0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
690 762.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 30 лип. 16:29
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Очікувану вартість предмета закупівлі (послуга з поточного ремонту господарських та технічних приміщень їдальні середньої загальноосвітньої школи №98 м. Львова, за адресою: м. Львів, вул. Кирила Трильовського, 12), розрахована з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва (зі змінами)), з урахуванням ринкових цін на якісні будівельні матеріали, що можуть застосовуватися при виконанні будівельних робіт, зазначених в дефектному акті, методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну послу і товару, та орієнтовно становить 690 762,00 грн., що відповідає розміру бюджетного призначення (долучаємо затверджений дефектний акт та наказ про затвердження розміру очікуваної вартості послуг). 2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Згідно цієї вимоги надаємо посилання на вебсайт Середньої загальноосвітньої школи № 98 м. Львова https://www.school98.lviv.ua/informacziya/ https://www.school98.lviv.ua/wp-content/uploads/2024/07/obgruntuvannya_postanova_%E2%84%96_710_potochnyj_remont.pdf, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3.Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178. Переможцем тендеру виконано вимогу пункту 17 Особливостей №1178 та надано відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю (Довідка про уповноважену особу № 11 від 30.07.2024 р.; Рішення № 4 від 16.06.2015 р.; Наказ № 17-06/01 від 17.06.2015 р.). Також повідомляємо що відповідні документи було надано учасником у складі тендерної пропозиції.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Очікувану вартість предмета закупівлі (послуга з поточного ремонту господарських та технічних приміщень їдальні середньої загальноосвітньої школи №98 м. Львова, за адресою: м. Львів, вул. Кирила Трильовського, 12), розрахована з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва (зі змінами)), з урахуванням ринкових цін на якісні будівельні матеріали, що можуть застосовуватися при виконанні будівельних робіт, зазначених в дефектному акті, методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну послу і товару, та орієнтовно становить 690 762,00 грн., що відповідає розміру бюджетного призначення (долучаємо затверджений дефектний акт та наказ про затвердження розміру очікуваної вартості послуг). 2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Згідно цієї вимоги надаємо посилання на вебсайт Середньої загальноосвітньої школи № 98 м. Львова https://www.school98.lviv.ua/informacziya/ https://www.school98.lviv.ua/wp-content/uploads/2024/07/obgruntuvannya_postanova_%E2%84%96_710_potochnyj_remont.pdf, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3.Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178. Переможцем тендеру виконано вимогу пункту 17 Особливостей №1178 та надано відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю (Довідка про уповноважену особу № 11 від 30.07.2024 р.; Рішення № 4 від 16.06.2015 р.; Наказ № 17-06/01 від 17.06.2015 р.). Також повідомляємо що відповідні документи було надано учасником у складі тендерної пропозиції.
У відповідності до висновку від 15.08.2024 р. складеного Західним офісом Держаудитслужби України про результати моніторингу процедури було проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою з публічних закупівель СЗШ № 98 м. Львова щодо недопущення в подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель при складанні тендерної документації, а саме дотримання вимог пунктів 3, 28 та 47 Особливостей №1178 та частини четвертої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» при складанні тендерної документації, а також скеровано уповноважену особу з публічних закупівель СЗШ № 98 м. Львова на навчання (курси) з публічних закупівель, з метою підвищення кваліфікації та дотримання вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.