0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
535 019.12 UAH
Знайдено порушення
Дата: 6 серп. 12:36
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Процедура проводилась згідно пункту 6 частини 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471): відмінено відкриті торги (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-08-000274-a) через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації Комунальне підприємство «Керуюча компанія «Перспектива» Слобожанської селищної ради надає пояснення щодо моніторингу закупівлі Усунення аварії мереж центрального опалення (поточний ремонт) в житловому будинку № 34 по вул. Героїв України, селище Слобожанське за номером ID: UA-2024-07-25-010705-a та в межах своєї компетенції надає наступні пояснення. Відповідно до акту комісії КП «Керуюча компанія «Перспектива» від 12.02.2024 року було встановлено, що оскільки підвальне приміщення будинку використовується для переховування мешканців під час загрози повітряної небезпеки центральне опалення потребує невідкладного аварійного ремонту, з метою забезпечення безпеки мешканців, необхідним є термінове виконання відновлювального поточного ремонту центрального опалення в будинку № 34 по вул. Героїв України. В цей час було складено та затверджено керівником підприємства дефектний акт. Розмір бюджетного призначення визначений з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" Розрахунок очікуваної вартості послуг здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме: Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було складено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін на такого роду товари. Направлено не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг. На підставі цінових пропозицій ТОВ «БЕРГ-БУД», ФОП Сухенко А.О., ТОВ «ЖБК-Проект» Було визначено очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, а саме: інформації про ціни товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі та в комерційних пропозиціях, отриманих від постачальників відповідної продукції, за формулою: Ц од = (Ц 1 +… + Ц к ) / К, де: Ц од - очікувана ціна за одиницю; Ц 1 , Ц к - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов; К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації; Очікувана ціна за одиницю становить: (534050,00 грн + 535410,00 грн + 535597,36 грн) /3 шт. = 535019.12 грн. Для реалізації заходу були передбачені видатки в рамках Змін до заходів до «Комплексної Програми реформування і розвитку житлово-комунального господарсьва та благоустрою Слобожанської селишної територіальної громади на 2021-2025 роки на 2024 рік», затверджених ріішенням Слобожанської селищної ради від 04.07.2024 року № 3617-36/VIII в розмірі 535019.12 тис. грн. Була оголошена закупівля на очікувану вартість. Передбачені видатки за КЕКВ 2240 в сумі 535019.12 тис. грн. . Дана норма закріплена у Наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженого дефектного акту на послуги. Інформація як за 2-х лотовою закупівлею UA-2024-06-08-000274-a, яка не відбулась, так і за закупівлею : UA-2024-07-25-010705-a (дефектний акт, технічні та якісні характеристики, вартість закупівлі не змінювалась) розміщена на офіційному веб-сайті розпорядника бюджетних коштів Виконкому Слобожанської селищної ради за посиланням https://slobozhanska-gromada.gov.ua/uk/documents/item/272
Процедура проводилась згідно пункту 6 частини 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471): відмінено відкриті торги (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-08-000274-a) через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації Комунальне підприємство «Керуюча компанія «Перспектива» Слобожанської селищної ради надає пояснення щодо моніторингу закупівлі Усунення аварії мереж центрального опалення (поточний ремонт) в житловому будинку № 34 по вул. Героїв України, селище Слобожанське за номером ID: UA-2024-07-25-010705-a та в межах своєї компетенції надає наступні пояснення. Відповідно до акту комісії КП «Керуюча компанія «Перспектива» від 12.02.2024 року було встановлено, що оскільки підвальне приміщення будинку використовується для переховування мешканців під час загрози повітряної небезпеки центральне опалення потребує невідкладного аварійного ремонту, з метою забезпечення безпеки мешканців, необхідним є термінове виконання відновлювального поточного ремонту центрального опалення в будинку № 34 по вул. Героїв України. В цей час було складено та затверджено керівником підприємства дефектний акт. Розмір бюджетного призначення визначений з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" Розрахунок очікуваної вартості послуг здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме: Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було складено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін на такого роду товари. Направлено не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг. На підставі цінових пропозицій ТОВ «БЕРГ-БУД», ФОП Сухенко А.О., ТОВ «ЖБК-Проект» Було визначено очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, а саме: інформації про ціни товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі та в комерційних пропозиціях, отриманих від постачальників відповідної продукції, за формулою: Ц од = (Ц 1 +… + Ц к ) / К, де: Ц од - очікувана ціна за одиницю; Ц 1 , Ц к - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов; К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації; Очікувана ціна за одиницю становить: (534050,00 грн + 535410,00 грн + 535597,36 грн) /3 шт. = 535019.12 грн. Для реалізації заходу були передбачені видатки в рамках Змін до заходів до «Комплексної Програми реформування і розвитку житлово-комунального господарсьва та благоустрою Слобожанської селишної територіальної громади на 2021-2025 роки на 2024 рік», затверджених ріішенням Слобожанської селищної ради від 04.07.2024 року № 3617-36/VIII в розмірі 535019.12 тис. грн. Була оголошена закупівля на очікувану вартість. Передбачені видатки за КЕКВ 2240 в сумі 535019.12 тис. грн. . Дана норма закріплена у Наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженого дефектного акту на послуги. Інформація як за 2-х лотовою закупівлею UA-2024-06-08-000274-a, яка не відбулась, так і за закупівлею : UA-2024-07-25-010705-a (дефектний акт, технічні та якісні характеристики, вартість закупівлі не змінювалась) розміщена на офіційному веб-сайті розпорядника бюджетних коштів Виконкому Слобожанської селищної ради за посиланням https://slobozhanska-gromada.gov.ua/uk/documents/item/272
Враховуючи висновок Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби в Дніпропетровській областi та з метою пiдвищення ефективностi здiйснення закупiвель, 15.08.2024 року КП "Керуюча компанія "Перспектива" було видано наказ (копія додається), згідно якого: 1. Уповноваженій особі, фахівцю з публічних закупівель (Смірнов А.А.) 1.1. врахувати висновок Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби в Дніпропетровській областi вiд 14 серпня 2024 року про результати монiторингу процедури закупiвлi UA-2024-07-25-010705-a пiд час здiйснення закупiвель у под.rльшому. 1.2, забезпечити дотримання вимог пункту 3 Розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 № 708, пункту 13 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» 2. Попередити уповноважену особу про персональну вiдповiдальнiсть за недотримання вимог законодавства у сферi публiчних закупiвель пiд час органiзацii та проведення процедур закупiвель.