0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
14 716 370.00 UAH
Порушення не знайдено
Дата: 31 лип. 13:20
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Розглянувши запит замовнику на пояснення Дата: 2024-07-31 15:32:16 поданий в межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт ЗОШ № 3 по вул. Миру, 17 в м. Мукачево. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-02-001611-a) повідомляємо наступне. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації (зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, локальних кошторисів) на об’єкт "Капітальний ремонт ЗОШ №3 по вул. Миру, 17 в м. Мукачево. Коригування", яка має позитивний експертний звіт №1503/23-РБК/Е3 від 27 грудня 2023 року, виданий ТОВ "РЕМБУДКОНСАЛТІНГ". Очікувана вартість закупівлі робіт визначена з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві", відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації (зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва) на об’єкт "Капітальний ремонт ЗОШ №3 по вул. Миру,17в м. Мукачево. Коригування" та становить 14716370,00 грн. Розмір бюджетного призначення на 2024 рік згідно з рішенням сесії Мукачівської міської ради "Про бюджет Мукачівської міської територіальної громади на 2024 рік" https://mukachevo-rada.gov.ua/npas/pro-biudzhet-mukachivskoi-miskoi-terytorialnoi-hromady-na-2024-rik-2, рішення сесії Мукачівської міської ради "Про внесення змін до Програми капітального ремонту об’єктів Мукачівської міської територіальної громади на 2022-2024 роки" https://mukachevo-rada.gov.ua/npas/pro-vnesennia-zmin-do-prohramy-kapitalnoho-remontu-obiektiv-mukachivskoi-miskoi-terytorialnoi-hromady-na-2022-2024-roky-16 становить 100000,00 грн станом на день оголошення відкритих торгів. Посилання на сторінку веб-сайту https://mukachevo-rada.gov.ua/news/oholosheno-za-protseduroiu-vidkryti-torhy-zakupivliu-robit-po-obiektu-kapitalnyi-remont-zosh-3-po-vul-myru-17-v-m-mukachevo-koryhuvannia Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (із змінами і доповненнями) (далі – Особливості) та на відповідність вимогам тендерної документації, враховуючи актуальну практику Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України. Тендерна пропозиція учасника ТОВ "СОЛЬВА СЕРВІС - БУД" була відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, оскільки не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.07.2024). Згідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Позиція органів оскарження АМКУ/ДАСУ з цього приводу свідчить про те, що на документи, надані учасником щодо технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, вимога про усунення невідповідностей (24 години на виправлення помилок) не надається. Таку ж позицію виклав Восьмий апеляційний адміністративний суд в Постанові від 31.10.2023 по справі № 260/1417/23, де апелянтом є Західний офіс Держаудитслужби в особі управління Західного офісу Держаудитслужби служби в Закарпатській області, згідно якого у разі, якщо учасником було подано локальні кошториси на будівельні роботи, що не відповідають вимогам технічної документації замовника, вимога про усунення невідповідностей (24 години на виправлення помилок) не надається. На підтвердження вищенаведеного надаємо копії рішень АМКУ, ДАСУ, суду: 1. Рішення АМКУ № 13483-р/пк-пз від 25.08.2023 2. Рішення АМКУ №12183-р/пк-пз від 07.08.2023 3. Рішення АМКУ №12996-р/пк-пз від 17.08.2023 4. Висновок ДАСУ від 30.01.2023 щодо закупівлі № UA-2022-12-21-023060-a. 5. Рішення АМКУ №7081-р/пк-пз від 01.12.2022 6. Висновок ДАСУ від 23.02.2023 року щодо закупівлі №UA-2022-12-23-017881-a 7. Постанова Восьмого апеляційного адміністративного суду від 31.10.2023 по справі № 260/1417/23. (Звертаємо увагу! У деяких прикладах звучить норма пункту 40 Особливостей в редакції від 12.10.2022, яка відповідає пункту 43 Особливостей у чинній редакції). Таким чином, невідповідність інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі вимогам тендерної документації (технічному завданню, локальним кошторисам), що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, не є невідповідністю, яку учасник може усунути протягом 24 годин, а отже тендерна пропозиція учасника ТОВ "СОЛЬВА СЕРВІС - БУД" (код ЄДРПОУ 45031531) підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Додатки. 1. Копія зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. 