0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
600 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 3 черв. 17:22
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
КП ЖКП Новогалещинської селищної ради (далі – Замовник) на підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», повідомляє наступне. 17 квітня 2024 рок замовником було оголошено закупівлю «Дизельне паливо» за кодом «ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти» у порядку відкритих торгів із особливостями (за ідентифікатором ua-2024-04-17-011862-a) із врахуванням вимог постанови Закону України «Про публічні закупівлі». Процедура закупівлі проведена із дотриманням вимог стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та здійснено оформлення документації для проведення відкритих торгів із особливостями та дотримано принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням Технічне завдання і умови закупівлі встановили вимоги в Додатку до Тендерної документації відкритих торгів із особливостями для закупівлі дизельного палива (в загальній кількості 7650 літрів, місце поставки товарів: за місцезнаходженням Замовник, а саме: 39140, Україна, Полтавська область, Нова Галещина, Центральна,95, на період на 2024 рік, згідно спланованих потреб Замовника у сфері витрат пального на підставі витрати у минулих років із врахуванням планової діяльності 2024 року. 26 квітня 20224 року автоматична електронна система Прозорро відкрила пропозиції у встановлені терміни, найкраща цінова пропозиції: від ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФУДЛАЙН" (код ЄДРПОУ 36564885), із яким було укладено договір за результатами закупівлі, після здійснення перевірки його документів на відповідність вимогу документації, Постанови та Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник надає відповідь по запитуваній інформації на підставі проведення Управлінням Північного-східного офісу Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі «Дизельне паливо» за кодом «ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: ua-2024-04-17-011862-a): Питання номер №1 моніторингу: «Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?» Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови Кабінету міністрів України № 710 від 11 жовтня 2016 року «Про ефективне використання державних коштів», КП ЖКП Новогалещинської селищної ради (код ЄДРПОУ 2860517 ; адреса: : 39140, Україна , Полтавська обл., смт Нова Галещина, вул. Центральна, 95) інформував про проведення процедури відкритих торгів із особливостями за предметом «Дизельне паливо», код 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти, яка була здійснена на підставі господарських потреб Замовника із розміром фінансового призначення за фінансовим планом або очікувана вартість закупівлі товару: 405 000,00 грн (Шістсот сімдесят одна тисяча сто гривень 00 коп) урахуванням ПДВ. та із врахуванням інформації ринку дизельного палива, та встановив наступні вимоги: 1) Умови поставки: по заявці Замовника один чи декілька разів на місяць; 2) Термін поставки: після підписання договору, на протязі 2024 р.; 3) Місце поставки: 39140, Україна, Полтавська область, Нова Галещина, Центральна,95; 4) Вимоги до транспортування: витрати по доставці товару несе переможець Закупівлі. 7) Вимоги щодо якості пального: згідно Державних стандартів до документації проведення відкритих торгів із особливостями. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до рекомендацій наказу Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro". Очікувана вартість предмета закупівлі, передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на Товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р., здійснювався замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін дизельного палива, що актуальна момент проведення закупівлі, та по історії закупівель за період березня 2024 року із передбаченою потребую на 2024 рік (додаток - таблиця проаналізованих закупівель для розрахунку очікуваної вартості(по аналогічних закупівлях (за період березня 2024 року.) Обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначення середньоринкової ціни здійснювалось на підставі аналізу динаміки цін на дизельне паливо операторів. Для аналізу використовувався сайт ТОВ «МінфінМедіа» : Інформацію по стану цін за період(місяць), що передував оголошенню закупівлі: https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/dt/2024-03/ Також було проаналізовано стан цін по місцевості Замовника: https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/poltavskaya/ Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначались з урахуванням забезпечення сталої роботи підприємства та економічної доцільності ефективності. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» відповідь із необхідною інформацією Замовник завантажив через електронну систему закупівель Prozorro. Додатки: 1. Таблиця проаналізованих закупівель для розрахунку очікуваної вартості (по аналогічних закупівлях (за період березня 2024 року) із потребою на 2024 рік).
