 до тендерної документації), розробленої на підставі проєктно-кошторисної документації, яка отримала позитивний експертний звіт ДП «Жилком» від 06 травня 2024 року № 36-Е-24/А. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі- Закон), постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Постанова № 1178) технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Так як предмет закупівлі в подальшому може використовуватися фізичними особами з інвалідністю, технічні характеристики розроблено відповідно до нормативних вимог та проєктних рішень для врахування потреб усіх категорій користувачів, у тому числі осіб з інвалідністю. Обґрунтування очікуваної вартості: Очікувана вартість предмета закупівлі визначається на підставі «Настанова з визначення вартості будівництва, затвердженою Наказом Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281. Очікувану вартість визначено на підставі сумарного показника коштів зведеного кошторисного розрахунку, а саме: Глава 1-9: 2 015 009,00 грн., Прибуток: 13 234,00 грн., Адміністративні: 7 626,00 грн., Ризики: 48 360,00 грн., Інфляція: 125 56,00 грн., Всього: 2 209 790,00 грн., ПДВ: 441 958,00 грн., Всього з ПДВ: 2 651 748,00 грн. Обґрунтування бюджетного призначення: рішення Дніпровської міської ради від 24.04.2024 № 2/49 «Про внесення змін до рішення міської ради від 06.12.2023 № 4/44 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік». Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) зазначаємо таке. Листом від 30.04.2021 № 4/10-496 Дніпровською міською радою рекомендовано виконавчим органам, комунальним підприємствам, установам та закладам міської ради з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування. Також, запропоновано використовувати можливості офіційного веб-сайту Дніпровської міської ради для відображення закупівель, які оголошені в системі Prozorro. Таким чином, з 25.05.2021 Департамент встановив віджет на сайті dniprorada.gov.ua. для можливості публікації на зазначеному сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Разом з цим, для можливості виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - ПКМУ від 16.12.2020 № 1266). У пункті 4¹ постанови Кабміну «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 зазначено: головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), переговорна процедура не передбачена. Редакцією абзацу 3 пункту 4¹ Постанови № 710 прямо визначено, що необхідна інформація оприлюднюється, коли проводиться конкурентна процедура закупівлі або переговорна процедура. Проте, враховуючи вище зазначене, закупівлі за пунктом 13 Особливостей не є переговорною процедурою закупівлі. Окремо ні Особливостями, ні Постановою № 710 не визначалось необхідності оприлюднення інформації за абзацом 3 пункту 4¹ Постанови № 710, коли закупівля здійснюється при укладенні прямого договору за надпороговими вартісними межами. Договір на виконання будівельно-монтажних робіт за предметом: Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту № 12831» по вул. Старокозацькій, 52 А в м. Дніпрі, укладено на підставі підпункт 8 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Таким чином, відсутня обов’язкова необхідність оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), коли закупівля здійснюється за пунктом 13 Особливостей. По питанню другому: Предметом договору за закупівлею є: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту № 12831» по вул. Старокозацькій, 52 А в м. Дніпрі, ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-17-009102-a) – є саме виконання будівельно-монтажних робіт з капітального ремонту споруди цивільного захисту за відкоригованою проєктно-кошторисною документацією. У складі звіту про укладений договір Замовником також додано експертний звіт в якому зазначається про те, що коригуванням внесено зміни через виявлені додаткові об'єми робіт та до раніше розробленого проекту додані додаткові об'єми робіт. 