0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
23 432 700.98 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №1" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контакти та закупівліПорушення не знайдено
Дата: 4 черв. 11:43
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
З огляду на порушенні питання, які цікавлять орган державного фінансового контролю у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту приміщень приймально-діагностичного відділення лікувально-діагностичного корпусу №26 (частина) літера «Г 1», з влаштуванням захисної споруди, КНП «КМКЛ №1» м. Київ, вул. Харківське шосе, 121 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-17-007892-a), замовник надає наступну інформацію. Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості. Частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Згідно пункту 33 частини 1 статті 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Замовник визначив кількісті, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі згідно кошторисної частини проектної документації. Інформація про кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі міститься у дефектних актах. Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі замовник керувався кошторисною частиною проектної документації, що пройшла експертизу. Згідно експертного звіту № 10/40-04/24 від 10.04.2024 р. загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 29 лютого 2024 року складала 127152.442 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 95144.246 тис. грн.; устаткування, меблі, інвентар – 7946.059 тис. грн.; інші витрати – 24062.136 тис. грн. Замовник визначив очікувану вартість предмета закупівлі в розмірі 23432700,98 грн. з ПДВ. Разом з тим, варто зауважити, що Закон не містить визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а також опису чи посилань на підстави, методики, критерії, тощо, для її визначення. Щодо визначення потенційного виконавця робіт за договором підряду № 10 від 17.05.2024 р. У 2023 році, за результатами проведення процедури закупівлі робіт з капітального ремонту приміщень приймально-діагностичного відділення лікувально-діагностичного корпусу №26 (частина) літера «Г 1», з влаштуванням захисної споруди (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-23-009899-a), між замовником та ТОВ Виробничо-Комерційна Фірма «Українські Будівельні Технології» (код 32107150) було укладено договір підряду № 3 від 14.03.2023 р. на суму 59149495,14 грн. без ПДВ. Протягом строку дії зазначеного договору його ціна змінювалася, та станом на 15.05.2024 року становила 55218449,91 грн. з ПДВ. У ході виконання робіт за договором підряду № 3 від 14.03.2023 р. у замовника виникла необхідність у додаткових роботах, які охоплені кошторисною документацією, але не охоплені зазначеним договором. Інформація про такі роботи та необхідність їх виконання міститься в акті технічного обстеження від 07.05.2024 р. Додаткові обсяги робіт, на основі експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 10/40-04/24 від 10.04.2024 р., складають технічно невід’ємну частину робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень приймально-діагностичного відділення лікувально-діагностичного корпусу №26 (частина) літера «Г 1», з влаштуванням захисної споруди, КНП «КМКЛ №1» м. Київ, вул. Харківське шосе, 121». Крім того, з урахуванням специфіки будівництва, існує технічна послідовність виконання робіт за договором підряду № 3 від 14.03.2023 р. та додаткових робіт. Також, важливою особливістю додаткових робіт є їх сумісність із раніше виконаними роботами за договором підряду № 3 від 14.03.2023 р. Зокрема, таких висновків дійшла комісія в акті технічного обстеження від 07.05.2024 р. Таким чином, у замовника виникла об’єктивна необхідність у закупівлі додаткових робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень приймально-діагностичного відділення лікувально-діагностичного корпусу №26 (частина) літера «Г 1», з влаштуванням захисної споруди, КНП «КМКЛ №1» м. Київ, вул. Харківське шосе, 121» саме у Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-Комерційна Фірма «Українські Будівельні Технології». Відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. №1178 (далі – Особливості), замовник має право укласти договір про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу, якщо у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Оскільки, ТОВ Виробничо-Комерційна Фірма «Українські Будівельні Технології» є виконавцем робіт за основним договором (договір підряду № 3 від 14.03.2023 р.), беручи до уваги, що додаткові роботи пов’язані з предметом закупівлі основного договору (охоплені однією проектно-кошторисною документацією, існує технічна послідовність та сумісність робіт між собою, що випливає з акту технічного обстеження від 07.05.2024 р.), а їх загальна вартість не перевищувала 50 відсотків ціни основного договору, тому, замовником було прийняте обґрунтоване рішення про укладання договору підряду № 10 від 17.05.2024 р. саме з ТОВ Виробничо-Комерційна Фірма «Українські Будівельні Технології», без застосування відкритих торгів. Також, оскільки, діюче законодавство не забороняє замовнику самостійно визначати документи, зокрема, експертні, нормативні, технічні та інші, що підтверджують наявність умов для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу, тому, такими документами замовник, зокрема, вважає: - договір підряду № 3 від 14.03.2023 р.; - проектну документацію за робочим проектом «Капітальний ремонт приміщень приймально-діагностичного відділення лікувально-діагностичного корпусу №26 (частина) літера «Г 1», з влаштуванням захисної споруди, КНП «КМКЛ №1» м. Київ, вул. Харківське шосе, 121. Корегування»; - експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 10/40-04/24 від 10.04.2024 р.; - акт технічного обстеження від 07.05.2024 р. На виконання вимог пункту 13 Особливостей, замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднив в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстав для здійснення замовником закупівлі. Додатково повідомляємо, що договір підряду № 3 від 14.03.2023 р., додатки до нього, додаткові угоди, тощо, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-23-009899-a.
