0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Українська Визвольна Війна
Очікувана вартість
1 462 951.00 UAH
Замовник
ВІДДІЛ ОСВІТИ СТОРОЖИНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контакти та закупівліЗавершено. Порушення не знайдено
Дата: 30 лип. 15:58
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (укриття) Опорного закладу Старожадівський ліцей по вулиці Шевченка, 24А в селі Стара Жадова Чернівецького району, Чернівецької області за ДК-021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-20-002018-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань: 1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надайте інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. 3. Чому Вами не оприлюднено в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі та договір про закупівлю? 4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ФОП Нуцул К.С. (#2417906938)? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. 1. 1. Найменування замовника: Відділ освіт Сторожинецької міської ради Чернівецького району Чернівецької області 1.1. Місцезнаходження замовника: 59000, Чернівецька область, Сторожинецький район, м. Сторожинець, вул. Чернівецька, 6а 1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 044277935 1.3. Категорія замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі") та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з ознак передбачених в п.3 ч.1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі". 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (укриття) Опорного закладу Старожадівський ліцей по вулиці Шевченка, 24А в селі Стара Жадова Чернівецького району, Чернівецької області за ДК-021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи 3. Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Закупівля без використання електронної системи закупівель. 4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектної документації: та норм чинного законодавства по об’єкту - Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (укриття) Опорного закладу Старожадівський ліцей по вулиці Шевченка, 24А в селі Стара Жадова Чернівецького району, Чернівецької області за ДК-021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи 5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: 1462951,00 грн Зміни до річного плану закупівель на 2024 рік. Рішення ХL позачергової сесії Сторожинецької міської ради VIII скликання «Про внесення змін до міського бюджету Сторожинецької територіальної громади на 2024 рік від 07 червня 2024 року № 140-40/2024 6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1462951,00 грн 7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням положення кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 та затвердженого Експертного звіту, щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (укриття) Опорного закладу Старожадівський ліцей по вулиці Шевченка, 24А в селі Стара Жадова Чернівецького району, Чернівецької області за ДК-021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи». Експертиза проведена Філія ДП «Укрдержбудекспертиза» у Чернівецькій області. 2. Відповідно до п.п. 1, 3 загальних положень Особливостей ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі — закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 11 Особливостей для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 38 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг). 3. Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, було прийнято рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений договір без використання електронної системи закупівель, законодавством не передбачено оприлюднення обгрунтування підстави для здійснення закупівлі та договору про закупівлю в електронній системі закупівель. 4. Також зазначаємо, що Замовником було укладено договір з ФОП Нуцул К. С, так як він має досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, виконання даного виду робіт за якими були виконанні належно, своєчасно і якісно, з дотриманням усіх процесів. Оскільки між Відділом освіти Сторожинецької міської ради та ФОП Нуцул К. С вже був заключений аналогічний договір, за яким підприємець зарекомендував себе, як добросовісний виконавець даного виду робіт, вчасно здійснювалися роботи, зауваження та нарікання щодо якості робіт – відсутні.
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. 1. 1. Найменування замовника: Відділ освіт Сторожинецької міської ради Чернівецького району Чернівецької області 1.1. Місцезнаходження замовника: 59000, Чернівецька область, Сторожинецький район, м. Сторожинець, вул. Чернівецька, 6а 1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 044277935 1.3. Категорія замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі") та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з ознак передбачених в п.3 ч.1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі". 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (укриття) Опорного закладу Старожадівський ліцей по вулиці Шевченка, 24А в селі Стара Жадова Чернівецького району, Чернівецької області за ДК-021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи 3. Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Закупівля без використання електронної системи закупівель. 4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектної документації: та норм чинного законодавства по об’єкту - Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (укриття) Опорного закладу Старожадівський ліцей по вулиці Шевченка, 24А в селі Стара Жадова Чернівецького району, Чернівецької області за ДК-021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи 5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: 1462951,00 грн Зміни до річного плану закупівель на 2024 рік. Рішення ХL позачергової сесії Сторожинецької міської ради VIII скликання «Про внесення змін до міського бюджету Сторожинецької територіальної громади на 2024 рік від 07 червня 2024 року № 140-40/2024 6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1462951,00 грн 7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням положення кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 та затвердженого Експертного звіту, щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (укриття) Опорного закладу Старожадівський ліцей по вулиці Шевченка, 24А в селі Стара Жадова Чернівецького району, Чернівецької області за ДК-021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи». Експертиза проведена Філія ДП «Укрдержбудекспертиза» у Чернівецькій області. 2. Відповідно до п.п. 1, 3 загальних положень Особливостей ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі — закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 11 Особливостей для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 38 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг). 3. Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, було прийнято рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений договір без використання електронної системи закупівель, законодавством не передбачено оприлюднення обгрунтування підстави для здійснення закупівлі та договору про закупівлю в електронній системі закупівель. 4. Також зазначаємо, що Замовником було укладено договір з ФОП Нуцул К. С, так як він має досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, виконання даного виду робіт за якими були виконанні належно, своєчасно і якісно, з дотриманням усіх процесів. Оскільки між Відділом освіти Сторожинецької міської ради та ФОП Нуцул К. С вже був заключений аналогічний договір, за яким підприємець зарекомендував себе, як добросовісний виконавець даного виду робіт, вчасно здійснювалися роботи, зауваження та нарікання щодо якості робіт – відсутні.