0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 863 094.00 UAH
Замовник
УПРАВЛІННЯ У СПРАВАХ СІМ'Ї, МОЛОДІ, ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контакти та закупівліЗдійснення моніторингу
Дата: 3 черв. 12:53
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.06.2024 № 43-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 03.06.2024 № 43-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 5. UA-2024-04-24-014773-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Ремонт споруди цивільного захисту (поточний ремонт споруди подвійного призначення (підвальне приміщення Молодіжного центру)) за адресою вул. Шевченка, 5/1 в м. Звягель Житомирської області (Коригування)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-24-014773-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Гаврилюк Наталія Олексіївна на відповідність тендерній документації Управління у справах сім'ї, молоді, фізичної культури та спорту Звягельської міської ради (далі – Замовник) з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення). 4. Відповідно до розділу 1.1 Додатку № 1 до тендерної документації Замовником встановлено умову, що учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, копію кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника, а також на підтвердження наявності всіх працівників в штаті учасника повинен надати копію повідомлення про прийом на роботу. Проте аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Гаврилюк Наталія Олексіївна не надано копій повідомлення про прийом на роботу та кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника (Гаврилюка В.П.). Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ФОП Гаврилюк Наталія Олексіївна вимогам розділу 1.1 Додатку № 1 до тендерної документації, та як наслідок кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»? При цьому, в пункті 3 розділу 5 тендерної документації зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Враховуючи викладене вище, поясніть, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Гаврилюк Наталія Олексіївна? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Запит про надання інформації управлінням у справах сім’ї, молоді, фізичної культури та спорту Звягельської міської ради розглянуто. За результатами розгляду, на підставі ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо пояснення та документи. По-перше, ціни на матеріальні ресурси, будівельні матеріали приймались усереднені для Житомирської області та України і відповідають чинним кошторисним нормам України «Настанови з визначення вартості будівництва», «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Проектно-кошторисна документація виконана на ліцензійній програмі ІVK 1.920.0222 , ліцензія № ИН16064 дійсна до 27 лютого 2025 року, в якій згідно оновлень від 29.04.2024 року, передбачені усереднені ціни на матеріальні ресурси, машини, механізми і т. д. По-друге, надаємо посилання на сторінку https://info.nvrada.gov.ua/miska-rada/vykonavchi-organy/upravlinnya-ta-viddily/upravlinnya-u-spravah-simyi-molodi-fizychnoyi-kultury-ta-sportu/, де оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. По-третє, під час розгляду тендерної пропозиції наданої ФОП «Гаврилюк Наталія Олексіївна» було виявлено технічну помилку в Додатку 4 до тендерної пропозиції, де було невірно вказана назва об’єкту. Додається протокол щодо усунення виявлених невідповідністей. По-четверте, у складі тендерної пропозиції було надано накази (розпорядження) про прийняття на роботу працівників та надана довідка про наявність відповідної кваліфікації.
Запит про надання інформації управлінням у справах сім’ї, молоді, фізичної культури та спорту Звягельської міської ради розглянуто. За результатами розгляду, на підставі ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо пояснення та документи. По-перше, ціни на матеріальні ресурси, будівельні матеріали приймались усереднені для Житомирської області та України і відповідають чинним кошторисним нормам України «Настанови з визначення вартості будівництва», «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Проектно-кошторисна документація виконана на ліцензійній програмі ІVK 1.920.0222 , ліцензія № ИН16064 дійсна до 27 лютого 2025 року, в якій згідно оновлень від 29.04.2024 року, передбачені усереднені ціни на матеріальні ресурси, машини, механізми і т. д. По-друге, надаємо посилання на сторінку https://info.nvrada.gov.ua/miska-rada/vykonavchi-organy/upravlinnya-ta-viddily/upravlinnya-u-spravah-simyi-molodi-fizychnoyi-kultury-ta-sportu/, де оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. По-третє, під час розгляду тендерної пропозиції наданої ФОП «Гаврилюк Наталія Олексіївна» було виявлено технічну помилку в Додатку 4 до тендерної пропозиції, де було невірно вказана назва об’єкту. Додається протокол щодо усунення виявлених невідповідністей. По-четверте, у складі тендерної пропозиції було надано накази (розпорядження) про прийняття на роботу працівників та надана довідка про наявність відповідної кваліфікації.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Ремонт споруди цивільного захисту (поточний ремонт споруди подвійного призначення (підвальне приміщення Молодіжного центру)) за адресою вул. Шевченка, 5/1 в м. Звягель Житомирської області (Коригування)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-24-014773-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання. Надати документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в пояснені, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.