0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
29 533 941.60 UAH
Знайдено порушення
Дата: 4 черв. 10:20
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
05.06.2024 року о 10:44:13 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2024-06-04-000060), відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-04-10-012141-a, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень. А саме: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва споруди подвійного призначення (укриття) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-10-012141-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту)». Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва складеного 30.01.2024 року, отриманого в результаті виготовлення проектно кошторисної документації ФОП Семеняка Максим Олександрович за договором №97УС23 від 23.10.2023 року. Із загальної суми по зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва (32090,546 тис.грн), було відмінусовано податок на додану вартість (5070,898 тис. грн), кошти на утримання служби замовника та інжинірингові послуги – Глава 10 (742,873 тис. грн) та проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд – Глава 12 (1665,157 тис.грн), та нараховано на отриману суму податок на додану вартість у розмірі 20%, що в результаті дало 29 533 941,60 грн. Главу 10(на утримання служби замовника та інжинірингові послуги) та Главу 12 (проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд) відмінусовано від очікуваної вартості закупівлі, через те що це окремий предмет закупівлі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до виконання розпорядження КМДА від 11.09.2009 №1036 (зі змінами). З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог розпорядження КМДА від 11.09.2009 №1036 (зі змінами), підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці веб-сайту Київської міської державної адміністрації - https://kyivaudit.gov.ua/ , за посиланням - https://kyivaudit.gov ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/CA2E427CED8B4417C2258AEC00262168
05.06.2024 року о 10:44:13 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2024-06-04-000060), відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-04-10-012141-a, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень. А саме: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва споруди подвійного призначення (укриття) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-10-012141-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту)». Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва складеного 30.01.2024 року, отриманого в результаті виготовлення проектно кошторисної документації ФОП Семеняка Максим Олександрович за договором №97УС23 від 23.10.2023 року. Із загальної суми по зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва (32090,546 тис.грн), було відмінусовано податок на додану вартість (5070,898 тис. грн), кошти на утримання служби замовника та інжинірингові послуги – Глава 10 (742,873 тис. грн) та проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд – Глава 12 (1665,157 тис.грн), та нараховано на отриману суму податок на додану вартість у розмірі 20%, що в результаті дало 29 533 941,60 грн. Главу 10(на утримання служби замовника та інжинірингові послуги) та Главу 12 (проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд) відмінусовано від очікуваної вартості закупівлі, через те що це окремий предмет закупівлі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до виконання розпорядження КМДА від 11.09.2009 №1036 (зі змінами). З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог розпорядження КМДА від 11.09.2009 №1036 (зі змінами), підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці веб-сайту Київської міської державної адміністрації - https://kyivaudit.gov.ua/ , за посиланням - https://kyivaudit.gov ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/CA2E427CED8B4417C2258AEC00262168
Аргументовані заперечення Замовника до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-10-012141-a 10 квітня 2024 року в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів (з Особливостями) на закупівлю по предмету Код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель (Нове будівництво споруди подвійного призначення (укриття) на території Пуща-Водицького психоневрологічного інтернату за адресою: м. Київ, вул. Міська, 2) номер оголошення в електронній систем i закупівель UA-2024-04-10-012141-a, а також тендерну документацію на закупівлю по даному предмету. Кінцевий строк для подання тендерних пропозицій було встановлено на 25 квітня 2024 року на 00:00 год. У результаті його настання, уповноваженою особою було встановлено, що для участі у даній закупівлі свої тендерні пропозиції було подано наступними учасниками: Назва Учасника Первинна пропозиція Остаточна пропозиція ТОВАРИСТВО 3 ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" 28 006 553,05 UAH з ПДВ 27 858 882,00 UAH з ПДВ ТОВАРИСТВО 3 ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПОРТА" 28 417 337,24 UAH з ПДВ 28 005 500,00 UAH з ПДВ За результатом розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Пуща – Водицького психоневрологічного інтернату № 83/24 від 07.05.2024 року, було прийнято piшення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» по предмету Код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель (Нове будівництво споруди подвійного призначення (укриття) на території Пуща-Водицького психоневрологічного інтернату за адресою: м. Київ, вул. Міська, 2) номер оголошення в електронній систем i закупівель UA-2024-04-10-012141-a. Внаслідок відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП», було розпочато розгляд тендерної пропозиції ТОВ «ЕКСПОРТА» за даною закупівлею, за результатом розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕКСПОРТА» відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Пуща – Водицького психоневрологічного інтернату № 85/24 від 10.05.2023 року, було прийнято piшення про визначення ТОВ ЕКСПОРТА» переможцем процедури відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю по предмету Код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель (Нове будівництво споруди подвійного призначення (укриття) на території Пуща-Водицького психоневрологічного інтернату за адресою: м. Київ, вул. Міська, 2) номер оголошення в електронній систем i закупівель UA-2024-04-10-012141-a. Відповідно до Наказу Північного офісу Держаудитслужби № 143 від 03.06.2024 року, було розпочато моніторинг відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю по предмету Код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель (Нове будівництво споруди подвійного призначення (укриття) на території Пуща-Водицького психоневрологічного інтернату за адресою: м. Київ, вул. Міська, 2) номер оголошення в електронній систем i закупівель UA-2024-04-10-012141-a. 05 червня 2024 року в електронній системі закупівель було оприлюднено запит замовнику про надання пояснень. 