0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
650 000.00 грн.
Замовник
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЯРИШІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ МОГИЛІВ-ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 1 лип. 17:28
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Надаємо пояснення УПРАВЛІННЮ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ, на виконання Запиту замовнику про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури, UA-2024-06-14-003361-a за предметом закупівлі Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 : 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання ( Комплект мультимедійного обладнання (Інтерактивна панель) Тип 3). 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Чому тендерна документація складена не у відповідності до вимог підпункту 3 пункту 44, підпункту 2 пункту 45 та абзацу 15 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, із урахуванням змін? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. 1. Посилання щодо обґрунтування розміру витрат та технічних характеристик розміщено на сайті https://yaryshivska-gromada.gov.ua/ https://yaryshivska-gromada.gov.ua/news/1718627055/, prozorro (UA-2024-06-14-003361-a) на сторінці розміщений НАКАЗ ВІД 14.06.2024Р. №34 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" Очікувана вартість предмета закупівлі шляхом проведення моніторингу цінових пропозицій потенційних постачальників з урахуванням послуг з постачання (транспортування) товару, витрат постачальника на сплату податків (обов’язкових платежів). Критерії оцінки – ціна – 100%. За результатами моніторингу цінових пропозицій визначено середню вартість товару. Також при визначені очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro, станом на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі. Надаємо інформацію (комерційні пропозиції від потенційних учасників) посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі та визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та копію Наказу від 14.06.2024Р. №34 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до «Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій», затвердженого Наказом Міністества освіти і науки України від 29.04.2020р. №574. У разі, якщо інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент». Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі передбачена Додатком № 3 до Тендерної документації. Також при створенні технічного завдання Замовник враховував інформацію з веб-сайтів виробників та інформацію, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro, станом на дату підготовки тендерної документації. 2. З ПРИВОДУ ДРУГОГО ПИТАННЯ повідомляємо, що дійсно у тексті тендерної документації не враховано деякі зміни до підпункту 3 пункту 44, підпункту 2 пункту 45 та абзацу 15 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». Підпунктом 2 пункту 45 встановлено надання довідки про відсутність такої підстави для відхилення пропозиції: учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Замовником було зазначено надання також документа для переможця щодо підтвердження відсутності підстави, зазначеної в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Така технічна помилка сталася при складанні тендерної документації шляхом коригування тендерної документації на закупівлю подібного товару. Однак зазначаємо, що переможцем було надано усі необхідні документи, у тому числі і довідку згідно з абзацом 14 пункту 47 Особливостей.
Надаємо пояснення УПРАВЛІННЮ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ, на виконання Запиту замовнику про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури, UA-2024-06-14-003361-a за предметом закупівлі Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 : 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання ( Комплект мультимедійного обладнання (Інтерактивна панель) Тип 3). 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Чому тендерна документація складена не у відповідності до вимог підпункту 3 пункту 44, підпункту 2 пункту 45 та абзацу 15 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, із урахуванням змін? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. 1. Посилання щодо обґрунтування розміру витрат та технічних характеристик розміщено на сайті https://yaryshivska-gromada.gov.ua/ https://yaryshivska-gromada.gov.ua/news/1718627055/, prozorro (UA-2024-06-14-003361-a) на сторінці розміщений НАКАЗ ВІД 14.06.2024Р. №34 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" Очікувана вартість предмета закупівлі шляхом проведення моніторингу цінових пропозицій потенційних постачальників з урахуванням послуг з постачання (транспортування) товару, витрат постачальника на сплату податків (обов’язкових платежів). Критерії оцінки – ціна – 100%. За результатами моніторингу цінових пропозицій визначено середню вартість товару. Також при визначені очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro, станом на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі. Надаємо інформацію (комерційні пропозиції від потенційних учасників) посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі та визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та копію Наказу від 14.06.2024Р. №34 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до «Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій», затвердженого Наказом Міністества освіти і науки України від 29.04.2020р. №574. У разі, якщо інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент». Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі передбачена Додатком № 3 до Тендерної документації. Також при створенні технічного завдання Замовник враховував інформацію з веб-сайтів виробників та інформацію, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro, станом на дату підготовки тендерної документації. 2. З ПРИВОДУ ДРУГОГО ПИТАННЯ повідомляємо, що дійсно у тексті тендерної документації не враховано деякі зміни до підпункту 3 пункту 44, підпункту 2 пункту 45 та абзацу 15 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». Підпунктом 2 пункту 45 встановлено надання довідки про відсутність такої підстави для відхилення пропозиції: учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Замовником було зазначено надання також документа для переможця щодо підтвердження відсутності підстави, зазначеної в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Така технічна помилка сталася при складанні тендерної документації шляхом коригування тендерної документації на закупівлю подібного товару. Однак зазначаємо, що переможцем було надано усі необхідні документи, у тому числі і довідку згідно з абзацом 14 пункту 47 Особливостей.
