0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 889 659.15 UAH
Знайдено порушення
Дата: 6 черв. 13:02
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
В межах проведення моніторингу закупівлі послуги Поточний ремонт частини приміщень першого поверху відділення «Центр підтримки Захисників та членів їх сімей» Дніпровського відділу надання соціальних послуг громадянам похилого віку, особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю Комунального закладу «Центр надання соціальних послуг» Кам'янської міської ради за адресою: 51937, Україна, Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, проспект Перемоги, 45 (на основі CPV за ДК 021:2015 - код 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (UA-2024-05-11-000027-a) надаємо відповідь (інформацію/документи) на запит від 13.06.2024 о 17.26 год. 1 Питання - Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Відповідь Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) «4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. На виконання зазначеної норми Постанови КМУ Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості закупівлі. При визначенні очікуваної вартості є два можливі ризики: Занижена очікувана вартість – призводить до відсутності інтересу учасників до такої закупівлі, і як наслідок вона може взагалі не відбутися; Завищена очікувана вартість – може призвести до неефективного та нераціонального використання бюджетних коштів замовника, що не відповідає принципам, за якими повинна проводитись закупівля, зокрема - максимальна економія та ефективність. Тож, аби правильно визначити очікувану вартість та провести свою закупівлю успішно та ефективно, замовник використовував Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджену наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, в якій запропоновано кілька методів для коректного визначення очікуваної вартості закупівлі. Основним методом визначення очікуваної вартості предмету закупівлі є метод порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі інформації отриманої в прайс-листах або комерційних пропозиціях на момент дослідження ринку. Замовником було направлено трьом місцевим організаціям, які мають досвід з надання послуг з поточного ремонту, дефектний акт по даному об’єкту з проханням надати комерційну пропозицію щодо ціни за яку дана установа взмозі виконати дане замовлення. (Пропозиція 1) (Пропозиція 2) (Пропозиція 3) 6 026 627,97 5 478 752,70 6 163 596,78 Отримавши відповіді Замовником проаналізовано три комерційні пропозиції та прораховано середньоарифметичне значення (6026627,97+5478752,70+6163596,78)/3= 5 889 659,15 грн., яке й визначено як очікувана вартість закупівлі. Бюджетні призначення (витрати) на дану закупівлю передбачені на підставі доведених коштів по КЕКВ 2240. Обґрунтування технічних та якісних характеристик: У наданому дефектному акті передбачені обсяги закупівлі (технічні, якісні характеристики предмета закупівлі) з урахуванням Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженим наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10 серпня 2004 р. N 150. Встановлено, що якість послуг повинна відповідати нормам чинного законодавства України, з урахуванням характеристик, правил тощо та з врахуванням застосування заходів із захисту довкілля. 2. Питання - надати пояснення (інформацію, документи) з питання, чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "РЕМБУДЦЕНТР КОМПАНІ" не враховано невідповідність тендерної пропозиції кваліфікованому критерію, зокрема наявність працівників відповідної кваліфікації з необхідними знаннями та досвідом на момент подання тендерної пропозиції? Відповідь Спосіб підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації передбачена наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. І така наявність підтверджується довідкою, складеною за Формою 1, наданою замовником за підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, з необхідними знаннями та досвідом, що знаходяться у трудових відносинах з учасником. ТОВ «РЕМБУДЦЕНТР КОМПАНІ» подано за формою 1 встановленою Замовником, довідку № UA-2024-05-11-000027-a від 17.05.2024, яка повністю відповідає вимозі тендерної документації. Наголошуємо на тому, що тендерною документацією НЕ БУЛО ПЕРЕДБАЧЕНО: - окремих вимог чи вказівок про працівників та їхню кваліфікацію, а також те, що вони якимось чином повинні мати окрему професію. Зазначені у Вашому запиті питання вже розглядались Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення № 6781-р/пк-пз від 17.11.2022) і мають висновок, що якщо документація не містить визначення терміну "кваліфікація працівників", а також не містить окремих вимог до кваліфікації працівників, а також не містить окремих вимог щодо необхідності надання учасником інформації та документів, які підтверджують наявність в учасника або залученням ним саме працівників саме відповідних професій (як зазначено Вами - водія, з фарбування, штукатурення, улаштування покриттів з керамічних плиток, електрика, сантехніка) не може вважатися невідповідністю або підставою для відхилення тендерної пропозиції. Уповноважена особа Наталія Буденкова
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
