0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
530 000.00 UAH
Замовник
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДУБНОВОДОКАНАЛ" ДУБЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контакти та закупівліЗдійснення моніторингу
Дата: 10 черв. 14:54
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.06.2024 № 44 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 10.06.2024 № 44. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2024-04-29-002545-a 29.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Пісок, щебенево-піщана суміш» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-29-002545-a ), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? 2. У п. 6 Розділу III « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією. Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 4, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. У тендерній пропозиції учасника ФОП Галянтовський Юрій Миколайович відсутній в складі пропозиції вищезазначений Додаток 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Пісок, щебенево-піщана суміш (код ДК 021:2015: 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі)». Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вищевикладене, просимо надати пояснення чому Замовником надано вимогу про усунення невідповідностей ФОП Галянтовський Юрій Миколайович всупереч пункту 43 Особливостей та не відхилено даного учасника відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
На запит про надання пояснення щодо закупівлі за предметом закупівлі «Пісок, щебенево-піщана суміш» (ідентифікатор закупівлі:UA-2024-04-29-002545-a), повідомляємо наступне. Технічні і якісні характеристики предмета закупівлі регулюються наступними нормативно-правовими актами: ДСТУ Б В.2.7-32-95, ДСТУ 9177-2:2022. Орієнтовна кількість предмета закупівлі визначена виходячи з витрат у 2023 році та прогнозованої потреби на 2024 рік. Очікувана вартість закупівлі «Пісок, щебенево-піщана суміш» визначена з урахуванням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», та складає 530000,00 грн. з ПДВ. Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі використані дані моніторингу цін, пошуку, збору та аналізу інформації про ціну товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, зокрема на торгових майданчиках Prozorro (додаються). Джерело фінансування: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Пісок: розрахунок очікуваної вартості (490,00+150,00+625,00+369,00+320)/4=451 грн/тонна Піщано-щебенева суміш: розрахунок очікуваної вартості (260,10+625,00+850,00+622,00+567,00)/4=666 грн/тонна Розрахунок очікуваної вартості закупівлі: Пісок 300*451=135300,00 грн ПЩС 600*666,00=399600,00 грн 135300,00 + 399600,00 = 534900,00 грн – оголошено на суму 530000,00 грн Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Пісок, щебенево-піщана суміш (код ДК 021:2015: 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі) згідно додатку 4 до тендерної документації подана учасником процедури закупівлі ФОП Галянтовський Юрій Миколайович у файлі «Довідки, листи.pdf» - 5-6 сторінки. Також учасником надано документи, що підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі у файлі «Сертифікати копія.pdf». Згідно з абзацом 2 пункту 43 Особливостей «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Виходячи з вимог пункту 43 Особливостей виправлення невідповідностей в поданій учасником інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не призвела до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару тощо. Враховуючи наявність всіх необхідних документів та інформації, що вимагалася згідно тендерної документації, та виправлення учасником процедури закупівлі невідповідностей в поданих документах та інформації, що не суперечить реченню за номером 2 абзацу 2 пункту 43 Особливостей, - відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Галянтовський Юрій Миколайович відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
На запит про надання пояснення щодо закупівлі за предметом закупівлі «Пісок, щебенево-піщана суміш» (ідентифікатор закупівлі:UA-2024-04-29-002545-a), повідомляємо наступне. Технічні і якісні характеристики предмета закупівлі регулюються наступними нормативно-правовими актами: ДСТУ Б В.2.7-32-95, ДСТУ 9177-2:2022. Орієнтовна кількість предмета закупівлі визначена виходячи з витрат у 2023 році та прогнозованої потреби на 2024 рік. Очікувана вартість закупівлі «Пісок, щебенево-піщана суміш» визначена з урахуванням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», та складає 530000,00 грн. з ПДВ. Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі використані дані моніторингу цін, пошуку, збору та аналізу інформації про ціну товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, зокрема на торгових майданчиках Prozorro (додаються). Джерело фінансування: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Пісок: розрахунок очікуваної вартості (490,00+150,00+625,00+369,00+320)/4=451 грн/тонна Піщано-щебенева суміш: розрахунок очікуваної вартості (260,10+625,00+850,00+622,00+567,00)/4=666 грн/тонна Розрахунок очікуваної вартості закупівлі: Пісок 300*451=135300,00 грн ПЩС 600*666,00=399600,00 грн 135300,00 + 399600,00 = 534900,00 грн – оголошено на суму 530000,00 грн Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Пісок, щебенево-піщана суміш (код ДК 021:2015: 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі) згідно додатку 4 до тендерної документації подана учасником процедури закупівлі ФОП Галянтовський Юрій Миколайович у файлі «Довідки, листи.pdf» - 5-6 сторінки. Також учасником надано документи, що підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі у файлі «Сертифікати копія.pdf». Згідно з абзацом 2 пункту 43 Особливостей «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Виходячи з вимог пункту 43 Особливостей виправлення невідповідностей в поданій учасником інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не призвела до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару тощо. Враховуючи наявність всіх необхідних документів та інформації, що вимагалася згідно тендерної документації, та виправлення учасником процедури закупівлі невідповідностей в поданих документах та інформації, що не суперечить реченню за номером 2 абзацу 2 пункту 43 Особливостей, - відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Галянтовський Юрій Миколайович відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Підстави для визначення очікуваної вартості