0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
886 963.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 15 лип. 16:44
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII надаємо наступні пояснення. По першому питанню зазначаємо про те, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Капітальний ремонт будівлі АЗПСМ м. Хмільник з заміною дверних та віконних блоків на енергозберігаючі, що знаходяться за адресою: Україна, Вінницька область, м. Хмільник, вул. Чорновола В‘ячеслава, 64», його кошторисна вартість визначені згідно з кошторисною частиною проєктної документації з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова) (копії Робочого проекту: загальна пояснювальна записка 1023-ПЗ, архітектурно-будівельне рішення 1023-АБ, кошторисна документація 1023-АБ додаються). Експертною організацією розглянуто кошторисну частину проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт будівлі АЗПСМ м. Хмільник з заміною дверних та віконних блоків на енергозберігаючі, що знаходяться за адресою: Україна, Вінницька область, м. Хмільник, вул. Чорновола В‘ячеслава, 64 (вул. Пушкіна, 64)». За результатами її розгляду отримано експертний звіт (Позитивний) від 03 травня 2024 року№ 05-0190, який було створено в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва, реєстраційний номер ЕХ01:9661-1243-2364-1038 (роздрукована скан - копія експертного звіту додається), ознайомитися із звітом можна за посиланням: https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3359660658051253445/optype=6. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному сайті КНП «Хмільницький ЦПМСД» http://hmilnyk.cpmsd.org.ua/. По другому питанню зазначаємо про те, що тендерну пропозицію учасника ТОВ «АртБуд Декор» було відхилено у зв’язку із ненаданням учасником на виконання вимог Розділу 3, пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розрахунку показників фактичних загальновиробничих витрат розрахунково-аналітичним методом за попередній звітній період (за минулий календарний рік) за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт, що не відповідає умовам тендерної документації та «Настанові з визначення вартості будівництва» затв. наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281. Оскільки даний недолік відноситься до кошторисної та технічної документації така невідповідність учасника не могла бути усунена протягом 24 годин. Також, учасником ТОВ «Арт Буд Декор» в складі тендерної пропозиції не було надано довідку на фірмовому бланку у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, де учасник зазначає інформацію про наявність необхідних механізмів, обладнання та інструменту, інформацію про наявність транспорту, адресу офісу та складських або виробничих приміщень учасника, визначену Додатком 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі та відповідності учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей».
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII надаємо наступні пояснення. По питанню щодо дотримання учасником ТОВ «Хмільник Енерджі» вимог пункту 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині розрахунку вартості людино-години договірної ціни відповідно до Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 зазначаємо, що у складі тендерної пропозиції вказаним учасником було надано документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі визначених п.6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Також додатково повідомляємо, що відповідно до п. 4.2, 4.3 «Настанови з визначення вартості будівництва» кошторисна заробітна плата, що наводиться в прямих витратах у локальних кошторисах, вираховується окремо для робітників-будівельників і монтажників, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, та робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні автотранспортних засобів при перевезенні ґрунту і будівельного сміття. Розрахунок заробітної плати провадиться на підставі нормативно-розрахункових трудовитрат і вартості людино-години відповідного середнього нормативного розряду робіт, які виконуються ланкою робітників-будівельників, монтажників, та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин та механізмів. Вартість людино-години робітників по об’єктах будівництва, що споруджуються за рахунок державних коштів, обчислюється з урахуванням положень, викладених у «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується під час визначення вартості будівництва», затвердженому наказом Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 11 листопада 2016 року за № 1469/29599 (в редакції наказу Мінрегіону від 27 липня 2018 року № 196, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 16 серпня 2018 року за № 931/32383, надалі- Порядок). Відповідно до п.4 Порядку розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. У пункті 5 Порядку зазначається, що визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII надаємо наступні пояснення. По першому питанню зазначаємо про те, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Капітальний ремонт будівлі АЗПСМ м. Хмільник з заміною дверних та віконних блоків на енергозберігаючі, що знаходяться за адресою: Україна, Вінницька область, м. Хмільник, вул. Чорновола В‘ячеслава, 64», його кошторисна вартість визначені згідно з кошторисною частиною проєктної документації з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова) (копії Робочого проекту: загальна пояснювальна записка 1023-ПЗ, архітектурно-будівельне рішення 1023-АБ, кошторисна документація 1023-АБ додаються). Експертною організацією розглянуто кошторисну частину проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт будівлі АЗПСМ м. Хмільник з заміною дверних та віконних блоків на енергозберігаючі, що знаходяться за адресою: Україна, Вінницька область, м. Хмільник, вул. Чорновола В‘ячеслава, 64 (вул. Пушкіна, 64)». За результатами її розгляду отримано експертний звіт (Позитивний) від 03 травня 2024 року№ 05-0190, який було створено в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва, реєстраційний номер ЕХ01:9661-1243-2364-1038 (роздрукована скан - копія експертного звіту додається), ознайомитися із звітом можна за посиланням: https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3359660658051253445/optype=6. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному сайті КНП «Хмільницький ЦПМСД» http://hmilnyk.cpmsd.org.ua/. По другому питанню зазначаємо про те, що тендерну пропозицію учасника ТОВ «АртБуд Декор» було відхилено у зв’язку із ненаданням учасником на виконання вимог Розділу 3, пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розрахунку показників фактичних загальновиробничих витрат розрахунково-аналітичним методом за попередній звітній період (за минулий календарний рік) за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт, що не відповідає умовам тендерної документації та «Настанові з визначення вартості будівництва» затв. наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281. Оскільки даний недолік відноситься до кошторисної та технічної документації така невідповідність учасника не могла бути усунена протягом 24 годин. Також, учасником ТОВ «Арт Буд Декор» в складі тендерної пропозиції не було надано довідку на фірмовому бланку у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, де учасник зазначає інформацію про наявність необхідних механізмів, обладнання та інструменту, інформацію про наявність транспорту, адресу офісу та складських або виробничих приміщень учасника, визначену Додатком 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі та відповідності учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей».
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII надаємо наступні пояснення. По питанню щодо дотримання учасником ТОВ «Хмільник Енерджі» вимог пункту 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині розрахунку вартості людино-години договірної ціни відповідно до Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 зазначаємо, що у складі тендерної пропозиції вказаним учасником було надано документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі визначених п.6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Також додатково повідомляємо, що відповідно до п. 4.2, 4.3 «Настанови з визначення вартості будівництва» кошторисна заробітна плата, що наводиться в прямих витратах у локальних кошторисах, вираховується окремо для робітників-будівельників і монтажників, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, та робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні автотранспортних засобів при перевезенні ґрунту і будівельного сміття. Розрахунок заробітної плати провадиться на підставі нормативно-розрахункових трудовитрат і вартості людино-години відповідного середнього нормативного розряду робіт, які виконуються ланкою робітників-будівельників, монтажників, та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин та механізмів. Вартість людино-години робітників по об’єктах будівництва, що споруджуються за рахунок державних коштів, обчислюється з урахуванням положень, викладених у «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується під час визначення вартості будівництва», затвердженому наказом Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 11 листопада 2016 року за № 1469/29599 (в редакції наказу Мінрегіону від 27 липня 2018 року № 196, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 16 серпня 2018 року за № 931/32383, надалі- Порядок). Відповідно до п.4 Порядку розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. У пункті 5 Порядку зазначається, що визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва.
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, — UA-M-2024-07-15-000050, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та допущені не будуть.