10 червня 2024 року Замовником було оприлюднено ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ від 05.06.2024 р. 26 червня 2024 року в електронній системі закупівель було оприлюднено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-10-012141-a (далі — Висновок). Відповідно до пунктів 2 та 3 частини ІІ Висновку, За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ЕКСПОРТА» встановлено порушення абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображені закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Пуща-Водицький психоневрологічний інтернат (далі — Замовник) категорично не погоджується з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-04-10-012141-a, а тому надає аргументовані заперечення до висновку. 1. У пункті 1 частини ІІ Висновку зазначено зокрема наступне: «Згідно з абзацом 2 пункту 2 Розділу V ТД зазначено що відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Згідно із пунктом 1 частиною 1 статті 11 Закону України «Про захист персональних даних» підставами для обробки персональних даних є: згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних. Відповідно до частини 2 статті 14 Закону України «Про захист персональних даних» поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Отже, на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» тендерна пропозиція повинна містити письмову згоду на доступ та обробку персональних даних від усіх осіб, чиї персональні дані надаються у складі тендерної пропозиції Учасника (лист-згода, складений у довільній формі, за особистим підписом особи, що надає відповідну згоду). Однак, переможцем у складі пропозиції не надано листи – згоди на обробку персональних даних Філєнковим М. Ю. та Приходьком Р. С., чиї персональні дані надавались у складі пропозиції, а саме: у витягах з протоколів засідання державної кваліфікаційної комісії від 08.06.2023 № 336-23, 337-23 (файл: «18. 22. ОП електрик бетоняр.pdf»), чим недотримано вимоги абзацу 2 пункту 2 розділу V ТД. Замовник не може погодитися із таким висновком виходячи із наступного: Відповідно до витягів з протоколів засідання державної кваліфікаційної комісії від 08.06.2023 № 336-23, 337-23 (файл: «18. 22. ОП електрик бетоняр.pdf»), наданих у складі пропозиції переможця ТОВ «ЕКСПОРТА», наявна інформація про результати перевірок щодо Філєнкова Максима Юрійовича та Проходько Романа Степановича, серед якої, зокрема міститься інформація про прізвище ім’я та по-батькові та рік народження. Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Звертаємо увагу, що сукупність такої інформації як, прізвище, ім’я та по-батькові та рік народження не дає змоги ідентифікувати особу, або така особа не може бути конкретно ідентифікована. Отже твердження про те, що вищезазначені витяги з протоколів містять персональні дані зазначених осіб, є хибним. Звертаємо увагу, що тендерна пропозиція переможця ТОВ «ЕКСПОРТА», взагалі не містить інформації про Приходька Р.С., натомість наявна інформація про Проходько Романа Степановича. Разом з тим, відповідно до скарги за № UA-2024-04-02-009068-a.a1, у закупівлі за ідентифікаційним номером UA-2024-04-02-009068-a, скаржник аналогічно стверджує про наявність у складі пропозиції ТОВ «ЕКСПОРТА» персональних даних таких осіб як Литвиненко В.А., Лупан О.Г., Філєнков М.Ю., Приходько Р.С., Отрішко О.Ф., та оскаржує відсутність листів – згод на обробку персональних даних від вищезазначених осіб. Але, відповідно до рішення комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7408-р/пк-пз від 25.04.2024, у закупівлі за ідентифікаційним номером UA-2024-04-02-009068-a, зазначено: «За таких умов, враховуючи сертифікат фахівця будівельної галузі Отрішка Олега Федоровича та кваліфікаційне посвідчення Отрішка Олега Федоровича в складі Пропозиції Переможця наявні персональні дані Отрішка Олега Федоровича. Разом з тим, в складі Пропозиції Переможця відсутній, зокрема, лист-згода, складений у довільній формі, за особистим підписом Отрішка Олега Федоровича з письмовою згодою на доступ та обробку персональних даних. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.» Зазначимо що у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «ЕКСПОРТА» міститься сертифікат фахівця будівельної галузі № СІ-00338 та кваліфікаційне посвідчення № СІ-00338, щодо Отрішко Олега Федоровича, в яких міститься інформація про прізвище, ім’я, по-батькові, рік народження та фото особи. Тобто комісія антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, дійшла висновку що поєднання такої інформації як, прізвище, ім’я та по-батькові, рік народження, та фото особи, є сукупністю відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. За таких умов, тендерна пропозиція переможця ТОВ «ЕКСПОРТА», не містить персональних даних Філєнкова М. Ю. та Приходька Р. С., більше того пропозиція взагалі не містить інформацію про Приходька Р. С. Таким чином, Пуща-Водицький психоневрологічний інтернат наголошує, що ми — як Замовник процедури відкритих торгів (з Особливостями) здійснюємо закупівлі згідно з нормами чинного законодавства, зокрема i у сфері публічних закупівель та не допускаємо порушень таких норм, а у своїй діяльності керуємось виключно Законами та іншими нормативно-правовими актами, сумлінно дотримуючись принципів публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Пуща-Водицьким психоневрологічним інтернатом, не встановлено об’єктивних порушень при проведенні відкритих торгів (з Особливостями) на закупівлю по предмету Код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель (Нове будівництво споруди подвійного призначення (укриття) на території Пуща-Водицького психоневрологічного інтернату за адресою: м. Київ, вул. Міська, 2) номер оголошення в електронній систем i закупівель UA-2024-04-10-012141-a.