0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 158 139.00 UAH
Здійснення моніторингу
Дата: 11 черв. 14:46
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.06.2024 № 91 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 10.06.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 11.06.2024 № 91 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 3 UA-2024-05-17-000102-a 17.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: "Капітальний ремонт (аварійно-відновлювальні роботи) будівлі молодших класів Комунального закладу «Чугуївська гімназія №4» Чугуївської міської ради Харківської області за адресою: 63503, Харківська область, м. Чугуїв, вул. Зароженська, буд. 14" (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2024-05-17-000102-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (листування з учасниками ринку, анкети, запити, тощо). 2. Надайте інформацію щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. 3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ГРАД", з яким укладений договір від 09.05.2024 року № 80 без використання електронної системи закупівель? 4. Надайте пояснення, чому Замовником в оголошенні зазначено вид предмета закупівлі – послуги, що не відповідає пункту 21 частини першої статті 1 Закону, оскільки пунктом 27 частини першої статті 1 Закону розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації віднесено до робіт. Крім того, відповідно до пункту 1.1 укладеного Договору від 09.05.24 №80 вказано: «..У порядку та на умовах, визначеним даним Договором, Виконавець бере на себе зобов’язання власними силами і засобами виконати зазначені в пункті 1.2 Договору роботи, а Замовник зобов’язується прийняти результати таких робіт та оплатити їх». 5. Відповідно до пункту 1 статті 4 Закону передбачено, що: планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Відповідно до «ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ на 2024 рік» в полі «5. Конкретна назва предмета закупівлі» вказано Замовником: виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: "Капітальний ремонт (аварійно-відновлювальні роботи) будівлі молодших класів Комунального закладу «Чугуївська гімназія №4» Чугуївської міської ради Харківської області за адресою: 63503, Харківська область, м. Чугуїв, вул. Зароженська, буд. 14"». Тоді як відповідно до пункту 1.2 укладеного Договору від 09.05.24 №80 вказано: «..Об’єкт проектних робіт: виготовлення проектно-кошторисної документації та забезпечення проходження експертизи проектно-кошторисної документації з отриманням позитивного висновку по об’єкту Замовника: "Капітальний ремонт (аварійно-відновлювальні роботи) будівлі молодших класів Комунального закладу «Чугуївська гімназія №4» Чугуївської міської ради Харківської області за адресою: 63503, Харківська область, м. Чугуїв, вул. Зароженська, буд. 14"» (ДК021-2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги), надалі – Роботи». У звіті про договір про закупівлю, укладеному без використання електронної системи закупівель UA-2024-05-17-000102-a вказано: «Назва предмета закупівлі: виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: "Капітальний ремонт (аварійно-відновлювальні роботи) будівлі молодших класів Комунального закладу «Чугуївська гімназія №4» Чугуївської міської ради Харківської області за адресою: 63503, Харківська область, м. Чугуїв, вул. Зароженська, буд. 14". З яких причин назва предмету закупівлі, визначеного у річному плані закупівель Замовника, звіті про договір про закупівлю, укладеному без використання електронної системи закупівель UA-2024-05-17-000102-a відрізняється від предмету договору від 09.05.2024 року № 80, укладеному за результатами закупівлі без використання електронної системи закупівель ? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Щодо запитань наведених у запиті межах проведення моніторингу закупівлі виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: "Капітальний ремонт (аварійно-відновлювальні роботи) будівлі молодших класів Комунального закладу «Чугуївська гімназія №4» Чугуївської міської ради Харківської області за адресою: 63503, Харківська область, м. Чугуїв, вул. Зароженська, буд. 14" (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2024-05-17-000102-a ) повідомляємо наступне. Щодо запитань 1,2,3: Пунктом 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації віднесено до робіт. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 3 Закону Цей Закон застосовується до замовників за умови що вартість предмета закупівлі робіт дорівнює або перевищує 1,5 мільйона гривень. Відповідно до пункту 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості 1178) для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Предметом Договору від 09.05.2024 №80 (далі – Договір) є роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації та забезпечення проходження експертизи проектно-кошторисної документації з отриманням позитивного висновку по об’єкту: "Капітальний ремонт (аварійно-відновлювальні роботи) будівлі молодших класів Комунального закладу «Чугуївська гімназія №4» Чугуївської міської ради Харківської області за адресою: 63503, Харківська область, м. Чугуїв, вул. Зароженська, буд. 14", вартість яких є меншою за 1.5 млн.