0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
680 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 18 черв. 16:42
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
надаємо дефектний акт та комерційні пропозиції на підставі яких Замовником визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Повідомляємо що учасник оприлюднював на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. на підтвердження надаємо файл із посиланням.
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідь на запит моніторингу щодо закупівлі UA-2024-02-21-012136-a: Пунктом 2.3 Додатку 4 тендерної документації Замовником встановлено вимогу наступного змісту: «На підтвердження наявності офісу, складу, залученої матеріально-технічної бази Учасник надає актуальні/діючі договори оренди/послуг/лізингу тощо, з усіма додатками, що є невід’ємними частинами такого договору.» Учасником ФОП ЛИСЕНКО АРТЕМ ВІКТОРОВИЧ в складі тендерної пропозиції надано документи «Право власності Передова №724.pdf» та «Довідка -офіс-склад.pdf». Відповідно до документа «Довідка -офіс-склад.pdf» учасник повідомляє, що у своїй діяльності використовує власне офісне, складське приміщення та торгово-виробничий майданчик, все це розташоване на власній земельній ділянці за адресою м.Дніпро вул.Передова №724. Однак відповідно до наданого Державного акту «Право власності Передова №724.pdf» - земельна ділянка є порожньою(без будь якої забудови), що навпаки, підтверджує відсутність офісного, складського та торгово-виробничого майданчику. Враховуючи вищевикладене, Замовником і було розміщено повідомлення про усунення невідповідностей Учаснику. Протягом 24 годин Учасник не надав документів для усунення зазначених невідповідностей. В телефонному режимі ФОП ЛИСЕНКО АРТЕМ ВІКТОРОВИЧ підтвердив що у нього відсутні будь які документи на офісне та складське приміщення, тому він їх і не надав. У зв’язку із цим Учасник не оскаржував своє відхилення. Учасник документально не підтвердив наявності офісу, складу. Щодо вимоги Акту огляду об’єкту (обстеження), відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» : тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту, обстеження є одним із етапів виконання поточного ремонту. Проведення обстеження включає огляд, вивчення об’єкту і прилеглої території. Відповідно Замовник в тендерній документації зазначив вимогу щодо надання акту огляду об’єкту. При обстеженні учасник має змогу особисто переконатися в готовності брати участь у закупівлі, а у випадку його обрання переможцем, надати послуги з поточного ремонту вентиляційної системи. Вимога щодо обов'язкового огляду об'єкта закупівлі та складання відповідного акту була обґрунтована об'єктивними обставинами, оскільки у замовника відсутня власна інженерно-технічна служба, щоб належним чином скласти проектно-кошторисну документацію, в якій визначити обсяги робіт з поточного ремонту відповідно до встановлених стандартів та ДБН. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком, в тому числі для даного предмета закупівлі, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості надання послуг з поточного ремонту, можливості підключення до існуючих мереж, визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, наявністю працівників відповідної кваліфікації та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Учасник ФОП ЛИСЕНКО АРТЕМ ВІКТОРОВИЧ не з’являвся на об’єкт, направив акт огляду Новою Поштою для підпису, що неприйнятно для Замовника. Походження фотографій, де вони зроблені і ким, для Замовника невідоме. Замовником забезпечено прозорість та відкритість у підписанні актів обстеження учасниками, а також забезпечена відсутність перепон в огляді місця обстеження. На підтвердження додаємо підписані акти огляду.
надаємо дефектний акт та комерційні пропозиції на підставі яких Замовником визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Повідомляємо що учасник оприлюднював на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. на підтвердження надаємо файл із посиланням.
Відповідь на запит моніторингу щодо закупівлі UA-2024-02-21-012136-a: Пунктом 2.3 Додатку 4 тендерної документації Замовником встановлено вимогу наступного змісту: «На підтвердження наявності офісу, складу, залученої матеріально-технічної бази Учасник надає актуальні/діючі договори оренди/послуг/лізингу тощо, з усіма додатками, що є невід’ємними частинами такого договору.» Учасником ФОП ЛИСЕНКО АРТЕМ ВІКТОРОВИЧ в складі тендерної пропозиції надано документи «Право власності Передова №724.pdf» та «Довідка -офіс-склад.pdf». Відповідно до документа «Довідка -офіс-склад.pdf» учасник повідомляє, що у своїй діяльності використовує власне офісне, складське приміщення та торгово-виробничий майданчик, все це розташоване на власній земельній ділянці за адресою м.Дніпро вул.Передова №724. Однак відповідно до наданого Державного акту «Право власності Передова №724.pdf» - земельна ділянка є порожньою(без будь якої забудови), що навпаки, підтверджує відсутність офісного, складського та торгово-виробничого майданчику. Враховуючи вищевикладене, Замовником і було розміщено повідомлення про усунення невідповідностей Учаснику. Протягом 24 годин Учасник не надав документів для усунення зазначених невідповідностей. В телефонному режимі ФОП ЛИСЕНКО АРТЕМ ВІКТОРОВИЧ підтвердив що у нього відсутні будь які документи на офісне та складське приміщення, тому він їх і не надав. У зв’язку із цим Учасник не оскаржував своє відхилення. Учасник документально не підтвердив наявності офісу, складу. Щодо вимоги Акту огляду об’єкту (обстеження), відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» : тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту, обстеження є одним із етапів виконання поточного ремонту. Проведення обстеження включає огляд, вивчення об’єкту і прилеглої території. Відповідно Замовник в тендерній документації зазначив вимогу щодо надання акту огляду об’єкту. При обстеженні учасник має змогу особисто переконатися в готовності брати участь у закупівлі, а у випадку його обрання переможцем, надати послуги з поточного ремонту вентиляційної системи. Вимога щодо обов'язкового огляду об'єкта закупівлі та складання відповідного акту була обґрунтована об'єктивними обставинами, оскільки у замовника відсутня власна інженерно-технічна служба, щоб належним чином скласти проектно-кошторисну документацію, в якій визначити обсяги робіт з поточного ремонту відповідно до встановлених стандартів та ДБН. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком, в тому числі для даного предмета закупівлі, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості надання послуг з поточного ремонту, можливості підключення до існуючих мереж, визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, наявністю працівників відповідної кваліфікації та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Учасник ФОП ЛИСЕНКО АРТЕМ ВІКТОРОВИЧ не з’являвся на об’єкт, направив акт огляду Новою Поштою для підпису, що неприйнятно для Замовника. Походження фотографій, де вони зроблені і ким, для Замовника невідоме. Замовником забезпечено прозорість та відкритість у підписанні актів обстеження учасниками, а також забезпечена відсутність перепон в огляді місця обстеження. На підтвердження додаємо підписані акти огляду.
На виконання зобов’язань про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення виявлених під час моніторингу (UA-M-2024-06-18-000089) щодо закупівлі «Послуги з поточного ремонту вентиляційної системи»(UA-2024-02-21-012136-a) з уповноваженою особою було проведено роз’яснювальну бесіду, щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель у своїй подальшій роботі та доручено проходження навчання з питань публічних закупівель. Уповноважена особа зобов’язуюється більш ретельно переглядати документацію учасників та документи переможця у своїй подальшій роботі та прослухає курс, лекцію чи вебінар з питань публічних закупівель, що стали причиною моніторингу.