0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
203 400.00 UAH
Замовник
Відділ освіти, культури, розвитку туризму, молоді та спорту Красненської селищної ради Золочівського району Львівської області
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 16 лип. 16:20
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відділ освіти, культури, розвитку туризму, молоді та спорту Красненської селищної ради Золочівського району Львівської області ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ 19.07.2024 р. Відповідь на запит про надання пояснень 1. Щодо питання №1: «Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.» Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб Відділу освіти, культури, розвитку туризму, молоді та спорту Красненської селищної ради Золочівського району Львівської області та затверджений рішенням сесії Красненської селищної ради № 178 від 15.12. 2023 р. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі обумовлені необхідністю закупівлі якісних та безпечних товарів, що використовуватимуться в освітніх закладах. Так при описі враховано призначення товару та фізико-хімічні властивості, передбачено відповідність товару вимогам щодо якості, що повинні підтверджуватись Висновками державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність ДСТУ/ТУ, Сертифікатами або паспортами якості виробника, Паспортами безпеки на кожен вид продукції у відповідності до Регламенту (ЕС) №1907/2006. Продукція повинна відповідати вимогам Технічного регламенту обмеження використання свинцю у лакофарбових матеріалах і сировинних компонентах затв. Постановою КМ України від 28 квітня 2021 р. № 432. Виробник продукції повинен же володіти Сертифікатом системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 стосовно виготовлення та реалізації продукції за кодами ДКПП (ДК 016-2010): 20.30.11, 20.30.12, 20.30.22. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме, застосовувався метод обрахування очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін, цін аналогічних договорів зі системи Прозорро, а саме: UA-2024-04-18-012121-a ДК 021:2015-44810000-1 Фарби (емаль алкідна ПФ-115, емаль алкідна ПФ-266, фарба водоемульсійна, універсальний пігмент концентрат) для закладів освіти Управління UA-2024-04-17-000197-a ДК 021:2015 (CPV) : 44810000-1 Фарби (Емалі, фарби та супутні товари) UA-2024-05-03-006190-a Лакофарбова продукція та комерційних пропозицій. Відтак, на підставі таких відомостей та документів, що додаються , замовником здійснено обрахунок очікуваної вартості у сумі 203 400,00 грн з ПДВ. Щодо питання №2: «Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.» Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено замовником перед оголошенням торгів на сайті, за наступним посиланням: https://osvita-krasne.gov.ua/ua/plugins/userPages/36
Відділ освіти, культури, розвитку туризму, молоді та спорту Красненської селищної ради Золочівського району Львівської області ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ 19.07.2024 р. Відповідь на запит про надання пояснень 1. Щодо питання №1: «Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.» Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб Відділу освіти, культури, розвитку туризму, молоді та спорту Красненської селищної ради Золочівського району Львівської області та затверджений рішенням сесії Красненської селищної ради № 178 від 15.12. 2023 р. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі обумовлені необхідністю закупівлі якісних та безпечних товарів, що використовуватимуться в освітніх закладах. Так при описі враховано призначення товару та фізико-хімічні властивості, передбачено відповідність товару вимогам щодо якості, що повинні підтверджуватись Висновками державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність ДСТУ/ТУ, Сертифікатами або паспортами якості виробника, Паспортами безпеки на кожен вид продукції у відповідності до Регламенту (ЕС) №1907/2006. Продукція повинна відповідати вимогам Технічного регламенту обмеження використання свинцю у лакофарбових матеріалах і сировинних компонентах затв. Постановою КМ України від 28 квітня 2021 р. № 432. Виробник продукції повинен же володіти Сертифікатом системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 стосовно виготовлення та реалізації продукції за кодами ДКПП (ДК 016-2010): 20.30.11, 20.30.12, 20.30.22. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме, застосовувався метод обрахування очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін, цін аналогічних договорів зі системи Прозорро, а саме: UA-2024-04-18-012121-a ДК 021:2015-44810000-1 Фарби (емаль алкідна ПФ-115, емаль алкідна ПФ-266, фарба водоемульсійна, універсальний пігмент концентрат) для закладів освіти Управління UA-2024-04-17-000197-a ДК 021:2015 (CPV) : 44810000-1 Фарби (Емалі, фарби та супутні товари) UA-2024-05-03-006190-a Лакофарбова продукція та комерційних пропозицій. Відтак, на підставі таких відомостей та документів, що додаються , замовником здійснено обрахунок очікуваної вартості у сумі 203 400,00 грн з ПДВ. Щодо питання №2: «Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.» Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено замовником перед оголошенням торгів на сайті, за наступним посиланням: https://osvita-krasne.gov.ua/ua/plugins/userPages/36
Додатково до пояснень по суті заданих питань долучаємо документвльне підтвердження у формі документів, на підставі яких здійснювався обрахунок очікуваної вартості предмет азакупівлі.
Уповноваженою особою було виконано висновок та проведено заходи направлені на недопущення під час проведення майбутніх закупівель встановлених та будь яких інших порушень, зокрема і в частині складання тендерної документації. Зокрема, Уповноважена особа провела детальний аналіз висновку моніторингу Державної аудиторської служби, Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель. Також, Уповноважена особа планує відвідати онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Уповноважена особа, зобов’язується в майбутньому не допускати встановлених порушень та прикласти всі зусилля для проведення закупівель виключно з відповідністю до чинного законодавства.