0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
52 939 930.00 UAH
Замовник
Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 9 лип. 12:05
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на запит від 11.07.2024 про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі: «Капітальний ремонт Михайло-Коцюбинського ліцею Михайло-Коцюбинської селищної ради Чернігівського району Чернігівської області за адресою: смт. Михайло-Коцюбинське, вул. Садова, 60 (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)» (ідентифікатор закупівлі –UA-2024-06-07-010774-а) повідомляємо наступне. Відповідно до Розпорядження голови Чернігівської обласної військової адміністрації від 14.05.2024 № 330 «Про визначення замовника робіт» (зі змінами) Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації було визначено замовником робіт і виділено кошти на зазначену закупівлю. 1) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі дефектних актів та проектної документації, що пройшла експертизу (експертний звіт (Позитивний) від 25.03.2024 № 240320-08) та затверджена у встановленому порядку (рішення виконавчого комітету від 17.04.2024 № 396). Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 та проектної документації, що пройшла експертизу (експертний звіт (Позитивний) від 25.03.2024 № 240320-08) та затверджена у встановленому порядку (рішення виконавчого комітету від 17.04.2024 № 396). 2) На виконання вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті: https://ukb.cg.gov.ua/index.php?id=35752&tp=1&pg= (документ 07.06.2024). 3) На виконання вимог пункту 5 Розділу «Результат торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, учасником Приватним підприємством «СЕМИДАР» супровідним листом від 08.07.2024 № 739 надано замовнику банківську гарантію від 08.07.2024 №40626 (забезпечення виконання договору надано у розмірі 5% вартості договору про закупівлю, а саме: 2643462,26 гривень). 08.07.2024 з переможцем процедури закупівлі Приватним підприємством «СЕМИДАР» укладено договір № 59-Б про закупівлю робіт за державні кошти загальною вартістю 52869245,23 гривень. Додатки: 1. Експертний звіт (Позитивний) від 25.03.2024 № 240320-08. 2. Рішення виконавчого комітету Михайло-Коцюбинської селищної ради Чернігівського району Чернігівської області від 17.04.2024 № 396. 3. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва. 4. Дефектні акти. 5. Технічне завдання. 6. Проектна документація. 7. Супровідний лист Приватне підприємство «СЕМИДАР» від 08.07.2024 № 739. 8. Банківська гарантія від 08.07.2024 №40626.
У відповідь на запит від 11.07.2024 про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі: «Капітальний ремонт Михайло-Коцюбинського ліцею Михайло-Коцюбинської селищної ради Чернігівського району Чернігівської області за адресою: смт. Михайло-Коцюбинське, вул. Садова, 60 (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)» (ідентифікатор закупівлі –UA-2024-06-07-010774-а) повідомляємо наступне. Відповідно до Розпорядження голови Чернігівської обласної військової адміністрації від 14.05.2024 № 330 «Про визначення замовника робіт» (зі змінами) Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації було визначено замовником робіт і виділено кошти на зазначену закупівлю. 1) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі дефектних актів та проектної документації, що пройшла експертизу (експертний звіт (Позитивний) від 25.03.2024 № 240320-08) та затверджена у встановленому порядку (рішення виконавчого комітету від 17.04.2024 № 396). Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 та проектної документації, що пройшла експертизу (експертний звіт (Позитивний) від 25.03.2024 № 240320-08) та затверджена у встановленому порядку (рішення виконавчого комітету від 17.04.2024 № 396). 2) На виконання вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті: https://ukb.cg.gov.ua/index.php?id=35752&tp=1&pg= (документ 07.06.2024). 3) На виконання вимог пункту 5 Розділу «Результат торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, учасником Приватним підприємством «СЕМИДАР» супровідним листом від 08.07.2024 № 739 надано замовнику банківську гарантію від 08.07.2024 №40626 (забезпечення виконання договору надано у розмірі 5% вартості договору про закупівлю, а саме: 2643462,26 гривень). 08.07.2024 з переможцем процедури закупівлі Приватним підприємством «СЕМИДАР» укладено договір № 59-Б про закупівлю робіт за державні кошти загальною вартістю 52869245,23 гривень. Додатки: 1. Експертний звіт (Позитивний) від 25.03.2024 № 240320-08. 2. Рішення виконавчого комітету Михайло-Коцюбинської селищної ради Чернігівського району Чернігівської області від 17.04.2024 № 396. 3. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва. 4. Дефектні акти. 5. Технічне завдання. 6. Проектна документація. 7. Супровідний лист Приватне підприємство «СЕМИДАР» від 08.07.2024 № 739. 8. Банківська гарантія від 08.07.2024 №40626.