![]() |
audit_4b49474f9c3543b0b9454d0ad819e57f_5ac5f4f2c366f031111f38ce7ec4d078.yaml
yaml,
|
|
![]() |
sign.p7s
p7s,
Повідомлення про закупівлю. |
|
![]() |
Додаток 6 Документи та або інформація_ що подається переможцем процедури закупівлі.docx
docx, Тендерна документація. 2024-12-18 14:59:17
Додаток 6 Перелік документів та інформації_J що подається переможцем процедури закупівлі_.docx
docx,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Додаток 7 Перелік документів та інформації_ що подаються учасником процедури закупівлі.docx
docx, Тендерна документація. 2024-12-18 14:59:17
Додаток 7 Перелік документів та інформації_J що подаються учасником процедури закупівлі_.docx
docx,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
docx,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Додаток 4 Проєкт договору на 2025 рік.docx
docx,
Проект договору. |
|
![]() |
Додаток 5 Інші документи від Учасника.docx
docx,
Тендерна документація. |
|
![]() |
ТД 2025.doc
doc,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.doc
doc,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Додаток 2 Інформація про учасника.docx
docx,
Тендерна документація. |
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Надаємо пояснення УПРАВЛІННЮ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ, на виконання Запиту замовнику про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури, UA-2024-06-14-003361-a за предметом закупівлі Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 : 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання ( Комплект мультимедійного обладнання (Інтерактивна панель) Тип 3). Яким чином учасником ТОВ «ІНТБОАРД», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги тендерної документації щодо надання: - довідки у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (пункт 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації); - листа-згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України “Про захист персональних даних” (повинний бути підписаний фізичними особами, щодо яких подано інформацію про право підписувати документи тендерної пропозиції та укладати договори (угоди) про закупівлю) відповідно до додатку 5 тендерної документації (підпункт 5 пункт 3 додатку 3 тендерної документації); - гарантійного листа, що товар постачається новим, раніше не використовуваним, без механічних пошкоджень та виготовленим не раніше 2023 року. Пакування товару забезпечує його збереження від механічних пошкоджень, атмосферних опадів під час транспортування, зберігання і проведення вантажно-розвантажувальних робіт. Відвантаження (доставка) товару здійснюється силами та засобами учасника та/або з залученням кур’єрської служби, за рахунок учасника (підпункт 2.2. пункту 2 додатку 3 тендерної документації)? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. ТОВ «ІНТБОАРД»: 1) було надано протокол загальних зборів учасників ТОВ «ІНТБОАРД» щодо надання згоди на вчинення директором товариства значних правочинів на необмежену суму. 2) Переможцем було надано лист-згоду на використання інформації на виконання вимог Закону України “Про захист персональних даних” який підписаний директором товариства. 3) У складі пропозиції Учасником справді не було надано гарантійний лист, що товар постачається новим, раніше не використовуваним, без механічних пошкоджень та виготовленим не раніше 2023 року. Пакування товару забезпечує його збереження від механічних пошкоджень, атмосферних опадів під час транспортування, зберігання і проведення вантажно-розвантажувальних робіт. Відвантаження (доставка) товару здійснюється силами та засобами учасника та/або з залученням кур’єрської служби, за рахунок учасника. Проте учасником було подано гарантійний лист Вих. № 17 від 21 червня 2024 р. у якому ТОВ «ІНТБОАРД» гарантує, що всі технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі, установлені Замовником та наведені в тендерній документації, будуть виконані належним чином. Товар упакований належним чином, що забезпечує його збереження при перевезені та зберіганні. Упаковка є заводською з відповідним маркуванням, є безпечною при експлуатації, перевезенні та вантажно-розвантажувальних роботах. Все обладнання у справному стані й повній комплектності, з інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, гарантійними талонами. Учасником було надано гарантійний лист Вих. № 13 від 21 червня 2024 р., у якому учасник гарантує, своєчасну поставку, розвантаження товару, що є предметом закупівлі. Учасником було надано гарантійний лист Вих. № 14 від 21 червня 2024 р., у якому учасник гарантує, що гарантійний термін починається з моменту передачі товару та розповсюджується на обладнання та всі його складові частини. Гарантійні зобов’язання бере на себе Продавець обладнання та гарантує можливість здійснення сервісного обслуговування протягом гарантійного періоду. Також учасником була подана декларація про відповідність технічному регламенту, видана у 2023 році.
