0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
19 600 000.00 UAH
Замовник
Гродівська селищна військова адміністрація Покровського району Донецької області
Контакти та закупівліЗавершено. Порушення не знайдено
Дата: 4 черв. 11:48
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару Піраміда загороджувальна ПЗ-1 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-20-002257-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі здійснення Замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача - надати відповідні запити з приховуванням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку. Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
На виконання запиту Державної аудиторської служби України від 6 червня 2024р. на надання пояснення щодо інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких нами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість повідомляємо, що згідно проведеної ради оборони Донецької області прийняті рішення по продовженню та здійсненню термінових заходів по укріпленню території Очеретинського напряму наступу РФ. 10 травня 2024 року до військової адміністрації звернулась військова частина А4855 з листом-зверненням .№9/Д/2/1381 від 10 травня 2024р. (лист додається) про термінову допомогу у вигляді «Піраміда загороджувальна ПЗ-1» кількістю 10000 шт. 10 травня 2024 року терміново зібралась комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Гродівської селищної ради, де розглядалась питання допомогу ЗСУ (протокол додається). Після погодження про матеріальну допомогу, фінансовий відділ Гродівської селищної ради звернувся до Донецької обласної державної адміністрації про виділення коштів з обласного бюджету на придбання «Пірамід загороджувальних ПЗ-1». Департамент фінансів Донецької облдержадміністрації погодив виділення коштів на першочергові заходи підготовки до оборони в особливий період. На момент підписання договору коштів на рахунку не було. При визначення бюджетних призначень були розглянуті комерційні пропозиції таких постачальників (додаються): -ТОВ "ПРІМУМ АКТИВ"; - ТОВ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "С.К.С.М."; - ТОВ «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ «ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ». В телефонному режимі були проведенні бесіди з: - ТОВ «СЛАВ АБЗ», код ЄДРПОУ 40110681. Ціна 1866, 00 грн за од. Виявили занепокоєння безпекової складової (близько розташована бойова лінія зіткнення); - АТ "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1", код ЄДРПОУ 01270285. Ціна 1725,00 грн. до м.Костянтинівка Донецької області. Розрахунок потрібної нами місця розвантажування не надали. Під час відбору постачальника оцінювались такі критерії: ціна, наявність необхідної кількості продукції, виробнича можливість заводів-виробників, можливість постачання до пункту розвантаження, строки постачання. У зв’язку з близьким розташуванням лінії фронту до пункту розвантажування (с.Миролюбівка - 11 км до лінії зіткнення, смт.Гродівка - 10 км до лінії зіткнення), постачальники відмовлялись доставляти продукцію у зазначене місце, що стало одним із вирішальним при виборі постачальника. Важлива складова відбору був критерій наявність необхідної кількості продукції, так як було зазначено про термінову допомогу у вигляді «Пірамід загороджувальних ПЗ-1». Оскільки лінія зіткнення постійно наближається (https://deepstatemap.live/#6/49.438/32.053) і є нагальна потреба зміцнення лінії оборони, згідно п.13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії воєнного стану в Україні та протягом 90 дів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022р. №1178 встановлено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі та виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу.
На виконання запиту Державної аудиторської служби України від 6 червня 2024р. на надання пояснення щодо інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких нами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість повідомляємо, що згідно проведеної ради оборони Донецької області прийняті рішення по продовженню та здійсненню термінових заходів по укріпленню території Очеретинського напряму наступу РФ. 10 травня 2024 року до військової адміністрації звернулась військова частина А4855 з листом-зверненням .№9/Д/2/1381 від 10 травня 2024р. (лист додається) про термінову допомогу у вигляді «Піраміда загороджувальна ПЗ-1» кількістю 10000 шт. 10 травня 2024 року терміново зібралась комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Гродівської селищної ради, де розглядалась питання допомогу ЗСУ (протокол додається). Після погодження про матеріальну допомогу, фінансовий відділ Гродівської селищної ради звернувся до Донецької обласної державної адміністрації про виділення коштів з обласного бюджету на придбання «Пірамід загороджувальних ПЗ-1». Департамент фінансів Донецької облдержадміністрації погодив виділення коштів на першочергові заходи підготовки до оборони в особливий період. На момент підписання договору коштів на рахунку не було. При визначення бюджетних призначень були розглянуті комерційні пропозиції таких постачальників (додаються): -ТОВ "ПРІМУМ АКТИВ"; - ТОВ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "С.К.С.М."; - ТОВ «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ «ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ». В телефонному режимі були проведенні бесіди з: - ТОВ «СЛАВ АБЗ», код ЄДРПОУ 40110681. Ціна 1866, 00 грн за од. Виявили занепокоєння безпекової складової (близько розташована бойова лінія зіткнення); - АТ "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1", код ЄДРПОУ 01270285. Ціна 1725,00 грн. до м.Костянтинівка Донецької області. Розрахунок потрібної нами місця розвантажування не надали. Під час відбору постачальника оцінювались такі критерії: ціна, наявність необхідної кількості продукції, виробнича можливість заводів-виробників, можливість постачання до пункту розвантаження, строки постачання. У зв’язку з близьким розташуванням лінії фронту до пункту розвантажування (с.Миролюбівка - 11 км до лінії зіткнення, смт.Гродівка - 10 км до лінії зіткнення), постачальники відмовлялись доставляти продукцію у зазначене місце, що стало одним із вирішальним при виборі постачальника. Важлива складова відбору був критерій наявність необхідної кількості продукції, так як було зазначено про термінову допомогу у вигляді «Пірамід загороджувальних ПЗ-1». Оскільки лінія зіткнення постійно наближається (https://deepstatemap.live/#6/49.438/32.053) і є нагальна потреба зміцнення лінії оборони, згідно п.13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії воєнного стану в Україні та протягом 90 дів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022р. №1178 встановлено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі та виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу.