0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
9 610 146.00 UAH
Замовник
3 Державний пожежно-рятувальний загін Головного Управління ДСНС України у Кіровоградській області
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 17 лип. 15:26
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПОЯСНЕННЯ на запит УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2024-06-17-002947-a На виконання вимог, викладених у запиті УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу щодо закупівлі за номером ID: UA-2024-06-17-002947-a Комунальне підприємство "Гайворонський комунальник" повідомляє про наступне: У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) уповноваженою особою Комунального підприємства «Гайворонський комунальник» 17 червня 2024 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: "Капітальний ремонт будівлі 21 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Кіровоградській області (покрівля, фасад та заходи з енергозбереження)" (коригування) (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) оголошення UA-2024-06-17-002947-a. 17 липня 2024 року на підставі наказу УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ № 51-з через електронну систему закупівель опубліковано рішення про початок моніторингу закупівлі ID: UA-2024-06-17-002947-a та 18 липня 2024 року сформовано запит Замовнику на пояснення з наступних питань: «У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі 21 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Кіровоградській області (покрівля, фасад та заходи з енергозбереження)» (коригування)», код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-06-17-002947-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі розміщення). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.». Визначення предмета закупівлі робіт здійснювалось замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва, з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 та проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний висновок. Відповідно до проекту, кошторису та обсягів робіт обгрунтовано технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначено очікувану вартість робіт та розміщено за посиланням https://kr.dsns.gov.ua/upload/2/1/4/2/6/3/9/dodatok-do-inform-pro-publikaciiu.pdf У прикріплених файлах до тендерної документації наданий експертний звіт (позитивний). Додаток до пояснення: - зведений кошторисний розрахунок.
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПОЯСНЕННЯ на запит УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2024-06-17-002947-a На виконання вимог, викладених у запиті УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу щодо закупівлі за номером ID: UA-2024-06-17-002947-a 3 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ повідомляє про наступне: У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) уповноваженою особою 3 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ 17 червня 2024 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: "Капітальний ремонт будівлі 21 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Кіровоградській області (покрівля, фасад та заходи з енергозбереження)" (коригування) (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) оголошення UA-2024-06-17-002947-a. 17 липня 2024 року на підставі наказу УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ № 51-з через електронну систему закупівель опубліковано рішення про початок моніторингу закупівлі ID: UA-2024-06-17-002947-a та 18 липня 2024 року сформовано запит Замовнику на пояснення з наступних питань: «У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі 21 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Кіровоградській області (покрівля, фасад та заходи з енергозбереження)» (коригування)», код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-06-17-002947-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань. 1. Пунктом 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи (з урахуванням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону), зокрема, декларацію(ї) учасника та/або субпідрядника(ів) (у разі залучення), що підтверджує відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на право виконувати роботи, зокрема: - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - зварювальні, газополум`яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум`я; - нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо) (Група Б). Також, копію(ї) дозволу(ів) учасника та/або субпідрядника(ів) (у разі залучення) на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданий(і) Державною службою України з питань праці або її територіальними органами, або Держгірпромнаглядом або його територіальними органами, або іншими уповноваженими державними органами або копія(ї) декларації(й) учасника та/або субпідрядника (у разі залучення) відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на право виконувати роботи, зокрема, вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів (Група А). В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельний комплекс «УНІВЕРСАЛ» надано декларацію(ї) та копію(ї) дозволу(ів) учасника та/або субпідрядника(ів) (у разі залучення) вищезазначеного змісту ? 2. В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельний комплекс «УНІВЕРСАЛ» в підтвердження застосування заходів із захисту довкілля надано гарантійний лист про застосування заходів із захисту довкілля ? 3. Пунктом 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено, що інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними належним чином з використанням КЕП/УЕП учасника у складі тендерної пропозиції: договірну ціну з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат, складену у відповідності до вимог Настанов, зокрема, розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників. В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельний комплекс «УНІВЕРСАЛ» надано вищезазначений розрахунок ? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк..». «В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельний комплекс «УНІВЕРСАЛ» надано декларацію(ї) та копію(ї) дозволу(ів) учасника та/або субпідрядника(ів) (у разі залучення) вищезазначеного змісту?». - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра: файл «1. Декларація роботи на висоті понад 1.3 метра.pdf», папка «ТОВ АРАКА», папка «Субпідрядник», папка «4. Інші вимоги», архів «ЧАСТИНА № 2 тендерна пропозиція.rar». - зварювальні, газополум`яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум`я; файл «1. Декларація роботи на висоті понад 1.3 метра.pdf», папка «ТОВ АРАКА», папка «Субпідрядник», папка «4. Інші вимоги», архів «ЧАСТИНА № 2 тендерна пропозиція.rar». - нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо) (Група Б). файл «1. ДОЗВІЛ вантажно розвантажувальні роботи.pdf», папка «ТОВ СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП», папка «Субпідрядник», папка «4. Інші вимоги», архів «ЧАСТИНА № 2 тендерна пропозиція.rar», - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів (Група А) файл «1. ДОЗВІЛ вантажно розвантажувальні роботи.pdf», папка «ТОВ СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП», папка «Субпідрядник», папка «4. Інші вимоги», архів «ЧАСТИНА № 2 тендерна пропозиція.rar», «2. В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельний комплекс «УНІВЕРСАЛ» в підтвердження застосування заходів із захисту довкілля надано гарантійний лист про застосування заходів із захисту довкілля?» файл «1. Гарантійний лист захист довкілля.pdf», «4. Інші вимоги», архів «ЧАСТИНА № 2 тендерна пропозиція.rar». «3. Пунктом 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено, що інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними належним чином з використанням КЕП/УЕП учасника у складі тендерної пропозиції: договірну ціну з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат, складену у відповідності до вимог Настанов, зокрема, розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників». файл «Лист пояснення щодо розрахунків.pdf», папка «1. Договірна ціна», архів «ЧАСТИНА № 1 тендерна пропозиція.rar» (інформація щодо розрахунку № 8 Інші супутні витрати). Відповідно до вимог п. 5.26 кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (з урахуванням змін) кошти на покриття інших витрат визначаються за обґрунтовувальними розрахунками на підставі положень чинного законодавства, даних проектної документації, вихідних даних замовника щодо здійснення будівництва, умов виконання будівельних робіт, розташування майданчика будівництва стосовно місця дислокації будівельної організації тощо. До таких коштів відносяться кошти на: 1) перевезення працівників будівельної організації автомобільним транспортом (у випадках, коли місце розташування будівельної організації (пункт збору) знаходиться на відстані більше 3 км від місця роботи, а міський або приміський транспорт відсутній або не забезпечує перевезення працівників на будівництво у зазначений час); 2) відрядження працівників будівельної організації на об’єкт будівництва; 3) доплати працівникам, які виконують роботи на об’єктах будівництва, що знаходяться на значній відстані (більше 15 км) від місця розташування будівельної організації, в зв’язку з поїздками в неробочий час від місця розташування організації (збірного пункту) до місця роботи на об’єкті будівництва і назад; 4) відсотки за користування кредитами банків (за рішенням розпорядників коштів); 5) тощо. Листом від 28.06.2024 вих. № 10 повідомляє, що не надає розрахунок № 8 Інші супутні витрати, оскільки вони не були включені, а тому тендерна пропозиція учасника в цій частині відповідала технічним вимогам та вимогам тендерної документації. Уповноважена особа Василь КРИЦЬКИЙ
ПОЯСНЕННЯ на запит УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2024-06-17-002947-a На виконання вимог, викладених у запиті УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу щодо закупівлі за номером ID: UA-2024-06-17-002947-a Комунальне підприємство "Гайворонський комунальник" повідомляє про наступне: У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) уповноваженою особою Комунального підприємства «Гайворонський комунальник» 17 червня 2024 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: "Капітальний ремонт будівлі 21 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Кіровоградській області (покрівля, фасад та заходи з енергозбереження)" (коригування) (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) оголошення UA-2024-06-17-002947-a. 17 липня 2024 року на підставі наказу УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ № 51-з через електронну систему закупівель опубліковано рішення про початок моніторингу закупівлі ID: UA-2024-06-17-002947-a та 18 липня 2024 року сформовано запит Замовнику на пояснення з наступних питань: «У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі 21 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Кіровоградській області (покрівля, фасад та заходи з енергозбереження)» (коригування)», код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-06-17-002947-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі розміщення). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.». Визначення предмета закупівлі робіт здійснювалось замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва, з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 та проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний висновок. Відповідно до проекту, кошторису та обсягів робіт обгрунтовано технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначено очікувану вартість робіт та розміщено за посиланням https://kr.dsns.gov.ua/upload/2/1/4/2/6/3/9/dodatok-do-inform-pro-publikaciiu.pdf У прикріплених файлах до тендерної документації наданий експертний звіт (позитивний). Додаток до пояснення: - зведений кошторисний розрахунок.
ПОЯСНЕННЯ на запит УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2024-06-17-002947-a На виконання вимог, викладених у запиті УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу щодо закупівлі за номером ID: UA-2024-06-17-002947-a 3 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ повідомляє про наступне: У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) уповноваженою особою 3 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ 17 червня 2024 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: "Капітальний ремонт будівлі 21 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Кіровоградській області (покрівля, фасад та заходи з енергозбереження)" (коригування) (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) оголошення UA-2024-06-17-002947-a. 17 липня 2024 року на підставі наказу УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ № 51-з через електронну систему закупівель опубліковано рішення про початок моніторингу закупівлі ID: UA-2024-06-17-002947-a та 18 липня 2024 року сформовано запит Замовнику на пояснення з наступних питань: «У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі 21 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Кіровоградській області (покрівля, фасад та заходи з енергозбереження)» (коригування)», код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-06-17-002947-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань. 1. Пунктом 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи (з урахуванням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону), зокрема, декларацію(ї) учасника та/або субпідрядника(ів) (у разі залучення), що підтверджує відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на право виконувати роботи, зокрема: - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - зварювальні, газополум`яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум`я; - нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо) (Група Б). Також, копію(ї) дозволу(ів) учасника та/або субпідрядника(ів) (у разі залучення) на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданий(і) Державною службою України з питань праці або її територіальними органами, або Держгірпромнаглядом або його територіальними органами, або іншими уповноваженими державними органами або копія(ї) декларації(й) учасника та/або субпідрядника (у разі залучення) відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на право виконувати роботи, зокрема, вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів (Група А). В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельний комплекс «УНІВЕРСАЛ» надано декларацію(ї) та копію(ї) дозволу(ів) учасника та/або субпідрядника(ів) (у разі залучення) вищезазначеного змісту ? 2. В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельний комплекс «УНІВЕРСАЛ» в підтвердження застосування заходів із захисту довкілля надано гарантійний лист про застосування заходів із захисту довкілля ? 3. Пунктом 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено, що інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними належним чином з використанням КЕП/УЕП учасника у складі тендерної пропозиції: договірну ціну з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат, складену у відповідності до вимог Настанов, зокрема, розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників. В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельний комплекс «УНІВЕРСАЛ» надано вищезазначений розрахунок ? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк..». «В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельний комплекс «УНІВЕРСАЛ» надано декларацію(ї) та копію(ї) дозволу(ів) учасника та/або субпідрядника(ів) (у разі залучення) вищезазначеного змісту?». - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра: файл «1. Декларація роботи на висоті понад 1.3 метра.pdf», папка «ТОВ АРАКА», папка «Субпідрядник», папка «4. Інші вимоги», архів «ЧАСТИНА № 2 тендерна пропозиція.rar». - зварювальні, газополум`яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум`я; файл «1. Декларація роботи на висоті понад 1.3 метра.pdf», папка «ТОВ АРАКА», папка «Субпідрядник», папка «4. Інші вимоги», архів «ЧАСТИНА № 2 тендерна пропозиція.rar». - нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо) (Група Б). файл «1. ДОЗВІЛ вантажно розвантажувальні роботи.pdf», папка «ТОВ СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП», папка «Субпідрядник», папка «4. Інші вимоги», архів «ЧАСТИНА № 2 тендерна пропозиція.rar», - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів (Група А) файл «1. ДОЗВІЛ вантажно розвантажувальні роботи.pdf», папка «ТОВ СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП», папка «Субпідрядник», папка «4. Інші вимоги», архів «ЧАСТИНА № 2 тендерна пропозиція.rar», «2. В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельний комплекс «УНІВЕРСАЛ» в підтвердження застосування заходів із захисту довкілля надано гарантійний лист про застосування заходів із захисту довкілля?» файл «1. Гарантійний лист захист довкілля.pdf», «4. Інші вимоги», архів «ЧАСТИНА № 2 тендерна пропозиція.rar». «3. Пунктом 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено, що інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними належним чином з використанням КЕП/УЕП учасника у складі тендерної пропозиції: договірну ціну з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат, складену у відповідності до вимог Настанов, зокрема, розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників». файл «Лист пояснення щодо розрахунків.pdf», папка «1. Договірна ціна», архів «ЧАСТИНА № 1 тендерна пропозиція.rar» (інформація щодо розрахунку № 8 Інші супутні витрати). Відповідно до вимог п. 5.26 кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (з урахуванням змін) кошти на покриття інших витрат визначаються за обґрунтовувальними розрахунками на підставі положень чинного законодавства, даних проектної документації, вихідних даних замовника щодо здійснення будівництва, умов виконання будівельних робіт, розташування майданчика будівництва стосовно місця дислокації будівельної організації тощо. До таких коштів відносяться кошти на: 1) перевезення працівників будівельної організації автомобільним транспортом (у випадках, коли місце розташування будівельної організації (пункт збору) знаходиться на відстані більше 3 км від місця роботи, а міський або приміський транспорт відсутній або не забезпечує перевезення працівників на будівництво у зазначений час); 2) відрядження працівників будівельної організації на об’єкт будівництва; 3) доплати працівникам, які виконують роботи на об’єктах будівництва, що знаходяться на значній відстані (більше 15 км) від місця розташування будівельної організації, в зв’язку з поїздками в неробочий час від місця розташування організації (збірного пункту) до місця роботи на об’єкті будівництва і назад; 4) відсотки за користування кредитами банків (за рішенням розпорядників коштів); 5) тощо. Листом від 28.06.2024 вих. № 10 повідомляє, що не надає розрахунок № 8 Інші супутні витрати, оскільки вони не були включені, а тому тендерна пропозиція учасника в цій частині відповідала технічним вимогам та вимогам тендерної документації. Уповноважена особа Василь КРИЦЬКИЙ
ПОЯСНЕННЯ на запит УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2024-06-17-002947-a На виконання вимог, викладених у запиті УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу щодо закупівлі за номером ID: UA-2024-06-17-002947-a 3 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ повідомляє про наступне: У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) уповноваженою особою 3 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ 17 червня 2024 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: "Капітальний ремонт будівлі 21 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Кіровоградській області (покрівля, фасад та заходи з енергозбереження)" (коригування) (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) оголошення UA-2024-06-17-002947-a. 17 липня 2024 року на підставі наказу УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ № 51-з через електронну систему закупівель опубліковано рішення про початок моніторингу закупівлі ID: UA-2024-06-17-002947-a та 18 липня 2024 року сформовано запит Замовнику на пояснення з наступних питань: «У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі 21 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Кіровоградській області (покрівля, фасад та заходи з енергозбереження)» (коригування)», код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-06-17-002947-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі розміщення). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.». Визначення предмета закупівлі робіт здійснювалось замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва, з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 та проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний висновок. Відповідно до проекту, кошторису та обсягів робіт обгрунтовано технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначено очікувану вартість робіт та розміщено за посиланням https://kr.dsns.gov.ua/upload/2/1/4/2/6/3/9/dodatok-do-inform-pro-publikaciiu.pdf У прикріплених файлах до тендерної документації наданий експертний звіт (позитивний). Додаток до пояснення: - зведений кошторисний розрахунок. Уповноважена особа Василь КРИЦЬКИЙ
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
ПРИХОВАНО
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ ІНФОРМАЦІЯ про неможливість усунення порушень шляхом відміни торгів На виконання вимог, викладених у висновку УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу щодо закупівлі за номером ID: UA-2024-06-17-002947-a 3 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ повідомляємо про наступне: 05 серпня 2024 року опублікований Висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 3, підпункту 2 пункту 44, підпункту 1 пункту 51 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено. Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів з особливостями, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів. 02 серпня 2024 р. пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ» було відхилено на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Відповідно до пункту 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі: відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями. Тому, враховуючи вищевикладене, повідомляємо про неможливість усунення порушень шляхом відміни торгів, оскільки відкриті торги автоматично відмінились електронною системою закупівель в зв'язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій. Уповноважена особа Василь КРИЦЬКИЙ