В межах проведення моніторингу закупівлі послуги Поточний ремонт частини приміщень першого поверху відділення «Центр підтримки Захисників та членів їх сімей» Дніпровського відділу надання соціальних послуг громадянам похилого віку, особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю Комунального закладу «Центр надання соціальних послуг» Кам'янської міської ради за адресою: 51937, Україна, Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, проспект Перемоги, 45 (на основі CPV за ДК 021:2015 - код 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (UA-2024-05-11-000027-a) надаємо відповідь (інформацію/документи) на запит від 14.06.2024 о 10.40 год. надати пояснення (інформацію, документи) з питання, чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "РЕМБУДЦЕНТР КОМПАНІ" не враховано невідповідність тендерної пропозиції кваліфікованому критерію, зокрема наявність працівників відповідної кваліфікації з необхідними знаннями та досвідом на момент подання тендерної пропозиції? Відповідь Спосіб підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації передбачена наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. І така наявність підтверджується довідкою, складеною за Формою 1, наданою замовником за підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, з необхідними знаннями та досвідом, що знаходяться у трудових відносинах з учасником. ТОВ «РЕМБУДЦЕНТР КОМПАНІ» подано за формою 1 встановленою Замовником, довідку № UA-2024-05-11-000027-a від 17.05.2024, яка повністю відповідає вимозі тендерної документації. Наголошуємо на тому, що тендерною документацією НЕ БУЛО ПЕРЕДБАЧЕНО: - окремих вимог чи вказівок про працівників та їхню кваліфікацію, а також те, що вони якимось чином повинні мати окрему професію. - кількість працівників, які повинні відповідати кількості людино годин. Статтею 901 Цивільного кодексу України передбачено, що за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Просимо звернути увагу, на те, що Замовник закуповує послугу, а не надає роботу за трудовими договорами. Зазначене у Вашому запиті питання вже розглядалось Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення № 6781-р/пк-пз від 17.11.2022) і мають висновок, що якщо документація не містить визначення терміну "кваліфікація працівників", а також не містить окремих вимог до кваліфікації працівників, а також не містить окремих вимог щодо необхідності надання учасником інформації та документів, які підтверджують наявність в учасника або залученням ним саме працівників саме відповідних професій (як зазначено Вами - водія, з фарбування, штукатурення, улаштування покриттів з керамічних плиток, електрика, сантехніка) не може вважатися невідповідністю або підставою для відхилення тендерної пропозиції. Уповноважена особа Наталія Буденкова
В межах проведення моніторингу закупівлі послуги Поточний ремонт частини приміщень першого поверху відділення «Центр підтримки Захисників та членів їх сімей» Дніпровського відділу надання соціальних послуг громадянам похилого віку, особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю Комунального закладу «Центр надання соціальних послуг» Кам'янської міської ради за адресою: 51937, Україна, Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, проспект Перемоги, 45 (на основі CPV за ДК 021:2015 - код 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (UA-2024-05-11-000027-a) надаємо відповідь (інформацію/документи) на запит від 13.06.2024 о 17.26 год. 1 Питання - Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Відповідь Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) «4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. На виконання зазначеної норми Постанови КМУ Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості закупівлі. При визначенні очікуваної вартості є два можливі ризики: Занижена очікувана вартість – призводить до відсутності інтересу учасників до такої закупівлі, і як наслідок вона може взагалі не відбутися; Завищена очікувана вартість – може призвести до неефективного та нераціонального використання бюджетних коштів замовника, що не відповідає принципам, за якими повинна проводитись закупівля, зокрема - максимальна економія та ефективність. Тож, аби правильно визначити очікувану вартість та провести свою закупівлю успішно та ефективно, замовник використовував Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджену наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, в якій запропоновано кілька методів для коректного визначення очікуваної вартості закупівлі. Основним методом визначення очікуваної вартості предмету закупівлі є метод порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі інформації отриманої в прайс-листах або комерційних пропозиціях на момент дослідження ринку. Замовником було направлено трьом місцевим організаціям, які мають досвід з надання послуг з поточного ремонту, дефектний акт по даному об’єкту з проханням надати комерційну пропозицію щодо ціни за яку дана установа взмозі виконати дане замовлення. (Пропозиція 1) (Пропозиція 2) (Пропозиція 3) 6 026 627,97 5 478 752,70 6 163 596,78 Отримавши відповіді Замовником проаналізовано три комерційні пропозиції та прораховано середньоарифметичне значення (6026627,97+5478752,70+6163596,78)/3= 5 889 659,15 грн., яке й визначено як очікувана вартість закупівлі. Бюджетні призначення (витрати) на дану закупівлю передбачені на підставі доведених коштів по КЕКВ 2240. Обґрунтування технічних та якісних характеристик: У наданому дефектному акті передбачені обсяги закупівлі (технічні, якісні характеристики предмета закупівлі) з урахуванням Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженим наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10 серпня 2004 р. N 150. Встановлено, що якість послуг повинна відповідати нормам чинного законодавства України, з урахуванням характеристик, правил тощо та з врахуванням застосування заходів із захисту довкілля. 