2. Технічне завдання та інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі по об’єкту: «Капітальний ремонт ЗОШ №3 по вул. Миру, 17 в м. Мукачево. Коригування», в якому містяться локальні кошториси. 3. Копії локальних кошторисів ДЦ_ЛК1_02-01-09, ДЦ_ЛК1_04-01-01, надані учасником у складі тендерної пропозиції. 4. Копія експертного звіту № 1503/23-РБК/Е3 від 27 грудня 2023, виданий Товариством з обмеженою відповідальністю «РЕМБУДКОНСАЛТІНГ». 5. Копія протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.07.2024. 6. Копії Рішень АМКУ № 13483-р/пк-пз від 25.08.2023, №12183-р/пк-пз від 07.08.2023, №12996-р/пк-пз від 17.08.2023, №7081-р/пк-пз від 01.12.2022. 7. Копії Висновків ДАСУ від 30.01.2023 щодо закупівлі № UA-2022-12-21-023060-a, від 23.02.2023 року щодо закупівлі №UA-2022-12-23-017881-a. 8. Копія постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду 31.10.2023 по справі № 260/1417/23
Розглянувши запит замовнику на пояснення Дата: 2024-07-31 15:32:16 поданий в межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт ЗОШ № 3 по вул. Миру, 17 в м. Мукачево. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-02-001611-a) повідомляємо наступне. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації (зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, локальних кошторисів) на об’єкт "Капітальний ремонт ЗОШ №3 по вул. Миру, 17 в м. Мукачево. Коригування", яка має позитивний експертний звіт №1503/23-РБК/Е3 від 27 грудня 2023 року, виданий ТОВ "РЕМБУДКОНСАЛТІНГ". Очікувана вартість закупівлі робіт визначена з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві", відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації (зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва) на об’єкт "Капітальний ремонт ЗОШ №3 по вул. Миру,17в м. Мукачево. Коригування" та становить 14716370,00 грн. Розмір бюджетного призначення на 2024 рік згідно з рішенням сесії Мукачівської міської ради "Про бюджет Мукачівської міської територіальної громади на 2024 рік" https://mukachevo-rada.gov.ua/npas/pro-biudzhet-mukachivskoi-miskoi-terytorialnoi-hromady-na-2024-rik-2, рішення сесії Мукачівської міської ради "Про внесення змін до Програми капітального ремонту об’єктів Мукачівської міської територіальної громади на 2022-2024 роки" https://mukachevo-rada.gov.ua/npas/pro-vnesennia-zmin-do-prohramy-kapitalnoho-remontu-obiektiv-mukachivskoi-miskoi-terytorialnoi-hromady-na-2022-2024-roky-16 становить 100000,00 грн станом на день оголошення відкритих торгів. Посилання на сторінку веб-сайту https://mukachevo-rada.gov.ua/news/oholosheno-za-protseduroiu-vidkryti-torhy-zakupivliu-robit-po-obiektu-kapitalnyi-remont-zosh-3-po-vul-myru-17-v-m-mukachevo-koryhuvannia Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (із змінами і доповненнями) (далі – Особливості) та на відповідність вимогам тендерної документації, враховуючи актуальну практику Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України. Тендерна пропозиція учасника ТОВ "СОЛЬВА СЕРВІС - БУД" була відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, оскільки не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.07.2024). Згідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Позиція органів оскарження АМКУ/ДАСУ з цього приводу свідчить про те, що на документи, надані учасником щодо технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, вимога про усунення невідповідностей (24 години на виправлення помилок) не надається. Таку ж позицію виклав Восьмий апеляційний адміністративний суд в Постанові від 31.10.2023 по справі № 260/1417/23, де апелянтом є Західний офіс Держаудитслужби в особі управління Західного офісу Держаудитслужби служби в Закарпатській області, згідно якого у разі, якщо учасником було подано локальні кошториси на будівельні роботи, що не відповідають вимогам технічної документації замовника, вимога про усунення невідповідностей (24 години на виправлення помилок) не надається. На підтвердження вищенаведеного надаємо копії рішень АМКУ, ДАСУ, суду: 1. Рішення АМКУ № 13483-р/пк-пз від 25.08.2023 2. Рішення АМКУ №12183-р/пк-пз від 07.08.2023 3. Рішення АМКУ №12996-р/пк-пз від 17.08.2023 4. Висновок ДАСУ від 30.01.2023 щодо закупівлі № UA-2022-12-21-023060-a. 5. Рішення АМКУ №7081-р/пк-пз від 01.12.2022 6. Висновок ДАСУ від 23.02.2023 року щодо закупівлі №UA-2022-12-23-017881-a 7. Постанова Восьмого апеляційного адміністративного суду від 31.10.2023 по справі № 260/1417/23. (Звертаємо увагу! У деяких прикладах звучить норма пункту 40 Особливостей в редакції від 12.10.2022, яка відповідає пункту 43 Особливостей у чинній редакції). Таким чином, невідповідність інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі вимогам тендерної документації (технічному завданню, локальним кошторисам), що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, не є невідповідністю, яку учасник може усунути протягом 24 годин, а отже тендерна пропозиція учасника ТОВ "СОЛЬВА СЕРВІС - БУД" (код ЄДРПОУ 45031531) підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Додатки. 