З огляду на порушенні питання, які цікавлять орган державного фінансового контролю у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту приміщень приймально-діагностичного відділення лікувально-діагностичного корпусу №26 (частина) літера «Г 1», з влаштуванням захисної споруди, КНП «КМКЛ №1» м. Київ, вул. Харківське шосе, 121 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-17-007892-a), замовник надає наступну інформацію. Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості. Частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Згідно пункту 33 частини 1 статті 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Замовник визначив кількісті, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі згідно кошторисної частини проектної документації. Інформація про кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі міститься у дефектних актах. Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі замовник керувався кошторисною частиною проектної документації, що пройшла експертизу. Згідно експертного звіту № 10/40-04/24 від 10.04.2024 р. загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 29 лютого 2024 року складала 127152.442 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 95144.246 тис. грн.; устаткування, меблі, інвентар – 7946.059 тис. грн.; інші витрати – 24062.136 тис. грн. Замовник визначив очікувану вартість предмета закупівлі в розмірі 23432700,98 грн. з ПДВ. Разом з тим, варто зауважити, що Закон не містить визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а також опису чи посилань на підстави, методики, критерії, тощо, для її визначення. Щодо визначення потенційного виконавця робіт за договором підряду № 10 від 17.05.2024 р. У 2023 році, за результатами проведення процедури закупівлі робіт з капітального ремонту приміщень приймально-діагностичного відділення лікувально-діагностичного корпусу №26 (частина) літера «Г 1», з влаштуванням захисної споруди (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-23-009899-a), між замовником та ТОВ Виробничо-Комерційна Фірма «Українські Будівельні Технології» (код 32107150) було укладено договір підряду № 3 від 14.03.2023 р. на суму 59149495,14 грн. без ПДВ. Протягом строку дії зазначеного договору його ціна змінювалася, та станом на 15.05.2024 року становила 55218449,91 грн. з ПДВ. У ході виконання робіт за договором підряду № 3 від 14.03.2023 р. у замовника виникла необхідність у додаткових роботах, які охоплені кошторисною документацією, але не охоплені зазначеним договором. Інформація про такі роботи та необхідність їх виконання міститься в акті технічного обстеження від 07.05.2024 р. Додаткові обсяги робіт, на основі експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 10/40-04/24 від 10.04.2024 р., складають технічно невід’ємну частину робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень приймально-діагностичного відділення лікувально-діагностичного корпусу №26 (частина) літера «Г 1», з влаштуванням захисної споруди, КНП «КМКЛ №1» м. Київ, вул. Харківське шосе, 121». Крім того, з урахуванням специфіки будівництва, існує технічна послідовність виконання робіт за договором підряду № 3 від 14.03.2023 р. та додаткових робіт. Також, важливою особливістю додаткових робіт є їх сумісність із раніше виконаними роботами за договором підряду № 3 від 14.03.2023 р. Зокрема, таких висновків дійшла комісія в акті технічного обстеження від 07.05.2024 р. Таким чином, у замовника виникла об’єктивна необхідність у закупівлі додаткових робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень приймально-діагностичного відділення лікувально-діагностичного корпусу №26 (частина) літера «Г 1», з влаштуванням захисної споруди, КНП «КМКЛ №1» м. Київ, вул. Харківське шосе, 121» саме у Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-Комерційна Фірма «Українські Будівельні Технології». Відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. №1178 (далі – Особливості), замовник має право укласти договір про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу, якщо у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Оскільки, ТОВ Виробничо-Комерційна Фірма «Українські Будівельні Технології» є виконавцем робіт за основним договором (договір підряду № 3 від 14.03.2023 р.), беручи до уваги, що додаткові роботи пов’язані з предметом закупівлі основного договору (охоплені однією проектно-кошторисною документацією, існує технічна послідовність та сумісність робіт між собою, що випливає з акту технічного обстеження від 07.05.2024 р.), а їх загальна вартість не перевищувала 50 відсотків ціни основного договору, тому, замовником було прийняте обґрунтоване рішення про укладання договору підряду № 10 від 17.05.2024 р. саме з ТОВ Виробничо-Комерційна Фірма «Українські Будівельні Технології», без застосування відкритих торгів. Також, оскільки, діюче законодавство не забороняє замовнику самостійно визначати документи, зокрема, експертні, нормативні, технічні та інші, що підтверджують наявність умов для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу, тому, такими документами замовник, зокрема, вважає: - договір підряду № 3 від 14.03.2023 р.; - проектну документацію за робочим проектом «Капітальний ремонт приміщень приймально-діагностичного відділення лікувально-діагностичного корпусу №26 (частина) літера «Г 1», з влаштуванням захисної споруди, КНП «КМКЛ №1» м. Київ, вул. Харківське шосе, 121. Корегування»; - експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 10/40-04/24 від 10.04.2024 р.; - акт технічного обстеження від 07.05.2024 р. На виконання вимог пункту 13 Особливостей, замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднив в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстав для здійснення замовником закупівлі. Додатково повідомляємо, що договір підряду № 3 від 14.03.2023 р., додатки до нього, додаткові угоди, тощо, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-23-009899-a.