0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 554 842.94 UAH
Замовник
Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 18 черв. 16:47
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до положень ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до частини 4 Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону. Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостей № 1178. Замовник на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було складено Акт № 1 від 08.04.2024 року в якому зазначаються фактичний обсяг додаткових послуг та отримав лист ТОВ "БЕЗПЕКА ДОРІГ" № 22/05-1 від 22.05.2024 року з обґрунтування додаткових послуг зазначених в Акт № 1 від 08.04.2024 року . При цьому, розрахунок вартості та обґрунтування бюджетних призначень додаткових послуг здійснено у програмному комплексі АВК-5 на підставі дефектного акту, складений на основі Акту № 1 від 08.04.2024 року. Підстава для здійснення для укладення договору: підпункт 8 пункту 13 Особливостей: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі; Предметом закупівлі є послуги з поточного ремонту вулично-дорожньо мережі. Згідно п. 1.6. ПОРЯДКУ проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів затвердженого Наказом ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА № 154 від 23.09.2003 визначено наступне: Номенклатура робіт з поточного ремонту об'єктів благоустрою населених пунктів та штучних споруд наведена в додатку 3. В Додатку № 3 "НОМЕНКЛАТУРА робіт з поточного ремонту об'єктів благоустрою населених пунктів та штучних споруд" до пункту 1.6 Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів зазначено наступне: пп. 1.1. Ліквідація пошкоджень земляного полотна з відновленням покриття на спучених, зсувних, обвалених та інших ділянках, пп. 1.14. Нанесення або відновлення дорожньої розмітки, пп. 1.15. Заміна технічних засобів регулювання дорожнім рухом (дорожні знаки, світлофори, напрямні, сигнальні та огороджувальні пристрої тощо), а також їх установлення, п. а) Середній ремонт, ч. 1 Вулично-дорожня мережа, відносяться до поточного ремонту, що і є предметом укладеного договору № 133 від 25.05.2024 та основного договору № 38 від 19.03.2024 року (посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-27-003345-a). Додатково повідомляємо, що Замовник отримує вимоги від Національної поліції України щодо відновлення зношених дорожніх знаків або їх заміни у терміни згідно ДСТУ 3587-22, що становить 3 доби. У разі невиконання вимоги будуть вживатися заходи щодо притягнення посадових осіб Замовника до адміністративної відповідальності відповідно до ст. 188/28 КУпАП. Однією із підстав укладення договору № 133 від 25.05.2024 року було уникнення вище зазначеної відповідальності та негативних наслідків для життя та здоров'я користувачів вулично-дорожньої мережі Полтавської міської територіальної громади. У замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору № 38 від 19.03.2024 року укладеного з ТОВ "БЕЗПЕКА ДОРІГ". На підставі вище зазначеного, предмет договору № 133 від 25.05.2024 року, пов'язаний безпосередньо з предметом договору № 38 від 19.03.2024 року, так як предметом договорів виступає поточний ремонт вулично-дорожньої мережі у розумінні ПОРЯДКУ проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів затвердженого Наказом ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА № 154 від 23.09.2003.
Відповідно до положень ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до частини 4 Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону. Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостей № 1178. Замовник на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було складено Акт № 1 від 08.04.2024 року в якому зазначаються фактичний обсяг додаткових послуг та отримав лист ТОВ "БЕЗПЕКА ДОРІГ" № 22/05-1 від 22.05.2024 року з обґрунтування додаткових послуг зазначених в Акт № 1 від 08.04.2024 року . При цьому, розрахунок вартості та обґрунтування бюджетних призначень додаткових послуг здійснено у програмному комплексі АВК-5 на підставі дефектного акту, складений на основі Акту № 1 від 08.04.2024 року. Підстава для здійснення для укладення договору: підпункт 8 пункту 13 Особливостей: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі; Предметом закупівлі є послуги з поточного ремонту вулично-дорожньо мережі. Згідно п. 1.6. ПОРЯДКУ проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів затвердженого Наказом ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА № 154 від 23.09.2003 визначено наступне: Номенклатура робіт з поточного ремонту об'єктів благоустрою населених пунктів та штучних споруд наведена в додатку 3. В Додатку № 3 "НОМЕНКЛАТУРА робіт з поточного ремонту об'єктів благоустрою населених пунктів та штучних споруд" до пункту 1.6 Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів зазначено наступне: пп. 1.1. Ліквідація пошкоджень земляного полотна з відновленням покриття на спучених, зсувних, обвалених та інших ділянках, пп. 1.14. Нанесення або відновлення дорожньої розмітки, пп. 1.15. Заміна технічних засобів регулювання дорожнім рухом (дорожні знаки, світлофори, напрямні, сигнальні та огороджувальні пристрої тощо), а також їх установлення, п. а) Середній ремонт, ч. 1 Вулично-дорожня мережа, відносяться до поточного ремонту, що і є предметом укладеного договору № 133 від 25.05.2024 та основного договору № 38 від 19.03.2024 року (посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-27-003345-a). Додатково повідомляємо, що Замовник отримує вимоги від Національної поліції України щодо відновлення зношених дорожніх знаків або їх заміни у терміни згідно ДСТУ 3587-22, що становить 3 доби. У разі невиконання вимоги будуть вживатися заходи щодо притягнення посадових осіб Замовника до адміністративної відповідальності відповідно до ст. 188/28 КУпАП. Однією із підстав укладення договору № 133 від 25.05.2024 року було уникнення вище зазначеної відповідальності та негативних наслідків для життя та здоров'я користувачів вулично-дорожньої мережі Полтавської міської територіальної громади. У замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору № 38 від 19.03.2024 року укладеного з ТОВ "БЕЗПЕКА ДОРІГ". На підставі вище зазначеного, предмет договору № 133 від 25.05.2024 року, пов'язаний безпосередньо з предметом договору № 38 від 19.03.2024 року, так як предметом договорів виступає поточний ремонт вулично-дорожньої мережі у розумінні ПОРЯДКУ проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів затвердженого Наказом ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА № 154 від 23.09.2003.