0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
19 122 174.60 UAH
Замовник
Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження міської ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 11 черв. 15:38
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На запит Державної Аудиторської Служби України щодо надання пояснень по предмету закупівлі «Експлуатаційне утримання дороги на вулиці Івасюка в місті Бориславі Львівської області (капітальний ремонт)» за ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація Єдиного закупівельного словника, ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-17-000231-a, повідомляємо: На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту: 1. Бюджетні призначення для проведення Закупівлі здійснено на підставі рішення Бориславської міської ради від 29 лютого 2024 №1737 «Про внесення змін до підпункту 1, підпункту 2 пункту 1 рішення міської ради від 21 грудня 2023 року № 1637 «Про бюджет Бориславської міської територіальної громади на 2024 рік» за загальним та спеціальним фондом та в додатки 1,2,3,4,6 до нього» та рішення Бориславської міської ради від 28.03.2024 року № 1786 «Про затвердження Програми фінансування робіт, пов’язаних з капітальним та поточним ремонтом доріг Бориславської міської територіальної громади а 2024 рік», що додаються. Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічні та якісні характеристики Закупівлі визначені у відповідності до проєктно-кошторисної документації. Проєктно-кошторисна документація пройшла експертизу у Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" у Львівській області (Експертний звіт № 14-0094/01-24 від 16 квітня 2024 року), що додаються. 2. Разом з цим, надаємо посилання на сторінку вебсайту Бориславької міської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», за наступним посиланням: https://boryslavrada.gov.ua/post/2024/137178
На запит Державної Аудиторської Служби України щодо надання пояснень по предмету закупівлі «Експлуатаційне утримання дороги на вулиці Івасюка в місті Бориславі Львівської області (капітальний ремонт)» за ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація Єдиного закупівельного словника, ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-17-000231-a, повідомляємо: На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту: 1. Бюджетні призначення для проведення Закупівлі здійснено на підставі рішення Бориславської міської ради від 29 лютого 2024 №1737 «Про внесення змін до підпункту 1, підпункту 2 пункту 1 рішення міської ради від 21 грудня 2023 року № 1637 «Про бюджет Бориславської міської територіальної громади на 2024 рік» за загальним та спеціальним фондом та в додатки 1,2,3,4,6 до нього» та рішення Бориславської міської ради від 28.03.2024 року № 1786 «Про затвердження Програми фінансування робіт, пов’язаних з капітальним та поточним ремонтом доріг Бориславської міської територіальної громади а 2024 рік», що додаються. Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічні та якісні характеристики Закупівлі визначені у відповідності до проєктно-кошторисної документації. Проєктно-кошторисна документація пройшла експертизу у Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" у Львівській області (Експертний звіт № 14-0094/01-24 від 16 квітня 2024 року), що додаються. 2. Разом з цим, надаємо посилання на сторінку вебсайту Бориславької міської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», за наступним посиланням: https://boryslavrada.gov.ua/post/2024/137178
25.06.2024 року в електронній системі закупівель опубліковано Висновок УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про результати моніторингу закупівлі: «Експлуатаційне утримання дороги на вулиці Івасюка в місті Бориславі Львівської області (капітальний ремонт)» за кодом ДК 021:2015 - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-17-000231-a). Вищевказаний висновок містить зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель наступного змісту: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та норм частини другої і частини третьої статті 22, а також статті 25 Закону при складанні тендерної документації. Крім того, привести у відповідність до норм чинного законодавства умови укладеного договору про закупівлю (зокрема, пункт 3.4 та зазначення у договорі про надання послуг при фактичній закупівлі робіт) шляхом укладення додаткової угоди. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. З приводу цього повідомляємо про те, що з уповноваженою особою Замовника проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та норм частини другої і частини третьої статті 22, а також статті 25 Закону при складанні тендерної документації. Крім того, приведено у відповідність до норм чинного законодавства умови укладеного договору про закупівлю (зокрема, пункт 3.4 та зазначення у договорі про надання послуг при фактичній закупівлі робіт) шляхом укладення додаткової угоди від 28 червня 2024 року №1. Додатково повідомляємо про те, що заплановано участь уповноваженої особи в навчальному семінарі щодо актуальних питань здійснення публічних закупівель в умовах воєнного стану, що проводитиметься 02.07.2024 року Департаментом економічної політики обласної військової адміністрації та включає розгляд наступних питань: - особливості проведення закупівель під час воєнного стану; - особливості звітування за Постановою № 1178; - вартісні межі; - особливості проведення закупівель з використанням електронного каталогу та відкритих скорочених торгів з урахуванням Постанови № 1178; - практичні аспекти роботи електронного майданчика в умовах воєнного стану з урахуванням змін до Постанови № 1178; - особливості складання тендерної документації та проєкту договору під час воєнного стану з урахуванням Постанови № 1178; - останні законодавчі зміни в закупівельному просторі; - особливості закупівель з урахуванням вимог щодо ступеня локалізації виробництва; - як воєнний стан вплинув на договірні відносини; - як вносити зміни до договорів; - відповідальність за порушення у сфері публічних закупівель в умовах воєнного стану.