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на запит від 16.07.2024 про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі: «Капітальний ремонт Михайло-Коцюбинського ліцею Михайло-Коцюбинської селищної ради Чернігівського району Чернігівської області за адресою: смт. Михайло-Коцюбинське, вул. Садова, 60 (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)» (ідентифікатор закупівлі –UA-2024-06-07-010774-а) повідомляємо наступне. 1.1. Щодо працівника Колодій Євген Юрійович, то зі змісту розділу 2 «Порядок виконання робіт» цивільно-правового договору на виконання робіт від 19.06.2024 вбачається, що Замовник надає завдання та фронт робіт Виконавцю і останній зобов'язується отримувати завдання на виконання робіт та якісно виконувати роботи. Зважаючи на викладене та той факт, що робітник Колодій Євген Юрійович не є штатним працівником учасника (обов'язки якого визначені чітко в межах посади та посадової інструкції), а працює на умовах цивільно-правового договору, в якому чітко передбачено, що замовник визначає фронт робіт виконавцю, учасник цілком міг визначити, що зазначений ним працівник буде виконувати функції також маляра і монтажника ГКЛ. Водночас неспівпадіння однієї літери ініціалів працівника є технічною опискою, що підпадає під категорію формальних помилок. 1.2. Щодо зазначення у довідці, що комірник/підсобний робітник Ковальчук Ігор Віталійович є найманим працівником, при тому, що Учасником надаються документи про те, що даний працівник є штатним працівником, слід зазначити наступне. Поняття «найманий працівник» міститься у статті 1 Закону України «Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)» від 3 березня 1998 року № 137/98-ВР відповідно до якої найманий працівник - фізична особа, яка працює за трудовим договором на підприємстві, в установі та організації, в їх об’єднаннях або у фізичних осіб, які використовують найману працю. Тобто в законодавчому розумінні усі штатні працівники підприємства і є найманими працівниками. Зважаючи на це у інформації, наданій учасником у довідці та підтверджуючих документах невідповідностей немає. У той же час слід зазначити, що учасником належним чином підтверджено наявність трудових відносин з працівником, вказаним у довідці. А також це ніяким чином не впливає на зміст та ціну пропозиції учасника. 2. Вимога, встановлена у пункті 2 додатку 2 тендерної документації передбачала, що учасник повинен був підтвердити, що у нього є інженерно-технічні працівники, які мають вищу будівельну освіту, а також спеціаліст, який має кваліфікаційний сертифікат щодо інженерно-будівельного проектування в частині кошторисної документації. У той же час вимога, що спеціаліст, який має кваліфікаційний сертифікат щодо інженерно-будівельного проектування в частині кошторисної документації, повинен мати вищу будівельну освіту не встановлювалася. Замовником було цілком однозначно виокремлено, що кваліфікаційний сертифікат щодо інженерно-будівельного проектування в частині кошторисної документації має бути у "спеціаліста", а не "інженерно-технічного працівника". Вимога ж щодо наявності вищої будівельної освіти стосувалася інженерно-технічних працівників. При цьому учасником надано підтвердження про наявність вищої будівельної освіти у інженерно-технічних працівників, зазначених у довідці (технік-будівельник, головний інженер, інженер з охорони праці). 3. Щодо невідповідності між адресами та типами приміщення, зазначеними у пункті 2 довідки від 21.06.2024 № 695 та оборотно-сальдовій відомості по рахунку 103 за 12.06.2024, слід зазначити, що Рішенням Чернігівської міської ради від 28 липня 2022 року № 19/VIII-6 "Про перейменування вулиць в м. Чернігові" було вирішено перейменувати Вулицю Гагаріна м. Чернігова на вулицю Тероборони. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані) згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» є формальною (несуттєвою) помилкою, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Інформація про перейменування вулиць є загальнодоступною інформацією, тому вважати розбіжність у найменуванні вулиці у бухгалтерському обліку учасника та інформації, наведеній у довідці, невідповідністю було б надмірним формалізмом зі сторони Замовника. Аналогічно формальним було б зазначити, що наявна словесна невідповідність у найменуванні приміщення, як воно зазначене у пункті 2 довідки та як воно значиться у бухгалтерському обліку підприємства. Згідно з підпунктом 1 частини 1 статті 1 Закону України «Про енергетичну ефективність будівель» від 22 червня 2017 року № 2118-VIII «будівля - різновид наземної споруди, пов’язаної фундаментом із землею (ґрунтом), що складається з несучих та огороджувальних сполучених (несучо-огороджувальних) конструкцій, ЯКІ УТВОРЮЮТЬ ПРИМІЩЕННЯ, інженерних систем та в якій використовується енергія з метою створення належних умов проживання та/або життєдіяльності людей. У той же час приміщення – це внутрішня частина будівлі, яка служить для певних функцій або призначений для конкретного використання. Із зазначеного слідує, що Учасник підтвердив наявність у нього приміщення нежитлового, розміщеного у нежитловій будівлі по вулиці Тероборони (Гагаріна), 26, яке він зазначив у довідці, наявними у нього документами бухгалтерського обліку. Замовник не має права втручатися у господарську діяльність учасника тим більше вказувати йому на невідповідності назв основних засобів. Учасник зазначив інформацію у довідці про наявність у нього приміщення для здійснення діяльності та складування будівельних матеріалів доступними термінами, натомість в бухгалтерському обліку зазначене приміщення обліковується як будівля, що не заборонено діючим законодавством і цілком узгоджується з наведеними вище вимогами. 4. Підпунктом 7 пункту 1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» встановлена вимога, щодо підтвердження вартості всіх матеріальних ресурсів та обладнання. Учасником процедур закупівлі ПП «СЕМИДАР» на підтвердження даної вимоги надано прайс-листи – файли з назвами: "прайс 2..pdf"; "прайс..pdf"; "прайс 1..docx.pdf".
У відповідь на запит від 16.07.2024 про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі: «Капітальний ремонт Михайло-Коцюбинського ліцею Михайло-Коцюбинської селищної ради Чернігівського району Чернігівської області за адресою: смт. Михайло-Коцюбинське, вул. Садова, 60 (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)» (ідентифікатор закупівлі –UA-2024-06-07-010774-а) повідомляємо наступне. 1.1. Щодо працівника Колодій Євген Юрійович, то зі змісту розділу 2 «Порядок виконання робіт» цивільно-правового договору на виконання робіт від 19.06.2024 вбачається, що Замовник надає завдання та фронт робіт Виконавцю і останній зобов'язується отримувати завдання на виконання робіт та якісно виконувати роботи. Зважаючи на викладене та той факт, що робітник Колодій Євген Юрійович не є штатним працівником учасника (обов'язки якого визначені чітко в межах посади та посадової інструкції), а працює на умовах цивільно-правового договору, в якому чітко передбачено, що замовник визначає фронт робіт виконавцю, учасник цілком міг визначити, що зазначений ним працівник буде виконувати функції також маляра і монтажника ГКЛ. Водночас неспівпадіння однієї літери ініціалів працівника є технічною опискою, що підпадає під категорію формальних помилок. 1.2. Щодо зазначення у довідці, що комірник/підсобний робітник Ковальчук Ігор Віталійович є найманим працівником, при тому, що Учасником надаються документи про те, що даний працівник є штатним працівником, слід зазначити наступне. Поняття «найманий працівник» міститься у статті 1 Закону України «Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)» від 3 березня 1998 року № 137/98-ВР відповідно до якої найманий працівник - фізична особа, яка працює за трудовим договором на підприємстві, в установі та організації, в їх об’єднаннях або у фізичних осіб, які використовують найману працю. Тобто в законодавчому розумінні усі штатні працівники підприємства і є найманими працівниками. Зважаючи на це у інформації, наданій учасником у довідці та підтверджуючих документах невідповідностей немає. У той же час слід зазначити, що учасником належним чином підтверджено наявність трудових відносин з працівником, вказаним у довідці. А також це ніяким чином не впливає на зміст та ціну пропозиції учасника. 