0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
930 000.00 UAH
Замовник
УЖГОРОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №8 УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 23 лип. 10:25
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
У межах проведення моніторингу Управлінням Західного офісу Державної аудиторської служби в Закарпатській області процедури на закупівлю поточного ремонту кабінетів №35, №38 головного навчального корпусу 2 поверху літери «А» та кабінету № 46 поверху 3 літери «А» Ужгородського ліцею №8 Ужгородської міської ради Закарпатської області за адресою: місто Ужгород, вулиця Академіка Корольова, 4 (45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-09-009289-a), яке розпочато 23 липня 2024 року, інформуємо наступне. На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту: 1. Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість щодо предмету закупівлі Поточний ремонт кабінетів №35, №38 головного навчального корпусу 2 поверху літери «А» та кабінету №46 поверху 3 літери «А» Ужгородського ліцею №8 Ужгородської міської ради Закарпатської області за адресою: місто Ужгород, вулиця Академіка Корольова, 4 – ідентифікатор закупівлі № UA-2024-07-09-009289-a на підставі Наказу від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - Наказ). Пунктом 21 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що поточний ремонт та поточний ремонт з розробленням проєктної документації за видом предмета закупівлі є послугою, яка визначається, відповідно до Порядку № 708, за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04.06.2014 № 163, та / або ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, та зазначенням показника четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Поточний ремонт не відноситься до будівництва, тому на нього не поширюються законодавчі та нормативні документи, що діють у будівництві. Вартість поточного ремонту має визначатися на підставі обґрунтованих трудових та матеріально-технічних ресурсів та їх вартості, обчисленої у поточному рівні цін. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Необхідність виконання поточного ремонту приміщень в кабінетах №35, №38 головного навчального корпусу 2 поверху літери «А» та кабінету №46 поверху 3 літери «А» Ужгородського ліцею №8 обумовлена фізичним зносом підлоги та вікон, пошкодженням оздоблення стін та стелі, необхідністю установлення опалювальних радіаторів, монтажу та демонтажу світильників. Об’єми, склад та зміст робіт визначені у Дефектному акті, який складений в ході обстеження даних приміщень із врахуванням ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи, обсягів робіт, та відповідно до кошторисних норм України (далі – КНУ) «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021 №281. При проведенні поточних ремонтних робіт виконавець повинен виконувати заходи, що забезпечують дотримання правил техніки безпеки у відповідності із Законом України «Про охорону праці», інших чинних нормативних документів та актів з охорони праці. Забезпечити обов‘язкове виконання вимог чинного законодавства України по охороні навколишнього середовища, пожежній безпеці та додержуватись вимог державних будівельних норм і державних стандартів України, гігієнічних нормативів, санітарних правил і норм тощо. Будівельні матеріали та комплектуючі вироби, конструкції та системи, що планується застосовуватись виконавцем для виконання послуг мають бути новими, тобто такими, що раніше не використовувалися і відповідати усім технічним вимогам, державним стандартам, технічним умовам та основним вимогам, визначеним національним стандартам ДСТУ і будівельним нормам. Якість матеріалів, що планується застосовуватись виконавцем для виконання послуг має бути підтверджена відповідними сертифікатами, технічними паспортами та іншими документи. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначений, відповідно до кошторисних призначень на 2024 рік і становить 930000,00 грн, з ПДВ. Вид предмета закупівлі – послуга. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість визначена виходячи із бюджетних призначень та вартості поточного ремонту відповідно до Дефектного акту та зведеного кошторисного розрахунку на підставі обґрунтованих трудових та матеріально-технічних ресурсів та їх вартості, обчисленої у поточному рівні цін. 2. На Ваш запит щодо вимоги про посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів повідомляємо наступне: Відповідно до пункту 4 Постанови КМУ від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів РЕКОМЕНДОВАНО забезпечити, зокрема: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель; 2) суб’єктам управління об’єктами державної власності - забезпечити розгляд, зокрема на загальних зборах або засіданнях наглядових рад господарських товариств, питання щодо ефективного та раціонального використання державних коштів. Головний розпорядник коштів здійснює розміщення інформації у межах рекомендацій відповідно до пункту 4 Постанови КМУ від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів». Відповідно до пункту 24 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі-Особливості) Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. При цьому, Положення частини третьої статті 10 Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) до відкритих торгів, оголошених замовником згідно з Особливостями, не застосовується. Стаття 10 Закону не встановлює обов’язку щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Особливості не встановлюють обов’язку щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть і не можуть регулюватися іншими, крім випадків,установлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Таким чином, оскільки Постанова №710 не належать до законодавства про закупівлі та, відповідно до вищезазначеного МАЮТЬ РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ ХАРАКТЕР. Відповідно до частини 1 статті 117 Конституції України Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов’язковими до виконання. Згідно з частиною 1 статті 49 Закону України «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України на основі та на виконання Конституції і законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, видає обов’язкові для виконання акти. Компетенція Кабінету Міністрів України у сфері публічних закупівель чітко зазначена Законом «Про публічні закупівлі». На даний момент відповідно до пункту 1 Особливостей затверджено особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відтак, у Законі та у Особливостях відсутні норми про встановлення додаткових вимог щодо обґрунтування рішень замовників чи публікації інформації у сфері публічних закупівель. 3.На Ваш запит надати пояснення щодо того, що під час затвердження та оприлюднення тендерної документації на закупівлю «Поточний ремонт кабінетів №35, №38 головного навчального корпусу 2 поверху літери «А» та кабінету №46 поверху 3 літери «А» Ужгородського ліцею №8 Ужгородської міської ради Закарпатської області за адресою: місто Ужгород, вулиця Академіка Корольова, 4» не оформлено та не оприлюднено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, як окремі додатки до тендерної документації, зазначаємо, що тендерна документація містить окремий Додаток №2 до тендерної документації з переліком документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та переліком документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі». Окремо зазначаємо, що тендерна документація затверджена 09.07.2024року в день публікації вищезазначених змін до Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
У межах проведення моніторингу Управлінням Західного офісу Державної аудиторської служби в Закарпатській області процедури на закупівлю поточного ремонту кабінетів №35, №38 головного навчального корпусу 2 поверху літери «А» та кабінету № 46 поверху 3 літери «А» Ужгородського ліцею №8 Ужгородської міської ради Закарпатської області за адресою: місто Ужгород, вулиця Академіка Корольова, 4 (45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-09-009289-a), яке розпочато 23 липня 2024 року, інформуємо наступне. На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту: 1. Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість щодо предмету закупівлі Поточний ремонт кабінетів №35, №38 головного навчального корпусу 2 поверху літери «А» та кабінету №46 поверху 3 літери «А» Ужгородського ліцею №8 Ужгородської міської ради Закарпатської області за адресою: місто Ужгород, вулиця Академіка Корольова, 4 – ідентифікатор закупівлі № UA-2024-07-09-009289-a на підставі Наказу від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - Наказ). Пунктом 21 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що поточний ремонт та поточний ремонт з розробленням проєктної документації за видом предмета закупівлі є послугою, яка визначається, відповідно до Порядку № 708, за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04.06.2014 № 163, та / або ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, та зазначенням показника четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Поточний ремонт не відноситься до будівництва, тому на нього не поширюються законодавчі та нормативні документи, що діють у будівництві. Вартість поточного ремонту має визначатися на підставі обґрунтованих трудових та матеріально-технічних ресурсів та їх вартості, обчисленої у поточному рівні цін. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Необхідність виконання поточного ремонту приміщень в кабінетах №35, №38 головного навчального корпусу 2 поверху літери «А» та кабінету №46 поверху 3 літери «А» Ужгородського ліцею №8 обумовлена фізичним зносом підлоги та вікон, пошкодженням оздоблення стін та стелі, необхідністю установлення опалювальних радіаторів, монтажу та демонтажу світильників. Об’єми, склад та зміст робіт визначені у Дефектному акті, який складений в ході обстеження даних приміщень із врахуванням ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи, обсягів робіт, та відповідно до кошторисних норм України (далі – КНУ) «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021 №281. При проведенні поточних ремонтних робіт виконавець повинен виконувати заходи, що забезпечують дотримання правил техніки безпеки у відповідності із Законом України «Про охорону праці», інших чинних нормативних документів та актів з охорони праці. Забезпечити обов‘язкове виконання вимог чинного законодавства України по охороні навколишнього середовища, пожежній безпеці та додержуватись вимог державних будівельних норм і державних стандартів України, гігієнічних нормативів, санітарних правил і норм тощо. Будівельні матеріали та комплектуючі вироби, конструкції та системи, що планується застосовуватись виконавцем для виконання послуг мають бути новими, тобто такими, що раніше не використовувалися і відповідати усім технічним вимогам, державним стандартам, технічним умовам та основним вимогам, визначеним національним стандартам ДСТУ і будівельним нормам. Якість матеріалів, що планується застосовуватись виконавцем для виконання послуг має бути підтверджена відповідними сертифікатами, технічними паспортами та іншими документи. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначений, відповідно до кошторисних призначень на 2024 рік і становить 930000,00 грн, з ПДВ. Вид предмета закупівлі – послуга. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість визначена виходячи із бюджетних призначень та вартості поточного ремонту відповідно до Дефектного акту та зведеного кошторисного розрахунку на підставі обґрунтованих трудових та матеріально-технічних ресурсів та їх вартості, обчисленої у поточному рівні цін. 2. На Ваш запит щодо вимоги про посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів повідомляємо наступне: Відповідно до пункту 4 Постанови КМУ від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів РЕКОМЕНДОВАНО забезпечити, зокрема: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель; 2) суб’єктам управління об’єктами державної власності - забезпечити розгляд, зокрема на загальних зборах або засіданнях наглядових рад господарських товариств, питання щодо ефективного та раціонального використання державних коштів. Головний розпорядник коштів здійснює розміщення інформації у межах рекомендацій відповідно до пункту 4 Постанови КМУ від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів». Відповідно до пункту 24 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі-Особливості) Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. При цьому, Положення частини третьої статті 10 Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) до відкритих торгів, оголошених замовником згідно з Особливостями, не застосовується. Стаття 10 Закону не встановлює обов’язку щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Особливості не встановлюють обов’язку щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть і не можуть регулюватися іншими, крім випадків,установлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Таким чином, оскільки Постанова №710 не належать до законодавства про закупівлі та, відповідно до вищезазначеного МАЮТЬ РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ ХАРАКТЕР. Відповідно до частини 1 статті 117 Конституції України Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов’язковими до виконання. Згідно з частиною 1 статті 49 Закону України «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України на основі та на виконання Конституції і законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, видає обов’язкові для виконання акти. Компетенція Кабінету Міністрів України у сфері публічних закупівель чітко зазначена Законом «Про публічні закупівлі». На даний момент відповідно до пункту 1 Особливостей затверджено особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відтак, у Законі та у Особливостях відсутні норми про встановлення додаткових вимог щодо обґрунтування рішень замовників чи публікації інформації у сфері публічних закупівель. 3.На Ваш запит надати пояснення щодо того, що під час затвердження та оприлюднення тендерної документації на закупівлю «Поточний ремонт кабінетів №35, №38 головного навчального корпусу 2 поверху літери «А» та кабінету №46 поверху 3 літери «А» Ужгородського ліцею №8 Ужгородської міської ради Закарпатської області за адресою: місто Ужгород, вулиця Академіка Корольова, 4» не оформлено та не оприлюднено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, як окремі додатки до тендерної документації, зазначаємо, що тендерна документація містить окремий Додаток №2 до тендерної документації з переліком документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та переліком документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі». Окремо зазначаємо, що тендерна документація затверджена 09.07.2024року в день публікації вищезазначених змін до Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Розглянувши висновок про результати моніторингу, проведеного Управлінням Західного офісу Державної аудиторської служби в Закарпатській області, процедури закупівлі поточного ремонту кабінетів №35, №38 головного навчального корпусу 2 поверху літери «А» та кабінету № 46 поверху 3 літери «А» Ужгородського ліцею №8 Ужгородської міської ради Закарпатської області за адресою: місто Ужгород, вулиця Академіка Корольова, 4 (45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-09-009289-a), повідомляємо наступне: з Уповноваженою особою проведено роз'яснювальну бесіду про недопущення встановлених порушень в подальшому та дотримання вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей при формуванні тендерних документацій згідно останніх змін для подальшої участі підприємств в публічних закупівлях, а також необхідності більш ретельного вивчення законодавства у сфері публічних закупівель, УО буде відправлено на навчання. Також повідомляємо, що з метою дотримання вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Замовником, як розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті за посиланням https://school8.uz.ua/zakup