Надаємо пояснення УПРАВЛІННЮ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ, на виконання Запиту замовнику про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури, UA-2024-06-14-003361-a за предметом закупівлі Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 : 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання ( Комплект мультимедійного обладнання (Інтерактивна панель) Тип 3). Яким чином учасником ТОВ «ІНТБОАРД», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги тендерної документації щодо надання: - довідки у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (пункт 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації); - листа-згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України “Про захист персональних даних” (повинний бути підписаний фізичними особами, щодо яких подано інформацію про право підписувати документи тендерної пропозиції та укладати договори (угоди) про закупівлю) відповідно до додатку 5 тендерної документації (підпункт 5 пункт 3 додатку 3 тендерної документації); - гарантійного листа, що товар постачається новим, раніше не використовуваним, без механічних пошкоджень та виготовленим не раніше 2023 року. Пакування товару забезпечує його збереження від механічних пошкоджень, атмосферних опадів під час транспортування, зберігання і проведення вантажно-розвантажувальних робіт. Відвантаження (доставка) товару здійснюється силами та засобами учасника та/або з залученням кур’єрської служби, за рахунок учасника (підпункт 2.2. пункту 2 додатку 3 тендерної документації)? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. ТОВ «ІНТБОАРД»: 1) було надано протокол загальних зборів учасників ТОВ «ІНТБОАРД» щодо надання згоди на вчинення директором товариства значних правочинів на необмежену суму. 2) Переможцем було надано лист-згоду на використання інформації на виконання вимог Закону України “Про захист персональних даних” який підписаний директором товариства. 3) У складі пропозиції Учасником справді не було надано гарантійний лист, що товар постачається новим, раніше не використовуваним, без механічних пошкоджень та виготовленим не раніше 2023 року. Пакування товару забезпечує його збереження від механічних пошкоджень, атмосферних опадів під час транспортування, зберігання і проведення вантажно-розвантажувальних робіт. Відвантаження (доставка) товару здійснюється силами та засобами учасника та/або з залученням кур’єрської служби, за рахунок учасника. Проте учасником було подано гарантійний лист Вих. № 17 від 21 червня 2024 р. у якому ТОВ «ІНТБОАРД» гарантує, що всі технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі, установлені Замовником та наведені в тендерній документації, будуть виконані належним чином. Товар упакований належним чином, що забезпечує його збереження при перевезені та зберіганні. Упаковка є заводською з відповідним маркуванням, є безпечною при експлуатації, перевезенні та вантажно-розвантажувальних роботах. Все обладнання у справному стані й повній комплектності, з інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, гарантійними талонами. Учасником було надано гарантійний лист Вих. № 13 від 21 червня 2024 р., у якому учасник гарантує, своєчасну поставку, розвантаження товару, що є предметом закупівлі. Учасником було надано гарантійний лист Вих. № 14 від 21 червня 2024 р., у якому учасник гарантує, що гарантійний термін починається з моменту передачі товару та розповсюджується на обладнання та всі його складові частини. Гарантійні зобов’язання бере на себе Продавець обладнання та гарантує можливість здійснення сервісного обслуговування протягом гарантійного періоду. Також учасником була подана декларація про відповідність технічному регламенту, видана у 2023 році.
