0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
31 937 002.00 UAH
Порушення не знайдено
Дата: 9 серп. 11:17
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
09 серпня 2024 року в електронній системі закупівель замовником було отримано повідомлення про початок проведення органом фінансового контролю моніторингу UA-M-2024-08-09-000042 у порядку, передбаченому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі». 13 серпня 2024 року в електронній системі закупівель органом фінансового контролю було опубліковано запит про надання пояснень. Відтак, відповідь на даний запит надається замовником у встановлений ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» строк. З приводу поставлених у запиті питань, замовник повідомляє наступне. 1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі було здійснено на підставі затвердженого рішенням сесії Славської селищної ради Стрийського району Львівської області №3227 від 22.05.2024 року експертного звіту ТОВ «Експертиза МВК» №47034 від 22.05.2024 року, реєстраційний номер EX01:3384-3858-5942-1849 (відповідні копії документів додаються). На підтвердження відповідності визначення загальної суми договору від 17.06.2024 № 01/93-2 укладеного без використання електронної системи (закупівля UA-2024-06-20-008382-a) замовник додатково надає відповідні кошторисні розрахунки, сформовані за результатами проведення коригування робочого проекту об’єкта будівництва "Капітальний ремонт Тухлянського ОНЗЗСО І-ІІІ ст. гімназії Славської селищної ради по вул. І.Франка, 53-а Стрийського району Львівської області" (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) та успішного проходження експертизи. Окремо надаються також кошторисні розрахунки щодо проведення додаткових робіт по даному об’єкту будівництва. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (обсяги робіт) визначені на підставі Дефектного акту від 10.04 2024 року (копія надається). 2. В частині надання інформації та її документального підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів замовник повідомляє наступне. За положеннями підпункту 8 пункту 13 Особливостей №1178 придбання замовниками робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Славська селищна рада звертає увагу органу фінансового контролю на ту обставину, що необхідність виконання додаткових робіт по об’єкту будівництва виникла в процесі виконання підрядником умов договору №01/275 від 24.10.2022 року (основна закупівля UA-2022-08-30-007732-a), що відображено у протоколі виробничої наради на об’єкті "Капітальний ремонт Тухлянського ОНЗЗСО І-ІІІст. гімназії Славської селищної ради по вул. І.Франка, 53-а Стрийського району Львівської області" (копія додається). 3. Щодо критеріїв, на підставі яких здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «САЛОН «АРХІТЕКТУРА.БУДІВНИЦТВО.ДИЗАЙН.», з яким укладений договір від 17.06.2024 № 01/93-2 без використання електронної системи закупівель, замовник повідомляє, що вибір потенційного виконавця робіт здійснювався дотриманням вимог підпункту 8 пункту 13 Особливостей №1178. При цьому, критеріями, які враховувалися органом місцевого самоврядування при укладенні договору від 17.06.2024 № 01/93-2 саме з ТОВ «САЛОН «АРХІТЕКТУРА.БУДІВНИЦТВО.ДИЗАЙН.» були визначені наступні: 1. Виникнення необхідності у закупівлі додаткових робіт, пов’язаних з основним договором №01/275 від 24.10.2022 року; 2. Загальна вартість додаткових робіт за договором від 17.06.2024 № 01/93-2 не перевищує 50% основного договору; 3. Договір від 17.06.2024 № 01/93-2 на проведення додаткових робіт укладений протягом 3 років після укладення основного договору - від 24.10.2022 №01/275; 4. У зв’язку з тим, що виконавцем робіт за основним договором було саме ТОВ «САЛОН «АРХІТЕКТУРА.БУДІВНИЦТВО.ДИЗАЙН.», вказаний суб’єкт господарювання був визначений як виконавець додаткових робіт за договором від 17.06.2024 № 01/93-2.
09 серпня 2024 року в електронній системі закупівель замовником було отримано повідомлення про початок проведення органом фінансового контролю моніторингу UA-M-2024-08-09-000042 у порядку, передбаченому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі». 13 серпня 2024 року в електронній системі закупівель органом фінансового контролю було опубліковано запит про надання пояснень. Відтак, відповідь на даний запит надається замовником у встановлений ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» строк. З приводу поставлених у запиті питань, замовник повідомляє наступне. 1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі було здійснено на підставі затвердженого рішенням сесії Славської селищної ради Стрийського району Львівської області №3227 від 22.05.2024 року експертного звіту ТОВ «Експертиза МВК» №47034 від 22.05.2024 року, реєстраційний номер EX01:3384-3858-5942-1849 (відповідні копії документів додаються). На підтвердження відповідності визначення загальної суми договору від 17.06.2024 № 01/93-2 укладеного без використання електронної системи (закупівля UA-2024-06-20-008382-a) замовник додатково надає відповідні кошторисні розрахунки, сформовані за результатами проведення коригування робочого проекту об’єкта будівництва "Капітальний ремонт Тухлянського ОНЗЗСО І-ІІІ ст. гімназії Славської селищної ради по вул. І.Франка, 53-а Стрийського району Львівської області" (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) та успішного проходження експертизи. Окремо надаються також кошторисні розрахунки щодо проведення додаткових робіт по даному об’єкту будівництва. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (обсяги робіт) визначені на підставі Дефектного акту від 10.04 2024 року (копія надається). 2. В частині надання інформації та її документального підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів замовник повідомляє наступне. За положеннями підпункту 8 пункту 13 Особливостей №1178 придбання замовниками робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Славська селищна рада звертає увагу органу фінансового контролю на ту обставину, що необхідність виконання додаткових робіт по об’єкту будівництва виникла в процесі виконання підрядником умов договору №01/275 від 24.10.2022 року (основна закупівля UA-2022-08-30-007732-a), що відображено у протоколі виробничої наради на об’єкті "Капітальний ремонт Тухлянського ОНЗЗСО І-ІІІст. гімназії Славської селищної ради по вул. І.Франка, 53-а Стрийського району Львівської області" (копія додається). 3. Щодо критеріїв, на підставі яких здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «САЛОН «АРХІТЕКТУРА.БУДІВНИЦТВО.ДИЗАЙН.», з яким укладений договір від 17.06.2024 № 01/93-2 без використання електронної системи закупівель, замовник повідомляє, що вибір потенційного виконавця робіт здійснювався дотриманням вимог підпункту 8 пункту 13 Особливостей №1178. При цьому, критеріями, які враховувалися органом місцевого самоврядування при укладенні договору від 17.06.2024 № 01/93-2 саме з ТОВ «САЛОН «АРХІТЕКТУРА.БУДІВНИЦТВО.ДИЗАЙН.» були визначені наступні: 1. Виникнення необхідності у закупівлі додаткових робіт, пов’язаних з основним договором №01/275 від 24.10.2022 року; 2. Загальна вартість додаткових робіт за договором від 17.06.2024 № 01/93-2 не перевищує 50% основного договору; 3. Договір від 17.06.2024 № 01/93-2 на проведення додаткових робіт укладений протягом 3 років після укладення основного договору - від 24.10.2022 №01/275; 4. У зв’язку з тим, що виконавцем робіт за основним договором було саме ТОВ «САЛОН «АРХІТЕКТУРА.БУДІВНИЦТВО.ДИЗАЙН.», вказаний суб’єкт господарювання був визначений як виконавець додаткових робіт за договором від 17.06.2024 № 01/93-2.