2. Питання - надати пояснення (інформацію, документи) з питання, чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "РЕМБУДЦЕНТР КОМПАНІ" не враховано невідповідність тендерної пропозиції кваліфікованому критерію, зокрема наявність працівників відповідної кваліфікації з необхідними знаннями та досвідом на момент подання тендерної пропозиції? Відповідь Спосіб підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації передбачена наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. І така наявність підтверджується довідкою, складеною за Формою 1, наданою замовником за підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, з необхідними знаннями та досвідом, що знаходяться у трудових відносинах з учасником. ТОВ «РЕМБУДЦЕНТР КОМПАНІ» подано за формою 1 встановленою Замовником, довідку № UA-2024-05-11-000027-a від 17.05.2024, яка повністю відповідає вимозі тендерної документації. Наголошуємо на тому, що тендерною документацією НЕ БУЛО ПЕРЕДБАЧЕНО: - окремих вимог чи вказівок про працівників та їхню кваліфікацію, а також те, що вони якимось чином повинні мати окрему професію. Зазначені у Вашому запиті питання вже розглядались Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення № 6781-р/пк-пз від 17.11.2022) і мають висновок, що якщо документація не містить визначення терміну "кваліфікація працівників", а також не містить окремих вимог до кваліфікації працівників, а також не містить окремих вимог щодо необхідності надання учасником інформації та документів, які підтверджують наявність в учасника або залученням ним саме працівників саме відповідних професій (як зазначено Вами - водія, з фарбування, штукатурення, улаштування покриттів з керамічних плиток, електрика, сантехніка) не може вважатися невідповідністю або підставою для відхилення тендерної пропозиції. Уповноважена особа Наталія Буденкова
В межах проведення моніторингу закупівлі послуги Поточний ремонт частини приміщень першого поверху відділення «Центр підтримки Захисників та членів їх сімей» Дніпровського відділу надання соціальних послуг громадянам похилого віку, особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю Комунального закладу «Центр надання соціальних послуг» Кам'янської міської ради за адресою: 51937, Україна, Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, проспект Перемоги, 45 (на основі CPV за ДК 021:2015 - код 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (UA-2024-05-11-000027-a) надаємо відповідь (інформацію/документи) на запит від 14.06.2024 о 10.40 год. надати пояснення (інформацію, документи) з питання, чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "РЕМБУДЦЕНТР КОМПАНІ" не враховано невідповідність тендерної пропозиції кваліфікованому критерію, зокрема наявність працівників відповідної кваліфікації з необхідними знаннями та досвідом на момент подання тендерної пропозиції? Відповідь Спосіб підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації передбачена наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. І така наявність підтверджується довідкою, складеною за Формою 1, наданою замовником за підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, з необхідними знаннями та досвідом, що знаходяться у трудових відносинах з учасником. ТОВ «РЕМБУДЦЕНТР КОМПАНІ» подано за формою 1 встановленою Замовником, довідку № UA-2024-05-11-000027-a від 17.05.2024, яка повністю відповідає вимозі тендерної документації. Наголошуємо на тому, що тендерною документацією НЕ БУЛО ПЕРЕДБАЧЕНО: - окремих вимог чи вказівок про працівників та їхню кваліфікацію, а також те, що вони якимось чином повинні мати окрему професію. - кількість працівників, які повинні відповідати кількості людино годин. Статтею 901 Цивільного кодексу України передбачено, що за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Просимо звернути увагу, на те, що Замовник закуповує послугу, а не надає роботу за трудовими договорами. Зазначене у Вашому запиті питання вже розглядалось Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення № 6781-р/пк-пз від 17.11.2022) і мають висновок, що якщо документація не містить визначення терміну "кваліфікація працівників", а також не містить окремих вимог до кваліфікації працівників, а також не містить окремих вимог щодо необхідності надання учасником інформації та документів, які підтверджують наявність в учасника або залученням ним саме працівників саме відповідних професій (як зазначено Вами - водія, з фарбування, штукатурення, улаштування покриттів з керамічних плиток, електрика, сантехніка) не може вважатися невідповідністю або підставою для відхилення тендерної пропозиції. Уповноважена особа Наталія Буденкова
позовна заява відправлена поштою, номер справи ще не відомо