КП ЖКП Новогалещинської селищної ради (далі – Замовник) на підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», повідомляє наступне. 17 квітня 2024 рок замовником було оголошено закупівлю «Дизельне паливо» за кодом «ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти» у порядку відкритих торгів із особливостями (за ідентифікатором ua-2024-04-17-011862-a) із врахуванням вимог постанови Закону України «Про публічні закупівлі». Процедура закупівлі проведена із дотриманням вимог стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та здійснено оформлення документації для проведення відкритих торгів із особливостями та дотримано принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням Технічне завдання і умови закупівлі встановили вимоги в Додатку до Тендерної документації відкритих торгів із особливостями для закупівлі дизельного палива (в загальній кількості 7650 літрів, місце поставки товарів: за місцезнаходженням Замовник, а саме: 39140, Україна, Полтавська область, Нова Галещина, Центральна,95, на період на 2024 рік, згідно спланованих потреб Замовника у сфері витрат пального на підставі витрати у минулих років із врахуванням планової діяльності 2024 року. 26 квітня 20224 року автоматична електронна система Прозорро відкрила пропозиції у встановлені терміни, найкраща цінова пропозиції: від ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФУДЛАЙН" (код ЄДРПОУ 36564885), із яким було укладено договір за результатами закупівлі, після здійснення перевірки його документів на відповідність вимогу документації, Постанови та Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник надає відповідь по запитуваній інформації на підставі проведення Управлінням Північного-східного офісу Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі «Дизельне паливо» за кодом «ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: ua-2024-04-17-011862-a): Питання номер №1 моніторингу: «Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?» Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови Кабінету міністрів України № 710 від 11 жовтня 2016 року «Про ефективне використання державних коштів», КП ЖКП Новогалещинської селищної ради (код ЄДРПОУ 2860517 ; адреса: : 39140, Україна , Полтавська обл., смт Нова Галещина, вул. Центральна, 95) інформував про проведення процедури відкритих торгів із особливостями за предметом «Дизельне паливо», код 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти, яка була здійснена на підставі господарських потреб Замовника із розміром фінансового призначення за фінансовим планом або очікувана вартість закупівлі товару: 405 000,00 грн (Шістсот сімдесят одна тисяча сто гривень 00 коп) урахуванням ПДВ. та із врахуванням інформації ринку дизельного палива, та встановив наступні вимоги: 1) Умови поставки: по заявці Замовника один чи декілька разів на місяць; 2) Термін поставки: після підписання договору, на протязі 2024 р.; 3) Місце поставки: 39140, Україна, Полтавська область, Нова Галещина, Центральна,95; 4) Вимоги до транспортування: витрати по доставці товару несе переможець Закупівлі. 7) Вимоги щодо якості пального: згідно Державних стандартів до документації проведення відкритих торгів із особливостями. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до рекомендацій наказу Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro". Очікувана вартість предмета закупівлі, передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на Товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р., здійснювався замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін дизельного палива, що актуальна момент проведення закупівлі, та по історії закупівель за період березня 2024 року із передбаченою потребую на 2024 рік (додаток - таблиця проаналізованих закупівель для розрахунку очікуваної вартості(по аналогічних закупівлях (за період березня 2024 року.) Обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначення середньоринкової ціни здійснювалось на підставі аналізу динаміки цін на дизельне паливо операторів. Для аналізу використовувався сайт ТОВ «МінфінМедіа» : Інформацію по стану цін за період(місяць), що передував оголошенню закупівлі: https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/dt/2024-03/ Також було проаналізовано стан цін по місцевості Замовника: https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/poltavskaya/ Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначались з урахуванням забезпечення сталої роботи підприємства та економічної доцільності ефективності. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» відповідь із необхідною інформацією Замовник завантажив через електронну систему закупівель Prozorro. Додатки: 1. Таблиця проаналізованих закупівель для розрахунку очікуваної вартості (по аналогічних закупівлях (за період березня 2024 року) із потребою на 2024 рік).