14 серпня 2023 було оголошено процедуру закупівлі «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту № 12831» по вул. Старокозацькій, 52 А в м. Дніпрі за Ідентифікатором закупівлі UA-2023-08-14-016178-a (висновок моніторингу державної аудиторської служби УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, ID моніторингу: UA-M-2023-08-31-000021 – порушення не виявлено), переможцем якої було визначено Товариство з обмеженою відповідальністю «ВСЕБУД 4». Отже за результатами закупівлі укладено договір № 04/09-1 від 04.09.2023 року на загальну суму 19 629 810,29, що визначається на основі кошторису. У процесі виконання робіт було виявлено потребу у додаткових роботах, які не були враховані у початковому проєкті. На підставі листа від 22.01.2024 Вих. № 1 Товариства з обмеженою відповідальністю «ВСЕБУД 4» по розгляду виконаних робіт по об’єкту та неврахованих робіт, що виникли у ході виконання будівельно-монтажних робіт, які не були враховані в початковому проєкті, у 2024 році Замовником відкориговано проєкт (договір від 15.02.2024 № 1502-5). Відкоригований проєкт, в якому враховано всі додаткові роботи, що виявлені в процесі виконання будівельно-монтажних робіт, пройшов державну експертизу та отримав позитивний експертний висновок ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИЛКОМ" (від 06.05.2024 № 36-Е-24/А), та який оприлюднено в електронній системі закупівель, як документ підтверджуючий наявність додаткових робіт, що не було враховано в початковому проєті на виконання робіт з капітального ремонту. Основний договір від 04.09.2023 № 04/09-1 укладено но підставі проведення процедури закупівлі (відкриті торги), номер оголошення: UA-2023-08-14-016178-a. Фактична сума виконання за договором від 04.09.2023 № 04/09-1 – 16 682 950,28 грн., у тому числі ПДВ – 2 780 491,71 грн. Сума додаткових робіт: 2 651 748,00 грн з ПДВ, що не перевищує 50% від суми основного договору укладеного за результатами закупівлі. Слід зазначити, що по об’єкту «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту № 12831» по вул. Старокозацькій, 52 А в м. Дніпрі раніше не закуповувалось додаткових робіт. Отже, враховуючи вищезазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника у завершенні капітального ремонту захисної споруди цивільного захисту № 12831» по вул. Старокозацькій, 52 А в м. Дніпрі замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, а саме: підпункт 8 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Можливість виконання таких додаткових робіт чи надання послуг передбачено в пункті 17.8 основного договору укладеного за результатами закупівлі від 04.09.2023 № 04/09-1. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період до 2024 року. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовником оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. У ході коригування проєкту по об'єкту: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту № 12831» по вул. Старокозацькій, 52А в м. Дніпрі, було відкориговано проєктно-кошторисну документацію, в частині додаткових робіт, відсутність яких в розробленому проєкті могло спричинити технічні проблеми як при проведенні будівельних робіт, так і при експлуатації об’єкта, зокрема: - ремонт двох вентиляційних шахт, які є складовою частиною вент-системи сховища, у т.ч. демонтаж та заміна зношеного обладнання, підсилення конструкцій з їх облицюванням; - монтаж та пусконалагоджувальні роботи вже запроєктованого в основному проєкті підйомника для забезпечення його належної експлуатаційної придатності; - додаткові роботи щодо захисту вхідного вузла від негативного впливу атмосферних опадів. З метою приведення балансової вартості об’єкта у відповідність з вартістю виконаних робіт при коригуванні було уточнено фактичні обсяги земляних робіт і використаних будівельних матеріалів, а також враховано відновлення видалених зелених насаджень. Зазначені додаткові роботи саме сумісні та мають пряме відношення до експлуатаційної придатності об’єкта. Усі визначені роботи проєктною документацію з капітального ремонту є роботами та не можуть бути відокремлені і закуповуватись окремими частинами, так як проєкт не ділиться на частини, черги та/або пускові комплекси. Замовник не має можливості самостійно виокремити розділи для проведення закупівель, так як дані дії призвели б до порушення будівельних норм України. Додатково слід зазначити, що повна вартість об’єкту «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту № 12831» по вул. Старокозацькій, 52А в м. Дніпрі становить: Основний договір від 04.09.2023 № 04/09-1 укладено но підставі проведення процедури закупівлі (відкриті торги), фактична сума виконання за договором від 04.09.2023 № 04/09-1 – 16 682 950,28 грн., у тому числі ПДВ – 2 780 491,71 грн. Сума додаткових робіт: 2 651 748,00 грн з ПДВ, що не перевищує 50% від суми основного договору укладеного за результатами закупівлі. Загальна сума проєкту: 19 334 698,40 грн з ПДВ. Отже, відновлення видалених зелених насаджень (1 420 970,40 грн з ПДВ) становить 7,35 % від загальної вартості проєкту.