0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
300 000.00 UAH
Замовник
Відділ освіти виконавчого комітету Рудківської міської ради Самбірського району Львівської області
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 16 лип. 16:27
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Щодо питання першого: Очікувана вартість визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено з використанням методу порівняння ринкових цін та аналізу відкритих даних, в т.ч. на сайтах: https://prozorro.gov.ua/, https://bi.prozorro.org/ Технічні, та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб навчальних закладів, які підпорядковуються відділу освіти виконавчого комітету Рудківської міської ради, з урахуванням специфіки предмета закупівлі. Розмір бюджетного призначення: 299`965.80 грн. з ПДВ згідно з кошторисом. Технічні вимоги є загальноприйнятими для такого роду товарів. Також передбачено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати ДСТУ та підтверджуватися висновками СЕС. Щодо питання другого. Посилання на сайт, де розміщено обгрунтування: https://rudkivska-osvita.department.org.ua/ua/plugins/userPages/122 Документальне підтвердження не надається, оскільки чинне законодавство не передбачає процедури документування процесу визначення очікуваної вартості чи технічних характеристик. Уся запитувана інформація надана у цих поясненнях.
Щодо питання першого: Очікувана вартість визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено з використанням методу порівняння ринкових цін та аналізу відкритих даних, в т.ч. на сайтах: https://prozorro.gov.ua/, https://bi.prozorro.org/ Технічні, та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб навчальних закладів, які підпорядковуються відділу освіти виконавчого комітету Рудківської міської ради, з урахуванням специфіки предмета закупівлі. Розмір бюджетного призначення: 299`965.80 грн. з ПДВ згідно з кошторисом. Технічні вимоги є загальноприйнятими для такого роду товарів. Також передбачено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати ДСТУ та підтверджуватися висновками СЕС. Щодо питання другого. Посилання на сайт, де розміщено обгрунтування: https://rudkivska-osvita.department.org.ua/ua/plugins/userPages/122 Документальне підтвердження не надається, оскільки чинне законодавство не передбачає процедури документування процесу визначення очікуваної вартості чи технічних характеристик. Уся запитувана інформація надана у цих поясненнях.
Додатково надаємо документ, яким підтверджується та обгрунтовується кількість товару, який був предетом закупівлі. А також документи, які підтверджують рівень цін на матеріали. Зазначені показники були взяті до уваги під час визначенні розміру бюджетних призначень та при визначенні очікуваної вартості.
Розглянувши Висновок моніторингу по закупівлі Фарби, емаль, грунтовка, лак (Код ДК 021:2015: 44810000-1 – Фарби) UA-2024-05-21-004674-a, повідомляємо наступне. Закупівля за предметом Фарби, емаль, грунтовка, лак (Код ДК 021:2015: 44810000-1 – Фарби) UA-2024-05-21-004674-a була спланована та проведена Відділом освіти виконавчого комітету Рудківської міської ради з метою використання цих матеріалів для проведення ремонтних робіт у навчальних закладах під час літніх канікул. Оголошенню закупівлі передувало визначення потреби шляхом запиту і отримання інформації від кожного нашого навчального закладу та агрегація цих потреб. Також було проаналізовано інформацію щодо можливості ринку задовольнити нашу потребу. Номенклатурні позиції предмета закупівлі є товарами, які використовуються під час ремонту та між собою технологічно пов’язані. Під час отримання комерційних пропозицій від потенційних постачальників та під час збору потреб від навчальних закладів такі товари, як фарби, емаль, грунтовка та лак завжди входили в, так би мовити, «один список». Тому замовник і не розділяв ці товари на окремі закупівлі. Проте ваші аргументи щодо того, що фарби, емаль, грунтовка та лак входять/підпадають під різні коди Єдиного закупівельного словника (а саме: 44810000-1 Фарби, 44820000-4 Лаки та 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники) враховуємо та наступного року при закупівлі таких товарів обов’язково проведемо окремі закупівлі. Також при проведенні наступних закупівель обов’язково в оголошенні оприлюднимо інформацію щодо назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Щодо надання інформації на запит контролюючого органу на четвертий робочий день. Факт невчасного ненадання відповіді на запит моніторингу настав внаслідок людського фактору, який зумовлений особистими та сімейними обставинами уповноваженої особи. Уповноваженій особі вже проведено роз’яснювальну роботу з приводу порядку оприлюднення інформації в електронній системі закупівель та обов’язкового надання пояснень на запити контролюючих органів. Враховуючи позитивну загальну характеристику уповноваженої особи, керівництво Відділу освіти виконавчого комітету Рудківської міської ради вважає, що для нього буде достатнім проведення роз’яснювальної роботи та висловлення усного попередження в якості притягнення до відповідальності. Просимо вас врахувати наші пояснення. Уповноважено особа зобов’язується в подальшому бути більш уважним та ретельно слідкувати за сповіщеннями, які приходять в електронний кабінет замовника торгів, особливо за сповіщеннями від органів Держаудитслужби.