0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
34 003 674.40 UAH
Знайдено порушення
Дата: 12 серп. 16:17
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. 1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та отримано позитивний експертний звіт. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей робіт, що необхідно виконати та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Перелік видів робіт та їх обсяги вказані в Додатку 2 до Тендерної документації “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмету закупівлі” (додається). У разі, якщо інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент». Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”. Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта, за мінусом Глави 10 “Утримання служби замовника та інжинірингові послуги” та Глави 12 “Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд” з урахуванням ПДВ. 2. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості предмета закупівлі: https://bakhmach-lyceum1.e-schools.info/director/1152909 3. Стосовно інформації та підтверджуючих документів щодо фактичного стану виконання договору підряду від 01.08.2024 №46, укладеного з ТОВ «НіжинЖитлоБуд». Повідомляємо, що розпочато виконання будівельних робіт, але акти виконаних робіт не надавалися. 4. Стосовно вимоги про усунення невідповідностей Учаснику у частині відсутності зведеного кошторисного розрахунку, розрахунку прибутку та розрахунку адміністративних витрат повідомляємо, що відповідно до абзацу 2 п.43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи те, що у розділі 4 додатку 1 до Тендерної документації «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» ніде не вказано, що вимоги та документи, які вимагаються даним розділом надаються на підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, а встановлені саме, як інша інформація від учасників. Крім того, довантаження Учасником зведеного кошторисного розрахунку, розрахунку прибутку та розрахунку адміністративних витрат жодним чином не призвело до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Звертаємо увагу, що вимоги щодо підтвердження Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлено у пункті 6 Розділу 3 Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», де зазначено, що: «Ціна пропозиції Учасника розраховується відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі Настанова). Учасники процедури закупівлі повинні надати розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни), який включає: у відповідності до Настанови: - договірну ціну; - локальний та об’єктний кошториси; - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунки загальновиробничих витрат; - пояснювальна записка.». Усі вищенаведені документи були надані у складі тендерної пропозиції Учасника. Таким чином, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника та були підстави для розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. До пояснення додаються: - зведений кошторисний розрахунок; - локальні кошториси; - підсумкова відомість ресурсів.
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. 1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та отримано позитивний експертний звіт. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей робіт, що необхідно виконати та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Перелік видів робіт та їх обсяги вказані в Додатку 2 до Тендерної документації “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмету закупівлі” (додається). У разі, якщо інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент». Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”. Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта, за мінусом Глави 10 “Утримання служби замовника та інжинірингові послуги” та Глави 12 “Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд” з урахуванням ПДВ. 2. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості предмета закупівлі: https://bakhmach-lyceum1.e-schools.info/director/1152909 3. Стосовно інформації та підтверджуючих документів щодо фактичного стану виконання договору підряду від 01.08.2024 №46, укладеного з ТОВ «НіжинЖитлоБуд». Повідомляємо, що розпочато виконання будівельних робіт, але акти виконаних робіт не надавалися. 4. Стосовно вимоги про усунення невідповідностей Учаснику у частині відсутності зведеного кошторисного розрахунку, розрахунку прибутку та розрахунку адміністративних витрат повідомляємо, що відповідно до абзацу 2 п.43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи те, що у розділі 4 додатку 1 до Тендерної документації «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» ніде не вказано, що вимоги та документи, які вимагаються даним розділом надаються на підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, а встановлені саме, як інша інформація від учасників. Крім того, довантаження Учасником зведеного кошторисного розрахунку, розрахунку прибутку та розрахунку адміністративних витрат жодним чином не призвело до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Звертаємо увагу, що вимоги щодо підтвердження Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлено у пункті 6 Розділу 3 Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», де зазначено, що: «Ціна пропозиції Учасника розраховується відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі Настанова). Учасники процедури закупівлі повинні надати розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни), який включає: у відповідності до Настанови: - договірну ціну; - локальний та об’єктний кошториси; - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунки загальновиробничих витрат; - пояснювальна записка.». Усі вищенаведені документи були надані у складі тендерної пропозиції Учасника. Таким чином, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника та були підстави для розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. До пояснення додаються: - зведений кошторисний розрахунок; - локальні кошториси; - підсумкова відомість ресурсів.
