0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
295 736.00 UAH
Замовник
Комунальне підприємство "Райгород" Колиндянської сільської ради Чортківського району Тернопільської області
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 24 черв. 16:09
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Відсутній механізм
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш запит від 25.06.2024 року повідомляємо наступне: 1. Закупівля здійснювалась відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 №275. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено з використанням методу порівняння ринкових цін та аналізу відкритих даних, в т.ч. на сайтах: https://prozorro.gov.ua/, https://prozorro.gov.org//. Технічні, та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб КП «Райгород» Колиндянської сільської ради , який є одержувачем бюджетних коштів, з урахуванням специфіки предмета закупівлі. Технічні вимоги є загальноприйнятими для такого роду товарів, а саме: якість товару повинна відповідати держаним стандартам, а саме: 1. Щебінь фракції 10-20 мм Міцність: від 1000 кг/см2. Клас радіоактивності: допустимо 1-2 клас. Повинен відповідати нормам ДСТУ 9177-2:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови Частина 2. Матеріали неукріплені» та ДСТУ Б В.2.7.75-98 «Щебінь і гравій щільні природні для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і робіт. Технічні умови». 2. Щебінь фракції 20-40 мм Міцність: від 1000 кг/см2. Клас радіоактивності: допустимо 1-2 клас. Повинен відповідати нормам ДСТУ 9177-2:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови Частина 2. Матеріали неукріплені» та ДСТУ Б В.2.7.75-98 «Щебінь і гравій щільні природні для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і робіт. Технічні умови». 3. Щебінь фракції 40-70 мм Міцність: від 1000 кг/см2. Клас радіоактивності: допустимо 1-2 клас. Повинен відповідати нормам ДСТУ 9177-2:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови Частина 2. Матеріали неукріплені» та ДСТУ Б В.2.7.75-98 «Щебінь і гравій щільні природні для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і робіт. Технічні умови». Також передбачено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати заходам із захисту довкілля. Для підтвердження якості товару учасник повиннен надати нам сертифікати відповідності, або протоколи результатів сертифікаційних випробувань. 2. Щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне; Положеннями статті 19 Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Положеннями Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 (із змінами) (надалі - Постанова) затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів. Підпунктом 1 пункту 4 Постанови рекомендовано органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Пунктом 4-1 Постанови передбачено забезпечення Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Таким чином, виходячи з системного аналізу даних норм чинного законодавства України, на законодавчому рівні не встановлено обов’язку щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті.
У Висновку моніторингу зазначено, що замовником надана відповідь в електронній системі закупівель на запит Західним офісом Держаудитслужби на четвертий робочий день, тобто з порушенням строку, визначеного у частині п’ятій статті 8 Закону. З цього приводу повідомляємо, що, на жаль, замовник не отримав сповіщення на електронну скриньку про те, що такий запит взагалі надійшов, а повідомлення на електронному майданчику опинилося в численному списку інших непрочитаних сповіщень та не було помічене. З енергетичною кризою в країні, відбуваються відключення електроенергії і відсутній інтернет . Це ніяким чином не виправдовує замовника, але пояснює ситуацію так, як вона є. В подальшому гарантуємо ретельніше стежити за запитами та вчасно надавати відповіді на запити контролюючих органів. На жаль, механізму усунення такого порушення не існує. Проте просимо взяти до уваги, що замовник оприлюднив відповідь на запит в максимально стислі терміни відколи дізнався про його існування. Щодо оприлюднення переліку змін до тендерної документації. Перелік змін не був оприлюднений очевидно через збій в електронній системі. Під час внесення змін до тендерної документації уповноважена особа підготувала і завантажила в ЕСЗ перелік змін. Але він не був опублікований в ЦБД з технічних причин. У Висновку моніторингу визначено зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. А саме: проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо щодо недопущення у подальшому порушень під час складання тендерної документації та її оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, а саме: вимог абзацу восьмого пункту 28 та абзаців 15, 16 пункту 47, пункту 54 Особливостей №1178 та вимог частини п’ятої статті 8 Закону, пункту 3 частини першої статті 10 Закону, пункту 11 частини другої статті 22 Закону. На виконання вимог висновку моніторингу повідомляємо, що уповноваженій особі було проведено роз’яснювальну роботу, а також їй надано можливість пройти навчання з питань публічних закупівель. Уповноважена особа гарантує, що інформація, яка викладена у Висновку моніторингу, в подальшому буде обов’язково врахована. Уповноважена особа зобов’язується більше не допускати подібних порушень. Уповноважена особа добросовісно виконує свою роботу, а порушення, які виявлені у ході моніторингу, сталися в тому числі через те, що функції уповноваженої особи є додатковими обов’язками працівника. Сподіваємося на розуміння.
У Висновку моніторингу зазначено, що замовником надана відповідь в електронній системі закупівель на запит Західним офісом Держ аудитслужби на четвертий робочий день, тобто з порушенням строку, визначеного у частині п’ятій статті 8 Закону. З цього приводу повідомляємо, що, на жаль, замовник не отримав сповіщення на електронну скриньку про те, що такий запит взагалі надійшов, а повідомлення на електронному майданчику опинилося в численному списку інших непрочитаних сповіщень та не було помічене. Тому що важка енергетична криза в країні в нас відбуваються постійні відключення електроенергії і відсутній інтернет, що унеможливує вчасне відслідковування інформації що надходить. Це ніяким чином не виправдовує замовника, але пояснює ситуацію так, як вона є. В подальшому гарантуємо ретельніше стежити за запитами та вчасно надавати відповіді на запити контролюючих органів. На жаль, механізму усунення такого порушення не існує. Проте просимо взяти до уваги, що замовник оприлюднив відповідь на запит в максимально стислі терміни відколи дізнався про його існування. Щодо оприлюднення переліку змін до тендерної документації. Перелік змін не був оприлюднений очевидно через збій в електронній системі. Під час внесення змін до тендерної документації уповноважена особа підготувала і завантажила в ЕСЗ перелік змін. Але він не був опублікований в ЦБД з технічних причин. У Висновку моніторингу визначено зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. А саме: проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо щодо недопущення у подальшому порушень під час складання тендерної документації та її оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, а саме: вимог абзацу восьмого пункту 28 та абзаців 15, 16 пункту 47, пункту 54 Особливостей №1178 та вимог частини п’ятої статті 8 Закону, пункту 3 частини першої статті 10 Закону, пункту 11 частини другої статті 22 Закону. На виконання вимог висновку моніторингу повідомляємо, що уповноваженій особі було проведено роз’яснювальну роботу, а також їй надано можливість пройти навчання з питань публічних закупівель. Уповноважена особа гарантує, що інформація, яка викладена у Висновку моніторингу, в подальшому буде обов’язково врахована. Уповноважена особа зобов’язується більше не допускати подібних порушень. Уповноважена особа добросовісно виконує свою роботу, а порушення, які виявлені у ході моніторингу, сталися в тому числі через те, що функції уповноваженої особи є додатковими обов’язками працівника. Сподіваємося на розуміння.