Щодо надання пояснення Замовником по закупівлі ua-2024-02-28-004849-a: Замовник надає відповідь по запитуваній інформації на підставі проведення Управлінням Північного-східного офісу Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за предметом «Виготовлення проектно-кошторисної документації «Проведення розвідки підземних вод для централізованого водопостачання жителів населених пунктів Новогалещинської територіальної громади Кременчуцького району Полтавської області» за кодом «ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування » (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: ua-2024-02-28-004849-a): Питання номер №1 моніторингу: «Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?» Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі визначалась в межах бюджетних призначень, згідно рішення тридцять шостої сесії восьмого скликання Новогалещинської селищної ради. Очікувана вартість предмета закупівлі, передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік з орієнтованою очікуваною вартістю 600 тис.грн Технічне завдання і умови закупівлі встановили вимоги в Додатку до Тендерної документації для закупівлі, розроблені згідно існуючих методичних рекомендації, вказівок та відповідно до діючих нормативних документів: - Водний кодекс України 06.06.95 N 213/95-ВР із змінами да доповненнями. - Кодекс України про надра із змінами да доповненнями. - Закон України Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення від 10.01.2002 № 2918-III із змінами да доповненнями. - ДСанПіН 2.2.4-171-10. Державні санітарні норми та правила "Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною". - Закон України "Про охорону навколишнього природного середовища" від 25.06.91 № 1264-XII - ГСТУ 41-00032626-00-008-98 Документація геологічна проектна та звітна. Порядок організації і проведення метрологічної експертизи, 1998 Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» відповідь із необхідною інформацією Замовник завантажив через електронну систему закупівель Prozorro.
додатки до пояснення
КП ЖКП Новогалещинської селищної ради (далі – Замовник), як замовник по закупівлі: «Виготовлення проектно-кошторисної документації "Проведення розвідки підземних вод для централізованого водопостачання жителів населених пунктів Новогалещинської територіальної громади Кременчуцького району Полтавської області» за ідентифікатором № ua-2024-02-28-004849-a на виконання висновку по результати моніторингу процедури закупівлі № ua-2024-02-28-004849-a від 19 червня 2024 рок (далі – моніторинг) у порядку частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» якої встановлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, та повідомляє наступне: Замовником взято до уваги, що за результатами аналізу проведеної закупівлі по питанню відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанови № 1178 встановлено порушення пункту 1 частини 2 статті 22, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону № 922 та пункту 28 Постанови № 1178. Замовником враховано, що за результатами За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено в процедурі по закупівлі: «Виготовлення проектно-кошторисної документації "Проведення розвідки підземних вод для централізованого водопостачання жителів населених пунктів Новогалещинської територіальної громади Кременчуцького району Полтавської області»» за ідентифікатором № ua-2024-02-28-004849-a. 1.Щодо умов тендерної документації: За результатами моніторингу контролюючим органом в процедурі закупівлі встановлено, що на порушення вимог абзацу другого пункту 28 Особливостей Замовник в ТД. Згідно з абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону № 922 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, в пунктом 44 Особливостей передбачено виключний перелік підстав для відхилення. Так, згідно абзацу 8 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/ Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/ Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176); визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922 з урахуванням цих Особливостей. Разом з цим, замовником у тендерній документації (Розділ 6«Відхилення тендерних пропозицій») не зазначено жодних обмежень щодо учасників та товарів, які мають належність до Ісламської Республіки Іран. Отже, на дату проведення процедури закупівлі UA-2024-02-28-004849-a (28.02.2024) чинна редакція Особливостей зі змінами від 13.02.2024, викладена з інформацією щодо заборони здійснення закупівель товарів походженням, в тому числі, з Ісламської Республіки Іран. Замовник повідомляє, що наявні технічні недоліки тексту тендерної документації не вплинули на повноту дотримання законності процедури публічної закупівлі, Замовник перевірив