Проаналізувавши інформацію, наведену у Висновку, Замовник надає наступні заперечення стосовно виявлених порушень. Відповідно до пункту 43. Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасником у складі тендерної пропозиції у терміни встановлені чинним законодавством України надано: договірну ціну, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, об’єктний кошторис та кошторисний розрахунок прибутку №П130 (кошторисний прибуток , у файлі «Пояснювальна ззаписка» від 15.07.2024р.), що розраховані відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021року № 281, з врахуванням змін та складені із застосуванням програмного комплексу АВК-5 (3.9.1). Надані учасником у складі тендерної пропозиції договірна ціна та пояснювальна записка до договірної ціни містять дані про структуру кошторисної вартості будівництва об’єкта, враховують кошторисний прибуток та адміністративні витрати та інші супутні витрати, зокрема витрати на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва, а також містять показники для визначення розміру кошторисного прибутку та адміністративних витрат. Вартість будівництва об’єкту та її складові надані учасником у складі тенденрої пропозиції – адміністративні витрати , прибуток та інших супутніх витрат ( витрати на відрядження ) повністью відповідають наданому Учасником зведеному кошторисному розрахунку, розрахуноу прибутку та розрахуноку адміністративних витрат. Таким чином виправлення помилки Учасником не призвело до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції. Враховуючи наведені вище аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу предмету закупівлі № UA-2024-06-27-010091-a повідомляємо, що Учасник надав усі документи відповідно до тендерної документації, а отже у замовника відсутні підстави для припинення зобов’язань за договором укладеним 01.08.2024 з Учасником (ТОВ «Ніжинжитлобуд»).
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) здійснено моніторинг відкритих торгів з особливостями за номером ID: UA-2024-06-27-010091-a, проведеної Бахмацьким ліцеєм № 1 Бахмацької міської ради (далі – Замовник). Замовники, що користуються електронною системою закупівель PROZORRO повинні керуватися Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості). За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення вимог законодавства, яке відображене у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, опублікованому в електронній системі закупівель, а саме порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей (не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону). Так, Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей, в якій зазначено, що учасником-ТОВ «НіжинЖитлоБуд» не було надано: зведений кошторисний розрахунок, розрахунок прибутку та розрахунок адміністративних витрат. Вищезазначені документи є основними документами, що відносяться до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Враховуючи вищевикладене, Замовником оприлюднено вимогу до учасника-ТОВ «НіжинЖитлоБуд» про усунення невідповідностей щодо надання документів, які відносяться до технічних характеристик предмета закупівлі, чим порушено вимоги абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Зазначаємо, що відповідно до частини дев’ятої статті 8 Закону № 922, у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. Згідно з частиною десятою статті 8 Закону № 922, у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Якщо замовник не усунув визначене у висновку порушення, що призвело до невиконання ним вимог, передбачених Законом № 922, а також висновок не оскаржено до суду, орган державного фінансового контролю після закінчення строку на оскарження до суду, визначеного у частині десятій статті 8 Закону № 922, за результатами моніторингу вчиняє дії щодо притягнення до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Номер протоколу зазначається в електронній системі закупівель наступного робочого дня з дня складання протоколу. Слід зазначити, що інформація викладена у запереченні не спростовує факти відображені у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Проаналізувавши інформацію, наведену у Висновку, Замовник надає наступні заперечення стосовно виявлених порушень. Відповідно до пункту 43. Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасником у складі тендерної пропозиції у терміни встановлені чинним законодавством України надано: договірну ціну, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, об’єктний кошторис та кошторисний розрахунок прибутку №П130 (кошторисний прибуток , у файлі «Пояснювальна ззаписка» від 15.07.2024р.), що розраховані відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021року № 281, з врахуванням змін та складені із застосуванням програмного комплексу АВК-5 (3.9.1). Надані учасником у складі тендерної пропозиції договірна ціна та пояснювальна записка до договірної ціни містять дані про структуру кошторисної вартості будівництва об’єкта, враховують кошторисний прибуток та адміністративні витрати та інші супутні витрати, зокрема витрати на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва, а також містять показники для визначення розміру кошторисного прибутку та адміністративних витрат. Вартість будівництва об’єкту та її складові надані учасником у складі тенденрої пропозиції – адміністративні витрати , прибуток та інших супутніх витрат ( витрати на відрядження ) повністью відповідають наданому Учасником зведеному кошторисному розрахунку, розрахуноу прибутку та розрахуноку адміністративних витрат. Таким чином виправлення помилки Учасником не призвело до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції. Враховуючи наведені вище аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу предмету закупівлі № UA-2024-06-27-010091-a повідомляємо, що Учасник надав усі документи відповідно до тендерної документації, а отже у замовника відсутні підстави для припинення зобов’язань за договором укладеним 01.08.2024 з Учасником (ТОВ «Ніжинжитлобуд»).