1. Копія зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. 2. Технічне завдання та інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі по об’єкту: «Капітальний ремонт ЗОШ №3 по вул. Миру, 17 в м. Мукачево. Коригування», в якому містяться локальні кошториси. 3. Копії локальних кошторисів ДЦ_ЛК1_02-01-09, ДЦ_ЛК1_04-01-01, надані учасником у складі тендерної пропозиції. 4. Копія експертного звіту № 1503/23-РБК/Е3 від 27 грудня 2023, виданий Товариством з обмеженою відповідальністю «РЕМБУДКОНСАЛТІНГ». 5. Копія протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.07.2024. 6. Копії Рішень АМКУ № 13483-р/пк-пз від 25.08.2023, №12183-р/пк-пз від 07.08.2023, №12996-р/пк-пз від 17.08.2023, №7081-р/пк-пз від 01.12.2022. 7. Копії Висновків ДАСУ від 30.01.2023 щодо закупівлі № UA-2022-12-21-023060-a, від 23.02.2023 року щодо закупівлі №UA-2022-12-23-017881-a. 8. Копія постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду 31.10.2023 по справі № 260/1417/23
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Розглянувши Ваш запит щодо пояснення, поданий в межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт ЗОШ № 3 по вул. Миру, 17 в м. Мукачево. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-02-001611-a), від 2024-08-15 15:05:06 повідомляємо наступне. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону. Відповідно до п. 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Oсобливостей. Згідно абзацу четвертого пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. ТОВ «ВАРМ-ХАУС» (код ЄДРПОУ 42089149) (далі — Учасник-Переможець) надано лист від 05.08.2024 р. вих. №1-08 про продовження терміну укладення договору до 60 днів (лист додається). Згідно частини десятої статті 11 Закону, рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.08.2024 прийнято рішення про продовження строку для укладання договору про закупівлю з Учасником-Переможцем до 60 днів з підстав зазначених в протоколі (протокол додається). Законодавчої вимоги щодо опублікування протоколу в разі продовження строку на укладення договору про закупівлю немає. Також, станом на серпень 2024 року окремого технічного функціоналу на майданчиках також для цього немає. Слід зазначити, що Законом та Особливостями не визначено конкретного переліку випадків для продовження строку укладення договору про закупівлю. Додатки. 1. Копія листа від 05.08.2024 р. вих. №1-08. 2. Копія протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.08.2024.
Розглянувши Ваш запит щодо пояснення, поданий в межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт ЗОШ № 3 по вул. Миру, 17 в м. Мукачево. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-02-001611-a), від 2024-08-15 15:05:06 повідомляємо наступне. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону. Відповідно до п. 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Oсобливостей. Згідно абзацу четвертого пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. ТОВ «ВАРМ-ХАУС» (код ЄДРПОУ 42089149) (далі — Учасник-Переможець) надано лист від 05.08.2024 р. вих. №1-08 про продовження терміну укладення договору до 60 днів (лист додається). Згідно частини десятої статті 11 Закону, рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.08.2024 прийнято рішення про продовження строку для укладання договору про закупівлю з Учасником-Переможцем до 60 днів з підстав зазначених в протоколі (протокол додається). Законодавчої вимоги щодо опублікування протоколу в разі продовження строку на укладення договору про закупівлю немає. Також, станом на серпень 2024 року окремого технічного функціоналу на майданчиках також для цього немає. Слід зазначити, що Законом та Особливостями не визначено конкретного переліку випадків для продовження строку укладення договору про закупівлю. Додатки. 1. Копія листа від 05.08.2024 р. вих. №1-08. 2. Копія протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.08.2024.