вимоги пунктів 28 та 44 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» щодо надання документів про бенефіціарного власника та походження товару, а також Замовник встановив відсутність підстав для відхилення пропозиції учасника закупівлі. Наявний технічний недолік тексту тендерної документації не впливає на те, що Замовник виконав вимоги законодавства України в сфері публічних закупівель та відповідну дану норму в чинній редакції на момент проведення закупівлі проведено дотримано(учасника перевірено на відсутність цього критерію, та встановлено, що ФОП Диняк Сергій Анатолійович (код ЄДРПОУ 2818619936) не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); не є юридиною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, та не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, та не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран), крім того, публічна система прозоро вимагає від учасника ряд підтверджень щодо цієї вимоги. Для перевірки учасника, щодо відсутності критерія: «що він є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь….» - Замовником було здійснено перевірку інформацію про учаснику на підставі публічних даних згідно державних реєстрів України та встановлено, що: «ФОП Диняк Сергій Анатолійович, код ЄДРПОУ 2818619936, адреса: 03022, Україна, м. Київ, Голосіївський, вул. Здановської Юлії 36А/ 03022, М. КИЇВ, ВУЛ. ЗДАНОВСЬКОЇ ЮЛІЇ, БУД. 36А, КВ. 146, 03.03.1977 (47 років), має українське громадянство». Наявний технічний недолік тексту тендерної документації не впливає на те, що Замовник виконав вимоги законодавства України в сфері публічних закупівель та відповідну дану норму дотримано (учасника перевірено на відсутність цього критерію – а саме що відсутності), крім того, публічна система прозоро вимагає від учасника ряд підтверджень щодо цієї вимоги. Замовником було здійснено повну, всебічну та об’єктивну перевірку пропозиції ФОП Диняк Сергій Анатолійович (код ЄДРПОУ 2818619936) із врахуванням актуальних на момент проведення закупівлі вимог Постанови про Особливості та Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі наданих документів та публічних даних державних реєстрів. Замовником було здійснено перевірку документів та встановлено, що відсутні підстави для відхилення пропозиції ФОП Диняк Сергій Анатолійович (код ЄДРПОУ 2818619936) на підставі пункту 47 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Замовником було здійснено вивірку документів тендерної пропозиції ФОП Диняк Сергій Анатолійович (код ЄДРПОУ 2818619936)на достовірність та встановлено, що недостовірна інформація відсутня згідно публічних даних та державних реєстрів, тому Замовником виконано вимоги згідно з абзацом першим пункту 42 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». 2. Щодо усунення наявних недоліків закупівлі на підставі Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № ua-2024-02-28-004849-aвід 19 червня 2024 року: Замовником опрацьовано випадок недоліків, що визначений у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № ua-2024-02-28-004849-a від 19 червня 2024 року про результати аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, та про результати аналізу питання відповідності вимог тендерної пропозиції вимогам документації закупівлі та Закону та Особливостям про те що виявлено порушення порушення пункту 1 частини 2 статті 22, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону № 922 та пункту 28 Постанови №1178. На підставі цього, Замовник керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснив заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому шляхом проведення роз’яснень та здійснено заходи притягнення до відповідальність працівників в порядку внутрішніх нормативних актів службової діяльності та із врахуванням норм Кодексу законів про працю України, що задіяні у сфері проведення публічних закупівель. Також проведено заходити із покращення і оновлення роботи із нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель. Додатково здійснено вивірку наявних документів, що стосуються процесу проведення публічних закупівель на відповідність вимог пунктів 28 та 44 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Замовником протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку здійснюється оприлюднення через електронну систему закупівель інформацію, що свідчать про вжиття зазначених у моніторингу заходів. На підставі зазначеного вище просимо здійснити дії відповідно до частини дев’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відобразити в електронній системі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що такий орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що так як Замовником були усунуті встановленні порушення відповідно до висновку.