2. Вимога, встановлена у пункті 2 додатку 2 тендерної документації передбачала, що учасник повинен був підтвердити, що у нього є інженерно-технічні працівники, які мають вищу будівельну освіту, а також спеціаліст, який має кваліфікаційний сертифікат щодо інженерно-будівельного проектування в частині кошторисної документації. У той же час вимога, що спеціаліст, який має кваліфікаційний сертифікат щодо інженерно-будівельного проектування в частині кошторисної документації, повинен мати вищу будівельну освіту не встановлювалася. Замовником було цілком однозначно виокремлено, що кваліфікаційний сертифікат щодо інженерно-будівельного проектування в частині кошторисної документації має бути у "спеціаліста", а не "інженерно-технічного працівника". Вимога ж щодо наявності вищої будівельної освіти стосувалася інженерно-технічних працівників. При цьому учасником надано підтвердження про наявність вищої будівельної освіти у інженерно-технічних працівників, зазначених у довідці (технік-будівельник, головний інженер, інженер з охорони праці). 3. Щодо невідповідності між адресами та типами приміщення, зазначеними у пункті 2 довідки від 21.06.2024 № 695 та оборотно-сальдовій відомості по рахунку 103 за 12.06.2024, слід зазначити, що Рішенням Чернігівської міської ради від 28 липня 2022 року № 19/VIII-6 "Про перейменування вулиць в м. Чернігові" було вирішено перейменувати Вулицю Гагаріна м. Чернігова на вулицю Тероборони. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані) згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» є формальною (несуттєвою) помилкою, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Інформація про перейменування вулиць є загальнодоступною інформацією, тому вважати розбіжність у найменуванні вулиці у бухгалтерському обліку учасника та інформації, наведеній у довідці, невідповідністю було б надмірним формалізмом зі сторони Замовника. Аналогічно формальним було б зазначити, що наявна словесна невідповідність у найменуванні приміщення, як воно зазначене у пункті 2 довідки та як воно значиться у бухгалтерському обліку підприємства. Згідно з підпунктом 1 частини 1 статті 1 Закону України «Про енергетичну ефективність будівель» від 22 червня 2017 року № 2118-VIII «будівля - різновид наземної споруди, пов’язаної фундаментом із землею (ґрунтом), що складається з несучих та огороджувальних сполучених (несучо-огороджувальних) конструкцій, ЯКІ УТВОРЮЮТЬ ПРИМІЩЕННЯ, інженерних систем та в якій використовується енергія з метою створення належних умов проживання та/або життєдіяльності людей. У той же час приміщення – це внутрішня частина будівлі, яка служить для певних функцій або призначений для конкретного використання. Із зазначеного слідує, що Учасник підтвердив наявність у нього приміщення нежитлового, розміщеного у нежитловій будівлі по вулиці Тероборони (Гагаріна), 26, яке він зазначив у довідці, наявними у нього документами бухгалтерського обліку. Замовник не має права втручатися у господарську діяльність учасника тим більше вказувати йому на невідповідності назв основних засобів. Учасник зазначив інформацію у довідці про наявність у нього приміщення для здійснення діяльності та складування будівельних матеріалів доступними термінами, натомість в бухгалтерському обліку зазначене приміщення обліковується як будівля, що не заборонено діючим законодавством і цілком узгоджується з наведеними вище вимогами. 4. Підпунктом 7 пункту 1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» встановлена вимога, щодо підтвердження вартості всіх матеріальних ресурсів та обладнання. Учасником процедур закупівлі ПП «СЕМИДАР» на підтвердження даної вимоги надано прайс-листи – файли з назвами: "прайс 2..pdf"; "прайс..pdf"; "прайс 1..docx.pdf".
За результатами проведеного Державною аудиторською службою України моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-07-010774-а: «Капітальний ремонт Михайло-Коцюбинського ліцею Михайло-Коцюбинської селищної ради Чернігівського району Чернігівської області за адресою: смт. Михайло-Коцюбинське, вул. Садова, 60(ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)» було встановлено порушення вимог пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Державна аудиторська служба України зобов’язала Замовника здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Враховуючи вищевказане, Замовником буде здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених помилок у подальшому. Зокрема проведено роз’яснювальну роботу для уповноваженої особи щодо не допущення порушень норм чинного законодавства з питань проведення публічних закупівель, також додатково прийнято рішення про проходження відповідних навчань, семінарів та тренінгів, щодо проведення публічних закупівель з метою підвищення знань уповноважених осіб.