![]() |
audit_4b49474f9c3543b0b9454d0ad819e57f_5ac5f4f2c366f031111f38ce7ec4d078.yaml
yaml,
|
|
![]() |
sign.p7s
p7s,
Повідомлення про закупівлю. |
|
![]() |
Додаток 6 Документи та або інформація_ що подається переможцем процедури закупівлі.docx
docx, Тендерна документація. 2024-12-18 14:59:17
Додаток 6 Перелік документів та інформації_J що подається переможцем процедури закупівлі_.docx
docx,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Додаток 7 Перелік документів та інформації_ що подаються учасником процедури закупівлі.docx
docx, Тендерна документація. 2024-12-18 14:59:17
Додаток 7 Перелік документів та інформації_J що подаються учасником процедури закупівлі_.docx
docx,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
docx,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Додаток 4 Проєкт договору на 2025 рік.docx
docx,
Проект договору. |
|
![]() |
Додаток 5 Інші документи від Учасника.docx
docx,
Тендерна документація. |
|
![]() |
ТД 2025.doc
doc,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.doc
doc,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Додаток 2 Інформація про учасника.docx
docx,
Тендерна документація. |
![]() |
audit_4b49474f9c3543b0b9454d0ad819e57f_5ac5f4f2c366f031111f38ce7ec4d078.yaml
yaml,
|
|
![]() |
sign.p7s
p7s,
Повідомлення про закупівлю. |
|
![]() |
Додаток 6 Документи та або інформація_ що подається переможцем процедури закупівлі.docx
docx, Тендерна документація. 2024-12-18 14:59:17
Додаток 6 Перелік документів та інформації_J що подається переможцем процедури закупівлі_.docx
docx,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Додаток 7 Перелік документів та інформації_ що подаються учасником процедури закупівлі.docx
docx, Тендерна документація. 2024-12-18 14:59:17
Додаток 7 Перелік документів та інформації_J що подаються учасником процедури закупівлі_.docx
docx,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
docx,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Додаток 4 Проєкт договору на 2025 рік.docx
docx,
Проект договору. |
|
![]() |
Додаток 5 Інші документи від Учасника.docx
docx,
Тендерна документація. |
|
![]() |
ТД 2025.doc
doc,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.doc
doc,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Додаток 2 Інформація про учасника.docx
docx,
Тендерна документація. |
Надаємо інформацію про усунення порушень Замовником Управлінню Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, на виконання Висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2024-06-14-003361-a від 22.07.2024р. за предметом закупівлі ДК 021:2015 : 32320000-2 Телевізійне аудіовізуальне обладнання (Комплект мультимедійного обладнання (Інтерактивна панель (Тип 3), а саме: 1. Щодо здійснення заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому, - виданий наказ по відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Яришівської сільської ради Могилів-Подільського району Вінницької області за № 37 від 24.07.2024р. «Щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель» (копія наказу додається), згідно якого Уповноваженій особі Корсовській Олені Іванівні вказати: - на недопущення у подальшому порушень законодавства в сфері публічних закупівель, в тому числі вимог пункту 28 та пункту 43 Постанови 1178; - зобов’язати в подальшому при здійсненні публічних закупівель неухильно дотримуватись Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови 1178 та інших законодавчих, нормативних документів; - систематично приймати участь у тематичних семінарах, тренінгах, навчальних вебінарах для ефективного проведення публічних закупівель; - здійснювати постійний моніторинг аналогічних публічних закупівель для запобігання та недопущення у подальшому порушень у сфері публічних закупівель. 2. Щодо забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, - виданий наказ по відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Яришівської сільської ради Могилів-Подільського району Вінницької області за № 38 від 24.07.2024р. «Про оголошення попередження Уповноваженій особі» (копія наказу додається), згідно якого Корсовській Олені Іванівні, Уповноваженій особі, за порушення законодавства в сфері публічних закупівель, а саме вимог пункту 28 та пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» оголошено попередження, так як дана Уповноважена особа вперше вчинила таке правопорушення.
![]() |
audit_4b49474f9c3543b0b9454d0ad819e57f_5ac5f4f2c366f031111f38ce7ec4d078.yaml
yaml,
|
|
![]() |
sign.p7s
p7s,
Повідомлення про закупівлю. |
|
![]() |
Додаток 6 Документи та або інформація_ що подається переможцем процедури закупівлі.docx
docx, Тендерна документація. 2024-12-18 14:59:17
Додаток 6 Перелік документів та інформації_J що подається переможцем процедури закупівлі_.docx
docx,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Додаток 7 Перелік документів та інформації_ що подаються учасником процедури закупівлі.docx
docx, Тендерна документація. 2024-12-18 14:59:17
Додаток 7 Перелік документів та інформації_J що подаються учасником процедури закупівлі_.docx
docx,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
docx,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Додаток 4 Проєкт договору на 2025 рік.docx
docx,
Проект договору. |
|
![]() |
Додаток 5 Інші документи від Учасника.docx
docx,
Тендерна документація. |
|
![]() |
ТД 2025.doc
doc,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.doc
doc,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Додаток 2 Інформація про учасника.docx
docx,
Тендерна документація. |
Капітальний ремонт і реставрація
Капітальний ремонт приватних житлових будинків по вул. Зеленій, будинки 13, 16, 33, 3...
54 389 775 00 грн
Безпілотні літальні апарати
Безпілотні літальні апарати FPV для потреб ЗСУ та інших військових формувань
45 849 000 00 грн
Встановлення електричних систем опалення та іншого побутового електричного обладнання
Роботи з відновлення ресурсу працездатності турбіни Т-250/300-240 енергоблоку ст.№3 з...
47 217 773 00 грн
Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
ДК 021:2015: (63710000-9) Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Проведе...
88 003 772 00 грн