гривень. Враховуючи наведені норми законодавства, Договір був укладений без використання електронної системи закупівель, керуючись нормами Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням принципів публічних закупівель. Вартість робіт за Договором визначалась з урахуванням Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01.11.2021 № 281 та комерційних пропозицій потенційних виконавців робіт (листи додаються). Виконавця обрано за найнижчою ціною. Щодо запитань 4 та 5: Замовником при заповнення плану закупівлі та оголошенні про закупівлю помилково було скорочено назву предмету закупівлі та пропущені слова «та забезпечення проходження експертизи проектно-кошторисної документації з отриманням позитивного висновку», що жодним чином не впливає на результат закупівлі, а саме: отримання Замовником готової проектно-кошторисної документації. Також, при заповненні електронних полів в оголошенні про проведення закупівлі помилково було вказано вид предмета закупівлі як «Послуги», не дивлячись на те що предметом Договору є саме «Роботи», про що вірно зазначено в Договорі. Звіт про укладений договір був сформований Електронною системою автоматично, що призвело до повторення в ньому допущених помилок. Відповідно до пункту 6 та пункту 11 частини 1 статті 9 Закону наказом Мінекономрозвитку від 11 червня 2020 р. № 1082 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі — Порядок), що визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється в Електронній системі. Згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації в Електронній системі здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів в Електронній системі та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Порядок не містить механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником при заповненні форм документів у сфері публічних закупівель. У зв’язку із викладеним та за урахуванням того, що вказані помилки не впливають на результат закупівлі, а в укладеному Договорі предмет і вид предмету вказані вірно, замовником було прийнято рішення про виправлення помилок шляхом складання та оприлюднення протоколу уповноваженої особи (протокол додається).
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Щодо запитань наведених у запиті межах проведення моніторингу закупівлі виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: "Капітальний ремонт (аварійно-відновлювальні роботи) будівлі молодших класів Комунального закладу «Чугуївська гімназія №4» Чугуївської міської ради Харківської області за адресою: 63503, Харківська область, м. Чугуїв, вул. Зароженська, буд. 14" (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2024-05-17-000102-a ) повідомляємо наступне. Щодо запитань 1,2,3: Пунктом 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації віднесено до робіт. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 3 Закону Цей Закон застосовується до замовників за умови що вартість предмета закупівлі робіт дорівнює або перевищує 1,5 мільйона гривень. Відповідно до пункту 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості 1178) для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Предметом Договору від 09.05.2024 №80 (далі – Договір) є роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації та забезпечення проходження експертизи проектно-кошторисної документації з отриманням позитивного висновку по об’єкту: "Капітальний ремонт (аварійно-відновлювальні роботи) будівлі молодших класів Комунального закладу «Чугуївська гімназія №4» Чугуївської міської ради Харківської області за адресою: 63503, Харківська область, м. Чугуїв, вул. Зароженська, буд. 14", вартість яких є меншою за 1.5 млн.гривень. Враховуючи наведені норми законодавства, Договір був укладений без використання електронної системи закупівель, керуючись нормами Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням принципів публічних закупівель. Вартість робіт за Договором визначалась з урахуванням Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01.11.2021 № 281 та комерційних пропозицій потенційних виконавців робіт (листи додаються). Виконавця обрано за найнижчою ціною. Щодо запитань 4 та 5: Замовником при заповнення плану закупівлі та оголошенні про закупівлю помилково було скорочено назву предмету закупівлі та пропущені слова «та забезпечення проходження експертизи проектно-кошторисної документації з отриманням позитивного висновку», що жодним чином не впливає на результат закупівлі, а саме: отримання Замовником готової проектно-кошторисної документації. Також, при заповненні електронних полів в оголошенні про проведення закупівлі помилково було вказано вид предмета закупівлі як «Послуги», не дивлячись на те що предметом Договору є саме «Роботи», про що вірно зазначено в Договорі. Звіт про укладений договір був сформований Електронною системою автоматично, що призвело до повторення в ньому допущених помилок. Відповідно до пункту 6 та пункту 11 частини 1 статті 9 Закону наказом Мінекономрозвитку від 11 червня 2020 р. № 1082 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі — Порядок), що визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється в Електронній системі. Згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації в Електронній системі здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів в Електронній системі та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Порядок не містить механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником при заповненні форм документів у сфері публічних закупівель. У зв’язку із викладеним та за урахуванням того, що вказані помилки не впливають на результат закупівлі, а в укладеному Договорі предмет і вид предмету вказані вірно, замовником було прийнято рішення про виправлення помилок шляхом складання та оприлюднення протоколу уповноваженої особи (протокол додається).